Szeretetdoboz

Y-gen

Szigorúan szubjektíven.

Címkék

#korrupciókormánya (1) áder (1) akkor amikor (1) aktivizmus (1) alaptörvény (1) aligátor (1) államadósság (1) államosítás (1) anilogue (1) arc (2) arrogáns (1) atom (4) augusztus20 (1) AVM (1) a hét arca (1) a hét hátraarca (2) A város mindenkié (1) bajnai (2) baloghjózsef (1) baszódjál meg kdnp (1) bayer (1) bayerzsolt-hatás (1) bce (1) békemenet (1) belügyminisztérium (1) belváros (1) berkecz balázs (1) bevándorlás (1) bevándorlók (7) bódvalenke (1) Böröcz László (1) bősz anett (1) bróker botrány (1) budapest (1) Budapest Park (1) budapest pride (1) bukás (1) buli (1) bulika (2) bullshit (1) bürokrácia (1) büszke (1) cba (1) CEU (1) cipősdoboz (1) civil (1) civilek (1) cókmók (1) corvinus (2) coub (1) csatlakozz (1) czeizel barbara (1) Dánia (1) debrecen (1) dekkoltás (2) demokrácia (12) diktatúra (1) doboz (1) ecsetféreg (1) egészségügy (2) egyenlőség (1) egyetem (2) egyetemjárás (1) egyezség (1) egyház (1) együtt (12) egyutt (1) elfogadás (1) ellenkultúra (1) ellenzék (1) előadás (1) előítéletek (1) Elvándorlás (1) elvándorlás (2) energiapolitika (1) eörsi mátyás (1) eötvös (1) ep (2) epic (1) erkölcsihulla (1) erőszak (1) értéknyolatkozat (1) eu (6) euratom (1) európa (2) évleértékelő (1) fail (1) fekélypásztor (1) felelősség (1) feljelentés (2) félrebeszél (1) feminizmus (4) fiatal (2) Fidelitas (2) fidelitas (1) fidesz (42) film (1) flash (15) florida (1) fodor (2) fodor gábor (1) forradalom (1) fót (1) fuckyou (1) fütyülés (1) garancia (1) gáz (3) gazdaság (1) gazdpol (1) gfg (1) gif (1) gofuckyourself (1) gólya generáció (1) gömöri zsolt (1) Gulyás Márton (1) gyakornok (1) gyermek (1) gyíkemberek (1) gyűlöletkeltés (2) Gyurcsány (1) habony (1) hajléktalan (3) hajléktalanság (1) hallofshame (6) hatodik alkotmánymódosítás (1) hátraarc (5) haza (1) hilter (1) hipok (1) híradó (1) horthy (1) hovahaza (4) humor (1) identitás (1) idióták (1) igazságvadász (1) iksz (1) illiberális demokrácia (1) intézet (1) irán (1) iskola (1) itthon (1) jegybank (1) jobbik (7) juhász péter (1) kampánycsend (1) kamupárt (1) Kanada (1) kapitalizmus (1) kaposvár (1) karnis mihály (1) kennedy (1) kérdőív (1) kerdoiv (1) kerényi (1) kereszténység (1) kisebbségek (1) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kivándorlás (1) klik (1) kokárda (1) kóklerkormány (2) kóma (1) komcsi (1) komondor (2) kontraszelekció (1) könyvégetés (1) konzervatív (1) kopaszok (1) korrupció (7) korszakváltás (1) kövér (1) közgép (1) kozmosz (1) közösség (1) kriza (1) kudarc (1) külföld (3) külpolitika (1) kultúra (2) külügy (2) lánczi andrás (1) lászló (2) lázár (1) lemondás (1) leszaggatjuk (1) liberálisok (3) Louis de Funes (1) lovagkereszt (1) m1 (1) magyarország (1) magyarugar (1) magyarvagyok (1) magyar krónika (1) magyar paralimpiai bizottság (1) majdan (1) mandiner (1) március 15 (2) matolcsy (3) megemlékezés (1) megsértett (1) melegek (1) menedzsment (1) menekültek (1) miertmaradjak (2) miertmaradjakitthon (1) migráció (1) migránsok (1) minimál (1) miskolc (1) mlp (1) mnb (1) mob (12) mozi (1) mszp (3) műhely (1) munka (1) munkáspárt (1) muskatnuss (1) mutyi (1) náci (1) nácik (1) nav (4) negyed6negyed7 (1) németország (1) nemzet (2) nemzeti (1) nemzetiségek (1) nemzeti egyezség (1) nemzetkép (1) nemzetpolitika (1) nemzettudat (1) népszavazás (3) neverwalkalone (1) nézettség (1) ngm (1) nők (2) nvi (1) nyelviskola (1) oktatás (8) önkormányzat (1) önmarcang (1) orbán (12) orbánisztán (2) orbanlegend (1) orbán viktor (4) oroszok (1) oroszország (1) ostoba (1) paks (9) panama (1) Pápa (1) parlament (2) pártok (1) pécs (1) pintér sándor (2) pisa (1) plakátrongálás (4) polgári engedetlenség (2) policy (1) politics (1) politikai kultúra (2) Pride (1) pride (1) pride2016 (1) primitív (1) program (1) provokátor (1) putyin (4) quaestor (2) questor (1) raoul (1) rasszista (1) reklámadó (1) rendőrség (3) rétvári bence (1) rezsicsökkentés (1) rip (1) riszpekt (1) rita (1) rogán (1) rtl (1) sántha hanga (1) schiffer (1) schmitt pál (1) Simándi Szelim (1) simplicity (1) soft power (1) soros (1) sport (1) start-up (1) svédek (1) svédország (1) szabadság (1) szabad magyarország (1) szabad oktatás (1) szakmai gyakorlat (1) századvég (2) szdsz (1) szélesgábor (1) szervilizmus (1) szigetvári viktor (1) szigor (1) szíjjártó (1) szijjártó péter (2) színház (1) szolidaritás (1) szovjet (1) tanya (1) társadalom (1) tarsoly (1) tarsoly csaba (1) tavares (1) terrorizmus (3) terrorvészhelyzet (1) tgm (1) tiltakozás (1) tolerancia (1) tóthjózsef (1) trafikmutyi (1) tréfarépa (1) trianon (2) tüntetés (6) Tüntetés (1) über (1) uber (1) újbaloldal (1) ukrajna (3) unió (3) unortodox közgazdaságtan (1) uszítás (1) uszka (1) ütköző (34) vajna (1) választás (4) vállalkozz (1) Vállalkozz Itthon Fiatal (1) váradi andrás alapítvány (1) vasárnap (1) vég (1) vélemény (1) velünkteljes (1) vereség (1) verseny (1) Vita (1) vita (2) vitaest (1) vona (1) wtfállamtitkár (1) y (20) y-gen (16) y-generáció (1) y-genneedsyou (1) yolo (3) zászló (1) zene (1) zsolt (1) Címkefelhő

Keresztény néplélek?

2016.09.15. 11:30 Y-generáció

Nem vagyok megkeresztelve és hívő sem vagyok, de lehet, hogy most közelebb érzem magamhoz a pápát, mint amennyire ők valaha is érezték.

Rády Magdolna írása


Hiszem, hogy az ember alapvetően jó. Sokan próbáltak már sokféleképpen kiábrándítani, de hiszek a hazámban, hiszek a benne élő emberekben.

Már jó ideje kavarognak bennem érzések és gondolatok a kormány kommunikációjával kapcsolatban, de most jutottam oda, hogy ki kell írnom magamból. Eljutottam oda, hogy képtelen vagyok megérteni és felfogni. Kérdések vannak bennem leginkább.
Miért kell ezt? Miért jó? Hová fog vezetni? Milyen jövő áll előttünk?

Az ország nagyobbik része kereszténynek vallja magát, körülbelül 5,5 millió ez a szám. Mégis az országban idén rekordot döntött az idegengyűlölet. Már nem is próbálom megérteni, hogyan fér össze a szeretetre és elfogadásra épülő igaz hit, a gyűlölettel, de úgy tűnik igen jól megvannak kéz a kézben kis hazánkban. A pápa, aki a legfőbb egyházi vezető, azt mondja, hogy légy emberséges, tárd ki a kapukat, mert pokolra kerülsz, ha nem teszed. Akkor a magyar keresztény egyházak miért gyűlölnek?! Nem vagyok se megkeresztelve, se hívő nem vagyok, de lehet, hogy most közelebb érzem magamhoz a pápát, mint amennyire ők valaha is érezték.

Az emberek nagy részéhez csak a kormánymédián keresztül jutott el a bevándorlás téma, és már ott is félnek, ahol egy darab menedékkérő sem járt.

Félnek.

Fel sem tudom fogni ésszel, ez a félelemkeltő és uszításra épülő kormánykommunikáció milyen pusztítást végez pszichésen és hogyan mossa át az agyakat, visszarepítve évtizedekkel, vagy inkább évszázadokkal a múltba. Nehogy egyszer véletlenül is pozitív és elfogadó nép legyünk, maradjunk inkább míg világ a világ, a legboldogtalanabb nemzetek sorában.  

Ez a kampány az emberek legrosszabb oldalát hozza ki, arra a gyengeségre és gyarlóságra épít, ami mindenkiben jelen van és könnyedén felszítható. Csak a megfelelő kommunikáció kell hozzá.

Mennyi pénz és energia. A pénz részéről már nem is ejtek szót, hisz mindenki tudja, a népszavazás költsége a csaknem 5 milliárdos lebonyolítási költségekkel együtt a 8 milliárdot is meghaladhatja.

