Szeretetdoboz

Y-gen

Szigorúan szubjektíven.

Címkék

#korrupciókormánya (1) áder (1) akkor amikor (1) aktivizmus (1) alaptörvény (1) aligátor (1) államadósság (1) államosítás (1) anilogue (1) arc (2) arrogáns (1) atom (4) augusztus20 (1) AVM (1) a hét arca (1) a hét hátraarca (2) A város mindenkié (1) bajnai (2) baloghjózsef (1) baszódjál meg kdnp (1) bayer (1) bayerzsolt-hatás (1) bce (1) békemenet (1) belügyminisztérium (1) belváros (1) berkecz balázs (1) bevándorlás (1) bevándorlók (7) bódvalenke (1) Böröcz László (1) bősz anett (1) bróker botrány (1) budapest (1) Budapest Park (1) budapest pride (1) bukás (1) buli (1) bulika (2) bullshit (1) bürokrácia (1) büszke (1) cba (1) CEU (1) cipősdoboz (1) civil (1) civilek (1) cókmók (1) corvinus (2) coub (1) csatlakozz (1) czeizel barbara (1) Dánia (1) debrecen (1) dekkoltás (2) demokrácia (12) diktatúra (1) doboz (1) ecsetféreg (1) egészségügy (2) egyenlőség (1) egyetem (2) egyetemjárás (1) egyezség (1) egyház (1) együtt (12) egyutt (1) elfogadás (1) ellenkultúra (1) ellenzék (1) előadás (1) előítéletek (1) elvándorlás (2) Elvándorlás (1) energiapolitika (1) eörsi mátyás (1) eötvös (1) ep (2) epic (1) erkölcsihulla (1) erőszak (1) értéknyolatkozat (1) eu (6) euratom (1) európa (2) évleértékelő (1) fail (1) fekélypásztor (1) felelősség (1) feljelentés (2) félrebeszél (1) feminizmus (4) fiatal (2) Fidelitas (2) fidelitas (1) fidesz (42) film (1) flash (15) florida (1) fodor (2) fodor gábor (1) forradalom (1) fót (1) fuckyou (1) fütyülés (1) garancia (1) gáz (3) gazdaság (1) gazdpol (1) gfg (1) gif (1) gofuckyourself (1) gólya generáció (1) gömöri zsolt (1) Gulyás Márton (1) gyakornok (1) gyermek (1) gyíkemberek (1) gyűlöletkeltés (2) Gyurcsány (1) habony (1) hajléktalan (3) hajléktalanság (1) hallofshame (6) hatodik alkotmánymódosítás (1) hátraarc (5) haza (1) hilter (1) hipok (1) híradó (1) horthy (1) hovahaza (4) humor (1) identitás (1) idióták (1) igazságvadász (1) iksz (1) illiberális demokrácia (1) intézet (1) irán (1) iskola (1) itthon (1) jegybank (1) jobbik (7) juhász péter (1) kampánycsend (1) kamupárt (1) Kanada (1) kapitalizmus (1) kaposvár (1) karnis mihály (1) kennedy (1) kérdőív (1) kerdoiv (1) kerényi (1) kereszténység (1) kisebbségek (1) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kivándorlás (1) klik (1) kokárda (1) kóklerkormány (2) kóma (1) komcsi (1) komondor (2) kontraszelekció (1) könyvégetés (1) konzervatív (1) kopaszok (1) korrupció (7) korszakváltás (1) kövér (1) közgép (1) kozmosz (1) közösség (1) kriza (1) kudarc (1) külföld (3) külpolitika (1) kultúra (2) külügy (2) lánczi andrás (1) lászló (2) lázár (1) lemondás (1) leszaggatjuk (1) liberálisok (3) Louis de Funes (1) lovagkereszt (1) m1 (1) magyarország (1) magyarugar (1) magyarvagyok (1) magyar krónika (1) magyar paralimpiai bizottság (1) majdan (1) mandiner (1) március 15 (2) matolcsy (3) megemlékezés (1) megsértett (1) melegek (1) menedzsment (1) menekültek (1) miertmaradjak (2) miertmaradjakitthon (1) migráció (1) migránsok (1) minimál (1) miskolc (1) mlp (1) mnb (1) mob (12) mozi (1) mszp (3) műhely (1) munka (1) munkáspárt (1) muskatnuss (1) mutyi (1) náci (1) nácik (1) nav (4) negyed6negyed7 (1) németország (1) nemzet (2) nemzeti (1) nemzetiségek (1) nemzeti egyezség (1) nemzetkép (1) nemzetpolitika (1) nemzettudat (1) népszavazás (3) neverwalkalone (1) nézettség (1) ngm (1) nők (2) nvi (1) nyelviskola (1) oktatás (8) önkormányzat (1) önmarcang (1) orbán (12) orbánisztán (2) orbanlegend (1) orbán viktor (4) oroszok (1) oroszország (1) ostoba (1) paks (9) panama (1) Pápa (1) parlament (2) pártok (1) pécs (1) pintér sándor (2) pisa (1) plakátrongálás (4) polgári engedetlenség (2) policy (1) politics (1) politikai kultúra (2) pride (1) Pride (1) pride2016 (1) primitív (1) program (1) provokátor (1) putyin (4) quaestor (2) questor (1) raoul (1) rasszista (1) reklámadó (1) rendőrség (3) rétvári bence (1) rezsicsökkentés (1) rip (1) riszpekt (1) rita (1) rogán (1) rtl (1) sántha hanga (1) schiffer (1) schmitt pál (1) Simándi Szelim (1) simplicity (1) soft power (1) soros (1) sport (1) start-up (1) svédek (1) svédország (1) szabadság (1) szabad magyarország (1) szabad oktatás (1) szakmai gyakorlat (1) századvég (2) szdsz (1) szélesgábor (1) szervilizmus (1) szigetvári viktor (1) szigor (1) szíjjártó (1) szijjártó péter (2) színház (1) szolidaritás (1) szovjet (1) tanya (1) társadalom (1) tarsoly (1) tarsoly csaba (1) tavares (1) terrorizmus (3) terrorvészhelyzet (1) tgm (1) tiltakozás (1) tolerancia (1) tóthjózsef (1) trafikmutyi (1) tréfarépa (1) trianon (2) tüntetés (6) Tüntetés (1) über (1) uber (1) újbaloldal (1) ukrajna (3) unió (3) unortodox közgazdaságtan (1) uszítás (1) uszka (1) ütköző (34) vajna (1) választás (4) vállalkozz (1) Vállalkozz Itthon Fiatal (1) váradi andrás alapítvány (1) vasárnap (1) vég (1) vélemény (1) velünkteljes (1) vereség (1) verseny (1) vita (2) Vita (1) vitaest (1) vona (1) wtfállamtitkár (1) y (20) y-gen (16) y-generáció (1) y-genneedsyou (1) yolo (3) zászló (1) zene (1) zsolt (1) Címkefelhő

