Szeretetdoboz

Y-gen

Szigorúan szubjektíven.

Címkék

#korrupciókormánya (1) áder (1) akkor amikor (1) aktivizmus (1) alaptörvény (1) aligátor (1) államadósság (1) államosítás (1) anilogue (1) arc (2) arrogáns (1) atom (4) augusztus20 (1) AVM (1) a hét arca (1) a hét hátraarca (2) A város mindenkié (1) bajnai (2) baloghjózsef (1) baszódjál meg kdnp (1) bayer (1) bayerzsolt-hatás (1) bce (1) békemenet (1) belügyminisztérium (1) belváros (1) berkecz balázs (1) bevándorlás (1) bevándorlók (7) bódvalenke (1) Böröcz László (1) bősz anett (1) bróker botrány (1) budapest (1) Budapest Park (1) budapest pride (1) bukás (1) buli (1) bulika (2) bullshit (1) bürokrácia (1) büszke (1) cba (1) CEU (1) cipősdoboz (1) civil (1) civilek (1) cókmók (1) corvinus (2) coub (1) csatlakozz (1) czeizel barbara (1) Dánia (1) debrecen (1) dekkoltás (2) demokrácia (12) diktatúra (1) doboz (1) ecsetféreg (1) egészségügy (2) egyenlőség (1) egyetem (2) egyetemjárás (1) egyezség (1) egyház (1) egyutt (1) együtt (12) elfogadás (1) ellenkultúra (1) ellenzék (1) előadás (1) előítéletek (1) Elvándorlás (1) elvándorlás (2) energiapolitika (1) eörsi mátyás (1) eötvös (1) ep (2) epic (1) erkölcsihulla (1) erőszak (1) értéknyolatkozat (1) eu (6) euratom (1) európa (2) évleértékelő (1) fail (1) fekélypásztor (1) felelősség (1) feljelentés (2) félrebeszél (1) feminizmus (4) fiatal (2) Fidelitas (2) fidelitas (1) fidesz (42) film (1) flash (15) florida (1) fodor (2) fodor gábor (1) forradalom (1) fót (1) fuckyou (1) fütyülés (1) garancia (1) gáz (3) gazdaság (1) gazdpol (1) gfg (1) gif (1) gofuckyourself (1) gólya generáció (1) gömöri zsolt (1) Gulyás Márton (1) gyakornok (1) gyermek (1) gyíkemberek (1) gyűlöletkeltés (2) Gyurcsány (1) habony (1) hajléktalan (3) hajléktalanság (1) hallofshame (6) hatodik alkotmánymódosítás (1) hátraarc (5) haza (1) hilter (1) hipok (1) híradó (1) horthy (1) hovahaza (4) humor (1) identitás (1) idióták (1) igazságvadász (1) iksz (1) illiberális demokrácia (1) intézet (1) irán (1) iskola (1) itthon (1) jegybank (1) jobbik (7) juhász péter (1) kampánycsend (1) kamupárt (1) Kanada (1) kapitalizmus (1) kaposvár (1) karnis mihály (1) kennedy (1) kérdőív (1) kerdoiv (1) kerényi (1) kereszténység (1) kisebbségek (1) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kivándorlás (1) klik (1) kokárda (1) kóklerkormány (2) kóma (1) komcsi (1) komondor (2) kontraszelekció (1) könyvégetés (1) konzervatív (1) kopaszok (1) korrupció (7) korszakváltás (1) kövér (1) közgép (1) kozmosz (1) közösség (1) kriza (1) kudarc (1) külföld (3) külpolitika (1) kultúra (2) külügy (2) lánczi andrás (1) lászló (2) lázár (1) lemondás (1) leszaggatjuk (1) liberálisok (3) Louis de Funes (1) lovagkereszt (1) m1 (1) magyarország (1) magyarugar (1) magyarvagyok (1) magyar krónika (1) magyar paralimpiai bizottság (1) majdan (1) mandiner (1) március 15 (2) matolcsy (3) megemlékezés (1) megsértett (1) melegek (1) menedzsment (1) menekültek (1) miertmaradjak (2) miertmaradjakitthon (1) migráció (1) migránsok (1) minimál (1) miskolc (1) mlp (1) mnb (1) mob (12) mozi (1) mszp (3) műhely (1) munka (1) munkáspárt (1) muskatnuss (1) mutyi (1) náci (1) nácik (1) nav (4) negyed6negyed7 (1) németország (1) nemzet (2) nemzeti (1) nemzetiségek (1) nemzeti egyezség (1) nemzetkép (1) nemzetpolitika (1) nemzettudat (1) népszavazás (3) neverwalkalone (1) nézettség (1) ngm (1) nők (2) nvi (1) nyelviskola (1) oktatás (8) önkormányzat (1) önmarcang (1) orbán (12) orbánisztán (2) orbanlegend (1) orbán viktor (4) oroszok (1) oroszország (1) ostoba (1) paks (9) panama (1) Pápa (1) parlament (2) pártok (1) pécs (1) pintér sándor (2) pisa (1) plakátrongálás (4) polgári engedetlenség (2) policy (1) politics (1) politikai kultúra (2) pride (1) Pride (1) pride2016 (1) primitív (1) program (1) provokátor (1) putyin (4) quaestor (2) questor (1) raoul (1) rasszista (1) reklámadó (1) rendőrség (3) rétvári bence (1) rezsicsökkentés (1) rip (1) riszpekt (1) rita (1) rogán (1) rtl (1) sántha hanga (1) schiffer (1) schmitt pál (1) Simándi Szelim (1) simplicity (1) soft power (1) soros (1) sport (1) start-up (1) svédek (1) svédország (1) szabadság (1) szabad magyarország (1) szabad oktatás (1) szakmai gyakorlat (1) századvég (2) szdsz (1) szélesgábor (1) szervilizmus (1) szigetvári viktor (1) szigor (1) szíjjártó (1) szijjártó péter (2) színház (1) szolidaritás (1) szovjet (1) tanya (1) társadalom (1) tarsoly (1) tarsoly csaba (1) tavares (1) terrorizmus (3) terrorvészhelyzet (1) tgm (1) tiltakozás (1) tolerancia (1) tóthjózsef (1) trafikmutyi (1) tréfarépa (1) trianon (2) Tüntetés (1) tüntetés (6) über (1) uber (1) újbaloldal (1) ukrajna (3) unió (3) unortodox közgazdaságtan (1) uszítás (1) uszka (1) ütköző (34) vajna (1) választás (4) vállalkozz (1) Vállalkozz Itthon Fiatal (1) váradi andrás alapítvány (1) vasárnap (1) vég (1) vélemény (1) velünkteljes (1) vereség (1) verseny (1) Vita (1) vita (2) vitaest (1) vona (1) wtfállamtitkár (1) y (20) y-gen (16) y-generáció (1) y-genneedsyou (1) yolo (3) zászló (1) zene (1) zsolt (1) Címkefelhő