Inkább az energia részéről írnék kicsit. Álljatok meg egy percre és gondoljatok bele, mi lett volna, ha ezt az energiát pozitívan használják fel és jó szóval kampányolnak. Melyik tett volna jobbat, ennek az amúgy is borúlátó, depresszióra hajlamos népléleknek?

Tedd fel magadnak a kérdést. Mi visz előre? Ha folyamatosan rettegésben vagy? Ha félned kell, mert a csapból is az folyik, hogy veszélyben van a munkád, a hazád, a kultúrád?

Szerintem az visz előre, ha képesek vagyunk önállóan gondolkodni és elővesszük a jobb felünket. Ha nem kirekesztünk, hanem elfogadunk. Ha pozitívan állunk egymáshoz és másokhoz. Lehet nevetni, hogy már csak a világbéke hiányzik a sorból, de ha ugyanannyiba kerül jónak és pozitívnak lenni, mint rossznak és negatívnak, akkor mit választasz? Nem ártott senkinek, de már utálod? Miért?

Egymás között sem jeleskedünk elfogadás és segítségnyújtás tekintetében sokszor, erre még rátesznek egy lapáttal. Ahelyett, hogy a jobb felünket erősítenék. Ez az a rombolás, amit sosem fogok ennek a kormánynak megbocsátani. A lopott pénzek egy dolog, de mikor a néplélekben tesznek kárt, az ország szívét mérgezik. A magyar keresztény egyházak pedig asszisztálnak ehhez, szégyenteljes, de egyre inkább elkeserítő módon, meghazudtolva és kicsúfolva azokat a jó, pozitív és előremutató gondolatokat is, amik megtalálhatóak és megfontolandóak a keresztény tanításokban. Erre nincs mentség, nem lehet mentség a nagy keresztény egyházak állami támogatástól való függése sem, mert nem mutathat senki úgy példát, hogy pénzért adja el a lelkét. Annyira maradtak keresztény szellemi vezetők mára ők, amennyire Orbán Viktor nemzetegyesítő államférfi, bár ő soha nem is volt az.  

Lassan árad szét a méreg, és egyre jobban félünk, rettegünk, bezárkózunk egy nem létező ellenség elől. Nekem nem a menedékkérő az ellenség, hanem az, aki szándékosan milliárdokból arra buzdít, hogy negatív gondolataim legyenek embertársaimmal kapcsolatban és indulatokkal teljen meg a szívem. Jöhetnek a fogadjak be emberbaráti szeretetből egy migránst kezdetű kommentek, amiknek ugyanaz az alapja ami a kormánypropagandának . Ezekre itt és most válaszolnék is, hogy nem arról szól az írás, hogy dédelgessük a terroristákat, egyszerűen annyit kérek, hogy legyünk emberségesek egymással és azokkal, akik egy háború elől menekülnek (soha ne ítélj meg egy másik embert, míg egy mérföldet sem jártál a cipőjében) és egyébként az országunkat, kultúránkat, népünket egyáltalán nem fenyegetik.
Ne dőljünk be az érzelmi káoszteremtésnek!

Címkék: fidesz egyház orbán viktor bevándorlók kereszténység gyűlöletkeltés Pápa

A bejegyzés trackback címe:

https://y-gen.blog.hu/api/trackback/id/tr6711706179

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kereszténység gyógyítható 2016.09.16. 07:31:15

Örömhírt hoztunk! A kereszténység már gyógyítható.

Trackback: Nevetséges a vallásod 2016.09.16. 07:30:53

Ha nem akarod, hogy a vallásod nevetség tárgya legyen, akkor ne higgy nevetséges dolgokban. Mint például egy ember egy bálna gyomrában utazgat.

Trackback: Eredendő bűn képzeletbeli 2016.09.16. 07:30:20

Az eredendő bűn egy képzeletbeli betegség, amire kitaláltak egy képzeletbeli gyógymódot.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.15. 11:55:47

A ballib megmondóemberek egyre követelik manapság, hogy a magyar keresztény egyházak kövessék többek között a vatikáni argentín sómen-celeb migráció- és iszlamistapártoló álláspontját. Hogy is van ez? A ballibek, akik szerint az egyházaknak nem szabad politizálniuk, kötelesek politizálni? Furcsa…

Nézzük, mi a valóság! A keresztény egyházaknak nem feladatuk a napi politikával foglalkozniuk, sőt ha ezt megteszik, szinte mindig hibáznak. Ellenben általános értelemben kötelességük politizálni, utat mutatandó, hogy mi az a politikai álláspont, mely nem egyeztethető össze a keresztény elvekkel. Pl. el kell ítélni a rasszizmust, a pedofíliát, a homoszexualizmust, az eutanáziát. az egyneműek “házasságát”, az ateizmust, a keresztényellenességet, stb. – ezek egyike sem egyeztethető össze a keresztény elvekkel. De abban, hogy erre vagy arra a pártra szavazzunk, az egyházaknak nem lehet kötelező, általános útmutatásuk. S arra se lehet, hogy mi legyünk a véleményünk a migrációról – ugyanis a keresztény elvekkel tökéletesen összeegyeztethető mind a migráció támogatása, mind az ellenzése, mind a semlegesség ebben a kérdésben.

Koszper Gábor 2016.09.15. 12:30:53

@bircaman maxval szerkesztő: Igen, pontosan ez hangzott el a cikkben, hogy kötelezni kell az egyházakat.

Miért van az, hogy jobb oldalon nem tudnak különbséget tenni a kötelező és a szabad között? Miért elegendő érv a kötelezésre az, hogy "szerintem jobb, ha úgy csinálják"? Miért elegendő érv a kirekesztésre az, hogy "inkább ne kockáztassunk"? Mi lenne, ha az egyházakat az alapján ítélnénk meg, ahogyan politizálnak? Máris negatív jelzővé válna az, ha valaki Istenre hivatkozik.

"Isten, haza, család"? Ez az az Isten, amelyik nevében gyűlölködnek a papok? Egy szabad országban végül is gonosz démonokban is lehet hinni, nemcsak mennyei lényekben. Sőt, a híve is lehet bárki ezeknek a természetfeletti szörnyetegeknek. Csak ha ebből az következik, hogy nagyon borzasztó dolgokra hajlandóak ezek a hí@ek, akkor egy idő után beleütköznek a törvénybe. Olyan nemzetközi normákba, amelyeket az alapvető emberség alapján hoztak meg. Amelyeket a XX. századi világégés tanulságai után hoztak meg.

Lehet hivatkozni az ószövetségi tabukra, amelyek arról szóltak, hogy a törzsnek össze kell zárnia és ki kell irtania az összes többi törzset, beleértve a kisdedeket is (a szűz lányokat nem, ők jöhetnek rabszolgának), de a felvilágosodás óta vannak új, fontosabb tabuk is: a humanizmusé. Amelyeknek az az alapja, hogy az embereket emberszámba vesszük. Hogy nem kevesebb attól valaki, hogy kevesebb pénze van. Hogy nem kevesebb attól valaki, hogy nincs állampolgársága. Hogy nem kevesebb attól valaki, hogy lopott közpénzen nem adta ki a saját könyvét.

Ha nekünk el kell viselnünk a hatalmon lévők törvénytelenségeit, akkor nektek is el kell viselnetek a kisemmizettek törvényes jelenlétét.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.15. 12:39:35

@Koszper Gábor:

Mióta gyűlölködés a migráció ellenzése? Mióta gyűlölködés, ha egy pap azt gondolja, nem helyes, ha a brüsszelita oligharchia iszlamizálni szeretné az országot? Mióta gyűlölködés, hogy valaki NEM akar iszlamista vademebereket az országban látni? Mióta gyűlölet elvetni a liberalizmust?

Azaz miféle gyűlöletről gágogsz itt?

A kereszténység valóban tiltja a gyűlöletet, de hol itt a gyűlölet?

Egyébként meg simán lehet valaki egyszerre liberális és keresztény. Természetesen ebben az esetben a liberális keresztény ember a keresztény elvekbe ütköző liberális elveket nem vallhatja. De simán hihet valaki a liberális elvek 99 %-ában, ezek ugyanis nem ellentétesek a kereszténységgel.

Senki sem hivatkozik a keresztények közül "ószövetségi tabukra", ezek zöme ugyanis nem hatályos a keresztények zöme szerint. Azaz érved csúsztatás.

Az embereket a keresztlny emberszámba veszi, s mindegy ki milyen állampolgár, ettől nem kevesebb, s persze a vagyon se számít. Viszont egyetlen keresztény elve sem írja el nekünk nem tetsző emberek befogadását.

Ad Dio 2016.09.16. 00:07:24

Amit a többség érez, az nem gyűlölet, de nem is félelem. Aggodalom a legjobb szó talán rá.
Aggódunk, mert TUDJUK hogy a dolgok nem jó irányba tartanak.
Mindössze annyiról van szó, hogy nem gondoljuk azt, hogy jó ötlet meggyökereztetni a gondolatot a világ szegényeiben, hogy minden bajukra az a megoldás ha idejönnek, mert rövid úton kiderül, hogy ez nem fog működni.

Ennyi. Kár ezt túlmisztifikálni.

agarik 2016.09.16. 01:39:31

A cikk HAZUG ADATOT KÖZÖL. Lótúrót vallja magát "keresztény"-nek (mely fogalomnak amúgy önmagában nincs értelme, hiszen a római katolikus ugyanúgy gyűlöli a többi keresztény felekezetet mint minden nemkeresztényt), hiszen hibahatárral legfeljebb fele mond ilyesmit (2011-es adatok alapján, és a szám minden évben csökken).
De ez a szám is messzemenően túlzó, hiszen aki nem csak névleg valamiféle-keresztény, az alig 15%! Azaz kevesebb mint minden ötödik személy! (2009-es adat, ez a szám is minden évben csökken)

A pápára sem tudom miért hivatkozik, az idézett rész ("pokolra kerülsz") éppenhogy lelki terrorizálás, fenyegetés, gyűlölködés.
Amint az persze várható - hiszen vallásról van szó, ami ugye mivel csalás/szélhámosság (azaz törvényszegés), mást nem is tehet fennmaradása érdekében.