A Jobbik kedvenc sütije…

2015.10.14. 10:30 András Zentai

...bizonyára az oroszKÉMtorta.

Van Magyarországon egy politikai párt, amely nemzeti radikálisnak vallja magát, amely a nemzet érdekének mindenek fölé helyezését hirdeti, amely a magyar hagyományok és a nemzeti értékek tiszteletét hangsúlyozza oly gyakran, és amely a friss mérések szerint a második legnépszerűbb párt Magyarországon. És amelynek egyik legfontosabb pozícióban lévő embere egy orosz kém. Ez a Jobbik.

A nyilvánosság számára tavaly tavasszal vált egyértelművé, Kovács Bélával, a Jobbik európai parlamenti képviselőjével valami nem stimmel. Májusban, alig tíz nappal az EP-választások előtt a legfőbb ügyész az Európai Parlament elnökéhez fordult, hogy kikérje Kovács mentelmi jogát. Sajtóértesülések szerint a gyanú nem más volt, mint az európai közösség intézményei ellen folytatott kémkedés, amely miatt az Alkotmányvédelmi Hivatal tett feljelentést. A magyar titkosszolgálatnak az lett gyanús, hogy Kovács Béla havonta Moszkvába repül, és ott orosz diplomatákkal találkozik, méghozzá konspiratív (tehát fedett) módon. Érdekes adalék az is, hogy Kovács Bélának honnan lett egy százmilliós kastélya?! Rejtély.

Az Együtt tavaly tavasszal, az EP-kampányban csomót beszélt arról, hogy a Jobbiknak le kellene vennie Kovácsot a listáról, mert ami kiderült róla, az vállalhatatlan és védhetetlen. Nemcsak azért, mert rávilágít, hogy a Jobbik nem nemzeti párt, hanem Oroszország előretolt hadállása Közép-Európában. Nem. Bármelyik párt jelöltjéről derülnének ki ilyen dolgok, annak többé nem lenne helye a közéletben.

Gondoljunk csak bele: Magyarország az Európai Unió teljes jogú tagja. Kovács Béla ellen az a gyanú – méghozzá nagyon megalapozottnak tűnő gyanú ez –, hogy az EU intézményei ellen kémkedett Oroszországnak. Tehát: olyan ez, mintha valamelyik magyar állami intézmény ellen kémkedett volna. Akkor tehát teljes joggal hívhatjuk őt hazaárulónak, aki egy idegen hatalomnak kémkedik. (A további nemzetbiztonsági kockázatokat nem részletezném, mindenki el tudja képzelni ezeket.)

És azért mégiscsak valljuk be: nagyon vicces, hogy egy darutollas, szebbjövőző, horthynosztalgiázó párt képviselőjéről van szó. Akár nevethetnénk is rajta, ha nem lenne szörnyű, hogy nem vették le a listáról, hanem ismét bejuttatták az EP-be, ahol ma is havi több millió forintért végzi áldásos tevékenységét.

Ez több dolgot jelent: 1. a Jobbikot nem zavarja, ha egy képviselője az oroszoknak kémkedik (persze, hiszen oroszbarátságukat újra és újra bizonyítják) 2. a Jobbik-szavazókat nem zavarja, hogy egy orosz kémet juttatnak ki Brüsszelbe 3. az EP-nél sem stimmel valami, hiszen másfél év kellett nekik, hogy ilyen egyértelmű esetben egyáltalán napirendre vegyék a mentelmi jog felfüggesztését.

Tegnap végre felfüggesztették Kovács Béla mentelmi jogát, legalábbis a szakbizottság javasolta (a plenáris ma este hagyhatja jóvá) bár ha lenne benne némi gerinc, már magától is lemondott volna. De ez túlzott elvárás lenne egy orosz kémtől.

