Szeretetdoboz

Y-gen

Szigorúan szubjektíven.

Címkék

#korrupciókormánya (1) áder (1) akkor amikor (1) aktivizmus (1) alaptörvény (1) aligátor (1) államadósság (1) államosítás (1) anilogue (1) arc (2) arrogáns (1) atom (4) augusztus20 (1) AVM (1) a hét arca (1) a hét hátraarca (2) A város mindenkié (1) bajnai (2) baloghjózsef (1) baszódjál meg kdnp (1) bayer (1) bayerzsolt-hatás (1) bce (1) békemenet (1) belügyminisztérium (1) belváros (1) berkecz balázs (1) bevándorlás (1) bevándorlók (7) bódvalenke (1) Böröcz László (1) bősz anett (1) bróker botrány (1) budapest (1) Budapest Park (1) budapest pride (1) bukás (1) buli (1) bulika (2) bullshit (1) bürokrácia (1) büszke (1) cba (1) CEU (1) cipősdoboz (1) civil (1) civilek (1) cókmók (1) corvinus (2) coub (1) csatlakozz (1) czeizel barbara (1) Dánia (1) debrecen (1) dekkoltás (2) demokrácia (12) diktatúra (1) doboz (1) ecsetféreg (1) egészségügy (2) egyenlőség (1) egyetem (2) egyetemjárás (1) egyezség (1) egyház (1) egyutt (1) együtt (12) elfogadás (1) ellenkultúra (1) ellenzék (1) előadás (1) előítéletek (1) elvándorlás (2) Elvándorlás (1) energiapolitika (1) eörsi mátyás (1) eötvös (1) ep (2) epic (1) erkölcsihulla (1) erőszak (1) értéknyolatkozat (1) eu (6) euratom (1) európa (2) évleértékelő (1) fail (1) fekélypásztor (1) felelősség (1) feljelentés (2) félrebeszél (1) feminizmus (4) fiatal (2) Fidelitas (2) fidelitas (1) fidesz (42) film (1) flash (15) florida (1) fodor (2) fodor gábor (1) forradalom (1) fót (1) fuckyou (1) fütyülés (1) garancia (1) gáz (3) gazdaság (1) gazdpol (1) gfg (1) gif (1) gofuckyourself (1) gólya generáció (1) gömöri zsolt (1) Gulyás Márton (1) gyakornok (1) gyermek (1) gyíkemberek (1) gyűlöletkeltés (2) Gyurcsány (1) habony (1) hajléktalan (3) hajléktalanság (1) hallofshame (6) hatodik alkotmánymódosítás (1) hátraarc (5) haza (1) hilter (1) hipok (1) híradó (1) horthy (1) hovahaza (4) humor (1) identitás (1) idióták (1) igazságvadász (1) iksz (1) illiberális demokrácia (1) intézet (1) irán (1) iskola (1) itthon (1) jegybank (1) jobbik (7) juhász péter (1) kampánycsend (1) kamupárt (1) Kanada (1) kapitalizmus (1) kaposvár (1) karnis mihály (1) kennedy (1) kerdoiv (1) kérdőív (1) kerényi (1) kereszténység (1) kisebbségek (1) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kivándorlás (1) klik (1) kokárda (1) kóklerkormány (2) kóma (1) komcsi (1) komondor (2) kontraszelekció (1) könyvégetés (1) konzervatív (1) kopaszok (1) korrupció (7) korszakváltás (1) kövér (1) közgép (1) kozmosz (1) közösség (1) kriza (1) kudarc (1) külföld (3) külpolitika (1) kultúra (2) külügy (2) lánczi andrás (1) lászló (2) lázár (1) lemondás (1) leszaggatjuk (1) liberálisok (3) Louis de Funes (1) lovagkereszt (1) m1 (1) magyarország (1) magyarugar (1) magyarvagyok (1) magyar krónika (1) magyar paralimpiai bizottság (1) majdan (1) mandiner (1) március 15 (2) matolcsy (3) megemlékezés (1) megsértett (1) melegek (1) menedzsment (1) menekültek (1) miertmaradjak (2) miertmaradjakitthon (1) migráció (1) migránsok (1) minimál (1) miskolc (1) mlp (1) mnb (1) mob (12) mozi (1) mszp (3) műhely (1) munka (1) munkáspárt (1) muskatnuss (1) mutyi (1) náci (1) nácik (1) nav (4) negyed6negyed7 (1) németország (1) nemzet (2) nemzeti (1) nemzetiségek (1) nemzeti egyezség (1) nemzetkép (1) nemzetpolitika (1) nemzettudat (1) népszavazás (3) neverwalkalone (1) nézettség (1) ngm (1) nők (2) nvi (1) nyelviskola (1) oktatás (8) önkormányzat (1) önmarcang (1) orbán (12) orbánisztán (2) orbanlegend (1) orbán viktor (4) oroszok (1) oroszország (1) ostoba (1) paks (9) panama (1) Pápa (1) parlament (2) pártok (1) pécs (1) pintér sándor (2) pisa (1) plakátrongálás (4) polgári engedetlenség (2) policy (1) politics (1) politikai kultúra (2) Pride (1) pride (1) pride2016 (1) primitív (1) program (1) provokátor (1) putyin (4) quaestor (2) questor (1) raoul (1) rasszista (1) reklámadó (1) rendőrség (3) rétvári bence (1) rezsicsökkentés (1) rip (1) riszpekt (1) rita (1) rogán (1) rtl (1) sántha hanga (1) schiffer (1) schmitt pál (1) Simándi Szelim (1) simplicity (1) soft power (1) soros (1) sport (1) start-up (1) svédek (1) svédország (1) szabadság (1) szabad magyarország (1) szabad oktatás (1) szakmai gyakorlat (1) századvég (2) szdsz (1) szélesgábor (1) szervilizmus (1) szigetvári viktor (1) szigor (1) szíjjártó (1) szijjártó péter (2) színház (1) szolidaritás (1) szovjet (1) tanya (1) társadalom (1) tarsoly (1) tarsoly csaba (1) tavares (1) terrorizmus (3) terrorvészhelyzet (1) tgm (1) tiltakozás (1) tolerancia (1) tóthjózsef (1) trafikmutyi (1) tréfarépa (1) trianon (2) tüntetés (6) Tüntetés (1) uber (1) über (1) újbaloldal (1) ukrajna (3) unió (3) unortodox közgazdaságtan (1) uszítás (1) uszka (1) ütköző (34) vajna (1) választás (4) vállalkozz (1) Vállalkozz Itthon Fiatal (1) váradi andrás alapítvány (1) vasárnap (1) vég (1) vélemény (1) velünkteljes (1) vereség (1) verseny (1) Vita (1) vita (2) vitaest (1) vona (1) wtfállamtitkár (1) y (20) y-gen (16) y-generáció (1) y-genneedsyou (1) yolo (3) zászló (1) zene (1) zsolt (1) Címkefelhő