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2016.09.16. 02:08:42

A poszt szerint a szerző egy olyan országban él, ahol 95% mániákus gyűlölködő és még hülye is, mert gondolkozását kizárólag a kormánypropaganda irányítja. Vele szemben én olyan országban élek, ahol van 5% ultraliberális nemzettagadó, akik folyton visítanak, de értelmes dolog nem hagyja el a szájukat.
A zsidók most már sz@rt sem érnek? Rájuk hoznátok a zsidófaló muszlimokat? Hát hogy gyűlölhetitek ennyire a zsidókat? Azt' még ti nevezitek a többséget gyűlölködőnek.

Kommentelő ember 2016.09.16. 02:09:25

Tisztelt Magdolna!

Ki csoda Ön, hogy mások vallása fölött ítélkezzen?

"A magyar keresztény egyházak pedig asszisztálnak ehhez, szégyenteljes, de egyre inkább elkeserítő módon..."

Én keresztény vagyok. Ha ön szerint az én egyházam "szégyenteljesen" viselkedik, akaratlanul is sértve érzem magam.

Elszomorít, hogy a magyar keresztények "előítéleteiről" ír, és mindeközben Ön mond ítéletet fölöttük...

Kommentelő ember 2016.09.16. 02:25:56

@bircaman maxval szerkesztő:
A keresztény erkölcs és a mai liberális politika által képviselt elvek sokszor ellentmondanak egymásnak. Tény.

De véleményem szerint, ha valaki liberális kereszténynek vallja magát, akkor vagy inkább a liberális elvek többségével azonosul vagy inkább a keresztény értékek többségével. Ha mind a kettő minden elvét egyszerre vallaná, számos témában önellentmondásba ütközne. Ezért vagy az adott ellentmondásos problémára nincs véleménye, vagy pedig választ a keresztény vagy a liberális elvek nyújtotta lehetőségek közül. Végeredményként pedig a meggyőződése biztosan az egyikhez közelebb húzza őt.

bkkzol 2016.09.16. 03:16:28

@megamovieboy: Az NDK-s öregasszonyna sikerült befejezni amit az elődjének nem teljesen. Zsidótlanítja Európát. Nagy számú kivándorlás folyik Skandináviából, Franciaországból... Kik mennek el? A felső középosztály és a tehetősek. Jól képzettek, kultúrálisan Európa szerves részét alkotják/alkották.
Kik jönnek? Saját hazájukat lángba borító analfabéták. Gyermek házassággal, burkával...

Csuti Ördögüző 2016.09.16. 03:42:12

Uncsi, nem fogom a 100adik migrisimogató posztot elolvasni.

Csak NEMmel szavazok, és kész.

E.Katolnai 2016.09.16. 04:12:53

A félelem nem gyálölet, az undor nem gyűlölet, a megvetés nem gyálölet, a távolságtartás nem gyűlölet, az önvédelem nem gyűlölet.
Nem minden idegen megvetendő, hanem csak a primitiv afrikai és mohammedán bandák. Nem minden idegentől kell félni hanem csak a primitiv afrikai és mohammedán bandáktól. Nem minden idegentől szükséges a távolságtartás, hanem csak a primitiv afrikai és mohammedán bandáktól.
Tucatjával, százassával lehet dokofilmeket látni a világhálón, h hogyan viselkednek Nyugat-Európában a primitiv afrikai és mohammedán bandák, miért nem ezt az undort magyarázgatod, miért nem erre találsz kifogásokat?
Az igazi gyűlölködők, mint azt látni a felvételeken nem mások, mint a primitiv afrikai és mohammedán bandák!

$pi$ 2016.09.16. 04:27:38

"A pápa, aki a legfőbb egyházi vezető, azt mondja, hogy légy emberséges, tárd ki a kapukat, mert pokolra kerülsz, ha nem teszed. Akkor a magyar keresztény egyházak miért gyűlölnek?!"

Ó, félreértés ne essék, mi is éppen úgy állunk a kérdéshez mint a pápa. Pontosan ugyanúgy!

A pápa azt mondja nekünk, hogy "fogadjátok be őket", és mi is azt mondjuk a pápának, hogy "fogadd be őket". A pápa azt mondja nekünk, hogy különben a pokolra kerültök, mi is azt mondjuk a pápának, hogy "különben pokolra kerülsz".

Nincs itt semmi különbség, tökéletes az egyetértés.

bkkzol 2016.09.16. 05:06:38

Ez a papa a legkartekonyabb az elult evszadokban. Remelhetoleg hamarosan javitjak a hibajukat.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.16. 05:55:07

@Kommentelő ember:

Tegyünk különbséget a liberális kereszténység és a liberális politikai nézeteket valló keresztény ember között! Ez 2 teljesen más dolog.

Az előbbi gyomorforgató eretnekség, az utóbbival viszont semmi gond. Simán hiheti valaki, hogy a legfontosabb érték a magántulajdon, a legjobb rend a kapitalizmus, a legideálisabb rendszer a liberális demokrácia, a "szabad piac" a legjobb elosztási mechanizmus, a tőke érdekei fontosabbak a dolgozó érdekeinél, a szekularizáció helyes dolog, stb., s eközben lehet hívő keresztény. Nyilván el fogja utasítani ezzel együtt a liberalizmus azon tanításait, melyek ellentétesek a kereszténységével, pl. homokosok "házassága", pedofília igenlése, abortuszhoz való "jog", feminizmus, genderelmélet, stb., de nem ezek a liberalizmus alapjai mégsem.

Flúgatlan 2016.09.16. 06:15:56

@Ad Dio: "Amit a többség érez, az nem gyűlölet, de nem is félelem. Aggodalom a legjobb szó talán rá.
Aggódunk, mert TUDJUK hogy a dolgok nem jó irányba tartanak."

Bizony! Számtalan jele van annak, hogy a muszlim beözönlés nem vezet jóra. Ahol még kevesen vannak, el lehet velük lenni, de ahol dominálni kezdenek, elnyomnak mindenki mást. Ők a durva idegen-gyűlőlők, vallási alapon kirekesztők. Nem csak a terroristáikról beszélek, hanem azokról, akik az általuk belakott nyugati városok kerületeiben sariát akarnak bevezetni, akik létrehozták a no-go-zone-okat arrafelé, akik megverik a rövidnadrágos nőket. Történelmi távlatban meg országokat tett tönkre a muszlim áradat, milliókat irtottak ki direkt vagy indirekt módon. Lásd pl. az örmény keresztény-irtás 100 éve.

A kormány kampánya demagóg és gusztustalan, de az alapokban igazuk van: hadd határozzuk meg mi, kit engedünk be. A másik oldal meg még demagógabb. Csak puffogtatják a "befogadó", "pozitív", jelzőiket, mint a szerző is, ész nélkül. A muszlimok deklarálták, hogy a nem muszlimokat be akarják hódoltatni. Ezt is csinálják, több, mint 1000 éve. Ehhez ész nélkül "befogadó" hozzáállással viszonyulni: öngyilkosság. Jogos a félelem tőlük.

nu pagagyí 2016.09.16. 06:48:46

Pont úgy keresztények, ahogy kommunisták és partizánok voltak.

midnight coder 2016.09.16. 06:53:41

1. Ez a pápa nem pápa. Ez egy kommunista békepap.
2. Ez nem szimpla idegengyűlölet. Ebből a szempontból elég befogadók vagyunk, Pl. a kínaiakkal nem sok mindenkinek van baja. Pedig ők aztán tényleg idegenek. De olyan idegenek, akiknek a civilizációja összeegyeztethető a miénkkel. Aztán élnek velünk mindenféle nemzetiségek békességben, pedig hát a szülő nemzetükkel annyira nem mindig remek a viszony.

A gond az az, hogy itt most egy olyan civilizáció tagjait készül Európa befogadni, akiknek a tagjai deklaráltan ellenségesek az őket befogadó civilizációval szemben. Olyanokat, akik a lefátyolozatlan nőben kurvát látnak, akiknek a szemében a nem muszlim soha nem lesz egyenrangú a muszlimmal, aki szerint a nyugati civlizáció a Nagy Sátán.

És akiknek az országát a saját szélsőségük lőtte szarrá. Az a civilizáció termelte ki az ottani gyilkosokat, akiket épp befogadni készülünk. És akik már útközben is kimutatták a foguk fehérjét, és menekültként is nyílt színen erőszakoltak meg nőket. Ők a vegytiszta antiliberalizmus, az agyatlan liberális birkák pedig mindent megtesznek azért, hogy minél több legyen belőlük Európában. Hát, sok szerencsét, de ide lehetőleg nem kérünk belőlük.

desw 2016.09.16. 06:53:59

"Hiszem, hogy az ember alapvetően jó."

Itt a gond, kedves Magdolna. Ébredj fel, Királylány!

Nem mellesleg pontosan ezért kellene az összes nőt és buzit kizárni a politikából, mert a ti ici-pici cuki-muki lelketek és szívecskétek dögrovást hozott Európára. (nemcsak a menekültekre gondolok itt, hanem erre az egész PC faszságra)

Egyébként érdekes, hogy a Magyarországon élő több ezer vagy tízezer kínai a kutyát nem zavarja. Vajon miért? Ha megválaszolod ezt, akkor rájössz arra is, hogy a "menekültekkel" kapcsolatban nem idegengyűlöletről, hanem pusztán tapasztalatról van szó. Látjuk, hogy ezek a drágák mit trimbolnak a PC Nyugaton, és ezt az értelmesebbje nem akarja importálni Magyarországra, elég a cigókkal a szélmalomharc.

