Y-GEN - Utolsó kommentek
blfr5@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://y-gen.blog.hu/2016/05/01/rady_magdolna_magyarorszagon_egy_rablobanda_fosztogat_amely_csendorsegnek_alcazza_magat/full_commentlist/1#c35754349
Válasz erre: Rády Magdolna: Magyarországon egy rablóbanda fosztogat, amely csendőrségnek álcázza magát
2018-08-31T07:02:53+02:00
2018-08-31T07:02:53+02:00
Margitka1
http://blog.hu/user/1009670
<a href="https://y-gen.blog.hu/2016/05/01/rady_magdolna_magyarorszagon_egy_rablobanda_fosztogat_amely_csendorsegnek_alcazza_magat?full_commentlist=1#c31429843" class="reply_nick_1125102" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31429843 );">@Hongrois Lovag Anatole</a>: <a rel="nofollow" href="http://www.negyedik-birodalom.hupont.hu/">www.negyedik-birodalom.hupont.hu/</a><br />
<br />
Ez az a könyvem amiben a zsidókat az 5.szd-tól bemutatom. A gyilkosságaik, az elnyomásaik és az országokat hogyan tették és teszik tönkre a mai napig, és a jövőben is ha nem lépnek fel ellenük.
https://y-gen.blog.hu/2017/08/02/noket_a_papirpenzekre/full_commentlist/1#c33518590
Válasz erre: Nőket a papírpénzekre!
2017-08-03T14:54:55+02:00
2017-08-03T14:54:55+02:00
morph on deer
http://blog.hu/user/1151692
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/08/02/noket_a_papirpenzekre?full_commentlist=1#c33516944" class="reply_nick_1258585" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33516944 );">@maxval a mélyelemző birca</a>: <br />
"Hát miért rekesztitek ki a transzneműeket, a ciszpedofileket, valamint a homokos gyíkemberidentitásúakat?"<br />
<br />
Mindenáron fel akarsz kerülni valami lóvéra?<br />
(Ziccer volt, elnézést!;))
https://y-gen.blog.hu/2017/03/12/tobbsebesseges_europa/full_commentlist/1#c33518154
Válasz erre: Többsebességes Európa? Hígabb zacskós leves, drágább felcsúti kisvasút!
2017-08-03T14:08:52+02:00
2017-08-03T14:08:52+02:00
Alick
http://blog.hu/user/824438
"a magyarok és közép-európaiak felzárkózásának pedig búcsút mondhatunk"<br />
<br />
A felzárkózás jelszava a jelenlegi modellben csupán szemfényvesztés. A "brüsszeli lágy gengszterszindikátus" ki nem mondott alaptézise volt, hogy "minden állat európai, de vannak európaiabbak"... ami nem közvetlenül a GDP-re, hanem az érdekérvényesítő képességre utal.<br />
<br />
A talán túlzottan is bővülő-terjeszkedő EU-t eleve kétsebességesre kellett volna tervezni, viszont az első (föderatív orientációjú) fokozatba kérdéses, hogy az olaszokat és spanyolokat az első menetben egyáltalán be kellett volna-e venni. Az az EU talán részben provinciálisabb, ugyanakkor jobban menedzselhető lett volna.
https://y-gen.blog.hu/2017/08/02/noket_a_papirpenzekre/full_commentlist/1#c33517964
Válasz erre: Nőket a papírpénzekre!
2017-08-03T13:44:50+02:00
2017-08-03T13:44:50+02:00
papageno39
http://blog.hu/user/251435
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/08/02/noket_a_papirpenzekre?full_commentlist=1#c33516996" class="reply_nick_821871" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33516996 );">@csentecsa</a>: Bartók volt.
https://y-gen.blog.hu/2017/08/02/noket_a_papirpenzekre/full_commentlist/1#c33517760
Válasz erre: Nőket a papírpénzekre!
2017-08-03T13:18:55+02:00
2017-08-03T13:18:55+02:00
erkölcsi hulla
http://blog.hu/user/1167681
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/08/02/noket_a_papirpenzekre?full_commentlist=1#c33517370" class="reply_nick_1094320" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33517370 );">@karandash</a>: Tudod mit egyetértek, a legszebb állatok az orbánék lennének a pénzen.<br />
<br />
Építészeti magyar stílusok igenis voltak szépek, az antik stílust javarészt itáliából utánoztuk szájíz szerint, szóval valamilyen szinten egyediek lettek. A tanyasi építészet is egyedi. <br />
Pártázatos renesszánsz, az Esterházy kastély, ilyesmik.<br />
Híresebb templomok, vagy modern építészet, pl. Makovecz gányok stb
https://y-gen.blog.hu/2017/08/02/noket_a_papirpenzekre/full_commentlist/1#c33517370
Válasz erre: Nőket a papírpénzekre!
2017-08-03T12:14:36+02:00
2017-08-03T12:14:36+02:00
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/08/02/noket_a_papirpenzekre?full_commentlist=1#c33516982" class="reply_nick_1167681" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33516982 );">@erkölcsi hulla</a>: lehetne nőnemű állatokat a pénzekre tenni. Szuka kutya, szürkemarha tehén.<br />
Vagy még jobb lenne, ha üzekedő állatok képét tennék a bankókra. Egy szürkemarha bika egy tehén hátán. Ezzel az élet körforgását, az utódnemzés és születés, misztériumának is emléket állíthatnának. Mindent meg lehet magyarázni.<br />
De a legjobb az lenne, ha az Orbán-család mosolyogna a papírpénzekről. Az érméken meg az oligarchák kapnának helyet.
https://y-gen.blog.hu/2017/08/02/noket_a_papirpenzekre/full_commentlist/1#c33517340
Válasz erre: Nőket a papírpénzekre!
2017-08-03T12:10:04+02:00
2017-08-03T12:10:04+02:00
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/08/02/noket_a_papirpenzekre?full_commentlist=1#c33516996" class="reply_nick_821871" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33516996 );">@csentecsa</a>: mondjuk inkább Széchenyit kellene lecserélni meg Bethlent az öt és kétezresen. Mátyás alatt volt talán utoljára valamire való pozícióban Magyarország, maradhatna. Plusz magyar mondai alak is.<br />
<br />
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/08/02/noket_a_papirpenzekre?full_commentlist=1#c33516986" class="reply_nick_1167681" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33516986 );">@erkölcsi hulla</a>: magyar építészeti stílus? Volt olyan? Makovecz organikus, szimbolikus stílusát kivéve. De az ő megítélése picit vitatott ma még.
https://y-gen.blog.hu/2017/08/02/noket_a_papirpenzekre/full_commentlist/1#c33517314
Válasz erre: Nőket a papírpénzekre!
2017-08-03T12:07:20+02:00
2017-08-03T12:07:20+02:00
Tranquillius
http://blog.hu/user/830984
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/08/02/noket_a_papirpenzekre?full_commentlist=1#c33516986" class="reply_nick_1167681" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33516986 );">@erkölcsi hulla</a>: Ezt az Európai Központi Bankkal kell megbeszélni, de végülis az apróra azt rakunk amit akarunk.
https://y-gen.blog.hu/2017/08/02/noket_a_papirpenzekre/full_commentlist/1#c33517204
Válasz erre: Nőket a papírpénzekre!
2017-08-03T11:50:51+02:00
2017-08-03T11:50:51+02:00
desw
http://blog.hu/user/86371
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/08/02/noket_a_papirpenzekre?full_commentlist=1#c33516944" class="reply_nick_1258585" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33516944 );">@maxval a mélyelemző birca</a>: <br />
<br />
"Atya Isten, ez fasizmus.<br />
<br />
Hát miért rekesztitek ki a transzneműeket, a ciszpedofileket, valamint a homokos gyíkemberidentitásúakat?"<br />
<br />
:DDDDDDDDDDDDDD
https://y-gen.blog.hu/2017/08/02/noket_a_papirpenzekre/full_commentlist/1#c33517060
Válasz erre: Nőket a papírpénzekre!
2017-08-03T11:24:45+02:00
2017-08-03T11:24:45+02:00
Nancsibacsi
http://blog.hu/user/885811
Michele Wild-ot tegyétek rá, ne ezeket a rég halott fap.nákat.
https://y-gen.blog.hu/2017/08/02/noket_a_papirpenzekre/full_commentlist/1#c33517006
Válasz erre: Nőket a papírpénzekre!
2017-08-03T11:13:05+02:00
2017-08-03T11:13:05+02:00
Alick
http://blog.hu/user/824438
Persze, lehet nőket is... de a legjobb az lenne, ha személyek egyáltalán nem lennének a bankjegyeken.
https://y-gen.blog.hu/2017/08/02/noket_a_papirpenzekre/full_commentlist/1#c33516986
Válasz erre: Nőket a papírpénzekre!