Egy nap te is CEU lehetsz!

2017.04.08. 12:02 Derda Ádám

Ezt a határt most átlépte a kormány. Sokkal durvábban, sokkal leplezetlenebbül és sokkal fájóbban, mint eddig talán bármikor. Saját magát skalpolja meg most a hatalom, hogy ne lógjon ki tovább a kopaszok sorából.

Nem az én ügyem, engem ez nem érint. Hangzik most is és hangzott sokszor már az utóbbi években, diákok, tanárok, rendőrök, egészségügyi dolgozók, vagy bármilyen más kör tüntetése, felháborodása kapcsán a legyintő mondat. Hiszen nem vagyok én se diák, se ápoló, se tanár, de még rendőr se. Valóban nem. Ahogyan én sem jártam és nem is járok a CEU-ra. De szeretném, ha a gyerekemnek, ha úgy dönt, meglegyen a lehetősége rá, hogy oda járjon, vagy bárhova máshova járjon, ahova szeretne. Hogy ő válassza meg, hogy milyen világlátású, beállítottságú egyetemi közösségnek a részese szeretne lenni.

Ez az Ő ügye is! Az Övé, aki még meg sem született és a miénk, mindannyiunké. Azoké, akik keseregnek, hogy az Ő ügyük mellett nem áll ki elég széles tömeg. Azoké, akik szomjazzák a szolidaritást. De azoké is, akik nem is tudták eddig, hogy létezik a CEU. Akik azt mondják elsőre, hogy eddig is megvoltam nélküle, ezután is megleszek. Mert ők is ebben a rendszerben élnek, az ő mindennapi életük is azon múlik, hogy vannak-e a rendszernek szabályai és keretei, amiket nem lép át sem Ő, sem a hatalom. Mert ezt a határt most átlépte a kormány. Sokkal durvábban, sokkal leplezetlenebbül és sokkal fájóbban, mint eddig talán bármikor. Saját magát skalpolja meg most a hatalom, hogy ne lógjon ki tovább a kopaszok sorából.

ceu.jpg

Ami ma a CEU, az holnap az ELTE lesz, vagy a Corvinus, vagy egy vidéki gimnázium, vagy a lakás, amiben éppen laksz, vagy a kínai büfé a sarkon. Nem maradhat senki tovább szó és tett nélkül, mert a rendszer nem fog magától megjavulni. Mert teljesen mást gondol a rendszer jó működéséről a jelenlegi hatalom és azok aki felemelik a szavukat ellene. Mert nem puszta félreértésről van csupán szó, hanem a cél más. Amíg a mi célunk a kiszámítható és folyamatosan előre jutó élet lehetőségét biztosító rendszer létrehozása, addig a kormány célja, hogy minél nagyobb mennyiségű pillanatragasztót juttasson be a hatalom széke és a saját segge közé.