 

Ha tetszett a bejegyzés:

1. Gyere el valamelyik következő eseményünkre!

2. csatlakozz a csapatunkhoz! Klikk ide!

3. Szeress minket Facebookon!

Címkék: eu együtt korrupció jobbik putyin

A bejegyzés trackback címe:

https://y-gen.blog.hu/api/trackback/id/tr697966888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

♔bаtyu♔ 2015.10.15. 08:34:59

Ezt a bohóckodást amit a ballibsi és a fideszes média produkál.

Ha Kovács valóban orosz kém lenne, már négy éve a sitten rohadna, vagy már régen lelépett volna.

orangeman · http://chengyu.blog.hu 2015.10.15. 08:39:08

A mentelmi jogról nem lehet lemondani. (Magyarországon is csak szűk körben.) Ennek fényében a T. Szerző átgondolhatná az utolsó mondatát.

♔bаtyu♔ 2015.10.15. 08:53:59

@orangeman: Ja, a téma "szakértője" a blogger már meg is hozta ítéletét, Kovács orosz kém.

Amúgy nem csak Kovács Béla lemondásának követelése baromság, de az EU menedékjog is, ugyanis az egyes országok bíróságainak ezt nem kötelező figyelembe vennie. Azaz Kovácsot már simán elítélhette volna a bíróság és el is ítélte volna, ha valóban kémkedett volna az oroszoknak.

Egyébként az oroszok sem ostobák, nem Kovácsot fogják kémnek felkérni, amikor az MSZP-ben és egyéb ballibsi pártokban ott csücsül egy csomó volt haver.

Bafana 2015.10.15. 08:57:16

András Zentai: Te tömeggyilkos vagy. Nem tudom bizonyítani, de jól hangzik. Ennyit az "orosz kém" megállapításodról. Engedd meg, hogy ezt majd a bíróság mondja ki! Hamár egyszer jogállam...
Az utolsó bekezdésed leírűása előtt pedig egy picit tájékozódhattál volna, mielőtt a faszságodat mutogatod. A mentelmi jogról nem tud valaki lemondani, mert az nem az övé. Olyan, mintha az utcánkban parkoló Ferrariról én lemondanék: nesze, vidd!
Ejnye Zentai, téged sem az eszedért szeretnek a nők, fogadjunk!

Mészáros Laci 2015.10.15. 09:04:18

KGBéláról legalább két éve bizonyított, hogy az oroszoknak kémkedik illetve az oroszok érdekeinek megfelelően viselkedi Brüsszelben.

Az EU impotenciáját (és/vagy az oroszok befolyását) bizonyítja, hogy ennyi ideig tartott a mentelmi jog felfüggesztése, hogy egyáltalán nyílt eljárás indulhasson ellene.

Amerikában ha egy kongresszusi képviselő esetében vajon mennyi ideig tartana, mire kattan a bilincs a kezén? Két nap?

Mészáros Laci 2015.10.15. 09:05:34

@♔bаtyu♔:

térdelj le szépen putyin slicce elé.

Babette anyó húsdarálója 2015.10.15. 09:12:20

A takonyból fabrikált gerinc nagy segítség a batyugézabirka és tsai. féle fideSSjobbik selejteknek orbtyin rendszeres napi lecubákolásához.

Babette anyó húsdarálója 2015.10.15. 09:15:47

@Bafana:

Takonygerincű fajtád apelláta nélkül elfogadta Laxilajus bűnösségét. Pedig ott is a bíróság az, aki kimondhatja, bűnös vagy nem.
A szokásos ortyinista kettős mérce ékes példáját szolgáltattad, ahogy az az orbánistáktól megszokott.

jágör68 2015.10.15. 09:19:39

És mi a helyzet az EP/ EU- vezetésében hemzsegő CIA- ügynökökkel :
Merkel, Hollande, Cameron...
Vagy a CIA alkalmazásában álló "újságírókkal"?
Dr Udo Ulfkotte könyve erről bestseller lett.

Nzoltan 2015.10.15. 09:23:32

Gyurcsány sem mondott le. Kovács ellen pedig még annyi bizonyíték sincs.

Tényleg volt már politikus amelyik valaha lemondott? Ez az a szakma, ahol hajlott gerincű emberekre van szükség.

Nzoltan 2015.10.15. 09:25:44

Szakértői riportban elhangzott, hogy gyakorlatilag ha nincs tettenérés, akkor semmi sincs a vád kezében. Most meg kb. annyi az összes bizonyíték, hogy orosz a felesége.

Minden relativ mondta Einstein majd 3 evet kapott 2015.10.15. 09:28:12

Tök egyértelmű, hogy az EU a nagy orosz kémet, hagyja még 4 évig kémkedni, csak úgy. :D
Többen elmondták már, hogy a mentelmi jogról nem lehet lemondani, de tények ne zavarjanak össze. Ráadásul aki itt fide$$jobbikozik, megnézhetné, hogy miként tudosít erről a fidesz sajtója. Nagyon is jól jön nekik ez most a jobbik ellen. Van egy tippem, hogy 2018-ig el fog húzodni ez az eljárás. Nevetséges az egész ügy.

Terézágyú 2015.10.15. 09:28:44

Lemonnnnnd???? egy magyar ember??????????????? kizárt.

Bafana 2015.10.15. 09:34:34

@Babette anyó húsdarálója: Te baromarcú, hogy jön ide Lagzilajcsi??? :o
Ismerjük mi egymást? Honnan tudod a véleményemet? Dőlj le picit, ma már ne igyál!