Ésszelteli 2016.09.16. 07:02:16

A kommentelő azt gondolja, hogy a hívőnek butának és ostobának kell lennie, ha már hiszi, hogy Isten szavára állt elő világ. Dedig Darwin az tuti. De nem így van. A keresztény vagy keresztyén nem hülye és nem is várhatják el tőle, hogy hülyének szimulálja magát. Mégis sok ballib ezt próbálja elhitetni,sokakkal, hogy neki bizony olyannak kellene lenni.
Azért mert valaki migráns ellenes az nem jelenti, hogy embergyűlölő.Ez az alapvető félrevezetése a kommentelőnek.
Vélhetően ezt már senki sem veszi be, ezt az álláspontot egyedül képviseli a kommenetelő de lehet, hogy néhány Darwin hívő is ezt osztja, mert nem is hajlandóak gondolkodni. Ugyanis nem szokásuk, hanem egy parancsot hajtanak végre, az után fizetik őket, vagyis megélhetési kommmentelők, ez más más színbe helyezi a dolgot.
Lássuk, kell-e a határon átfutó migráns szeretnem, ha nem hajlandó legális módon bejelenteni menekült státuszát ? Mit mondanak neki otthon? Azt mondják, hogy menj Európába és kapsz lakást, munkát és jókora segélyt. Majd mi történik? Hazautazik nyaralni, mert őt igen nagyon üldözik.Erre kellene azt mondanom, hogy jöhetsz mert amit mondasz én mindent elhiszek, biztosan úgy van és én hívó vagyok és mindent elhiszek. A hiba ott van, hogy a hívő nem mindent elhisz mert az a hiszékeny.Ha a kommentelő azt fondolja, hogy be szertne fogadni egy migráns családot, akkor fogadja be, adjon lakást és munkát nekik, alapítson egy céget és máris vannak alaklmazottai. Jó üzlet nem ? Nem mondhatják rá, hogy embergyülölő és munkát is ad vagyis effektíve segít és még jövedelme is van neki és a migránsoknak. Várom azokat akik ismerik a komentelőt, hogy mennyit áldozott a sajáz pénzéből a migránsokra és milyen szállást biztosított a részükre. Ha nincs ilyen akkor csak egy mesélővel találkoztunk, aki csak pénzért kommentel és ennyi.

desw 2016.09.16. 07:13:59

"Szerintem az visz előre, ha képesek vagyunk önállóan gondolkodni és elővesszük a jobb felünket. Ha nem kirekesztünk, hanem elfogadunk. Ha pozitívan állunk egymáshoz és másokhoz. Lehet nevetni, hogy már csak a világbéke hiányzik a sorból, de ha ugyanannyiba kerül jónak és pozitívnak lenni, mint rossznak és negatívnak, akkor mit választasz? Nem ártott senkinek, de már utálod? Miért?"

Édes faszom! Neked van szavazati jogod, mi?

Jártál már külföldön? Ugorj már el a nagyon PC és jófej Svédországba, aztán csodálkozz rá, hogy mi lett ott. Pedig kinyaltak a szomáliai "menekültek" seggét a svédek, aztán a hála az, hogy megbasszák a lányaikat.

Köln és szilveszter megvan? Mi lesz a következő szilveszterkor? Kerítés, b+!

Vagy esetleg East London, Párizs, Brüsszel, ... füstösék által lakott részeire.

Burokban élsz, Királylány! Fingod sincs a való világról, csak lököd ezt a romantikus butaságot!

Ésszelteli 2016.09.16. 07:25:37

A migránsok leszek az elsők, akik kinyírják a melegeket, leszbiket, és a liberálisokat. Úgyhogy most a liberálisok rosszul boltolnak. De majd szereznek tapasztalatokat, ha már eszük nincs vagy azt szimulálják.Elvennél egy olyan nőt, akik ilyeneket írogat. Dehogy is kellene egy hülyeségeket gondoló és mindezt le is író nő !

Ésszelteli 2016.09.16. 07:32:12

Azt gondolom, hogy a ballib most is el fogja számolni magát. a 2018-as választások is meghozzák nekik a vereséget az már borítékolható. Természetesen ők még küzdenek, de nem mennek semmire. Az emberek nem osztják nemzetellenes elképzeléseiket. Meg kell nézni a statisztikákat, csak az idősebb nyugdíjasok között vannak szavazóik, más korcsoportban mindenütt kisebbségben vannak. Az idősek pedig halnak a fiatalabbak pedig kijönnek az iskolából és mennek szavazni. Ezt a játszmát már végérvényesen elvesztették. De mivel a hozzájuk kapcsolódó marketingesek meg akarnak élni, ezért még az utolsó fillérüket még kimuzsikálják a zsebükből. Így jártál!

desw 2016.09.16. 07:32:33

@Ésszelteli:

"A migránsok leszek az elsők, akik kinyírják a melegeket, leszbiket, és a liberálisokat. Úgyhogy most a liberálisok rosszul boltolnak."

:DD Ez a legabszurdabb ebben szerintem is.

A feminista hülyepicsák imádják azokat, akiknél a nő = kutya, a buzik azokat, akiknél halál vár a melegekre, ...

"De majd szereznek tapasztalatokat, ha már eszük nincs vagy azt szimulálják."

Kár, hogy ezzel magukkal rántanak mindenkit, azokat is, akiknek helyén van az esze.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2016.09.16. 07:32:33

Nevetséges a vallásod
Ha nem akarod, hogy a vallásod nevetség tárgya legyen, akkor ne higgy nevetséges dolgokban. Mint például egy ember egy bálna gyomrában utazgat.

Boka1 2016.09.16. 07:40:54

@Ésszelteli: a nőkben több az empátia, mint bennünk. Bár a legtöbb erőszakos büncselekményt erdélyiek illetve itteni kisebbségi testvéreink követik el, azért ahogy olvasom a liberálisok utasítják el legjobban a betelepítést, sőt az egész kampányt egy Finkelstein nevű meleg fickó tanácsai alapján indította a nem annyira keresztény származású magyar kormány. Vagy tévedek?

Ésszelteli 2016.09.16. 07:43:32

@TanNé:
Ez bizony egy Bibliai történet. A hívők elfogadják, hogy Isten valamit végre akart hajtani és egy Jónásnak adott egy feladatot, de ő nem akart ennek engedelmeskedni, de Isten úgy rendezte a dolgot ha már ellenkező irányba készült hajózni, hogy vihar legyen és a hajósok kérdezgessék egymástól, hogy miért akar minket Isten elpusztítani. erre előjött Jónás a hajó gyomrából és azt mondta, hogy miatta van ez így és ha kidobják őt a hajóból, akkor a vihar el fog ülni. Kidobták és a vihar elállt. Majd a cet gyomrába utazott majd kiköpte és elment Ninivébe, hogy bejelentse Isten rendelkezését.
A keresztények nem gondolják, hogy azért mert ez hiszik és vallják, ezért nevetségesek, őket nem érdeklik, hogy az ateisták és Darwinisták min derülnek.De tényleg nem zavarja őket, hanem inkább büszkék, hogy hisznek Isten szavának és nem kételkednek, kételkednek benned mint ateistába. Ezt el kell fogadnod mint liberális, hogy ezen sem tudsz változtatni, hiába is erőlködnél.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2016.09.16. 07:45:19

@Ésszelteli:

Az a szóhasználat, hogy Isten, önmagában pszichés zavarok látens diagnózisa és hordozója. Hiszen Istenek vannak, amelyek mindegyikét emberek teremtették. - Iván Gábor IGe

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2016.09.16. 07:47:35

@TanNé:

Ami még az ateisták agyába és érzelmeibe is nagyon erősen berögzült, de Gyógyító Vakcina Gondolatvírusokkal eredményesen kezelhető és tünetmentesen elmulik. Szórakoztató Valláskritika

Iván Gábor IGe · vilagnezet.blog.hu 2016.09.16. 07:48:21

Ha KERESZTÉNY vagy abban hiszel, hogy valami kozmikus zsidó zombi örök életet adhat neked, ha szimbolikusan eszel a húsából és telepatikusan megüzened neki, hogy elfogadod őt mesterednek, és aki így cserébe eltávolíthatja a gonoszt a lelkedből, ami azért került oda, mert egy oldalbordádból lett nőt meggyőzött egy beszélő kígyó, hogy egyen a zsidó zombi apjának a varázsfájáról.

Ez teljesen hihető, világos és kicsit sem nonszensz!

Ésszelteli 2016.09.16. 07:51:27

@Iván Gábor IGe:
Az első teremtett ember nem volt zsidó ember. Olvasd el a Bibliát.Jákóbot nevezi el az Úr Izráelnek, onnantól mondhatjuk, hogy abból az ágból kialakult a zsidóság.

Ésszelteli 2016.09.16. 07:53:15

@TanNé:
Ki hiszi el ezt a zavarodott hülyeséget. Te biztosan bedőltél, de sokan nem dőlnek be.Hiába utalsz egy linkre az nem jelenti, hogy igaz is.Az más dolog, hogy te annyira el vagy foglalva, hogy nincs időd örökké élni. Másnak van ideje rá. Ez van !

midnight coder 2016.09.16. 07:55:07

@TanNé: Kérdés, mi volt a bálna. Ahogy az is kérdés, hogy mi a fene volt a Frigyláda. Gyanítom, hogy nem sima ládikáról és bálnáról van szó. Az ember látott valamit, és megpróbálta elmondani, a saját világából ismert fogalmakkal. Ha a fehér ember eddig soha nem látott bennszülött először lát egy repülőt, az sem fog részletes műszaki specifikációt adni róla, hanem azt fogja mondani, hogy jött egy nagy madár, és elhozta a fehér isteneket.