Válasz a Keresztény (?) Demokrata (?) Nép (?) Pártnak

2014.02.18. 17:16 Y-GEN

"A polgári engedetlenség jellemzője, hogy tudatosan, lelkiismereti okból, de erőszakmentesen megsértem a törvényt, hogy felhívjam a nyilvánosság figyelmét a helyzet tarthatatlanságára, és megpróbáljam változtatásra bírni a döntéshozókat, miközben vállalom a törvénysértésért járó szankciót."

Tóth Gábor Attila Magyar Narancs, 2012. január 5.

Minden politikai szervezetnek elemi érdeke és kötelessége, hogy kommunikálja elképzeléseit a választói felé. Hatványozottan igaz ez a választások közeledtével, ráadásul olyan horderejű ügyekben mint a paksi bővítés kérdése, amikor a kormánypárt titkos paktum keretében, senkit meg nem kérdezve alsó hangon 3000 milliárd forint eltapsolásáról döntött, évtizedekre kiszolgáltatva hazánkat Vlagyimir Putyin rezsimjének.

Azt bizonyára a Budaörsi KDNP és Fidesz is jól tudja, hogy a közmédia egypárti propagandagépezetté alakítása és a kereskedelmi média megfélemlítése után ez nem oldható meg szokványos módszerekkel, hiszen pártjaik tevékenyen részt vettek a sajtószabadság felszámolásában. Innovatívnak kell lennünk a véleménynyilvánításban - csak az ilyen és ehhez hasonló akciókkal van esélyünk hallatni a hangunkat a kormánypártok által erőszakosan beszűkített médiatérben.

77132_orban1.jpgKép forrása: Hir3.hu

A Budaörsi KDNP és azóta a helyi Fidesz is igyekszik a helyi politikába belekeverni az országos politikai kérdéseket. Nem tartották szükségesnek hasonlólépp helybe hozni az országos politikai botrányokat és számonkérni helyi politikusaikon, amikor magánnyugdíjpénztári megtakarítások, trafikok, patikák, földek estek ádozatul a kormánypártok fosztogatásának.

Ha ambicionálnánk, hogy politikai kultúra terén a Fidesz-KDNP szintjére ereszkedve személyeskedő, vádaskodó iszapbirkózássá silányítsuk helyi ügyeinket, megkérdeztük volna a Kereszténydemokrata Néppárt Budaörsi Szervezetét, hogy nem vált-e méltatlanná helyben a kereszténydemokrata értékek képviseletére az a politikai formáció, amelynek képviselői egyszerűen letagadják a családon belüli erőszak létezését, mondván a család olyan fogalom, ahol nincs erőszak.

Határozottan állíthatjuk, ha valami nem fér bele az európai politizálásba, az a kormánypártok elmúlt négy éves tevékenykedése, és nem a minden esetben erőszakmentes figyelemfelkeltő akcióink. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az a tény, hogy számos mértékadó nyugat-európai politikai vezető és médium illette már erőteljes kritikával a Fidesz-KDNP jogállamot, sajtószabadságot, magántulajdont, piaci viszonyrendszert lábbal tipró, Európától távolodó politikáját.