2017-08-03T11:09:18+02:00
2017-08-03T11:09:18+02:00
erkölcsi hulla
http://blog.hu/user/1167681
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/08/02/noket_a_papirpenzekre?full_commentlist=1#c33516726" class="reply_nick_830984" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33516726 );">@Tranquillius</a>: Az építészeti stílusok tök jók lennének, magyar stílusok persze.
https://y-gen.blog.hu/2017/08/02/noket_a_papirpenzekre/full_commentlist/1#c33516982
Válasz erre: Nőket a papírpénzekre!
2017-08-03T11:08:04+02:00
2017-08-03T11:08:04+02:00
erkölcsi hulla
http://blog.hu/user/1167681
Birkákat tennék az összes pénzre, ha már az állatoknál tartunk.<br />
Vagy híres szürkemarhát, vagy magyar pulit, de nőket nem.
https://y-gen.blog.hu/2017/08/02/noket_a_papirpenzekre/full_commentlist/1#c33516944
Válasz erre: Nőket a papírpénzekre!
2017-08-03T10:59:55+02:00
2017-08-03T10:59:55+02:00
maxval a mélyelemző birca
http://blog.hu/user/1258585
Nőket???<br />
<br />
Atya Isten, ez fasizmus.<br />
<br />
Hát miért rekesztitek ki a transzneműeket, a ciszpedofileket, valamint a homokos gyíkemberidentitásúakat?
https://y-gen.blog.hu/2017/08/02/noket_a_papirpenzekre/full_commentlist/1#c33516918
Válasz erre: Nőket a papírpénzekre!
2017-08-03T10:54:45+02:00
2017-08-03T10:54:45+02:00
morph on deer
http://blog.hu/user/1151692
Van ahol a közelmúlt kiemelkedő személyiségeit sem átallják megörökíteni a papírpénzeiken, például így:<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.riksbank.se/sv/Press-och-publicerat/Pressrum/Bildbank/Sedlar/">www.riksbank.se/sv/Press-och-publicerat/Pressrum/Bildbank/Sedlar/</a>
https://y-gen.blog.hu/2017/08/02/noket_a_papirpenzekre/full_commentlist/1#c33516726
Válasz erre: Nőket a papírpénzekre!
2017-08-03T10:26:29+02:00
2017-08-03T10:26:29+02:00
Tranquillius
http://blog.hu/user/830984
Nem ördögtől való gondolat, csak éppen a felsorolt hölgyek egyáltalán nem alkottak semmilyen kiemelkedőt. <br />
<br />
Ott volt ellenben Slachta Margit, aki egyedül mert felszólalni a köztársaság bevezetése ellen 1946-ban, akit a kortársai úgy hívtak, hogy az egyetlen férfi a Parlamentben. Ő simán lehetne a következő 52 ezresen.<br />
<br />
Mellesleg én úgy tudom az Együtt annak a pártján van, hogy építészeti stílusok legyenek a magyar fizetőeszközökön.
https://y-gen.blog.hu/2017/08/02/noket_a_papirpenzekre/full_commentlist/1#c33516592
Válasz erre: Nőket a papírpénzekre!
2017-08-03T10:06:08+02:00
2017-08-03T10:06:08+02:00
A feministák nem bírnak leállni.<br />
Az a baj, hogy ezek a nők a kortárs férfiakéhoz mérhető teljesítményt nem tettek le az asztalra. Ez nem baj, hisz ma se tesznek le a nők a mai vezető férfiakéhoz mérhető teljesítményt az asztalra. Gondoljátok, hogy Angela Merkel majd rákerül a következő német birodalmi fizetőeszközre? Az országát átvevő muzulmánok nagyon hálásak lesznek neki, mint baleknak, de a pénzükre nem teszi majd.<br />
Hogy senki ne sértődjön meg, lehetne állatokat, növényeket vagy mondjuk nemzeti címert tenni a papírpénzekre.<br />
<br />
Vagy mondjuk konkrét nő vagy férfi helyett lehetne egy idealizált férfialakot és nőalakot tenni a pénzekre. Mint a régi húszforintos papírpénzen is volt az az izmos, lepellel félig takart fiatal férfi.<br />
Lehetne egy számítógéppel generált "átlag" szép "tipikus magyar" női arcot is alkalmazni.<br />
Végülis a 200 forintos bankjegyen egy fiktív Károly Róbert volt, Szent Istvánról se tudjuk, hogy nézett ki, Mátyás se úgy nézett ki valószínűleg, ahogy az ezresen ábrázolták.<br />
Ha ilyen fiktív arcokat alkalmaznak, akkor meg minek melléírni egy nevet?<br />
Legyen a mesterségesen kreált fiatal magyar nő és férfi arc.<br />
<br />
A papírpénz jó esetben veszít majd jelentőségéből a jövőben az elektronikis fizetőeszközök terjedésével. A bankkártyájára meg azt rak a kibocsátó, amit akar, vagy amit az ügyfele kér tőle.
https://y-gen.blog.hu/2017/08/02/noket_a_papirpenzekre/full_commentlist/1#c33516576
Válasz erre: Nőket a papírpénzekre!
2017-08-03T10:03:22+02:00
2017-08-03T10:03:22+02:00
OkoskaTo:rp
http://blog.hu/user/40297
Sőt, én a döglött uralkodókat-politikusokat teljesen száműzném a pénzekről. Voltak olyan honfitársaink, akik náluk sokkal többet tettek le az asztalra a tudomány és a művészetek terén. Ez más országokban is szokás.<br />
<br />
De még tovább is mehetünk. A MoME-n volt diplomamunkája néhány éve egy lánynak egy papírpénz-sorozat, ami az egész világon hatalmas sikert aratott. Pedig azon "csak" állatok voltak.
https://y-gen.blog.hu/2017/07/05/minel_nagyobb_a_pride_annal_tobb_a_szabadsag/full_commentlist/1#c33351575
Válasz erre: Minél nagyobb a Pride, annál több a szabadság!
2017-07-06T13:13:12+02:00
2017-07-06T13:13:12+02:00
Conchobar
http://blog.hu/user/773404
"A Pride az elfogadásról szól, arról, hogy ne legyen ez többé szempont" - Azt mondja az erőszakoló az áldozatnak, hogy most azért erőszakollak meg (vonulva a körúton bele a pofádba), hogy a jövőben fogadj el engem, és akkor már nem minősül erőszaknak az, amit én csinálok. De miért kellene az áldozatnak elfogadnia az erőszakolót, neki mi a jó abban (merthogy a másik félnek, buzinak, zoofilnek, pedofilnak mi a jó abban, ha tolerálják, azt aligha kell részletezni). Az ő érdeke hogyan érvényül
https://y-gen.blog.hu/2017/07/05/minel_nagyobb_a_pride_annal_tobb_a_szabadsag/full_commentlist/1#c33351349
Válasz erre: Minél nagyobb a Pride, annál több a szabadság!
2017-07-06T12:37:19+02:00
2017-07-06T12:37:19+02:00
DFK
http://blog.hu/user/148783
És a konzervatívokat ki fogja tolerálni? Azzal az igénnyel mi lesz, hogy a gyerkeimnek ne kelljen tangás f@szrázó férfiakat látni az Andrássyn? Tudom, ne menjünk akkor az Andrássyra. De miért én alkalmazkodjak?
https://y-gen.blog.hu/2017/07/05/minel_nagyobb_a_pride_annal_tobb_a_szabadsag/full_commentlist/1#c33351275
Válasz erre: Minél nagyobb a Pride, annál több a szabadság!
2017-07-06T12:24:24+02:00
2017-07-06T12:24:24+02:00
erkölcsi hulla
http://blog.hu/user/1167681
De úgy sem tudsz egy egész generációt lejáratni, hiába töröd magad :)
https://y-gen.blog.hu/2017/07/05/minel_nagyobb_a_pride_annal_tobb_a_szabadsag/full_commentlist/1#c33351269
Válasz erre: Minél nagyobb a Pride, annál több a szabadság!
2017-07-06T12:23:28+02:00
2017-07-06T12:23:28+02:00
erkölcsi hulla
http://blog.hu/user/1167681
hányinger
https://y-gen.blog.hu/2017/07/05/minel_nagyobb_a_pride_annal_tobb_a_szabadsag/full_commentlist/1#c33351259
Válasz erre: Minél nagyobb a Pride, annál több a szabadság!