Iván Gábor IGe · vilagnezet.blog.hu 2016.09.16. 07:55:19

@Ésszelteli:

A judeo-kereszténység erkölcsi elítélésének alapjai:

1. Amennyiben a bibliai judeo-keresztény Isten, azaz JHVH - Jáhve (JHVH = Jáhve = Jehovah = Jehova = Adonáj = Elochim = Eloah = Elohim = Necach Izrael ... ) meghalt Jézusként, akkor végül is ez nem más, mint egy cirkuszi mutatvány. Mártíromságnak beállított öngyilkosság. - Erkölcsileg elítélendő.

2. Amennyiben a fiát ölte meg, vagy feláldozta, akkor meg primitív barbár gyerekgyilkosság. - Erkölcsileg elítélendő

3. A judeo-keresztényeket a saját Istenük állítólag megváltotta a bűntől, akkor fura, hogy miért maradtak éppen ők a mai napig is bűnösök? Ez egy átverés és nem tanítás. - Erkölcsileg elítélendő.

4. Jézus csak sokkal régebbi korok vallásaiból és mítoszaiból összekoppintott mítoszfigura. Tehát nem tanított semmit sem. Így a története csak egy primitív, plagizált ókori sci-fi, vagy szappanopera. - Erkölcsileg elvetendő.

5. A judeo-kereszténység végső célja az utolsó ítélet. Aminek a lényege az, hogy egy halott, nevezzük ZombiJézusnak, másodszor is feltámad és akik imádják őt azoknak kánaán, azok akik nem imádják őt azokra halál és szörnyűségek várnak. - Erkölcsileg elítélendő.

Ésszelteli 2016.09.16. 07:57:16

@Iván Gábor IGe:
ezek szimbólumok, milyen kár, hogy nem érted és ezért nem is tudsz mit kezdeni vele." Keressétek és kutassátok az írásokat." mondja az írás, úgyhogy ezt te is megteheted.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2016.09.16. 07:58:20

Néhány tény, ami nem vita tárgya:

A kereszténység egy zsidó szekta
A biblia egy zsidó mitológia könyv
A bibliában és a tórában leírt Isten csak egy Isten a sok közül, mégpedig Jahve az egyik neve a sok közül. Ez csak a zsidók Istene.

Ergó mesékre nem hivaztkozz, mint valóságra. Mert nevetséges vagy általa.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2016.09.16. 07:59:27

@Ésszelteli:

Lehet az ilyen kényszerképzetekben szenvedő embereket gyógyítani. Mi is ezt tesszük.

Ésszelteli 2016.09.16. 08:01:20

@Iván Gábor IGe:
Sajnos nincsenek Bibliai ismereteid vagy ha vannak azok nagyon felületesek, ezért a kijelentéseid és következtetéseid is mellőzik a Biblia tanítását. Amit mondasz azt te mondod de nincs köze az Isten kinyilatkoztatásaihoz. Mivel nem is olvastad és nem is tanulmányoztad ezért erre a tév következtetésre jutottál.
Ez van. Nem mindenki lesz ilyen felszínes és gyorstalpaló tamfolyamot elvégző, ami semmire sem jó. te ezt választottad te ennyire voltál kíváncsi, ezért nem is írhattál volna mást.

Ésszelteli 2016.09.16. 08:02:58

@TanNé:
Mi lennél egy pszichlógus , Sajnos azok nem túl sokat tudnak az emberről, persze vannak teoriáik. Mire j ha azt mondják, hogy tünetmentes. Annak az a jelentése, hogy beteg maradt a páciens.
Jó !

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2016.09.16. 08:03:30

@Ésszelteli:
Megkaptad a megfelelő adag gyógyító vakcina gondolatvírust.
Ennyi, jó gyógyulást. A további vita részemről értelmetlen veled.

midnight coder 2016.09.16. 08:03:44

@Iván Gábor IGe: Az ószövetség Istene alapvetően inkább technológiára épít. Lásd Frigyláda. Ami amúgy a papok fiait is megöli mert nem tartották be a használati utasítást. És soha nem jelenik meg emberként.

Ezzel szemben Jézus kimondottan ember. És a tevékenysége inkább alapján varázsló, és nem a technológiára épít mint az Ószövetség.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2016.09.16. 08:05:27

Szórakoztató ErkölcsTan Blog

A Szórakoztató Képes Erkölcstan és etikaoktatás blog célja, hogy játékos, szórakoztató és könnyed stílusban vigye át azt az általános emberi erkölcsi tudást, amit máshol vagy egyáltalán nem is tanítanak, vagy ha egy részét igen, akkor az magolni kell, felelni és akár vizsgázni is belőle. Mi a Magyar Erkölcsös Emberek Országos Köre nem értünk egyet az erkölcs erőltetett és torz átadási formáival. Szerintünk eleve nem is erkölcs az, ami parancs és kötelezőszerűen van megfogalmazva, hiszen annak önmagától kell érvényesülnie.

Logika, józan ész és erkölcsvédelmi oldal

Kötelezően választható logika és józanész-tan oktatás bevezetését kezdeményezzük a templomokban és más egyéb vallási intézményekben. Mert hol sötétség és butaság honol ott fényt kell gyújtani az emberi elmékben. Felvilágosító munkával segíteni nekik, hogy le tudják rázni az önkényuralomra törő vallások és ideológiák rabláncát. Meg tudjanak ezektől az agymosásoktól, ideológiai kábszerektől szabadulni. Ki tudják önként dobni, oda ahová valóak a történelem szemétdombjára, vagy kukájába

Ésszelteli 2016.09.16. 08:05:52

@TanNé:
Természetesen nem érdekel az álláspontod mert nincs köze a realitásokhoz. De időtöltésre neked biztosan jó.

Iván Gábor IGe · vilagnezet.blog.hu 2016.09.16. 08:10:31

@Ésszelteli:
Az enyém se érdekeljen. Ne írj nekem és én nem válaszolok. Szintén jó gyógyulást kívánok a kényszerképzeteidből.

$pi$ 2016.09.16. 08:23:28

@Ésszelteli: "De tényleg nem zavarja őket, hanem inkább büszkék, hogy hisznek Isten szavának"

Pontosabban büszkék rá, hogy elhiszik, hogy ez isten szava és utána elhiszik, hogy igaz.

Igazából még pontosabban büszkék rá, hogy lemondanak arról, hogy gondolkodjanak a dologról és inkább gondokodás nélkül elhiszik. Mivel büszkék arra, hogy lemondanak a gondolkodásról nyilvánvalóan nem csak a bálnáról nem gondolkodnak, hanem arról, is, hogy igazából mit csinálnak.

$pi$ 2016.09.16. 08:27:54

@TanNé: "Szerintünk eleve nem is erkölcs az, ami parancs és kötelezőszerűen van megfogalmazva, hiszen annak önmagától kell érvényesülnie."

Tehát: A kijelentés "ne gyilkolj" az erkölcs része egészen addig, amíg "kötelezőszerűen" meg nem fogalmazom, mert akkor már "eleve nem erkölcs". Ergo bármilyen erkölcsö rendszert meg lehet semmisíteni úgy, hogy "kötelezőszerűen" megdfogalmazom az egyes elemeit.

Hát ez pont úgy hangzik mintha egy ritka nagy pszichedelikus marhaság lenne.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2016.09.16. 08:39:45

@$pi$:
Az igazi erkölcsöt nem kell sem tanítani, sem parancsolni.
Azt ellesi az egyén a fejlődése közben a környezetétől és neki az a természetes viselkedésforma.

Ha ennyit nem tudsz megérteni, akkor keresd fel pszichiáteredet és az elmagyarázza.

desw 2016.09.16. 08:45:49

@TanNé:

"Az igazi erkölcsöt nem kell sem tanítani, sem parancsolni.
Azt ellesi az egyén a fejlődése közben a környezetétől és neki az a természetes viselkedésforma. "

Ja! Minden nap látjuk és tapasztaljuk rejtették tanult erkölcsi morálját!

$pi$ 2016.09.16. 08:47:31

@TanNé: "Az igazi erkölcsöt nem kell sem tanítani, sem parancsolni."

Nonszensz butaság.

"Azt ellesi az egyén a fejlődése közben"
Na látod! A "tanítás" nem más mint az "ellesi" folyamat segítése, tehát ha "ellesni" lehet, akkor tanítani is lehet, sőt szükséges. Azok számára, viszont, akik valamilyen okból kifolyólag még nem "lesték el" szükségessé válhat "parancsolni". QED, megcáfoltam mindkét állításodat.

"Ha ennyit nem tudsz megérteni,"

Ó, nem, félreértettél, amit mondasz az igencsak primitív, nem okoz gondod megérteni. Csak egyszerűen jeleztem, hogy nem igaz. Nem érthetetlen, hanem hamis.

"akkor keresd fel pszichiáteredet és az elmagyarázza. "

Ez meg nem több mint üres sértés. Információt nem hordoz, csak meg akartál sérteni. Nyilván nem sikerült "ellesni", hogy ilyet nem csinálunk, a szüleid meg úgy döntöttek, hogy felesleges megtanítani neked vagy esetleg egyenesen megtiltani, hogy mocskolódj meg sértegess idegeneket, aztán így maradtál. Ha a szüleid bölcsebbek lettek volna és tanítottak volna, ha azt mondták volna, hogy ilyet ne csinálj, akkor talán sikerült volna "ellesned" ezt a "természetes viselkedésformát".