Egy dologban egyet tudunk érteni - felháborító, hogy közpénzek milliárdjait költjük az elvileg a köztársasági elnök védelmét ellátni hivatott Terrorelhárítási Központra, amely valószínüleg ismét Luke Skywalkert üldözte az egyetemen az akciónk alatt. Való igaz, más országokban az elnöki palotát nem lehet úgy megközelíteni egy hat és fél méteres létrával, hogy az ne tűnne fel az őrségnek.

Az akciónkra szinte azonnal kibukó kormánypárti válasz azonban, mely azt sugallta, normális országokban ilyenkor belelövetnek az aktivistákba, ijesztő víziót fest arról, mit gondol az Orbán-rezsim az intézkedéseivel szemben ellenállást tanúsítókról. A Fidesz-KDNP Bencsik Andrással együtt a washingtoni Fehér Házat emlegetik, de minden bizonnyal a moszkvai Vörös térre vagy a pekingi Tienanmen térre gondolnak. Nyugaton ugyanis nem szokás erőszakmentes demonstrálókat bebörtönözni, sem beléjük lövetni.

A szabad véleményalkotáshoz jogunk van, és ezzel élni is fogunk.

A sajtóközlemények minősíthetetlen stílusú, személyeskedő támadásaira nem áll szándékomban reagálni - ezek valószínűleg nem is a párbeszéd célzatával születtek. De a “szélsőbaloldaliultraliberális” politikaelméleti kategóriáról már csak kíváncsiságból is szívesen elbeszélgetnénk a Fidesz budaörsi képviselőivel.

Simándi Szelim

Címkék: atom rendőrség demokrácia Simándi Szelim

A bejegyzés trackback címe:

https://y-gen.blog.hu/api/trackback/id/tr1005820871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trackers 2014.02.19. 14:38:19

Nem árt tisztázni, hogy ezidáig csak az MSZP lövetett a tömegbe, és ott egyből több tízezer ember közé, amit azonosító nélküli rendőrök hajtottak végre, hisz a parancsnokuk levetette velük az azonosítókat, amiért őt magát (Gergényit) kitüntették.

Aztán vagytok ti, akik kb. 10-en 20-an, néha 100-an egyértelműen politikai okokból lezártok utcákat, meneteltek út közepén, és néha rátok szól a rendőr.

És akkor szükségetek lesz védelemre.

Én a helyetekben örülnék a rendőri jelenlétnek, mert ha gyakran csináltok utcai hiszti performanszt, csak azért mert kampányoltok, akkor előbb utóbb leszakad a cérna az embereknél, akiket akadályoztok mindennapi dolgaik intézésében.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.02.19. 14:40:15

a párt után is mehetne a kérdőjel simán...

csak egy néző 2014.02.19. 14:44:46

@Trackers:
Szövegedből ítélve, te nem tartozol ehhez a korosztályhoz.

szonár 2014.02.19. 14:56:06

Szegény naív szerző azt hiszi, hogy a civilizált vélemény-nyilvánítás szabályainak megsértését csakis diktatúrákban szokás számonkérni. :)
Bár a neve alapján (Szelim?) nem biztos, hogy a szerző a nyugati civilizáció értékrendjén nevelkedett....

J.László 2014.02.19. 14:57:01

@Trackers:
Pontosan. Azt is tisztázhatnák magukban, hogy a rendőrök által laposra vert tüntetők Budapesten mitől voltak fasiszta futballhuligánok, miközben a távcsöves puskákkal tüntetők most mitől hős forradalmárok Kijevben.

Blogger Géza 2014.02.19. 15:23:57

Istenem, de primitív ez a duma, mitől lenne már egy erőmű felépítése "eltapsolás"? Amikor a ti atyuskátok, Bajnai Gordon kormányzati tényező volt (miniszter vagy miniszterelnök), na az alatt a 4 év alatt kb. 20%-kal nőtt ez eladósodottságunk, és nem sokat tudunk felmutatni, hogy mire is ment el, na az volt "eltapsolás".

Nincs sajtószabadság? Látod, te is minden hülyeséget leírhatsz bármiféle következmény nélkül.

JohnHenry 2014.02.19. 15:25:19

hát ez legalább olyan béna közlemény(?), mint amiket az iksz szokott kiadni.

Behajtó70 2014.02.19. 15:27:57

Sajtószabadság=7 évig NAPKELTE a közTV-n?

A magad neve után tegyél pár kérdőjelet, te ostoba tulok, te! Te iskolázatlan, tudatlan istenbarama!

Pan Modry 2014.02.19. 15:35:31

@Blogger Géza:
Nem primitiv a duma. Bar az teny, hogy az MSZP/SZDSZ alatt ugyanolyan szanalmasan teljesit az orszag regioss zinten, mint a Fidesz alatt.

A lengyelek, szlovakok jobban teljesitenek. Magyarorszag meg szarul teljesit!

tobeor 2014.02.19. 15:39:06

@Trackers: Nem árt tisztázni, hogy ezidáig csak a jobber csürhe veszélyeztette a főváros biztonságát, vertek szét mindent magukból kifordulva, ami az útjukba került, csak ők gyújtottak fel emberekkel teli épületet, és ezen tömeggyilkossági kísérletük miatt még egyikük sem ül börtönben...