2017-07-06T12:22:38+02:00
2017-07-06T12:22:38+02:00
Látod, drágám, pont ez a lényeg: vidéken lakva elfogadtad a környezetedet olyannak, amilyen. Felkerültél Budapestre, megvilágosodtál és most onnan próbálod megváltani a tahó vidéket. <br />
Szerintem hagyjuk meg mindenki jogát, hogy merje nem érdekelni ez a téma és ne erőszakoljuk rájuk agresszív nyomulással.
https://y-gen.blog.hu/2017/07/05/minel_nagyobb_a_pride_annal_tobb_a_szabadsag/full_commentlist/1#c33351207
Válasz erre: Minél nagyobb a Pride, annál több a szabadság!
2017-07-06T12:12:36+02:00
2017-07-06T12:12:36+02:00
Kelly és a szexi dög
http://blog.hu/user/408667
Már nincs szükség rá, mert közben deklaráltan is egyenjogú lett mindenki - de azért ha tetszik a menetelés, akkor hajrá, eins-zwei!
https://y-gen.blog.hu/2017/07/05/minel_nagyobb_a_pride_annal_tobb_a_szabadsag/full_commentlist/1#c33343729
Válasz erre: Minél nagyobb a Pride, annál több a szabadság!
2017-07-05T09:35:46+02:00
2017-07-05T09:35:46+02:00
MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes
http://blog.hu/user/1204797
A nép nem kér ilyen országból.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/27/a_fidelitas_vitazzon/full_commentlist/1#c33301367
Válasz erre: A Fidelitas vitázzon!
2017-06-27T14:30:41+02:00
2017-06-27T14:30:41+02:00
István Magyari
http://blog.hu/user/1110404
Az útszéli anyádat terheli felelősség.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/27/a_fidelitas_vitazzon/full_commentlist/1#c33301179
Válasz erre: A Fidelitas vitázzon!
2017-06-27T14:03:11+02:00
2017-06-27T14:03:11+02:00
lobaszopiatej
http://blog.hu/user/161362
Fiatalon kell tanulni a seggnyalást, a Fidelittas pont erre van nem másra.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/27/a_fidelitas_vitazzon/full_commentlist/1#c33301043
Válasz erre: A Fidelitas vitázzon!
2017-06-27T13:41:10+02:00
2017-06-27T13:41:10+02:00
Netuddki.
http://blog.hu/user/37419
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/27/a_fidelitas_vitazzon?full_commentlist=1#c33300829" class="reply_nick_104925" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33300829 );">@Indriq</a>: Ocsmánybuleszbirkaszarnak speciel negatív lett az IQ tesztje.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/27/a_fidelitas_vitazzon/full_commentlist/1#c33301033
Válasz erre: A Fidelitas vitázzon!
2017-06-27T13:39:59+02:00
2017-06-27T13:39:59+02:00
Netuddki.
http://blog.hu/user/37419
"A rendszert építő, kormányon lévő párt ifjúsági szervezeteként az övé a legnagyobb lehetőség, hatalom és felelősség is a generációnk sorsának alakulásával kapcsolatban."<br />
<br />
Muhaha!<br />
<br />
"Most itt a lehetőség a Fidelitas és Böröcz László előtt, hogy annyi elszalasztott lehetőség után végre nyílt vitában is megvédje a saját és szervezete igazát a fiatal nemzedék sorsával kapcsolatban."<br />
<br />
Erre gondolsz?<br />
- Ööö, öö, öööö, nem nyilatkozom.<br />
Muhaha!
https://y-gen.blog.hu/2017/06/27/a_fidelitas_vitazzon/full_commentlist/1#c33300829
Válasz erre: A Fidelitas vitázzon!
2017-06-27T13:12:20+02:00
2017-06-27T13:12:20+02:00
Indriq
http://blog.hu/user/104925
Már bocs, de a plakátragasztós fidelitasos debilek szellemi szintje birca alatt van, pedig bircát némelyik kisérleti egér is lenyomja IQ tesztben :) <br />
Úgyhogy ezekkel felesleges vitázni, csak abból értenek amiből a gazdájuk, az erőből.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/27/a_fidelitas_vitazzon/full_commentlist/1#c33300735
Válasz erre: A Fidelitas vitázzon!
2017-06-27T12:56:02+02:00
2017-06-27T12:56:02+02:00
MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes
http://blog.hu/user/1204797
Nincs miről vitázni.<br />
<br />
A ballibek saját maguknak mondanak ellent.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33188953
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-07T11:50:58+02:00
2017-06-07T11:50:58+02:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33188929" class="reply_nick_900845" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33188929 );">@Éhes ló</a>: Ez még mindig nagyon szánalmas. Iratkozz be valami trollneveldébe, mert így hiába erőlködsz.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33188929
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-07T11:47:23+02:00
2017-06-07T11:47:23+02:00
Éhes ló
http://blog.hu/user/900845
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33188843" class="reply_nick_75442" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33188843 );">@Etniez</a>: ha akarnék se tudnék olyan szar lenni, amilyennek neked sikerült itt (is) ávósafattyú.<br />
De ez legyen a családod gondja.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33188843
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-07T11:33:36+02:00
2017-06-07T11:33:36+02:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33186627" class="reply_nick_900845" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33186627 );">@Éhes ló</a>: Kicsit még gyúrjad fel magad és akkor adok egy pacsit, ez még mindig nagyon szar.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33186881
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-07T08:19:10+02:00
2017-06-07T08:19:10+02:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33186105" class="reply_nick_75442" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33186105 );">@Etniez</a>: <br />
<br />
Előled menekülni, te nyomorék? <br />
<br />
Beidézted a szavaimat, majd a saját szavaiddal elmagyaráztad, hogy az szerinted mit jelent. A kettő köszönő viszonyban sem volt egymással, de amúgy sincs szükségem arra, hogy elmagyarázd nekem, mit írtam. <br />
<br />
Vagyis hazudtál, galambom. Mondjuk leszarom, te ezt minek tartod.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33186627
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-07T06:29:11+02:00
2017-06-07T06:29:11+02:00
Éhes ló
http://blog.hu/user/900845
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33186105" class="reply_nick_75442" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33186105 );">@Etniez</a>: nem vagyok a "kisfiad" ávósfattyú. Szerencsére.<br />
"Primkó" a kurva anyád volt, aki nem nyelt le, hanem a világra szart téged az ávós apád szégyenére.<br />
A poszt pont arról szól, hogy tényezők vagyunk.<br />
Szemben a hazátlan, sorstalan fajtáddal.<br />
Megértem ha ez zavarja a fajtádat, de leszarom.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33186105
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-06T22:57:01+02:00
2017-06-06T22:57:01+02:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33184337" class="reply_nick_900845" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33184337 );">@Éhes ló</a>: Annyira szar a dumád, hogy a feleségem megkérdezte, min röhögsz.<br />
Tudod kisfiam, a hozzád hasonló primkó majmok teljesen el vannak tévedve.<br />
Azt hiszitek, hogy számítotok valamit. Erőlködjél csak, de előbb egy picit edukálódj.<br />
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33181765" class="reply_nick_817607" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33181765 );">@Kovacs Nocraft Jozsefne</a>: Na mi van, mégis visszajöttél? Idéztem tőled, de engem hazugoztáll, aztán elmenekültél.<br />
Egyszerűbb lett volna leírnod, hogy tévedtél.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33184337
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-06T17:44:54+02:00
2017-06-06T17:44:54+02:00
Éhes ló
http://blog.hu/user/900845
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33181687" class="reply_nick_75442" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33181687 );">@Etniez</a>: a kurva anyád volt "primkó" aki ahelyett, hogy lenyelt volna a világra szart az ávós apád szégyenére.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33181765
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-06T12:20:48+02:00
2017-06-06T12:20:48+02:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33181657" class="reply_nick_900845" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33181657 );">@Éhes ló</a>: Ne bántsd már szegényt, ő a turbómagyarozásra élvez.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33181687
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-06T12:12:56+02:00
2017-06-06T12:12:56+02:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33181657" class="reply_nick_900845" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33181657 );">@Éhes ló</a>: Mi van primkó, felébredtél? :D
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33181657
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-06T12:09:07+02:00
2017-06-06T12:09:07+02:00
Éhes ló
http://blog.hu/user/900845
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33180083" class="reply_nick_75442" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33180083 );">@Etniez</a>: ne turbómagyarozz te szerencsétlen hülye.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33180439
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-06T07:34:42+02:00
2017-06-06T07:34:42+02:00
gmihaly621
http://blog.hu/user/1055190
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33180093" class="reply_nick_75442" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33180093 );">@Etniez</a>: Mit is akarsz ezzel mondani? Csak nem a kivégző osztag előtt, a bitó alatt a legutolsó szó jogán még hősiesen kiáll eszméi mellett a halálra ítélt?