Vili?

Sütemény1975 2016.09.16. 08:49:39

Javaslom a poszternek par sziriai befogadasat....

rökamilyé 2016.09.16. 08:52:11

@desw: Inkább ilyen frusztrált faszoknak kellene a politikában érvényesülnie, mint te? Te már most háborúba vinnéd az országot bármelyik muzulmán ország ellen. Kurva nagy megoldás lenne.

A kínaiak is zavarják az európai embereket, ha közéjük mennek. Óriási probléma, hogy őket sem próbálta senki integrálni.

Egyébként meg takarodj ki a Blahára, és nézzed meg mennyi általad gyűlölt arab meg néger van ott. Észre sem vetted mi? A libanoni gyrosos csípős kebabját hétpofára zabálod gondolom. De ha fasza gyerek vagy, menj oda, és küld el haza.

Ha azt gondolod, Svédországban, vagy Dániában probléma van az arabokkal, utazz egy kicsit, és nézz körül. Kurvára nincs.

Mellesleg kurvára tájékozódj, és olvass egy kicsit Szíriáról, és arról, milyen népek élnek ott, illetve milyen népek menekülnek most. Meg fogsz lepődni

$pi$ 2016.09.16. 08:55:14

@rökamilyé: "Ha azt gondolod, Svédországban, vagy Dániában probléma van az arabokkal, utazz egy kicsit, és nézz körül. Kurvára nincs."

Akkor mi a francért próbáltak meg csak eddig 52000-et idetoloncolni magyarországra?

Szabványok 2016.09.16. 08:59:46

Az is szomorú, hogy ez a gyűlöletre nevelés legitimálja más csoportok elleni csoportgyűlöletet, előítéletet.
Ha egyszer muxik az a logika, hogy "a migránsok között vannak terroristák, tehát ki minden migránssal", akkor működni fog az a logika is, hogy "a cigányok között vannak tolvajok, tehát börtönbe minden cigánnyal".

Ajánlom mindenkinek a következő gondolatkísérletet:
Nézzen meg egy gyűlöletplakátot és utána próbálja meg átfogalmazni bevándorló helyett cigányra, zsidóra, buzira, románra, szőke nőre, öregre, stb.!
Szörnyű mondatok fognak kijönni. Szörnyűek, mert elfogadhatók a nép számára. Mert ellenségképet nyújtanak.
Pontosan, mint Hitler csinálta 193x években! Rámutatott egy népcsoportra, pár példán keresztül megmutatta miért gonoszok (Tudta, hogy 300 embert öltek meg a zsidók, csak az elmúlt két évben?) És a nép, az isten adta nép sajnos hajlamos az előítéletre, az antiszemitizmusra, a xenofóbiára, rasszizmusra. Mert egyszerűbb az élete, ha tudja, hogy kit kell gyűlölnie szerencsétlen sorsa miatt.
Ezt a rasszizmust tudatosan kell kinevelni az emberekből. Nézzétek meg, hogy az USA-ban az elmúlt 40 évben milyen szigorú szabályokkal küzdöttek a négerekkel szembeni előítélet ellen! Még a filmek forgatókönyvébe, szereposztásokba is beleszóltak. Meg is lett az eredménye, mert egy muszlimnak született négert választottak elnöknek. (Most majd kapnak egy idióta, fehér jobboldalit, ha nem vigyáznak...)

Én, mint hívő rk. keresztény nagyon örülök neki, hogy olyan pápánk van, aki Krisztus tanítását követi. Aki a feltétel nélküli szeretet híve és nem az önzésé. Aki az Újszövetséget, az Evengéliumot hirdeti.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2016.09.16. 09:03:27

@$pi$:

Akkor kérlek te se olvasd amit írok és ne is reagálj rá. Nekünk elég az aki megért minket.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2016.09.16. 09:07:10

Szabadgondolkozók vagyunk, nincs semmilyen izmusunk. Ateizmusunk meg főként nem. Mert az is egy kényszerképzetes dogmatan.

Dawkins az ateisták pápája eljutott valameddig "Isten" tudományos definiciójának meghatározásában, de aztán meg is torpant. Azt már nem ismerte fel, hogy ez a mém az ateistákat is megfertőzi és azt sem, hogy gyógyítani is lehet. Mivel a gyógyítás elindítása roppant egyszerű, igazából egy ember sem kell. Csak szabadon kell engedni néhány gyógyító vakcina gondolatvírust és az majd szépen terjed magától. Mint a jelen esetben is történik.

Richard Dawkins Az önző gén című könyvében szerepel: "Isten létezik, ha másképp nem is, olyan mém formájában, amelynek az emberi kultúra kínálta környezetben nagy túlélési értéke vagy fertőzőképessége van." Tehát egy ateista leírta, hogy Isten létezik. Az a helyzet, hogy igaza is van, csak nem ment tovább a gondolkodásban.

Alick 2016.09.16. 09:11:03

Jn 10.1 „Bizony, bizony, mondom nektek: Aki nem a kapun megy be a juhok aklába, hanem máshonnan hatol be, az tolvaj és rabló."

"Mt 10.14 Ha valaki nem fogad be benneteket, sem nem hallgat szavatokra, hagyjátok ott a házát, sőt a várost is, és még a port is rázzátok le a lábatokról!"

Ez befogadóra és befogadandóra egyaránt igaz! Az irgalom csak ott működik, ahol azt el is fogadják.

rökamilyé 2016.09.16. 09:13:05

@Sütemény1975: Neked meg javaslom pár orosz befogadását.

rökamilyé 2016.09.16. 09:22:47

@$pi$: Nagy embertömeget már rohadt nehéz integrálni. Nem egy országnak kell megoldania ezt az egész problémát.

igazi hős 2016.09.16. 09:24:22

@Flúgatlan: "Történelmi távlatban meg országokat tett tönkre a muszlim áradat" Történelmi távlatban a keresztes háborúk milyen jót tettek a keresztény és az arab országokkal egyaránt, ugye? Nem mellékesen milyen fontos szerepet játszottak az iszlám radikalizálódásában.

@poszt: A jelenlegi egyházi vezetők szépen visszailleszkedtek a kádári időkben megszokott szolidan kollaboráló üzemmódra, amiben semmi meglepő nincs, hiszen az ország elég nagy részének láthatóan a Kádár rendszer kell és meg is kapja a vezért hozzá.
Volt egy kisgazda pártunk, amit a végén a gazdálkodók utáltak a legjobban, van egy KDNP-k, ami meg a keresztények (bár a többiek sem szeretik, nem véletlenül nem indul el a választásokon).

igazi hős 2016.09.16. 09:27:43

@$pi$: "52000-et idetoloncolni magyarországra" Egyrészt M, ha már magyarnak hiszed magad. Másrészt honnan veszed ezt az 52 ezret?

$pi$ 2016.09.16. 09:35:30

@igazi hős: "Egyrészt M, ha már magyarnak hiszed magad."

Persze, hatszor át fogom olvasni amit gépeltem, mert a magyarok olyanok!

"Másrészt honnan veszed ezt az 52 ezret?"
Az index megírta hetekkel ezelőtt. Mások is megírták.

$pi$ 2016.09.16. 09:37:50

@TanNé: "Nekünk elég az aki megért minket. "

Tehát jobbnak látod, ha nem tudsz az ellenérvekről. Világos, így könnyebb becsapni magad, de az érveimhez nincs semmi hozzátenni valód? :)

"Nagy embertömeget már rohadt nehéz integrálni. "

Az eredeti állítás az volt, hogy semmi gond nincs velük. Akkor örülök, hogy egyetértesz velem abban, hogy ez így nem igaz.

desw 2016.09.16. 09:49:41

@rökamilyé:

"Te már most háborúba vinnéd az országot bármelyik muzulmán ország ellen. Kurva nagy megoldás lenne."

Meglepőt fogok mondani: év jó részét muszlim országban töltőm. Szerintem ez nem muszlim vs. nem muszlim kérdés, ahogy a cigányokkal sem az a baj, hogy esetlegesen keresztények.

A "menekültekkel" azért van és lesz probléma, mert képzetlen emberek (tisztelet a kivételnek) és így könnyen fanatizálhatóak. Mivel képzetlenek, így nem lesz elfogadható munkájuk sem, és emiatt bűnözni és radikalizálódni fognak. A cigányokkal is pontosan ez a baj.

"A kínaiak is zavarják az európai embereket, ha közéjük mennek. Óriási probléma, hogy őket sem próbálta senki integrálni."

Kiket zavarnak? Mikor hallottál kínaiak által a bennszülöttek ellen elkövetett erőszakról vagy gyilkosságról?

"Ha azt gondolod, Svédországban, vagy Dániában probléma van az arabokkal, utazz egy kicsit, és nézz körül. Kurvára nincs."

Köszi a tippet!

"Mellesleg kurvára tájékozódj, és olvass egy kicsit Szíriáról, és arról, milyen népek élnek ott, illetve milyen népek menekülnek most. Meg fogsz lepődni "

Nemcsak szírek jönnek (kb 30%), hanem afgánok, afrikaiak, pakik, ...

desw 2016.09.16. 09:51:09

@rökamilyé:

"Nagy embertömeget már rohadt nehéz integrálni. Nem egy országnak kell megoldania ezt az egész problémát. "

Akkor szopjon vele az, aki behívta őket, ne akarják átbaszni a szart a szomszédba.

rökamilyé 2016.09.16. 09:51:33

@$pi$: Ezt te gondolom hogy következik belőle. Amúgy teljesen mindegy mit mondok, úgyis azt hiszed, neked van igazad.

rökamilyé 2016.09.16. 10:02:18

@desw: Ja, és a cigányokkal is az a megoldás, hogy irtsuk ki őket, nem esetleg az, hogy integráljuk őket, képzési lehetőségeket adjunk nekik.