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.02.19. 15:46:57

@tobeor: Az úgy kezdődött, hogy az ellenzéki fiatalokból álló tömeg, végső elkeseredésében szeretett volna beolvastatni valamit a köztévében. Ezt diktátor nem engedte. Ekkor tört ki a balhé, ami a sajálatos eseményekhez vezetett.

tobeor 2014.02.19. 15:49:44

@dr. Kóser Malac (a legnagyobb demokrata)!: "sajnálatos események", mi? :D meg "balhé" egy emberekkel teli épület felgyújtása, mi? :D Te is gyújtogatni kezdesz, ha mások nem úgy ugrálnak ahogy te fütyülsz?

Blogger Géza 2014.02.19. 15:58:08

@Pan Modry: A lengyelek továbbra is erős ütemben adósodtak el, abból produkáltak nagyobb növekedést. És mind a lengyel, mind a szlovák munkanélküliség jóval nagyobb a magyarnál. Egyébként a 2013-as növekedésünk már lepipálta a szlovákokét is. No persze ha valaki úgy akarja látni, a szomszéd kertje mindig zöldebb...

csak egy néző 2014.02.19. 16:07:30

@Blogger Géza:
Gejza komám!
Ugye beleszámoltad a munkanélküliség mutaójába jába a közel félmillió kalandvágyból külföldön dolgozót is?

szonár 2014.02.19. 16:09:33

@Pan Modry: Érdekes, amit írsz, mert a 2013. évi negyedik negyedéves GDP növekedés: Magyarország: 2,7%, Lengyelország: 2,2%, Szlovákia 1,6%.
Egész Európában a negyedikek vagyunk (lettek, litvánok, románok vannak előttünk).

szonár 2014.02.19. 16:10:28

@csak egy néző: Ugye akkor ugyanezt beleszámolhatjuk a lengyeleknél és a szlovákoknál is?
Mert a lengyelektől csak tavaly félmillióan mentek el...

Blogger Géza 2014.02.19. 16:16:12

@csak egy néző: A világon sehol nem számolják munkanélkülinek azt, akinek van munkája. Vagy szerinted a németek német munkanélküliként tartják nyilván azt a német, aki pl. Magyarországon dolgozik?

csak egy néző 2014.02.19. 16:18:55

@szonár:
Mindenki magának hamisítja a statisztikai adatokat. Arról van tudomásod, hogy akár tőlünk, akár más országokból mennyi munkavállaló ment Azerbajdzsánba, Türkmenisztánba, Törökországba, ahol viktor komája most keszül korlátozni az internet hozzáférést?

felcsutisuttyo 2014.02.19. 16:23:11

Keresztén demokrata párt??? ILYEN NINCS! CSAK FUIESZ CSÖKEVÉNY KDNP VAN.!

ö...mikó? 2014.02.19. 16:30:40

OFF: Hogy kerül a politikába a vallás?? Felőlem hihetnek nagy varázslóba meg bármilyen zombiba, de az értelmes embereknek ezt miért kell elviselniük?

csak egy néző 2014.02.19. 16:45:00

@Blogger Géza:
Te nagyon okos, majd, ha kirúgnak minket az únióból és még Bécsbe is vizum kell és hazazavarják azt a közel félmillió munkavállalót, akkor vajon milyen lesz a munkanélküliségi mutatónk?

Blogger Géza 2014.02.19. 16:49:08

@csak egy néző: Az angolok lehet, hogy tényleg haza fogják zavarni őket, ha kilépnek az EU-ból, de ez az angolok dolga. A többieknél erre nem látok esélyt. (Magyarországot soha nem rúgják ki az Unióból, max. mi lépünk ki.)

Gyorgy Nagy 2014.02.19. 16:53:41

Önnálóan (egyedül ) nemmeri megmérettetni magikat a KDNP. 2% -se érnének el! Mind tehetsègtelen porázon vezetett megélhetèsi!

tobeor 2014.02.19. 16:57:36

@Blogger Géza:
hazug barom fideszkurva, az nem a magyar adatokat szépíti, hogy külföldön dolgoznak! Az Magyarország vesztesége, hogy mennek el a fiatalok! persze ti büszkék vagytok a lopásoktól a hazaárulásig minden aljasságotokra!

tobeor 2014.02.19. 16:58:50

@Gyorgy Nagy: úgy érted, 0,2%-ot sem érnének el... bár némi csalással ennyi talán összejöhet.

csak egy néző 2014.02.19. 17:04:17

@Blogger Géza:
Mitől vagy ebben olyan biztos? Vajon meddig fogják elnézni ennek a pávatáncos suttyónak, hogy úton, útfélen fikázza, mocskolja az úniót, hülyének nézi nem csak a saját országának lakósait, de az úniós polgárokat is?? Már így csak levegőnek nézik, az tuti, hogy még 4 évig nem fogják eltűrni, hogy ellenségnek állítsa be az úniót, miközben tartja a kalapját. Vajon meddig fogják pénzzel támogatni az ellenük folyó állandó háborúskodást??

nu pagagyí 2014.02.19. 17:15:52

Keresztény Dekorációs Néppárt?