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33180093
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T23:28:30+02:00
2017-06-05T23:28:30+02:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33178367" class="reply_nick_1055190" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33178367 );">@gmihaly621</a>: Néha a nehezebb utat kell választani.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33180083
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T23:26:36+02:00
2017-06-05T23:26:36+02:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33177941" class="reply_nick_900845" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33177941 );">@Éhes ló</a>: Na, megjött egy turbómagyar :D
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33178367
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T18:46:11+02:00
2017-06-05T18:46:11+02:00
gmihaly621
http://blog.hu/user/1055190
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33175065" class="reply_nick_75442" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33175065 );">@Etniez</a>: Pedig a kiugrós duma is elvtárskodás, a szovjet elvtársak által összetákolt csúsztatásokkal teli hazug koncepció egyik részeleme. Emlékeztetőül: 1936-ban a Rajna-vidék remilitarizálását sok korabeli politikus megszállásnak tekintette. Az Anschluss, amely a Harmadik Birodalmat Magyarország közvetlen szomszédjává tette, de facto szintén megszállás volt. Az akkori Európa be volt tojva rendesen, és nem igazán reagált erre - igaz, az osztrákok is lelkesen ünnepelték a csatlakozást a bécsi Hősök terén (Heldenplatz). A vérszemet kapott, és a megszállásokba eléggé belerázódott Birodalomtól való komoly félelem nem volt teljesen megalapozatlan. És amikor Adolfék sorra szállták meg Európának a "Nagy Háborúban" velük szemben ellenséges országait, ez a félelem csak erősödhetett. Parírozni kellett, hogy ne kerüljünk sorra. A Jugoszlávia lerohanásában való magyar részvétel esetén történt német presszió miatti elkeseredésében, a magyar politikai szuverenitás ilyen mérvű lecsökkenésének felismerése miatt is elkövethette Teleki Pál az öngyilkosságot. Van a MTA Történettudományi Intézetének egy 1968-as forráskiadványa, címe: "A Wilhelmstrasse és Magyarország". Nem egy durranás, de tanulságos olvasmányok a benne lévő feljegyzések és követjelentések. A németországi kutatások hogyanjáról és mikéntjéről Stier Miklós írt cikket, a Levéltári Szemle 1970. évi 41. évfolyamába, a 241-258. oldalon van a cikk, de fenn van az interneten is. Nem vitték túlzásba a kiküldött tudósok a kutatómunkát, csak az elvtársias munkahipotézisnek megfelelő anyagot mazsolázták ki az amúgy sem teljesnek tekinthető állományból. Így nem jutottak el - vagy nem akartak/mertek eljutni -, annak az anyagnak a feltárásáig, ami a német nyomásgyakorlás rafinált eszköztárát jobban bemutatta volna. Azóta pedig nem történtek újabb kutatások. Hiányosak az ismereteink.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33177941
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T17:37:22+02:00
2017-06-05T17:37:22+02:00
Éhes ló
http://blog.hu/user/900845
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33175605" class="reply_nick_75442" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33175605 );">@Etniez</a>: a zsidó nem magyar, ahogy a magyar sem zsidó. <br />
Ezt izraelben is így tudják, no meg a rabbik se tanítják másként.<br />
Cigány - magyar detto.<br />
Az, hogy valakinek magyar papírjai vannak nem jelent semmit, mint arra a te eseted is világos példaként mutat.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33177925
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T17:35:44+02:00
2017-06-05T17:35:44+02:00
röf
http://blog.hu/user/774922
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33174983" class="reply_nick_95851" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33174983 );">@kuki123</a>: <br />
"2050-re már 7 millióan se leszünk."<br />
Addigra visszajön még az is, aki nem is tartozott ide...
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33177527
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T16:25:14+02:00
2017-06-05T16:25:14+02:00
Janossz
http://blog.hu/user/560287
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33177015" class="reply_nick_75442" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33177015 );">@Etniez</a>: A lakosságcsere akkor még opció lett volna.<br />
Mára nagyon megváltoztak az arányok, bármely erdélyi település wikis lapján látható módon.<br />
Több százezren repatriáltak. (ez az én szélsőséges véleményem: sokukkal csak sűrűbben lettünk, többen nem:-()
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33177139
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T15:20:28+02:00
2017-06-05T15:20:28+02:00
nem várt fordulat
http://blog.hu/user/46081
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176865" class="reply_nick_560287" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176865 );">@Janossz</a>: ezzel ki is békülnék.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33177041
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T15:00:16+02:00
2017-06-05T15:00:16+02:00
Janossz
http://blog.hu/user/560287
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176983" class="reply_nick_560287" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176983 );">@Janossz</a>: Az igazi baj meg ott van, hogy a veszteségeink feletti mély magyar kesergés helyett esetleg, ha megpróbálnánk megbecsülni, felvirágoztatni azt, ami VAN, előrébb vinne.<br />
Battonya-Makó térségében ezerrel vásárolják fel az ingatlanokat románok. Az ottani árak feléért-harmadáért. Szabolcsból is vannak ilyen hírek.<br />
Ami megmaradt, eladjuk, mert nem tudunk mit kezdeni vele?<br />
Most az ország a nagy, vagy a bánat?
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33177015
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T14:56:21+02:00
2017-06-05T14:56:21+02:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176983" class="reply_nick_560287" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176983 );">@Janossz</a>: Erdély kivitelével hasonló az Apponyi és a Ferdinánd térkép.<br />
Erdéllyel az a baj, hogy igazságosan nem lehet az anyaországhoz csatolni, csak lakosságcserével... Az meg megint erőszak...<br />
Ha ide akarnánk csatolni, akkor kapnánk egy millió románt és egy katonailag szinte védhetetlen területet.<br />
Erdély kérdésében nem tudom, mi lett volna a legjobb döntés, de a Ferdinánd térkép sokkal elfogadhatóbb, mint amit végül a franciák kitaláltak.<br />
Ott nem "igazságot" szolgáltattak, hanem büntettek.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176983
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T14:51:03+02:00
2017-06-05T14:51:03+02:00
Janossz
http://blog.hu/user/560287
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176937" class="reply_nick_75442" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176937 );">@Etniez</a>: Mert jobban figyelembe vették ezt itt:<a rel="nofollow" href="https://hu.wikipedia.org/wiki/Osztr%C3%A1k%E2%80%93Magyar_Monarchia#/media/File:Carte_ethnographique_des_pays_de_la_couronne_hongroise,_d%27apr%C3%A8s_les_r%C3%A9sultats_du_d%C3%A9nombrement_de_la_population_en_1880_par_Fran%C3%A7ois_Rethey.jpg">hu.wikipedia.org/wiki/Osztr%C3%A1k%E2%80%93Magyar_Monarchia#/media/File:Carte_ethnographique_des_pays_de_la_couronne_hongroise,_d%27apr%C3%A8s_les_r%C3%A9sultats_du_d%C3%A9nombrement_de_la_population_en_1880_par_Fran%C3%A7ois_Rethey.jpg</a><br />
De a háború után megnőtt az étvágy, ment Délvidék, és a Partium is.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176937
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T14:41:03+02:00
2017-06-05T14:41:03+02:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
Ez: <a rel="nofollow" href="https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/97/Greater_austria.png">upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/97/Greater_austria.png</a>
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176931
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T14:40:07+02:00
2017-06-05T14:40:07+02:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176865" class="reply_nick_560287" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176865 );">@Janossz</a>: Ahogy elnézem, ez a térkép egészen korrekt lett volna a magyar határokkal kapcsolatban. Ha így húzták volna meg a trianonit, nem lenne a trauma mai napig.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176865
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T14:30:49+02:00
2017-06-05T14:30:49+02:00
Janossz
http://blog.hu/user/560287
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176841" class="reply_nick_560287" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176841 );">@Janossz</a>: Itt a térkép. Nem francia.<a rel="nofollow" href="http://dotoho.blog.hu/2014/06/29/ferdinand_a_szlovakok_remenye">dotoho.blog.hu/2014/06/29/ferdinand_a_szlovakok_remenye</a>
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176841
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T14:27:14+02:00
2017-06-05T14:27:14+02:00
Janossz
http://blog.hu/user/560287
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176723" class="reply_nick_46081" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176723 );">@nem várt fordulat</a>: Játéktér mindig volt, mi voltunk a bábuk rajta.:-(<br />
Ferenc Ferdinánd, aki köztudottan nem rajongott a magyarokért (mármint az úri osztályunkért, nem ugyanaz) Már a tízes évek elején rajzolgatta azokat a térképeket a nemzetiségekkel, melyek eléggé hasonlítanak a trianoni határokra.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176835
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T14:24:44+02:00
2017-06-05T14:24:44+02:00
nem várt fordulat
http://blog.hu/user/46081
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176743" class="reply_nick_1251193" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176743 );">@P. J. Fry</a>: Én nem így tudom, de még mielőtt nekiállnék vagdalkozni, újra utána nézek egy kicsit, nem harcolni akarok. Ha megtalálom, amit kerestem, és nem felejtem el, visszajövök, és mutatom.<br />
<br />
Ha nem, akkor mea culpázni fogok.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176787
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T14:12:32+02:00
2017-06-05T14:12:32+02:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176723" class="reply_nick_46081" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176723 );">@nem várt fordulat</a>: <br />
<br />
Az volt a "kis játéktér", hogy aláírják van nem. Az alá nem írásnak katasztrofális következményei lettek volna, ahogy fentebb <a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176743" class="reply_nick_1251193" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176743 );">@P. J. Fry</a>: is írta.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176763
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T14:08:02+02:00
2017-06-05T14:08:02+02:00
P. J. Fry
http://blog.hu/user/1251193
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176265" class="reply_nick_75442" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176265 );">@Etniez</a>: "lovagolsz a szavakon. "<br />
<br />
Definiáltad a "zsidó" szó jelentését. Bármit mondok erre rá lehet fogni, hogy lovagolok a szavakon.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176743
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T14:04:52+02:00
2017-06-05T14:04:52+02:00
P. J. Fry
http://blog.hu/user/1251193
"A delegációt azonnal a Neuilly-ben lévő Château de Madrid nevű szállóba szállították, és ott házi őrizetben tartották, azaz valójában nem vehettek részt a konferencián. Csak 1920. január 16-án – a béketervezet végleges lezárása után – nyílt lehetőség arra, hogy a magyar küldöttség is előadhassa az álláspontját. Ekkor tartotta meg gróf Apponyi Albert a francia külügyminisztérium földszinti dísztermében, a békekonferencia Legfelső Tanácsa előtt, híres „védőbeszédét”."<br />
<br />
Nesze neked "nem egyezkedtek"!