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2015.10.15. 10:08:23

@Babette anyó húsdarálója: miféle szóképeket tákoltál össze te szerencsétlen baszki?

Hunyadi zokogna... ha látná......ezt 2015.10.15. 10:08:23

András Zentai....
Ez magyar név vagy csak arcoskodsz?
Miért nem lehetsz Zentai András?

Na mindegy. Sokan leírták már, hogy ökör vagy, de ha neked ez jó hát legyen.
Ítéletet mondasz bizonyíték nélkül, ej ej ... kis huncut...
Felétek ez így megy? Rábökünk és bűnös?
Ezzel a nagyon gyenge írással milyen valós szart akartok eltakargatni?
Tudjuk, hogy ez a mindennapos gumicsont..... náci, hortysta, oroszkém, rasszista, bla bla bla....

Azt kívánom, hogy a rendelésre író ostoba, paranoid hangulatkeltő arcodat lássam akkor mikor kiderül, hogy a következő kormányt a Jobbik adja....

:))))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.10.15. 10:14:54

Nem örülnék ha tényleg kémkedett volna.
De ha így is volt,biztos nem a Vona Gábor mondta neki,hogy te bélám kémkedjél már egy kicsit az oroszoknak!

01234567 2015.10.15. 10:58:41

Tényleg, Mo.-n mi kell ahhoz hogy az embereknek reális értékítélete, meglátása legyen valamiről? A Jobbik ugyan olyan elv, ideológia, bármihez való kötődés nélküli harácsolás és hataloméhes bizniszpárt. Annyi csak, hogy nekik már csak a nemzeti radikális szegmens maradt a palettán, a többit már lefoglalták az idősebb bizniszpártok, de ha kellene a hatalomhoz ugyan úgy lennének bármi holnapra mint a Fidesz liberálisból konzervatív, vagy a szocik baloldali munkáspártból liberális..
Az a sok birka magyarnak sajnos nem ad okot a reális rálátásra, a gyanakvásra hogy a párt arcai közt nem rég még a Meggyesi titkárságon dolgozó hölgy, kassai szlovák származású, nevét politikai karrierért magyarosító egykori lehúzós továbbképzést áruló bróker, volt tagként csak saját maga által nem tudottan, de a környezetében köztudottan zsidó származású megyei szervezetből régi tagokat miatta kirúgott, majd származásával zsarolt, ennek ellenére a párt által a lehetséges utolsó pillanatig védett tag is volt?(aki hehehe, a pártban a szlovák úrral feles üzleteivel jelentős pénzt hozott)Hát igen, ez a mocskos magyar politika, csupa karakter gyilkosság ahogy vezető politikusunk mondja.(neki párttitkár apuka, Kisz tagság, államigazgatási főiskola jutott az üldözésben). Egy sz.rt. Csupa tolvaj gerinctelen alja, aki úgy vált karaktert mint a kaméleon színt, és sír üvölt ha a múltjával szembesítik. De a buta birka magyaroknak ez kell. Reménytelen ország.

Meister · https://www.facebook.com/Meister1977 2015.10.15. 10:59:23

Ha a blogger meg nem lenne elfogult, tudná, hogy az EU-s mentelmi jogról nem lehet lemondani.

négyláb 2015.10.15. 11:04:00

Még el sem olvastam a cikket, de az első néhány sor után van egy kérdésem ahhoz a megjegyzéshez, hogy "de honnan van 100 milliós kastélya?"
Zentaikám, ez a "kastély" már fel került az internetre, mindenki megnézheti és én nagyon boldog lennék, ha Te kifizetnéd nekem a különbséget a 100 millió és a pilisborzalmasi bodega valós piaci értéke között. (Feltehetőleg 50-60 milcsit le kellene szurkolnod) A többi biztos úgy van, ahogy a cikkben olvasható, viszont csak egy téves információ és máris az egész megkérdőjelezhető, tehát csak pontosan a jövőben!

négyláb 2015.10.15. 11:06:21

@Meister:

Ha ez így van, akkor bumm, talált, süllyedt!

Nick Reevers 2015.10.15. 11:07:04

...nem olvastam a kommenteket,se a posztot, csak a címlapon találtakhoz szolnék hozzá. Copy:"Bár ha lenne benne némi gerinc, már magától is lemondott volna."...mármint a mentelmi jogáról. ...de erről nem lehet lemondani!!!...ezt még a Kálmán Olga is tudja!...most szívesen írnék a poszternek valami durvát, ahogy Ő teszi, de a magunkfajtáknak nem illik, ...ahogy anyukám tanította.

Mészáros Laci 2015.10.15. 11:13:53

1. Kovács Béla a rendszerváltástól tíz éven át a szovjetunióban illetve annak összeomlása után Oroszországban élt

2. Kovács Béla 2000-ben költözött haza Magyarországra, Oroszországból származó (nem tisztázott eredetű) pénzel folyamatosan támogatta az akkor alakult Jobbikot.

3. Kovács Béla már Magyarországon is, és Brüsszelben is intenzív kapcsolatokat tartott fenn orosz titkosszolgálati kötődésű emberekkel, sőt: vendéglátásuk finanszírozására több százezer eurót költött az EP költségvetéséből (emiatt is folyik vele szemben eljárás)

4. A Jobbik obstruálta az EP mentelmi jog felfüggesztésével kapcsolatos eljárást.

A Jobbik mnemzeti elkötelezettségéhez nem fér kétség, csak éppen az OROSZ nemzet iránt elkötelezett és az OROSZ nemzet érdekeiért küzd.