Blogger Géza 2014.02.19. 17:53:48

@csak egy néző: Mert amikor a Szabadságpárt jutott kormányra Ausztriában, akkor sem merült fel a kirúgás, pedig az egy sokkal durvább szélsőjobb párt volt. Az EU dumálni azt nagyon tud, de amúgy soha nem merne megtenni (legfőképp geopolitikai okokból) egy ilyen lépést. Nem akarnak egy új Varsói Szerződést vagy KGST-t Európa szívében.

Blogger Géza 2014.02.19. 17:55:31

@tobeor: Orvosnál jártál már? Ennyire felizgatnak a csökkenő munkanélküliségi adatok? Ez talán már átlép egy határt...

csak egy néző 2014.02.19. 18:05:41

@Blogger Géza:
Oszt mesélj már egy kicsit, hogy kivel is állhatnánk össze, egy Új Varsói Szerződésbe, vagy KGST-be?

Y-GEN 2014.02.19. 18:15:40

@Behajtó70: Ezt az egyetemi tanáraink meg ne lássák, mert még összezavarodnak.

tobeor 2014.02.19. 18:18:06

@Blogger Géza: hazudgálsz tovább rohadék fidesztroll? :) próbálod beadni hogy milyen nagy fidesz siker hogy elmennek a magyarok az országból? erőlködj még kicsit, hátha kapsz egy trafikot :)

Fatal Error! System Halted! 2014.02.19. 18:32:03

Megélhetési álkeresztény söpredékek.

Hannibal ante portas 2014.02.19. 18:37:25

@tobeor: hol történt ez? valamiről lemaradtam volna? Vagy csak újra nem találod a gyógyszeredet?

Hannibal ante portas 2014.02.19. 18:50:56

@tobeor: igen, így van. Lengyelországból több mint 2,5 millió, Bulgáriából 500-600 ezer, Szlovákiából (5,4 millió lakos) 250-300 ezer. Mindannyian OV miatt mentek el. Sőt, az idei tél is OV miatt maradt el. Se hó, se semmi.

index.hu/gazdasag/penzbeszel/2013/02/27/mi_igaz_a_kivandorlasi_parabol/

Hannibal ante portas 2014.02.19. 18:52:24

Ja, amúgy a blog hihetetlenül nívótlan, primitív és még hazugságnak is gyönge. Ezért kár erőlködni.

űrszelvény (törölt) 2014.02.19. 19:10:35

Ismét egy olyan poszt, ahol a szerző előbb kesereg egy sort a szólás- és sajtószabadság állítólagos felszámolásán, majd pedig lehord mindenkit, aki nem az Ő általa megalkotott kép alapján alapján beszél a világ Nagy dolgairól :)

Nesze neked szabad gondolkodás...

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.19. 19:26:05

Rohadajtok meg mocskos ballib tetvek !

Itt nayfogtok egy igazoltatásért, mikor a szeretett MSZP-tek kompletten vert rommá egy több tízezres ellenzéki ünnepet Gyurcsány parancsára.
Beazonosítahatlan karhatalmisták vertek mindenkit, aki nem értett egyett, a most is visszaállítani kívánt tetves MSZP diktatúrátokkal !

De ez már történelem.

SOHA TÖBBET MSZP DIKTATÚRÁT !

c4rtm3n 2014.02.19. 19:38:49

@szonár:
Negyedéves adatból messzemenő következtetést nem érdemes levonni. Főleg mert a legnagyobb részét a mezőgazdaság és az exportra termelő autóipar adja.
Az elmúlt 4 év alatt a környező országok legtöbbje gyorsabban nőtt mint M.o..

C4rtm3n

tobeor 2014.02.19. 19:42:16

@Hannibal ante portas: teszed a hülyét Móricka? :) Mondjuk annyira nem kell rájátszanod...

tobeor 2014.02.19. 19:44:33

@Hannibal ante portas: Tehát OV, akarom mondani: Putyin & Simicska pincsije beleszámolhatja a külföldön dolgozó magyarokat a kormánya munkaerő-foglalkoztatottsági programjának sikerébe. Aha... :))

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.19. 19:54:09

@tobeor:

Az emberek a rosszabb gazdasági helyzetbe levő országból mennek dolgozni a jobb helyzetbe levőbe.

2002-ben még a szlovákok elött voltunk, 2010-re mindenben utolsóak lettünk az EU-ban !

Eközben megduplázták a tetves kis MSZP-s kedvenckéid a munkanélküliségi rátát, és eladósították az országot !

SOHA TÖBBET MSZP DIKTATÚRÁT !

Szindró Mama De Ma Gógja 2014.02.19. 19:54:41

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
EL vagy tévedve.
Az az ellenzéki ünnep egy rombolás volt. AKi ott volt azt mindet le kellett volna csukni.

Aki a hazájában azért megy tüntetni, hogy szétverje az országot, az pártállástól függetlenül börtönbe való.

A diktatúra fogalmát pedig ideje lenne elolvasnod.
Most van diktatúra.
És nagyon remélem, hogy történelmi távlatból viktort kádárral teszik egy lapra, mert semmivel sem épít jobb rendszert.