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176727
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T14:02:28+02:00
2017-06-05T14:02:28+02:00
P. J. Fry
http://blog.hu/user/1251193
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176663" class="reply_nick_46081" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176663 );">@nem várt fordulat</a>: "Trianon a Horty kormány hibája, egyezkedés nélkül szinte belementek. "<br />
<br />
Magyarország azért írta alá a békediktátumot, mert (1) esélye sem volt megváltoztatni (2) el akarta kerülni az éhínséget, ami pusztító mértékű lett volna a segélyszállítmányok nélkül.<br />
<br />
Azt kéred számon tőlük, hogy nem "egyezkedtek", miközben meg sem hallgatták őket.<br />
<br />
Szerintem tanulj történelmet!
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176723
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T14:02:14+02:00
2017-06-05T14:02:14+02:00
nem várt fordulat
http://blog.hu/user/46081
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176699" class="reply_nick_817607" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176699 );">@Kovacs Nocraft Jozsefne</a>: igen, tudom, és ebben nem is kételkedem. de lett volna lehetőség, volt egy kis játéktér.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176699
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T13:57:43+02:00
2017-06-05T13:57:43+02:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176663" class="reply_nick_46081" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176663 );">@nem várt fordulat</a>: <br />
<br />
"Trianon a Horty kormány hibája, egyezkedés nélkül szinte belementek. "<br />
<br />
Egy vesztes kis ország nem igazán diktálhatja a feltételeket.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176693
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T13:56:46+02:00
2017-06-05T13:56:46+02:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176583" class="reply_nick_560287" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176583 );">@Janossz</a>: <br />
<br />
Kiscsillag, aki tagadja a zsidóság léthez való jogát, az antiszemita és náci.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176663
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T13:52:51+02:00
2017-06-05T13:52:51+02:00
nem várt fordulat
http://blog.hu/user/46081
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33175735" class="reply_nick_773404" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33175735 );">@Conchobar</a>: Meg tótok, svábok, ne kábíts már. Aki itt születik, beszél magyarul és magyarnak érzi magát, az magyar. Tudod, ami kacsának néz ki...<br />
<br />
Trianon a Horty kormány hibája, egyezkedés nélkül szinte belementek. <br />
<br />
Csak azt tudom mondani, amit egy másik posztban is leírtam, mit szóljanak mondjuk a rómaiak? Szerintem trianon analógiájára ők is jogosan tarthatnának igényt, mondjuk úgy fél magyarországra.<br />
<br />
Vége. Kész. Lezárult. Ez van, torokig kaptuk a faszt, de ez sajnos veszett fejsze nyele.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176629
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T13:47:23+02:00
2017-06-05T13:47:23+02:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176583" class="reply_nick_560287" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176583 );">@Janossz</a>: Cuki a fiú, nem? :D<br />
Bekopizom, hogy mit írt, erre kétszer is lehazugoz engem. Cccc.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176583
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T13:41:39+02:00
2017-06-05T13:41:39+02:00
Janossz
http://blog.hu/user/560287
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176409" class="reply_nick_817607" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176409 );">@Kovacs Nocraft Jozsefne</a>: Van annak egyfajta diszkrét bája, mikor a genetikázós, alig csomagolt náci propagandát tolók, Horthy hívők lenácizzák a vitapartnerüket.<br />
Ilyen időket élünk.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176409
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T13:05:55+02:00
2017-06-05T13:05:55+02:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176365" class="reply_nick_75442" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176365 );">@Etniez</a>: <br />
<br />
"Szevasz"<br />
<br />
Szevasz, te antiszemita náci féreg. :(
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176365
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T12:57:51+02:00
2017-06-05T12:57:51+02:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176343" class="reply_nick_817607" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176343 );">@Kovacs Nocraft Jozsefne</a>: <br />
<br />
Te írtad, hogy engedte meghalni a magyar zsidókat, hogy megvédje a magyar magyarokat (bármit is jelentsen ez)<br />
<br />
"Nem írtam ilyet, megint hazudsz." <br />
<br />
"Azt is elfelejted, hogy Horthy nemcsak a magyar zsidóságért, hanem a magyar magyarságért is felelősséget érzett, megvetendő és aljas módon őket is próbálta védeni. "<br />
<br />
Szevasz
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176343
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T12:55:04+02:00
2017-06-05T12:55:04+02:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176147" class="reply_nick_75442" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176147 );">@Etniez</a>: <br />
<br />
"Te írtad, hogy engedte meghalni a magyar zsidókat, hogy megvédje a magyar magyarokat (bármit is jelentsen ez)"<br />
<br />
Nem írtam ilyet, megint hazudsz. <br />
<br />
Még valami, mintegy búcsúzóul: <br />
<br />
"Én egészen pontosan tudom, hogy a családom egy része szerb, másik fele pedig lengyel volt 5 generációval ezelőtt, s ha nem haragszol, akkor én magyarnak tartom magam."<br />
<br />
Én kb. 95% német, a többi szerb. És magyarnak tartom magam. <br />
<br />
De hadd döntsem ezt el én, nem te! És ugyanez áll a zsidókra is, majd ők eldöntik, minek tartják magukat, nem kérdik, hogy helyettük dönts. <br />
<br />
"Zsidók pedig nincsenek is, helyette vannak a zsidó vallásúak."<br />
<br />
Tudod, hogy ezzel az állításoddal elvitatod az ateista zsidóktól a létezés jogát??? Nem vagy te véletenül antiszemita? :D Csak egy megveszekedett antiszemita írhat le olyat - vagy talán még az sem merne -, hogy zsidók nincsenek. <br />
<br />
Volt egy furcsa bajuszos bácsi Németországban, aki célul tűzte ki, hogy zsidók márpedig ne legyenek. Pár milliót meg is öletett közülük. Méltó szellemei örököse vagy. :(
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176265
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T12:43:41+02:00
2017-06-05T12:43:41+02:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176227" class="reply_nick_1251193" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176227 );">@P. J. Fry</a>: lovagolsz a szavakon.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176261
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T12:42:48+02:00
2017-06-05T12:42:48+02:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176101" class="reply_nick_817607" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176101 );">@Kovacs Nocraft Jozsefne</a>: A te megfogalmazásod nagyon emlékeztetett arra, ami a Mogadev-ügy körül volt.<br />
Mi történt? Egy magyar állampolgár megdobált egy idegen hatalomnak állított emlékművet Magyarországon. Utána ennek az idegen államnak az állampolgára/ügynöke megfenyegetett egy magyar állampolgárt a saját hazájában és megalázkodásra kényszerítette.<br />
A szélsőjobbos magyarok egy csoportja vidáman mosolygott és tapsolt ennek hallatán. A vidámság oka az volt, hogy a befenyített magyar állampolgár politikai véleménye nem egyezett az övékével.<br />
Mert hogy liberális volt.<br />
<br />
Számomra ez az egész felháborító volt, ha módomban állt volna, akkor Mogadevet vagy bíróság elé állítottam volna, vagy megfosztva a menedékjogától kitoloncoltam volna Csecsenföldre.<br />
Szememben ugyanis annyi történt, hogy egy magyar embert a hazájában egy külföldi megtámadott a politikai véleménye miatt.<br />
Ezért nem látom szerencsésnek így-úgy osztogatni a magyarságot külpolitikai kérdésekben. Mi egységesen magyarok vagyunk. A vitáinkat meg eldöntjük egymás között.<br />
<br />
Ez 2 vh. szempontjából úgy értendő, hogy nem engedtem volna Hitlernek azt, hogy a magyar zsidóságra a kezét rátegye és konfrontálódtam volna vele.<br />
Még akkor is, ha az adott csoportot nem szeretem.<br />
Aki ugyanis kiszolgáltat magyar embert idegen hatalomnak az számomra hazaáruló. Ezért tartom annak Hortyt, Rákosit és Kádárt is.<br />
Nem divatos a véleményem tudom, most éppen Horthy van divatban. Attól én világosan leírtam, hogy mit és miért gondolok.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176227
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T12:37:57+02:00
2017-06-05T12:37:57+02:00
P. J. Fry
http://blog.hu/user/1251193
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176199" class="reply_nick_75442" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176199 );">@Etniez</a>: "Az európai államok a zsidót vallásként definiálják"<br />
<br />
Nem, a vallás az "izrealita", a "zsidót" kulturálisan definiálják.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176215