01234567 2015.10.15. 11:24:53

Ja! És azt hiszem a Jobbik üvöltött a legjobban a kettős állampolgárságú parlamenti képviselők miatt!(ami egyébként szerintem is nonszensz) De akkor most EU-s képviselő orosz-magyar kettős állampolgár lehet valaki? Hazug latrok, buta nép.

01234567 2015.10.15. 11:27:51

@Mészáros Laci: Tévedsz. A pénz iránt elkötelezett, ami a hatalo megszerzéséhez kell, ami ugye még több pénz. Mindegy honnan, Irán, Kína, Szaúd Arábia, Oroszország...mindegy. Igazi kurvák.

pamut 2015.10.15. 11:40:31

Az hogy a Jobbik nem tisztázta egy belső vizsgálattal hetek alatt, még akkor (jó régen) amikor kiborult a bili, az azt bizonyítja hogy ők is benne vannak.

Teljesen közismert hogy Putyin többek közt azzal harcol az EU ellen, hogy támogatja-erősíti-felvásárolja az EU szélsőjobb, jellemezően EU-ellenes pártjait, azaz belülről erősíti az EU-ellenes erőket.

A Jobbik azzal ahogy évek óta elnézi hogy egy ilyen messziről bűzlő alak köztük van, ezzel beismerte hogy Putyin pártja. Hazaáruló mind, Kádár méltó oroszbérnec utódai.

Hunyadi zokogna... ha látná......ezt 2015.10.15. 11:50:16

Laci, sorszám, pamut......

Ti mindent tudtok....
Ma itt az egyetlen olyan párt amely próbál valami megálljt parancsolni az uzsoratőkének és az országrablásnak.
Láttatok egyetlen egy felszólalásukat is?
Ti itt hőbörögtök és minden alap nélkül, folyosói pletykákra hivatkozva átkozódtok?
Nem győzködök, nem sértegetek.
Azt kívánom nyerjenek és lássátok, hogy mellélőttetek.

Mészáros Laci 2015.10.15. 12:01:05

@01234567:

lehet, hogy valamikor régen mindegy volt, hogy a Jobbik honnan kapja a pénzt, de mivel az oroszok vásárolták be magukat a Jobbikba, ezért a Jobbik most már az oroszok nemzeti érdekeit képviseli. és az oroszok nem fogják csak úgy feladni ezt a hidfőállást.

Mészáros Laci 2015.10.15. 12:02:06

@Hunyadi zokogna... ha látná......ezt:

"egyetlen olyan párt amely próbál valami megálljt parancsolni az uzsoratőkének "

pontosabban a nyugati uzsoratőke helyett az orosz uzsoratőkének próbál helyet csinálni. mindenki azt a segget nyalja, amelyi megfizeti.

N. Barbie 2015.10.19. 13:45:31

Valahogy nem lepodtem meg, hogy egy ballib zugblogocska konkret tenykent kezel, sot hivatkozik ballib lazalmokra, bizonyitatlan ragalmakra, ugy beallitva azokat, mint mar ezerszer bizonyitott, megcafolhatatlan tenyeket. Es ilyenekre epitve megszulettett az ezredik kgbelazos cikk :)))

Igazabol mindent elmond zentaiandras hiteles, targyilagos irasarol, hogy az elso bekezdesben elsuti a hatasvadasz hazugsagot, persze tenykent beallitva: "És amelynek egyik legfontosabb pozícióban lévő embere egy orosz kém", majd utana a lentebbi bekezdesekben mar arrol ir, ami mar tenyleg igaz, hogy megvadoltak ezekkel a dolgokkal, bizonyitekot viszont eddig soha senki semmire vele kapcsolatban nem tudott mutatni, majd a bizonyitatlan ragalmakra epitve messzemeno erkolcsi kovetkezteteseket von le.
Hat ez nagyon jo :D

Mészáros Laci 2015.10.19. 15:44:30

@N. Barbie:

"Soha senki nem tudott mutatni" - mivel nyílt nyomozást eddig nem folytathattak vele szemben, az EP mentelmi joga miatt, vagyis csak a szabálytalanul elköltségelt brüsszeli vendéglátása miatt vizsgálja Kovács Béla pénzügyeit az OLAF, ez majd része lesz a halmazati büntetésének.

Az oroszok ügyesen kihasználják, hogy az EU ilyen balfék és lassú, az ameriaiak rég nyársra húzták volnta KGBélát.

N. Barbie 2015.10.19. 17:17:32

@Mészáros Laci: Pont errol beszelek, meg csak most adta ki a mentelmi jogat az EU, akkor mire fel is jelenti ki tenykent zentaiandras, hogy kem? Ja, hogy ballib megmondoemberek mar sokat mondogattak es akkor mar igaz is lesz? Ugyan mar. Szabalytalan brusszeli vendeglatas? Huha, mint a szanyikapitanye? O mit is kapott erte? Ja, semmit.

Persze, nyilvan nyarsra huztak volna az amerikaiak ballib okostojasok bemondasara. Hagyjuk mar az ilyen hatasvadasz dumakat.