Mert ami most van, az ugyanolyan puha diktatúra, mint kádárék idején volt. Csak nem balos, hanem jobbos.
Egyformán mocskos mindkettő.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.19. 20:04:56

@Szindró Mama De Ma Gógja:

Hazudsz de mindegy. Ez nem újdonság a GYurcsány csicskáktól.

A rendőrök parancsra vettték le az azonosítókat előre. ELőre, hogy egyként üthessenek mindenkit, aki nem hódól kis kedvenced Gyurcsány majom elött.
A Kossuth térieket reggel 7-től terelték az Astória irányába minden utat lezárva, hogy épp a Fidesz rendezvény végére érjenek oda.
Ezidőtájt nem állt meg se busz se metró se villamos ott, hogy esélyük se legyen az MSZP-t és GYucrsány nevű elkúrót mélyen megvető tisztességes embereknek se távozni !

A fogdákban az MSZP bérencek meztelenre vetkőztetve alázták meg a foglyokat.

SOHA TÖBBET MSZP DIKTATÚRÁT !

A Kádár rendszerről meg annyit, hogy eddig 1 miniszterelnök jelültje se volt az MSZP-nek aki nem volt se pufajkás, se ügynök, se mocskos spicli !

Szöges ellentétben Orbánnal és feleségével, akit a GYurcsány féle spiclik megfigyeltek, és lehallgató berendezést telepítettek a lakásukba.

tobeor 2014.02.19. 20:08:24

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: mi van, ma sem kaptál ingyen heroint a díleredtől szerencsétlen?

tobeor 2014.02.19. 20:09:05

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

ja ma hány kamu-lenyúlt nikknéven vagy itt? összesen hány neved van kamukirály?

Szindró Mama De Ma Gógja 2014.02.19. 20:19:54

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
NE BOLSIZZ LE!!!!!!!!
Nem vagyok balos, ugyanúgy utálom kurcsányt, mint az undorító viktátorod!
Te vagy fidesznyik barátom. Téged csapnak be!

Én normális ember vagyok, aki utálja az undorító politikusokat. Mindegy, hogy balos vagy jobbos.
Azért utálom, mert az országot tönkreteszi. És mindegy melyik párt nevében.

Szindró Mama De Ma Gógja 2014.02.19. 20:24:32

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
A fideszeseidről meg annyit, hogy a kádár alatt ügynök volt a fele.
Az egyházi embereknek meg 90%-a a III/III alatt kémkedett.

A spicliket mindig az ellenzékből szervezték be.
Mit gondolsz a híres fideszes haverjaid miért nem hozzák nyilvánosságra ezeket?

MERT A FIDESZ TAGOK NAGY RÉSZE ÜGYNÖK VOLT!!!!

Sexual Harassment Panda 2014.02.19. 20:43:04

@csak egy néző: Gondolom az a teny nem zavar hogy egy orszagot nem lehet csak ugy "kirugni" az eubol, te idiota.
De ha megis megtortenne a mar ki t levoket nem kuldenek haza te fasz.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.19. 20:51:09

@Szindró Mama De Ma Gógja:

A tényeket tekintve eddig egy darab Fideszesről se derült ki, hogy ügynök lett volna.

SZöges ellentétben Hornnal aki pufajkás volt és 56-ban lövetett,
D-209 Medgyessy besúgó féregtől,
és Gyurcsány Ferenccel, aki a Pécsi DIalógus csoportról készített jelentéseket, amiért cserébe az MSZMP KB elintézte a vizsgáit.

De hallgassuk csak a tanárait:
www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA

Van neked is valami linked, vagy csak a munkásőr nosztalgia kapcsán hazudozol majom ?

Gyorgy Nagy 2014.02.19. 20:56:36

@Gyurcsány egy stb,stb.Te szerencsétlen.kocsi Viktor KISZ titkár volt ,apuka PÀRT TITKÁR volt. Az ügynök listáka fidesz miatt nem nyilvànosak.mi Mi van? Sokan beszélik szeretett vezéred katonaság alatt jelentett! Pubi :27 % àfát,tranzakcios adót, tandijat,csekk adót,telefon adót ,stb,stb kivezette be? Ilyen szavahihető miniszter elnök:You Tube:orbán beszéd 2007. Oktober 23, Orbán beszéd : 2008 február. Na igy kommentej Te FASZKALAP !

Szindró Mama De Ma Gógja 2014.02.19. 21:09:23

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Az undorító kádárista,gyurcsányista stb dolgokban egyetértünk.
Férgek voltak, ahogy írtad.