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T12:36:09+02:00
2017-06-05T12:36:09+02:00
P. J. Fry
http://blog.hu/user/1251193
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176171" class="reply_nick_75442" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176171 );">@Etniez</a>: "Jogilag nincsenek kisebbségek, benne van az alkotmányukban. "<br />
<br />
Magyarország jogi eszközökkel védi a kisebbségeket. Mint ahogyan sok más ország is. Képzeld mekkora hörgés lenne, ha holnaptól ezeket a kisebbségvédelmi jogokat eltörölnénk és kijelentenénk, hogy nálunk nincsenek is kisebbségek. :D<br />
<br />
Az Angela Merkel szerintem másnapra hamut szórna a fejére és megszaggatná a ruháit. :D
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176199
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T12:34:41+02:00
2017-06-05T12:34:41+02:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176161" class="reply_nick_1251193" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176161 );">@P. J. Fry</a>: "A zsidók szerint zsidónak lenni nem vallás"<br />
Hogy mondjam.... A Tóra, csak úgy mint a többi nagy mesekönyv tartogat vaskos állításokat a követőikről és a nem követőikről. Egyik mesekönyv szerint pl. te nem vagy igazhitű.<br />
<br />
A világon ennek ellenére nincsenek igazhitű emberek jogilag, mert az egy másik kategória.<br />
Értsd: teljesen mindegy, hogy egy zsidó mit gondol magáról ebben a kérdésben. Az európai államok a zsidót vallásként definiálják nagyon helyesen, szerintem mi sem térjünk el ettől.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176171
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T12:30:30+02:00
2017-06-05T12:30:30+02:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176161" class="reply_nick_1251193" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176161 );">@P. J. Fry</a>: Jogilag nincsenek kisebbségek, benne van az alkotmányukban.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176167
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T12:29:49+02:00
2017-06-05T12:29:49+02:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176145" class="reply_nick_1251193" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176145 );">@P. J. Fry</a>: Én értem a különbséget, csak nem értem, hogy mi értelme volt, hogy erre hivatkoztál. Te írtad, hogy vannak genetikailag magyarok.<br />
A kérdésem ezzel kapcsolatban: és? Számít bármit is? A genetikai magyar és magyar nem egy halmaz, bár biztosan nagy a metszéspontjuk.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176161
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T12:28:55+02:00
2017-06-05T12:28:55+02:00
P. J. Fry
http://blog.hu/user/1251193
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176099" class="reply_nick_75442" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176099 );">@Etniez</a>: "Zsidók pedig nincsenek is, helyette vannak a zsidó vallásúak."<br />
<br />
A zsidók szerint zsidónak lenni nem vallás.<br />
<br />
"És egy zsidó vallású ember simán lehet genetikailag magyarabb, mint én."<br />
<br />
És? Akkor nincs is zsidó? A világban két zebrafaj van. Genetikailag közelebb állnak a lóhoz mint egymáshoz. Attól még csíkosak és zebrának nevezzük őket.<br />
<br />
Ha egy afrikai zsidónak akarja neveztetni magát, miért ne tehetné? Miért akarod elmondani, hogy nincs olyan, hogy zsidó?<br />
<br />
"Ezek a dolgok komolyan végiggondolva sehová nem vezetnek."<br />
<br />
Magad nevében beszélj.<br />
<br />
"Az uniós felvetéssel kapcsolatban megjegyezem, hogy pl a Franciáknál sincsenek kisebbségek. Mindenki francia. Ennyi. "<br />
<br />
"Major ethnic groups are Germans (1.4 million), Bretons (1.2 million), Flemish (400,000), Catalonians (200,000), Corsicans (140,000), and Basques (130,000). France has had many ethnic and religious minorities, including Germans, Swiss, Italians, Protestants, Jews, Gypsies, and Mennonites."<br />
<br />
Mert nincsenek, mi?
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176147
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T12:25:13+02:00
2017-06-05T12:25:13+02:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176101" class="reply_nick_817607" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176101 );">@Kovacs Nocraft Jozsefne</a>: Nem hamisítom meg a szavad.<br />
Te írtad, hogy engedte meghalni a magyar zsidókat, hogy megvédje a magyar magyarokat (bármit is jelentsen ez)<br />
<br />
idézem:<br />
"Baszod, magyar zsidóságot és magyar magyarságot írtam. Ne hamisítsd meg a szavaimat. Sehol nem használtam a "magyar emberek" szókapcsolatot. "<br />
<br />
Továbbá írod:<br />
<br />
"Azt is elfelejted, hogy Horthy nemcsak a magyar zsidóságért, hanem a magyar magyarságért is felelősséget érzett, megvetendő és aljas módon őket is próbálta védeni. "<br />
<br />
Én meg jeleztem neked, hogy a magyar magyar és a magyar zsidó az egységesen egy csoport: magyar. És erre írtam, hogy feláldozta az egyik magyart a másik magyarért.<br />
Mi ebben a bámulatos? Mit kell ezért csodálni vagy tisztelni? Neki egységesen ki kellett volna állnia minden magyarért és konfrontálódni a németekkel. Akkor lett volna igaz ember. Helyette egy megalkuvó szarházivá vált.<br />
<br />
Nem értem, hogy mit szalma bábozol meg hazudozol engem.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176145
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T12:24:43+02:00
2017-06-05T12:24:43+02:00
P. J. Fry
http://blog.hu/user/1251193
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176085" class="reply_nick_75442" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176085 );">@Etniez</a>: "Simán lehet, hogy én pl genetikailag nem vagyok magyar, de kulturálisan nagyon is. Akkor most mi a helyzet? Most akkor magyar vagyok vagy nem? "<br />
<br />
Hát figyu, ha nem tudod mi a különbség a genetikai és a kultúrális hovatartozásod közt, akkor elég érthetetlen miért osztod az észt.<br />
<br />
A kultúrális hovatartozásodat az határozza meg, hogy milyen neveltetést kaptál, a genetikai hovatartozásodat meg az határozza meg, hogy milyen géneket örököltél a szüleidtől. Az, hogy milyen ételeket kedvelsz például elsősorban attól függ, hogy milyen a kultúrális hovatartozásod, hogy milyen ételeket ettél gyermekkorodban.<br />
<br />
Az, hogy laktózérzékeny vagy például attól függ, hogy milyen géneket örököltél. Ha genetikailag magyar vagy, akkor például nagy valószínűségge nem vagy laktózérzékeny, és ezen az sem változtat, hogy te megesküszöl, hogy mittudomén hottentottának tartod magad.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176101
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T12:18:08+02:00
2017-06-05T12:18:08+02:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33175883" class="reply_nick_75442" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33175883 );">@Etniez</a>: <br />
<br />
"Ezért nem értem azt a logikát, hogy megvédte az egyik magyart a másik ellenében."<br />
<br />
Már megint olyat adsz a számba, amit nem írtam. Sehol nem írtam, hogy a másik csoport ellenében. Holott még azért sem kértél elnézést, hogy a korábbi kommentedben szintén hazugságot adtál a számba. <br />
<br />
Figy, a helyzet az, hogy a kommenteket vissza lehet ám olvasni. <br />
<br />
Ne haragudj, de semmi értelmét nem látom olyan emberrel vitázni, aki szándékosan meghamisítja a szavaimat.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176099
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T12:17:42+02:00
2017-06-05T12:17:42+02:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176073" class="reply_nick_1251193" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176073 );">@P. J. Fry</a>: Zsidók pedig nincsenek is, helyette vannak a zsidó vallásúak.<br />
És egy zsidó vallású ember simán lehet genetikailag magyarabb, mint én.<br />
Ezek a dolgok komolyan végiggondolva sehová nem vezetnek.<br />
Az uniós felvetéssel kapcsolatban megjegyezem, hogy pl a Franciáknál sincsenek kisebbségek. Mindenki francia. Ennyi.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176097
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T12:17:24+02:00
2017-06-05T12:17:24+02:00
P. J. Fry
http://blog.hu/user/1251193
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176047" class="reply_nick_75442" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176047 );">@Etniez</a>: "Én rájuk bízom és nem rád."<br />
<br />
Nem öregem, te azt mondtad, hogy a magyar zsidóság egységes a magyarokkal és mindenféle megkülönböztetés felesleges. Ezzel kivetted a kezükből a döntés jogát, eldöntötted helyettük. Menj és mond meg a magyar zsidó szervezeteknek, hogy ők tulajdonképpen nem léteznek. :D
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176085
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T12:15:24+02:00
2017-06-05T12:15:24+02:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176045" class="reply_nick_1251193" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176045 );">@P. J. Fry</a>: <br />
Az én szememben az a magyar, aki annak vallja magát és szerintem ez így van rendben.<br />
Simán lehet, hogy én pl genetikailag nem vagyok magyar, de kulturálisan nagyon is. Akkor most mi a helyzet? Most akkor magyar vagyok vagy nem?