Mészáros Laci 2015.10.19. 20:27:12

@N. Barbie:

Szivem egyetlen királynője, az EP nem bemondásra függeszti fel a mentelmi jogot... Csak a dolgok természetéből adódóan nem nyilvánosak a részletek.

Érdemes megkezdeni az érzelmi leválást KGBéláról -- vagy becsületresen felvállalni az orosz nemzeti érdekek képviseletét. Hisze a Jobbikot ezért fizetik.

N. Barbie 2015.10.19. 23:10:34

@Mészáros Laci: Akkor hadd idézzem az ide vonatkozó részt:
"A testület nem azt vizsgálta, hogy alapos-e a gyanú, vagy bűnös-e Kovács. Ilyen jogköre az EP-nek nincs, ez a magyar igazságszolgáltatás feladata. Az EP jogi bizottságának azt kellett eldöntenie, hogy a magyar hatóságok kérése értelmében a megfogalmazott gyanú olyan-e, amelynek alapján jogos lehet a jobbikos politikus mentelmi jogának felfüggesztése."

Elég egyértelmű, nem kell magyarázni, ennyit a bemondásra felfüggesztésről.

Tudom, tudom, ballibáknál már bűnös rég (az amíg el nem ítélik, addig ártatlan duma csak a sajátjaikra vonatkozik, úgy látszik).

"Hisze a Jobbikot ezért fizetik"
Persze, tudsz még ilyen atv szintű szokásos balos, hasraütésszerű, soha senki által nem bizonyított mantrákat, vagy néha van egy-két saját gondolat is? :D

Mészáros Laci 2015.10.20. 00:34:17

@N. Barbie:

" a megfogalmazott gyanú olyan-e, amelynek alapján jogos lehet "

És az volt.

Ebből a helyzetből azért szerintem érdemes óvatosan hátrálni, főleg ha Kovács Béla életrajzának néhány érdekes részét is észrevesszük, meg az általa fizetett összegek sosem tisztázott eredetét.

Ha te ezen a ponton elkezdesz az ártatlanság vélelmébe kapaszkodni, az egyrészt a józan helyzetfelmérés hiányára utal (ugye Szita Bence gyilkosainak is volt védőügyvédje, de nem meggyőződésből, hanem mert a törvény előírja), másrészt politikai érzék hiányára (Kovács Béla már elég büdös ahhoz, hogy a mellette való kiállás egyre több potenciális szavazót riaszt el).

Egyébként a Jobbik elég látványosan védi az oroszok érdekeit. Biztosan van, akiket ez nem zavar, de én azt mondom, a MAGYAR parlamentben MÁS országok szekerét ne tolja már senki.

Mészáros Laci 2015.10.20. 00:36:06

@N. Barbie:

"soha senki által nem bizonyított"

naszóval, a politikában nem szükséges az explicit bizonyítás.
elegendő, ha valaki az orosz érdekek képviselőjének LÁTSZIK.

N. Barbie 2015.10.20. 11:15:28

@Mészáros Laci: Latom nem vilagos, leirom megegyszer:
Az EP nem azt vizsgalja, hogy alapos-e a gyanu vagy bunos-e, csak annyit, hogy a megfogalmazott GYANU olyan-e, ami alapjan jogos LEHET a mentelmi jog felfuggesztese.
Tehat a mentelmi jog felfuggesztesebol semmi nem kovetkezik, se az, hogy bunos, de meg csak azt sem, hogy alapos -e a gyanu. Ezt jelenti, felesleges tobbet belemagyarazni.
Erdemeses kihatralni? Jaj, ugyan mar. Ha mindenki mindenbol kihatralna, ahanyszor egyes szellib oldalak meggyanusitjak valamivel, akkor masbol se allna a napjuk.
Jozan helyzetfelmeres hianya. Aha, persze. Arra a helyzetre gondolsz, hogy tok veletlenul valasztasok elott lett robbantva a hir es azota sincs semmilyen bozonyitek bemutatva? Vagy hogy egy Indexes kis firkasz tok veletlenul (es meg csak veletlenul sem valamelyik titkosszolgalat iranymutatasa alapjan) tobb evtizedes japan(!) helyi(!) ujsagcikkben kutakodik es talal is KB-re vonatkozo hirt? Na hagyjuk mar az ilyen tundermeseket.
Nalam ez a jozan helyzetfelismeres, nem adok elfogult firkaszok vadaskodasaira, ha te igen, az teged minosit.

"Egyébként a Jobbik elég látványosan védi az oroszok érdekeit. Biztosan van, akiket ez nem zavar, de én azt mondom, a MAGYAR parlamentben MÁS országok szekerét ne tolja már senki."

Ez volt a legjobb :D Kar, hogy forditva van: manapsag az oroszok kopkodese a divat nyugaton, igy a koponyegforgato, anno orosz valag nyalogato ballibek bealltak begetni kozejuk. Mas, ertelmes partok meg mondjuk felismerik, hogy csak divatbol oroszellenesseg miatt nem eri meg egy hatalmas piacot elveszteni, csak azert, hogy kapjunk nyugatrol egy-ket buksisimogatast, hogy igen, jo kutyak voltatok. Ha neked ez az orosz erdekek vedelme, akkor nem vagy tisztaba a fogalmakkal.
Masreszt a magyar parlamentben mas orszagok szekerenek tolasaba beletartozik mondjuk az usa, izreal stb.? Vagy az o szekeruk tolasa rendben van?