De a fideszes haverjaid meg a besúgóik voltak.
Nem kell hozzá link 2 dolog miatt:
1.
Van egy ismerősöm, aki tiszt volt és a III/III dolgozott. Még a rendszerváltás idején mesélt róluk.
Nem hazudozok.
2.
Gondold végig: orbán urad már 8 évet töltött hatalomban.
MIÉRT NEM HOZTA NYILVÁNOSSÁGRA A SPICLIKET?
Mert nyakig benne vannak. A fidesz/kdnp névsorát kapná.

csak egy néző 2014.02.19. 21:11:40

@Sexual Harassment Panda:
Te fidióta köcsög. Miért nem maradsz meg a maci dugásnál?
Minden jel arra mutat, hogy az idióta gazdád, addig kötekedik az únióval, amig olyan helyzet áll elő, hogy a felcsuti azt mondhassa, a hozzád hasonló idiótáknak, hogy nézzetek meg az eu megint támadja szegény hazánkat, és sajnos nem tehetünk mást, mint, hogy kilépünk (az únión kivül is van élet) te és a hozzád hasonló birkamenetelők azonnal támogatni fogjátok egy újabb menettel. Micsoda jó dolog lesz, megint útlevéllel, vizummal menni nyugatra. Törökországba, Azerbajdzsánba, Türkmenisztánba majd mehetünk vizum nélkül, hú de szuper lesz.

csak egy néző 2014.02.19. 21:14:12

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Mesélj már te fidesz csicska, miért nem merik megszavazni a párttársaid, hogy hozzák nyílvánosságra az ügynökök listáját?? Eddig még mindig elutasították. Miért is???

Szindró Mama De Ma Gógja 2014.02.19. 21:18:08

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
A fidesz diktatúra pedig semmivel sem jobb kádárénál. Csak néhány demokratikus lépés:

1. Hol demokrácia az, ahol alkotmányt írnak népszavazás nélkül?

2. Hol demokrácia az, ahol egy Paks nagyságrendű kérdésről nincs népszavazás? 50 évig még a gyerekeid is eladósítják kérdezés nélkül.
Még a feltételeket sem ismered csak fizetni fogsz.
És te is!

3. Hol demokrácia az, ahol a parlamenti képviselő büntetést fizet, ha nem a véleménye szerint szavaz, hanem ahogyan a párt diktálja?
Ezt már a rohadt kurcsány is így csinálta, semmivel sem volt jobb mint viktátor.

Ezt hívják diktatúrának.

Sexual Harassment Panda 2014.02.19. 21:19:25

@Szindró Mama De Ma Gógja: anyad picsaja a diktatura te barom.
Beszelsz ossze marhasagokat seggfej.

Sexual Harassment Panda 2014.02.19. 21:25:33

@csak egy néző: megint baromsagokat beszelsz.
Csak egy mondatot linkelj be nekem ahol kormanyparti politikus azt mondja hogy ki kell lepnunk.csak egyet.olyat viszont ahol azt mondha akar orban, akar navracsics hogy az eutagsagnak nincs alternativaja, sokat talalsz a neten.
Lehet orbant nem szeretni, de emiatt nem fognak kirugni az eubol,olyan nem letezik.
kurvara nem tud vele mit kezdeni az eu, ez a nagy helyzet.
Masreszrol ha kilepnenk az eubol, mi koze ahhoz hogy vizum kell?
a nagy agyatlan frocsogesben osszekevered az eu tagsagot a schengeni tagsaggal.pl
anglia eu tag?igen.kernek utlevelet amikor belepsz az orszagba?igen.
svajc eu tag?nem.kernek utlevelet ?nem.

Sexual Harassment Panda 2014.02.19. 21:30:30

@csak egy néző: hiaba frocsogsz, a linkelt cikk egy ujsagiro velemenye.Nem ugy mumodik a dolog hogy valakinek nem tetszik orban pofaja es kirugjak az eubol.ilyen nincs.
az alkotmanyrol meg annyit, rettenetesen aggodtak miatta es pontosan mi tortent?semmi.egyetlen egy kotelezettsegszegesi eljafas sem volt, lezartak.pont mint a mediatorvenyt,vagy az igazsagszolgaltatast.

Szindró Mama De Ma Gógja 2014.02.19. 21:32:01

@Sexual Harassment Panda:
A diktatúra olyan politikai rendszer, ahol az állami főhatalom (a kormányzati hatalom) forrása nem a népakarat.

Akkor pedig diktatúra van.
Nem kérdeznek meg senkit, csak a nemlétező 2/3 dumával mindent ránk erőszakolnak.

Csak a te primitív agyad nem fogja.
Vagy fogja, csak ezért kapod a lét.
Költsed patikára. Bár nem hiszem, hogy segít.

Sexual Harassment Panda 2014.02.19. 21:37:18

@Szindró Mama De Ma Gógja: miert gondolod hogy ez nem a nepakarat???
mert nem egyezik a TE velemenyeddel, akkor diktatura van!
voltak valasztasok, a nep valasztotta meg oket.
ez volt a nepakarat.
es most lesznek megint, az lesz az ujabb nepakarat.
idiota barom vqgy, ennyi.

csak egy néző 2014.02.19. 21:38:58

@Sexual Harassment Panda:
Persze, ha kilépünk az únióból, majd megmaradnak a schengeni határok?
Románia tag és most hol is van a schengeni határ?

Ezen azért gondolkodj el kiskancsó.