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176073
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T12:13:53+02:00
2017-06-05T12:13:53+02:00
P. J. Fry
http://blog.hu/user/1251193
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176029" class="reply_nick_817607" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176029 );">@Kovacs Nocraft Jozsefne</a>: "Igazi bolsevik tempó. "<br />
<br />
Ha a magyar kormány kijelentené, hogy nálunk nincsenek zsidók csak magyarok nem csak behívnák Orbánt az EU parlamentbe, nem csak üvöltöznének vele, de többen el is ájulnának. :D
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176047
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T12:10:40+02:00
2017-06-05T12:10:40+02:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176021" class="reply_nick_1251193" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176021 );">@P. J. Fry</a>:<br />
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176029" class="reply_nick_817607" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176029 );">@Kovacs Nocraft Jozsefne</a>: Én rájuk bízom és nem rád. Mert ahogy elnézem, te döntesz ebben a kérdésben (aka helyettük nyilatkozol).
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176045
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T12:10:36+02:00
2017-06-05T12:10:36+02:00
P. J. Fry
http://blog.hu/user/1251193
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33175883" class="reply_nick_75442" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33175883 );">@Etniez</a>: "Ami azért érdekes, mert nincs olyan már, hogy "magyar". A Kárpát-medencében élők össze-vissza keveredtek az elmúlt 1100 évben, példa kedvéért: svábok, kunok, szászok, besenyők, tatárok, törökök, németek, osztrákok, horvátok, szerbek, románok, szlovákok, oroszok, ukránok, lengyelek, bolgárok és természetesen az 1100 éve érkezett ősmagyarok"<br />
<br />
Nem, tévedsz. Ősmagyarok nincsenek, de magyarok vannak. nyelvi, kultúrális, jogi és biológiai értelemben is vannak magyarok. Ezek a szempontok néha különböznek, lehet valaki például jogi értelemben magyar (magyar állampolgár) miközben genetikailag például nem jellemzően magyar (idegen származású), de attól még a genetikai értelemben vett magyar létezik:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://blogs.discovermagazine.com/gnxp/2008/08/genetic-map-of-europe-genes-vary-as-a-function-of-distance/">blogs.discovermagazine.com/gnxp/2008/08/genetic-map-of-europe-genes-vary-as-a-function-of-distance/</a><br />
<br />
Csak nem ugyanaz, mint 1000 évvel ezelőtt. Senki sem ugyanaz, a világ változik.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176029
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T12:07:39+02:00
2017-06-05T12:07:39+02:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33176021" class="reply_nick_1251193" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33176021 );">@P. J. Fry</a>: <br />
<br />
A számból vetted ki a szót. <br />
<br />
Etniez barátunk a zsidók helyett akarja eldönteni, milyen identitásúnak érezzék magukat. Mert ő tudja, a zsidóknál is jobban. <br />
<br />
Igazi bolsevik tempó.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33176021
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T12:05:53+02:00
2017-06-05T12:05:53+02:00
P. J. Fry
http://blog.hu/user/1251193
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33175883" class="reply_nick_75442" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33175883 );">@Etniez</a>: "Szerintem a magyar zsidók és a magyar nem zsidók egységesen magyarnak nevezendők és felesleges mindenféle tovább bontás."<br />
<br />
A magyar zsidók nem értenek egyet veled ebben a kérdésben. Miért nem bízod rájuk?
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33175905
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T11:56:19+02:00
2017-06-05T11:56:19+02:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33175841" class="reply_nick_817607" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33175841 );">@Kovacs Nocraft Jozsefne</a>: Írtam neked, valamiért nem kukacolta be.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33175883
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T11:53:12+02:00
2017-06-05T11:53:12+02:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
@Kovacs Nocraft Jozsefne Nos. Szerintem a magyar zsidók és a magyar nem zsidók egységesen magyarnak nevezendők és felesleges mindenféle tovább bontás.<br />
Ami azért érdekes, mert nincs olyan már, hogy "magyar". A Kárpát-medencében élők össze-vissza keveredtek az elmúlt 1100 évben, példa kedvéért: svábok, kunok, szászok, besenyők, tatárok, törökök, németek, osztrákok, horvátok, szerbek, románok, szlovákok, oroszok, ukránok, lengyelek, bolgárok és természetesen az 1100 éve érkezett ősmagyarok.<br />
Én egészen pontosan tudom, hogy a családom egy része szerb, másik fele pedig lengyel volt 5 generációval ezelőtt, s ha nem haragszol, akkor én magyarnak tartom magam.<br />
Kérlek szépen definiáld nekem a magyar magyart.<br />
Ezért nem értem azt a logikát, hogy megvédte az egyik magyart a másik ellenében.<br />
Nem védte meg a magyarokat, hanem egy részét odadobta koncnak. A zsidó törvényeket senki nem kényszerítette ránk, az országban már 1920-ban is volt antiszemitizmus. Akkor hozták az első, zsidóságot megbélyegző és korlátozó törvényt.<br />
Ezt a törvényt Vitéz nagybányai Horthy Miklós kormányzó úr szentesítette.<br />
Hogy finoman fejezzem ki magam, már akkor is nagy igény volt erre.<br />
Ezekből az intézkedésekből-gondolatokból pedig szárba szökkent a Nyilas párt, stb, stb.<br />
Minden út az első lépéssel kezdődik és Horty 1920-ban megtette az elsőt. Természetesen az 1943-es Harmadik Zsidótörvény volt a legdurvább, de a történet nem ott kezdődik. A történet ott kezdődött, hogy jogilag megkülönböztették az úgynevezett "magyarokat" és a zsidókat. Holott a magyar zsidókat is simán magyarnak kellene nevezni.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33175869
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T11:51:46+02:00
2017-06-05T11:51:46+02:00
Janossz
http://blog.hu/user/560287
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33175745" class="reply_nick_773404" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33175745 );">@Conchobar</a>: "Zsidók voltak és magyarok (magyarrá asszimilálódott zsidó felmenőkkel bíró személyek). Úgy értve ki ez, ki az."<br />
Erre voltak a szép emlékű B listák. Hogy tudjuk, ki miből, honnan asszimilálódott magyarrá. A gyökereket azért nem bocsátottuk meg. Mert mi magyarok szigorúak vagyunk ugyan, de igazságtalanok!!<br />
És képesek vagyunk Európa talán leginkább kevert népeként etnikai homogenitásról papolni. Országvezető szinten.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33175841
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T11:49:09+02:00
2017-06-05T11:49:09+02:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33175763" class="reply_nick_1178679" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33175763 );">@GallaiG</a>: <br />
<br />
A maimanohaz egy elvakult liberális-bolsevik blog, ne várj a gazdáitól könyörületet, ha csak kicsit eltér a véleményed az övéktől.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33175763
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T11:37:48+02:00
2017-06-05T11:37:48+02:00
GallaiG
http://blog.hu/user/1178679