"naszóval, a politikában nem szükséges az explicit bizonyítás.
elegendő, ha valaki az orosz érdekek képviselőjének LÁTSZIK"
Ezen is jot nevettem :D Tehat ha aljas politikai haszonszerzesbol, mivel mast nem tudnak, a ballib partok meggyanusitjak ilyenekkel az ellenfeleiket, akkor azok kezfeltartva vonuljanak el mind remetenek, mert nem kell bizonyitas? Ezt komolyan gondoltad? Remelem csak vicc volt.

Mészáros Laci 2015.10.20. 11:26:45

@N. Barbie:

"hanyszor egyes szellib oldalak meggyanusitjak valamivel, akkor masbol se allna a napjuk."

Fidesz mint széllib oldal, értem :-)

"tok veletlenul valasztasok elott lett robbantva a hir"

nem véletlenül.

"semmilyen bozonyitek bemutatva"

NEKED nincs bemutatva.

"manapsag az oroszok kopkodese a divat nyugaton"

bizony. nem szeretjük az oroszokat.

"hatalmas piacot elveszteni"

ja, hatalmas piacot :-) az orosz gazdaság másfél éve recesszióban van, és amíg a szaudi herceg úgy gondolja, hogy 50 dollár alatt tartja az olajat, nem is fog kimászni belőle.

"kapjunk nyugatrol egy-ket buksisimogatast"

próbálom felidézni, hogy a 80-as évekkel bezárólag mitől csorgott az átlag magyar nyála: nyugatnémetország, amerika? vagy szovjetunió? na szóval, te az vagy, aki a szovjetunióba vágyik. semmi akadálya - irány moszkva :-)

"ez az orosz erdekek vedelme"

nem, az orosz érdekek védelme a jobbik nyilvános szerepléseinek jelentős része (pl magyar állam vegye fel a diplomáciai kapcsolatokat az aszad rezsimmel - na ennek mi értelme lenne konkrétan azon túl, hogy valaki beállna az oroszok mellé?)

"a magyar parlamentben mas orszagok szekerenek tolasaba beletartozik mondjuk az usa, izreal stb"

na ez a kérdés, hogy ha a jobbiknak fáj izrael szekerének tolása, miért tolja az oroszok szekerét? hiányzik egy meleg ánuszrózsa zamata?

"a ballib partok" - értsd: Fidesz :-) mint ballib párt, többedszer

"meggyanusitjak ilyenekkel az ellenfeleiket, akkor azok kezfeltartva vonuljanak el"

nem kell elvonulni, de ha a vállalhatatlanul beégett arcoktól nem szabadulnak meg gyorsan, akkor az égett szag a párton is rajta marad. ez persze nem az én bajom, sőt, én nagyon szeretném, ha a jobbik saját levében rohadna. de néhány havonta érdekes és tanulságos beszélgetésbe lehet elegyedni egy-egyjobbikossal.

szóval köszönöm a türelmet.

N. Barbie 2015.10.20. 12:09:57

@Mészáros Laci: Ne menjunk mar le ovodas szintre ilyen kenyszeres belemagyarazokkal :(

Szellib oldal: az index-en jelent meg eloszor a cikk KB-rol, hogy jon ide a fidesz?

Persze, nyilvan nem veletlenul akkor robbantottak a vadaskodast, de azota se tudunk tobbet.

Miert, neked be lett mutatva, hogy igy mantrazod a bunosseget? Persze, hogy nem.

Bizony, nem szeretjuk oket, csak mikor azok a leghangosabb oroszellenesek akik bo 40 evig azok s*gget nyaltak, az minden, csak nem hiteles...

"ja, hatalmas piacot :-) az orosz gazdaság másfél éve recesszióban van, és amíg a szaudi herceg úgy gondolja, hogy 50 dollár alatt tartja az olajat, nem is fog kimászni belőle.
" Ezt mondd azoknak a gazdaknak, termeloknek akiknek egyik naprol a masikra megszunt a termekeik Oroszo.-ba szallitasa az embargo miatt, csak mert bealltunk a nyugat melle. Te fogod karpotolni oket, vagy csak a szad jar?

Nem vilagos, hogy a buksisimogatas hogy kapcsolodik ahhoz, amit irtal ra. Ja, sehogy, csak jol hangzik.

Nem tudom egyszerubben elmagyarazni mi ertelme van az orosz erdekek vedelmenek, illetve, ami pontosabb megfogalmazas, a nem minden ami orosz az maga az ordog hozzaallasnak. Ha pl. egyszer vege a szir polgarhaborunak es mondjuk emlekeznek a szirek meg az oroszok, hogy ki allt ki mellettuk es mondjuk ezert nekunk teszem azt fele annyiert adjak a gazt (az egyoldalu, orosz energiafuggosegunket remelem nem kell magyarazni), akkor mivel is jartunk jobban, a buksisimogatassal a semmiert, vagy ezzel? Tessek elkezdeni hosszu tavon gondolkodni.

Vallalhatatlanul beegett, ja, szerinted, meg a bemondasra ragalmakat elfogadok kozott, na bumm. A gondolkodni kepesek kozott meg nem.

A lenyeg, varjuk meg az ugy veget, ha bunossege bizonyitast nyer, akkor mar tudjuk biztosan, de ha nem, akkor remelem a mar most a bunosseget mantrazok mind jonnek bocsanatot kerni (dehogy jonnek, majd lapitanak).