" Vak, ki nem látja, hogy szabadságharcos vezérünk kivezeti Magyarországot az EU-ból. Szavakban sokszor tesz hitet európai elkötelezettsége mellett (utoljára John Lukácsnak írt válaszában), de tettei mást bizonyítanak. Vak, ki nem látja, hogy Magyarország rohamosan távolodik Európától, politikai berendezkedésében, értékrendjében és most már gazdasági kötelékeiben is. Sok mindenért lehet bírálni az EU-t, de látnunk kell, hogy vezérünk elsősorban saját hatalma korlátait nem szíveli benne. Keletben látja a jövőt, mert keleten erős kezű határozott vezetőt, míg az EU-ban általa feleslegesnek vélt intézményes kontrolokkal terhelt, ezért örökös egyeztetésekre és kompromisszumokra kényszerülő, nehézkes, elöregedett és hanyatlásra ítélt rendszert lát. Azt hiszi, függetlenségünket (elsősorban persze saját korlátlan hatalmát) védi, amikor a Nyugat és a Kelet befolyásának "kiegyensúlyozása" jegyében – teljes energiafüggőségünk felkínálásával – Putyin karjaiba löki az országot. Persze hogy a németek, franciák és még az amerikaiak is üzletelnek Oroszországgal, de egyikük sincs közel annyira kiszolgáltatva nekik, mint mi leszünk, bármiféle viszontfüggés nélkül. Talán benne sem tudatosult még, hogy Putyin birodalmi ambíciói mit jelentenek, nemcsak számunkra, de számára is, mert nem hiszem, hogy egy vazullus ország helytartója szeretett volna lenni. Talán őszintén hiszi, hogy csak tárgyalási pozícióit erősíti Brüsszellel, és nem veszi észre, hogy a Nyugat korábban erős kritikáinak elhalkulása nem az ő győzelme, hanem annak jele, hogy a Nyugat már lemondott rólunk, sorsunkra hagy. Ha a magyarok többsége ezt akarja, akkor ezt tudomásul veszik."

Sexual Harassment Panda 2014.02.19. 21:43:48

@csak egy néző: mert romania meg nem schengeni tag!
de mi azok vagyunk.es abbol meg a jobbik sem akar kilepni.
amit idezojelb3n irtal nem tudom ertelmezni.
a jelenlegi kormanybol kitol hallottad hogy ki kell lepni?
mar 2010 ota hallom hogy kilepunk.
miert lepnenk ki?
eddig, amikor a legjobban tamadtak a kormanyt miert nem leptunk ki?
ha ki akar lepni akkor miert nem teszi meg??

Szindró Mama De Ma Gógja 2014.02.19. 21:51:55

@Sexual Harassment Panda:
A népakarat az a népszavazás.
A hozzád hasonló fidesz köcsögök meg nem jelentik a népakaratot.

Ilyen horderejű kérdésekben mint alkotmány és paks, akkor is népszavazni kellene, ha 100% fidesznyik lenne a parlamentben.

Csak azért nem írják ki ezekre a népszavazást, mert elbuknák.
Még a hozzád hasonló seggnyalók közül se szavazná meg mind.
Nézd meg róla a közvélemény kutatásokat.

Sexual Harassment Panda 2014.02.19. 21:56:07

@Szindró Mama De Ma Gógja:
ertem.hazudsz.a jelenlegi kormanyt 2/3-al megvalasztottak.az volt a nepakarat.
az hogy neked nemtetszik faszt se erdekli.
mindenkinek van lehetosege kinyilvanitani az akaratat 50 nap mulva.
(mellesleg kurva anyad a fideszkocsog)

Szindró Mama De Ma Gógja 2014.02.19. 22:06:06

@Sexual Harassment Panda:
Hogy pontos legyek leszarom, mit csinálnak a hozzád hasonló tetvek az országban.
Hidd el jól megélek pont ezért.:)
Csak szégyenlem, hogy az ilyen alakok is vannak abban az országban, ahol élek mint te meg viktorod, meg kurcsány.
És csak látszat demokráciát játszanak.

De attól még a diktatúra az sajnos marad.
A 2/3 nem ad jogot arra senkinek, hogy alkotmány és paks kérdésben döntsön népszavazás nélkül.

Utáltam horn gyufát, mint a bűnt. DE:
2/3 sem írta át az alkotmányt!
A pufajkás komcsi.
A te demokrata fideszed meg igen.

Na mos mond, hogy nincs diktatúra.

Sexual Harassment Panda 2014.02.19. 22:09:24

@Szindró Mama De Ma Gógja:
azert ven diktatura, mert neked nem tetszik a rendszer.
ertem.
nincs tobb kerdesem.

Szindró Mama De Ma Gógja 2014.02.19. 22:20:09

@Sexual Harassment Panda:
Ha csak nekem nem tetszene, az nem diktatúra.
Én elfogadom az emberek döntését, akkor is ha nem értek vele egyet.

De meg sem kérdeztek senkit. Az emberek feje felett döntöttek.
Ettől diktatúra.

Csak mondanám, ha paks nem jön be (nem tudjuk, az is lehet tényleg az évszázad üzlete) akkor azt te is, de még az unokáid is fizetnek érte.
Nem érzed felelősnek magad az unokáid eladósításáért?
süti beállítások módosítása