Kedves Bloggazda! Kicsit OFF-nak fog tűnni, de ha belegondolsz, nem az. A segítségedet kérem! Mindenkinek a tudomására kell hoznom, milyen álszent módon élnek vissza egyesek a legnemesebb érzéseinkkel, még itt, az Index címlapon szereplő némely blogban is!<br />
<br />
A maimanohaz blog írása egy kislány fotójáról szól ma, aki a háború borzalmaiba őrült bele.<br />
<br />
Ehhez a megrázó fotóhoz és szöveghez írtam hozzászólást arról, mik vezetnek az ilyen borzalmakhoz. Például a trianonos, meg a "taknyos-véres, ráncigálásos" uszítások. A maimanohaz blog azonban az imént kicenzúrázta a hozzászólásomat. Aki elolvassa, az láthatja, hogy aki cenzúrázott, az csak ezért tehette, mert ő is cinkos. Ha lehet, még aljasabb, sunyibb cinkos, mint aki a nyílt színen teszi.<br />
<br />
Akkor tehát következzen a maimanohaz blogon kicenzúrázott hozzászólásom, és a link, amelyen ez történt pár perccel ezelőtt:<br />
<br />
Bizony, azokról se feledkezzünk meg, akik a magyar médiában elhazudták, hogy mi folyik a 90-es években a határ túloldalán. Az átlag magyar semmit sem tudott arról, hogy a hazai bolsevik (és itt a szellemi örökösökre is célzok, akik most "nemzeti" jelmezbe bújtak) banda szerb elvtársai épp 300 ezer ártatlan civil legyilkolásával vannak elfoglalva.<br />
<br />
Hogy annál "értetlenebbül" lehessen mocskolni az USA-t, amikor a tétlenkedést megunva rászánta magát a rendcsinálásra. Pedig még "olaj" sem volt, amivel (félre-)"magyarázni" lehetett volna a közbelépésüket.<br />
<br />
Amúgy még csak a 90-es évekig se kell visszamenni! Tereska fotóinak az előzményei az olyan szavak, amikkel pár hete a hazai média is tele volt. Aki a politikai ellenfeleinek a "taknyán-vérén ráncigálására" uszít, az épp ilyen folyamatok elindítója.<br />
Addig miért nem jutunk el, hogy az ilyen uszítóknak azonnal és örökre elmenjen a kedve az uszítástól? Amivel a mocskos múltjukat, a lopásaikat, a tehetségtelenségüket leplezik. Pedig törvény is van az uszítók ellen. Csak ugye rájuk ez "nem vonatkozik". Hát jussunk el annak felismeréséig, hogy a taknyos-véres uszítók is, és cinkosaik is a társtettesei a tömeggyilkosoknak! Amíg ezt nem tesszük meg, addig mindig lesznek "Tereskák", a jövőben is. Bárhol, ahol azt eltűri a nép.<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://maimanohaz.blog.hu/2017/06/04/a_leghiresebb_lengyel_gyerekfoto_tortenete_david_chim_seymour_tereska_lerajzolja_az_otthonat#comments">maimanohaz.blog.hu/2017/06/04/a_leghiresebb_lengyel_gyerekfoto_tortenete_david_chim_seymour_tereska_lerajzolja_az_otthonat#comments</a>
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33175745
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T11:33:41+02:00
2017-06-05T11:33:41+02:00
Conchobar
http://blog.hu/user/773404
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33175735" class="reply_nick_773404" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33175735 );">@Conchobar</a>: Zsidók voltak és magyarok (magyarrá asszimilálódott zsidó felmenőkkel bíró személyek). Úgy értve ki ez, ki az.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33175735
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T11:32:31+02:00
2017-06-05T11:32:31+02:00
Conchobar
http://blog.hu/user/773404
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33175605" class="reply_nick_75442" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33175605 );">@Etniez</a>: "Vagy a magyar zsidók nem voltak magyarok?" - Fából vaskarika? Mint ahogy nincsenek magyar székelyek és nincsenek magyar békésiek, úgy nincsenek és nem voltak magyar zsidók se. Zsidók voltak és magyarok (magyarrá asszimilálódott zsidó felmenőkkel bíró személyek). Felesleges a 'magyar' jelzővel utólag megmagyarosítani őket
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33175711
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T11:28:59+02:00
2017-06-05T11:28:59+02:00
Kovacs Nocraft Jozsefne
http://blog.hu/user/817607
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33175605" class="reply_nick_75442" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33175605 );">@Etniez</a>: <br />
<br />
"Nem értem, hogy miért beszélsz külön magyar zsidóságról és magyar emberekről, holott a kettő egy halmaz."<br />
<br />
Baszod, magyar zsidóságot és magyar magyarságot írtam. Ne hamisítsd meg a szavaimat. Sehol nem használtam a "magyar emberek" szókapcsolatot. <br />
<br />
Jó hazudozni? Jó szalmabábozni? A számba adod a hazugságaidat, majd rajtam kéred számon őket, jó vicc.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33175687
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T11:24:22+02:00
2017-06-05T11:24:22+02:00
Janossz
http://blog.hu/user/560287
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33175611" class="reply_nick_75442" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33175611 );">@Etniez</a>: A tapasztalás nem szélsőség. Ha szélsőséget tapasztalsz, próbálod értelmezni, nem válsz szélsőségessé.<br />
Ez az egész Trianon-hiszti, hogy lassan száz év után még mindig nem tudjuk a helyére tenni, az a szélsőség. Az ezer Nagy-Magyarország térkép az autókon (mellesleg inkluzíve Horvátországgal) amit már láttam FEJJEL LEFELÉ felragasztva, hiába a H ugyanolyan úgy is...:-)<br />
Hogy a külhoni magyar sokszor kedvesebb az országom vezetőinek, mint a bennszülött, az is szélsőség.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33175611
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T11:14:48+02:00
2017-06-05T11:14:48+02:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33175551" class="reply_nick_560287" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33175551 );">@Janossz</a>: Te meg a másik szélsőség vagy.
https://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei/full_commentlist/1#c33175605
Válasz erre: A Trianon drog veszélyei
2017-06-05T11:13:55+02:00
2017-06-05T11:13:55+02:00
Etniez
http://blog.hu/user/75442
<a href="http://y-gen.blog.hu/2017/06/04/a_trianon_drog_veszelyei?full_commentlist=1#c33175473" class="reply_nick_817607" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33175473 );">@Kovacs Nocraft Jozsefne</a>: <br />
Nem értem, hogy miért beszélsz külön magyar zsidóságról és magyar emberekről, holott a kettő egy halmaz.<br />
Az egyik magyart védte a másik ellenében? Vagy hogy? Vagy a magyar zsidók nem voltak magyarok? Érdekes álláspont.<br />
<br />
"Könnyű ám utólag okosnak és erkölcsösnek lennei, de az adott helyzetben nem volt ez olyan könnyű. "<br />
Teleki Pál neve ismerős-e neked? Mert ő akkor volt okos és erkölcsös, amikor Horty nem.<br />
Ebből következik, hogy nem volt lehetetlen.<br />
<br />
"Amúgy nem is értem, minek Horthy folytonos ekézése. Románia/Antonescu smafu volt, basszameg? Ha jól tudom, nem Magyarországról Romániába, hanem Romániából Magyarországra menekültek tömegesen a zsidók, mert a német megszállásig a zsidótörvények ellenére az életük biztonságban volt, nem úgy , mint Romániában, ahol a Vasgárda irtotta őket tűzzel-vassal. Valahogy sehol nem olvasom, hogy Románia nézzen szembe a múltjával, szaggassa meg ruháját és hetedíziglen nyilvánítsa magát bűnös nemzetnek. Ezt csak az itthoni libsi csőcselék mantrázza állandóan. "<br />
A román történelemhamisítás nem újdonság, legyen az ő gondjuk. Ettől Horty még nem lesz jó ember. Egy buta, korlátolt, gyáva ember volt az én szememben.<br />
Tudom, ez ma nem divat. És nem vagyok libsi csőcselék sem, csak azért, mert nem sztárolom ezt a korlátolt embert.