A kirekesztés még nagyobb szeparálódást és feszültséget okoz, amivel igen, könnyen radikalizálhatóak lesznek ezek a népcsoportok. Ez történik Belgiumban és Franciaországban, a másod- harmadgenerációs bevándorlókkal. Ezért rossz modell pl. ezen két ország bevándorlási politikája.

rökamilyé 2016.09.16. 10:03:43

@desw: George Soros, vagy kire gondolsz? :-)

desw 2016.09.16. 10:13:09

@rökamilyé:

Persze, b+! Mindig a többségi társadalom a hibás a sikertelen integrációért, ugye?

Magyarországon ugyanazokat a lehetőségeket és támogatásokat kapják a cigók is mint a magyarok, sőt előjogokat is kapnak. De ez sem elég, mi? Szemét kirekesztő társadalom, mi? Menj már el egy faluban a cigók és a magyarok lakta részre és csodálkozz el a különbségeken. Pedig ugyanazok a lehetőségek.

"Ez történik Belgiumban és Franciaországban, a másod- harmadgenerációs bevándorlókkal. Ezért rossz modell pl. ezen két ország bevándorlási politikája."

Meg Svédország, meg Németország, meg Anglia, ...

Egyébként te most a menekültek mellett vagy ellen érvelsz? Mert ez valahogy nem tiszta nekem.

Vagy azt gondolod, hogy az évtizedes sikertelenség után majd most aztán már sikerülni fog az integráció?? Próbáljuk meg újra most plusz 10-20 milliónyi fekával??

Egyébként sorolj már országokat, ahol SIKERES volt az integráció? Tudod, nem szégyen ellesni a siker receptjét és motívációnak is jó!

desw 2016.09.16. 10:13:56

@rökamilyé:

Pl Merkel muttira és a többi brüsszeli idiótára.

rökamilyé 2016.09.16. 10:34:50

@desw: Te beteg vagy, hagyjuk.

$pi$ 2016.09.16. 10:34:55

@rökamilyé: "Amúgy teljesen mindegy mit mondok, úgyis azt hiszed, neked van igazad. "

Eddig egyetlen egy érved sem volt, miért gondolnám azt, hogy neked van igazad? Annyit mondtál, hogy nem értem, hogy nyilván túl bonyolult nekem és kizárólag az agyturkászom tudna rajtam segíteni. Ezek nem érvek, ez nyilvánvaló.

Ha meggyőzőek az érveid, akkor (és csakis akkor) elképzelhető, hogy megváltozzon a véleményem.

desw 2016.09.16. 10:40:38

@rökamilyé:

"Te beteg vagy, hagyjuk."

:DDD Meggyőztél! Jöhetnek a migrik. Hozzátok.

Ésszelteli 2016.09.16. 11:15:44

$pi$:
Nem az a keresztény, aki nem tud vagy akar gondolkodni! Az a keresztény, aki elfogadja az Írást mint Isten kijelentését. Ki a Darwinista ? Nem az aki nem gondolkodik hanem aki osztja Darwin elképzeléseit ! A látszólagos logikus megállapításaid nagy hülyeség a köbön !
Nem mondanak le a gondolkodásról, hanem meggyőződésre jutottak, hogy igazak a kijelentések, pl a próféciák beteljesültek.......Nagyon is tudnak gondolkodni! A Biblia nem tanítja, hogy ne gondolkodj! Sőt arra ösztönözz, hogy keresd és kutasd az írásokat ! Sajnos látszik, hogy nem ismered az írásokat, hanem valami népbutítás szerinti verziót vettél át és kezded szajkózni, hátha bejön ! De nem jön be, aki olvasta és ismeretekkel rendelkezik. Aki ismeri a matematikát, annak enm tudod elhitetni, hogy 1+2 az kettő mert a görbe is csak egy tehát tulajdonképpen egy meg egy görbe egyes az kettő !

Ésszelteli 2016.09.16. 11:26:07

@$pi$:
Itt mindennel egyet kell értenem! Azért néha becsúszik egy jó komment is !

$pi$ 2016.09.16. 12:00:24

@Ésszelteli: "Nem az a keresztény, aki nem tud vagy akar gondolkodni! Az a keresztény, aki elfogadja az Írást mint Isten kijelentését."

Bizonyíték nélkül. Megfontolások nélkül. Érvek nélkül. Azaz, gondolkodás nélkül. Hinni annyi mint nem mérlegelni.

"Ki a Darwinista ?"

Nincs olyan, hogy "Darvinista", ezt csak a vallásos emberek terjesztik.

"hogy igazak a kijelentések, pl a próféciák beteljesültek......."

És eszedbe sem jut végiggondolni, hogy a próféciák beteljesüléséből következik -e, hogy az isten neve Jehova, nem pedig Zeusz vagy Ozírisz.

"A Biblia nem tanítja, hogy ne gondolkodj!"

A biblia arra tanít, hogy higgy. Mégpedig gondolkodás nélkül higgy.

"Sajnos látszik, hogy nem ismered az írásokat,"

Már megint egy hozzászólás, ami erról szól, hogy a hozzászóló milyen rohadt módon okos és a másik milyen rohadtul nem tudja miket beszél. Most ha én leírom, hogy "nem, te nem ismerem" akkor neked jó lesz? Francnak írkálsz ilyeneke?

"De nem jön be, aki olvasta és ismeretekkel rendelkezik."

Okés, tehát te rendelkezel az ismerekkel, nyilván neked van igazad, ugye? Hogy a csodába lehet, hogy olyan sokat olvastad az írást, hogy még azt sem figyelted meg, hogy az írásjelek előtt nem használunk szóközt? Hogy a fenébe lehet, hogy olyan sokat tudsz és nem veszed észre, hogy a mondataid fele egy nagy argumentum ad hominem és magadat égeted vele? Hogy a fenébe lehet, hogy olyan tájékozott vagy és nem tudod, hogy a hit érvek nélküli, gondolkodás nélküli elfogadást jelent?

Ésszelteli 2016.09.16. 15:06:32

@$pi$:
Miért égeted magad! Ennyi fröcsögő hülyeséget én még nem hallottam embertől !Sajnos igaz, hogy nem olvastad az írásokat, hiszen értelmezni sem tudod, hanem legyártasz egy teljesen írás ellenes mesét és még el is akarod hitetni, hogy jót gondolsz.
Javaslom, hogy kezdjél gondolkodni és olvasni, mert a hit nem az jelenti amit te mondasz, hanem amit a Biblia mond róla. Sajnos ilyen tudásod csak egy gyenge fércmű és úgy is néz ki hogy az is marad. Nem kell osztani az észt nem vagy te olyan okos, csak marketing mese az egész előadásod, ezt senki sem veszi be. Még érveket sem tudsz mondani csak erőlködsz. Furcsa szerzet lehetsz, az biztos !

Ésszelteli 2016.09.16. 15:13:37

@$pi$:
Miért is ne lehetne mondani, hogy Darwinista.Teljesen helyénvaló megfogalmazás, hogy nem igen használatos az lehet, de jól kifejezi a Darwin fannok eszetlenségét és értelmetlenségét.
Most olvasom, hogy az aligátorok évmilliók alatt sem változtak, ugyanolyanok, őket miért kerüli el a mutáció ? Szegény Darwin lebukott a meséivel az élet lassan megcáfolja de a sok katedrájához ragaszkodó foggal-körömmel fog ragaszkodni a nem bizonyítható elmélethez. Olyanok mint a finnugristák. Az is bizonyított, hogy nem vagyunk finn-ugorik, de gondolom, hogy te még mindig abban a mesevilágban élsz. Ja, mert a finnugor tanszék fogja kimondani, hogy boccs tévedtünk. Inkább felveszik a fizetésüket és mélyen hallgatnak.

GQ 2016.09.16. 16:45:29

@bircaman maxval szerkesztő:
"A ballib megmondóemberek egyre követelik manapság, hogy a magyar keresztény egyházak kövessék többek között a vatikáni argentín sómen-celeb migráció- és iszlamistapártoló álláspontját. Hogy is van ez? A ballibek, akik szerint az egyházaknak nem szabad politizálniuk, kötelesek politizálni? Furcsa…"

" mi az a politikai álláspont, mely nem egyeztethető össze a keresztény elvekkel. Pl. el kell ítélni a rasszizmust, a pedofíliát, a homoszexualizmust, az eutanáziát. az egyneműek “házasságát”, az ateizmust, a keresztényellenességet, stb."

Te ostoba marha, neked minden a politikáról szól? nem baszd meg, ezeket, amiket te kiemeltél, emberségből, emocionális és értelmi intelligencia okán, empátiából és a józan paraszti ész miatt kell elítélni, nem azért, mert egy veled hasonlóan magas szellemi magasságokban repdeső politikus azt mondja.

kirekeszteni bármilyen okból a másikat kurva könnyű. de remélem, te meg az összes hasonszőrű haverod egyszer a szopott f@sz rossz oldalán találja magát és megtudod, milyen az, ha kirekesztenek valami olyan miatt, amiről aztán végképp nem tehetsz. pl kék a szemed vagy amiért ilyen kibaszott sötét vagy.

az ilyen ostoba hulladékok miatt tart ott a világ, ahol. ezért van az, hogy ember embernek farkasa. és mondhatjátok, hogy a természetben is elhullik a gyenge, de azt hiszem, különbözünk az állatoktól - bár nem mindannyian.