Mészáros Laci 2015.10.20. 12:25:10

@N. Barbie:

"az index-en jelent meg eloszor a cikk KB-rol, hogy jon ide a fidesz?"
-- A fidesz dobta be az EP választás előtt.

"Miert, neked be lett mutatva"
-- Nem én vagyok a célközönség, hanem az ügyészség.

"megszunt a termekeik Oroszo.-ba szallitasa az embargo miatt"
-- Az oroszországba irányuló export a teljes árukivitel 1.5%-a volt az embargó előtt. Szerintem érdemes azokkal az országokkal jóban lenni, ahová az export többi 98.5%-a irányul.

"ezert nekunk teszem azt fele annyiert adjak a gazt"
-- naaaa... ennyire azért nem lehetsz naiv :-))) Ukrajna addig kapta féláron a gázt, amíg az orosz helytartó volt az államelnök, de aztán nem csak a gáz árát emelték meg, hanem kicsit le is rohanták az országot. ilyen feltételekkel nem kell féláron a gáz.

az orosz gáztól egyébként a szlovákok függenek, nekünk azért van adriai kapcsolatunk és mostanában épül a balti LNG porthoz csatlakozásunk. vagyis szükség esetén 30% körüli felárral az oroszoktól függetlenül is el tudnánk látni magunkat.

N. Barbie 2015.10.20. 12:40:20

@Mészáros Laci:
A fidesz dobta be--> az index cikke alapjan. Ennyire bonyolult?

Pontosan, az ugyeszseg dolga vadat emelni es bizonyitani a vadat, nem a tied vagy az atv-e kesz tenykent kezelni vadakat.

Szerintem meg mindenkivel erdemes joba lenni, ahova exportalunk. Egyeni szinten, a most kart szenvedett termelok attol nem lesznek boldogabbak, hogy de jo, a tobbi termelo, akik (csak) nyugatra szallitanak, nekik milyen jo.

Mondtam, hogy teszem azt fel aron, ha 10%, akkor boldogabb leszel? Nem gondolnam, hogy MO.-val hasonlo helyzete lenne Oroszo-nak, mint Ukrajnaval, innentol kezdve meg a magyarazatod ujfent csak egy puszta, minden alapot nelkulozo feltetelezes, abbol is a rosszindulatu fajta.

Ok, a 30% felarat te fogod kifizetni pl. anyam gazszamlajaba, vagy megint csak a szad jar?
Hogy is szoktak mondani, konnyu mas f@szaval verni a csalant...

Mészáros Laci 2015.10.20. 12:58:21

@N. Barbie:

"A fidesz dobta be--> az index cikke alapjan"

nem-nem.

az indexnek nincs nemzetbiztonsági hivatala. a kormánynak meg pont van. az nbh illetve most valami alkotányvédelmi hivatalnak nevezik, méltatlankodott is egy sort, hogy nem bölcs dolog nyilvánosan beszélni a titkos adatgyűjtés részleteiről mert ezzel egy csomó érintett operatív emberüket ki kellett vonni erről a területről. ráadásul valamelyik nem túl okos fideszes politikus beszélt erről, Kövér alig tudta leállítani.

"Szerintem meg mindenkivel erdemes joba lenni, ahova exportalunk"

általában igen, de ez itt most egy vagy-vagy kérdés volt.

"ha 10%, akkor boldogabb leszel"

nem. ez egy rövid távú előny ami bármikor megvonható. hosszabb távú előnyök mellett érdemes kitartani akkor is, ha cukros bácsi megkínál valami édességgel.

30% bőven megéri azt, hogy nem vagyunk zsarolhatók. a zsarolhatósággal és az orosz csatlós pozícióval nagyságrenddel többet veszítünk.

N. Barbie 2015.10.20. 13:33:42

@Mészáros Laci: Tokmindegy, se egyiktol se masiktol nem lattunk meg bizonyitekot, csak a rizsat.

Gondolom akkor is igy kiallnal ilyen hangzatos vagy-vagy dumaval, ha mondjuk a te csaladod elne orosz exportbol...

"30% bőven megéri azt, hogy nem vagyunk zsarolhatók"
Ja, ertem, zsarolni csak a csunya Oroszo. lenne kepes, az alszent nyugat aztan biztos nem hasznalna ki, hogy mar csak toluk kaphatnank pl. gazt. Aha, bocs, de en mar nem hiszek a tundermesekben, lasd illegalis bevandorlokerdes, nem ugy tancoltunk, ahogy futyultek es maris felmerult bizonyos tamogatasok megvonasa.

Mészáros Laci 2015.10.20. 14:08:11

@N. Barbie:

Ez a menekültes példa nagyon jó.
Felmerült, mondjuk, valaki szóba hozta.
Írásos megállapodások alapján erre nincs mód (mármint a támogatások megvonására a kerítés miatt). Le is szálltak róla.

Na az oroszokkal ez nem így megy. Nem tetszik, ami csinál a partner? Valaki közeli embere váratlanul meghal.

Más normák. Ami nálunk a nyolcvanas évekre lecsengett, az ott napi gyakorlat. Rögzített szabályok helyett egyedi döntések, kedvezmények és jogosultságok hűbéri rendszere, a hűtlenek sorsa halál. Gondolom Vona Gábor is sejti már ezt.
süti beállítások módosítása