GQ 2016.09.16. 16:47:18

@GQ: takarodok is, mert ha tovább olvasom az ilyen hozzászólásokat, nem akarom jobban felidegesíteni magam az emberi ostobaságon, nemtörődömségen, és a 0 empátián.

$pi$ 2016.09.16. 17:56:57

@Ésszelteli: "Még érveket sem tudsz mondani csak erőlködsz."

Olvasd el ezt a hozzászólásodat, nem több mint gyalázkodás meg annak a bizonygatása, hogy én mennyire nem tudom miről beszélek. Nincsenek benne érvek.

"Miért is ne lehetne mondani, hogy Darwinista."

Ez a része neked nagyon magas lenne, kezd az elején.

"lehet, de jól kifejezi a Darwin fannok eszetlenségét és értelmetlenségét."

Amúgy éppen ezért nem lehet mondani: mert azok, akikről beszélsz egyáltalán nem foglalkoznak Darwinnal. Te azt hiszed, hogy aki az evolúcióval foglalkozik az Darwinnal foglalkozik, pedig nem.

"Most olvasom, hogy az aligátorok évmilliók alatt sem változtak, "

Rosszul olvastad. Azok az állítok, amelyekről beszélsz az "évmillióknál" sokkal régebb óta nagyjából változatlanok.

"ugyanolyanok, őket miért kerüli el a mutáció ?"

Nem kerülte el őket a mutáció. Egyetlen élőlényt sem kerülte el. Egy emberben körülbelül 100 mutáció található. Nevetséges lenne ezt tagadni, mérhető, konkrét tény a mutáció. Ostobaság tényeket tagadni csak azért, mert szeretnéd azt hinni, ha nem olyan lenne a világ amilyen.

Amúgy ha kíváncsi vagy hogy lehet, hogy egyes fajok viszonylag változatlanok, akkor tanulj biológiát. Kezdd el a gimis könyvekkel szerintem.

$pi$ 2016.09.16. 18:13:21

@Ésszelteli: "de gondolom, hogy te még mindig abban a mesevilágban élsz."

Könnyen hiszel dolgokat az egyszer biztos. :D Milyen ésszerű okod van azt gondolni, hogy te gondolatolvasó vagy és tudod, hogy én mit gondolok anélkül, hogy megmondanám neked?

"őket miért kerüli el a mutáció ?"

Oké, még egy gondolat ehhez.

Az evolúció elmélete körülbelül száz éves. Száz éven keresztül kiállta a tudományos vizsgálatok kereszttüzét. Számtalan új fajt fedeztek fel a száz év alatt, mérhetetlen mennyiségű fosszíliát és egyéb maradványt, felvedezték a DNS-t, szekvenálták a fontosabb fajokat, új tudományágak jöttek létre a biológián belül. Matematikai modelleket alkottak az evolúcuió vizsgálatára, megszületett az evolúciós programozás, evolúciós úton fejlődő programokat tudunk írni.

Egyetlen egy új ismeret sem cáfolta az evolúció létét, egyetlen egy maradvány, egyetlen egy új faj sem. Szó szerint milliószámra vannak bizonyítékok és egyetlen egy ellenbizonyítékot sem találtak (például arra, hogy isten teremtette az embert).

A biológiát százezrek űzik, mára odáig jutott, hogy "evolúciós biológia" néven emlegetjük, mert nincs a biológiának egyetlen része is legyen az bármilyen kicsiny szakterület, ami az evolúciós elmélet figyelmen kívül hagyásával értelmezhető lenne. Nincs olyan mára, hogy biológia evolúció nélkül.

Erre te vagy annyira tájékozatlan, annyira fogalmatlan, hogy kitalálod, hogy "jé, a krokodilok, ezeket tutira nem tudják megmagyarázni" és azt hiszed, hogy most aztán jól megcáfoltad az egészet. Nem akarlak megbántani, de ez nem csak súlyos tájékozatlanságra vall (száz évvel vagy lemaradva), de brutális nagyképűségre is. Brutálisan alábecsülöd, hogy mások mennyivel többet tudnak nálad a világról.

Tudom, hogy ezt nem fogod elfogadni, de nem tudtam ennél finomabban fogalmazni. Fogj valami könyvet és nézd meg hol tart a világ.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.09.16. 19:08:01

@GQ:

A rosszat ki kell rekeszteni, ennek neve önvédelem. Pont. A többi haladzsázásodban sajnos nem látok semmilyen értelmet: színtiszta antihumanista liberális gágogás arról, hogy semmisítjük meg magunkat a liberális értékek miatt, s aki nem hajlandó öngyilkos lenne, az csúnya fasiszta. Kösz, a liberális sátánizmusból nem kérünk, időtök lejárt. Pont.

Kommentelő ember 2016.09.16. 21:20:32

@TanNé: "egy ember egy bálna gyomrában utazgat"
Ez aranyos! Egy keresztény nem ebben hisz, hanem Istenben. :)

A bibliai történeknek pedig vannak tanulságai, elgondolkodtatnak, útmutatást nyújtanak. Egy mélyebb tartalmú irodalmi műnek sem az a mondanivalója, hogy hogyan utazik a főszereplő.
A Bibliát nem úgy kell olvasni, mint egy kalandregényt.
Üdv.

$pi$ 2016.09.16. 21:35:48

@Kommentelő ember: "mélyebb tartalmú irodalmi mű"

Nem hiszed el a bibliát, de kereszténynek tartod magad és te akarod megmondani, hogy a keresztényeknek mit kell hinniük? Vicces.

Ésszelteli 2016.09.17. 07:20:34

@$pi$:
Valószínűleg te is finnugrista lehetsz mert a semmilyen bizonyítékot nem fogatsz el ami cáfolja a Habsburgok által kierőszakolt elméletet. Pl a finnek elvégeztek egy genetikai vizsgálatot a 2000-es években és ők már ki is vették a tankönyvekből ezen Habsburg mesét. Ugyanez fog történni a biológia könyvek evolúciós elméletével, de te megálltál a fejlődésben még mindig az ünnepelt 1800-as évek második felében hiszed magad.
Remélem nem kell magyaráznom hogy mit írtam mert ha kellene akkor menj és tanulj betűvetést, soha sem fog neked megártani, amit elmulasztottál azt most pótolhatnád!

Ésszelteli 2016.09.17. 07:33:47

@$pi$:
Nézzél szét, utána meg mondd el, hogy mit láttál. De félő, hogy nem lesz mondanivalód.
Ne gyere a mindenkori tudomány hivatalos állásával, mert az is változik, ha nem vetted volna észre! Pl ma már nem vágnak eret az orvosok.....
Szóval már bizonyított, hogy nem vagyunk finnugorok, de a Magyar ÁLTudományos Akadémia még mindig fenntartja a finnugor tanszéket, holott odaszólhatna, hogy gyerekek ez a mese is cáfolva, valami hasznosat csináljatok, hozzatok létre egy új tanszéket, de az ottani agymosóttak már nem alkalmasak, hogy gondolkodjanak, mert eddig sem azt tették, hanem parancsot hajtottak végre és veszélybe kerül a megélhetésük, de az Akadémia sem teszi mert a tudományos bizonyítékokkal nem foglalkoznak. Lehet, hoyg a matematikai tanszék ments az ilyen meséktől de úgy látszik a Biológiai sem mentes a hülyeségektől. nem lehet, hogy hirtelen a professzorok nevetségessé váljanak. Kiderül. hogy ők nem is gondolkodnak csak fizetést esznek fel. A világ tudományos cikkeivel sem foglalkoznak lsd Petőfi csontjai, azt is félresiklatták.
Biztosan ezt a történetet sen ismered. Szóval ne gyere nekem a tudományos akadémiával.

$pi$ 2016.09.17. 09:27:24

@Ésszelteli: "Valószínűleg te is finnugrista lehetsz"

Jesszusom, te most viccelsz, ugye? Mondd, hogy ez csak egy rossz vicc!

"Magyar ÁLTudományos Akadémia még mindig fenntartja a finnugor tanszéket,"

Az akadémáin nincs tanszék, az egyemeken van, de azokat nem az akadémia tartja fenn. A "finnugor tanszék" a nyelvi rokonságon alapul, semmi köze a genetikai rokonsághoz, az a természettudományi karon téma.

"Lehet, hoyg a matematikai tanszék ments az ilyen meséktől de úgy látszik a Biológiai sem mentes a hülyeségektől."

A biológia természettudomány, a finnugor tanszékek meg a bölcsészettudományi karokon vannak. A biológusok akkor találkoznak finnugristákkal, amikor elmennek a btk-s buliba csajozni.

"Szóval ne gyere nekem a tudományos akadémiával."

Te hoztad fel az MTA-t, nem én. :D

"Ne gyere a mindenkori tudomány hivatalos állásával, mert az is változik, ha nem vetted volna észre! Pl ma már nem vágnak eret az orvosok....."

Nincs olyan, hogy "tudomány hivatalos állásáva". Soha nem is volt. Az érvágás meg soha nem volt a "tudomány" része.

Fugyi! Szerintem ne égesd magad. Olvass könyveket. Vagy olvasd a netet. Vagy legalább nézz meg valami ismeretterjesztő filmeket. :(

Kommentelő ember 2016.09.17. 15:58:01

@$pi$: "Nem hiszed el a bibliát..."
Ne haragudjon, de fogalmi zavarban van. :)

vmit elhinni ≠ vmiben hinni

Én csak arra akartam rámutatni, h nem attól lesz mondjuk Ön jó keresztény, h ismeri a bibliai történeteket, hanem h úgy él, ahogy Istennek tetsző.

"te akarod megmondani, hogy a keresztényeknek mit kell hinniük?"

Bocsásson meg, de ilyet nem mondtam. :)
Üdv.
süti beállítások módosítása