Csak együtt vagyunk elég erősek ahhoz, hogy meghátrálásra kényszerítsük ezt a rezsimet. Mert ők – akárcsak a mindenkori orosz uralkodó elit – csak egy valamiből értenek, az erőből. Hát, ha mindenáron ezt szeretnék, akkor adjuk meg nekik. Had lássák meg, hogy össze tud gyűlni annyi ember egy helyen, akiknek a hangjától megremeg a Várhegy és a Parlament épülete is egyszerre.

De ez csak együtt működik. Ha a rendőr kiáll a diákért, a diák a tanárért, a tanár pedig az ápolóért. Csak együtt van akkora erőnk, amitől megremeg a miniszterelnök térdkalácsa. De ha szétforgácsolódunk, ha engedünk, a Kádár rendszer „csak az egyéni boldogulásom és érdekem számít” és „dögöljön meg a szomszéd lova is” mentalitásának, akkor elsodor az örvény és valahol egészen máshol fog kidobni, mint ahol lenni szeretnénk.
Egymás mellett állva, kéz a kézben sikerülhet csak.

Címkék: szolidaritás CEU szabad oktatás

A bejegyzés trackback címe:

https://y-gen.blog.hu/api/trackback/id/tr9012408305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.08. 13:21:41

Ez hatalmas bukás lesz ismét a ballibek számára.

lippsi e vagy? 2017.04.08. 22:31:41

Rengeteg indulat, nem kéne talán valami mást is tölteni a fejekbe? Ismereteket, konkrét információkat a CEU státuszáról. Mert ez így csak focifanoknak való tamtam dobverés

na4 2017.04.08. 22:54:18

Gagyi, szófosó egyetem ez a CEU. Egy BME vagy egy ELTE közelébe sem ér.

2017.04.08. 23:11:23

@lippsi e vagy?: Megosztanád, amit tudsz a CEU-ról, mester? Ha már itt vagy...

@na4: Szerencsére nem kellett elvégezned, hogy tudjad fosni a szót.

Arcade Macho 2017.04.08. 23:11:47

@MaxVal BircaMan HJCD: Orbankad meghatralt az olimpianal is es a vasarnapi zarvatartasnal

ki fog derulni hogy az ATLAG magyart ez a ket kerdes ugy cca 10szer annyira erdekli mint a Soros fele foximaxi sorsa

(figyeljel hogy "10szer annyi"-t irtam, nehogy egy CEUs a nagysagrendekbe belekosson :))) )

Arcade Macho 2017.04.08. 23:12:59

@na4: az orvosi egyetemek is ott vannak am, aki ertelemmel olvassa a cikkeket az jol tudja hogy ezek az iskolak miatt is emelkedett az albi dij

2017.04.08. 23:16:29

A fideszbérenc trollok aktívitása is mutatja, hogy már teljesen összeszarták magukat. Ilyen megmozdulásokból bármikor lehet forradalom is, ettől nagyon rettegnek. Csak ott kellene már maradni végre a parlament előtt, míg el nem takarodnak a hatalomból.

Arcade Macho 2017.04.08. 23:19:14

"De ez csak együtt működik. Ha a rendőr kiáll a diákért, a diák a tanárért, a tanár pedig az ápolóért. Csak együtt van akkora erőnk, amitől megremeg a miniszterelnök térdkalácsa."

ah ne mar...
ennyit tud a Soros kepzo?

Gyurcsit konkretan utaltak a zsernyakok anno, megis kimentek oszt szetvertek az Orban altal megkomponalt tuncizgetest 2006ban
amugy Orbannal is voltak furcsasagok a revesz martiriuszka konkretan elhitte hogy ot nem kapjak el a zsaruk, ha jol tudom es erzekelem maga orban cseszte le hogy milyen idiota is volt, mert utana nem nagyon ugrandozott es nem is nagyon likvidaltak mint Mádi Lászlót

lippsi e vagy? 2017.04.08. 23:23:24

@kopasz barmok mindenhol:
A CEU csak úgy fért bele a felsőoktatási törvénybe, hogy kivették a követelmények teljesítése alól. Ez 2012-ig működött, azóta törvénytelen. Az akkori 5 éves revízió idén jár le, ezért vagy hoznak egy újabb kivételszabályt, vagy nem működhet ebben a formában tovább. Ez a New Yorkban bejegyzett (de csak papíron létező) CEU-ra vonatkozik, a Magyarországon bejegyzett Középeurópai Egyetemre nem, mert az folytathatja ezután is a működését

Tehát akik tüntetnek vagy tiltakoznak azok azért teszik, hogy ismerje el továbbra is a magyar állam hogy New Yorkban létezik egy egyetem, amit ember még nem látott, legfeljebb papíron

Arcade Macho 2017.04.08. 23:40:30

@lippsi e vagy?: na akkor most jott ki ez a "Íme, 10 véletlenszerűen kiválasztott CEU-s diplomamunka"

valaki ezt anno jol megkomponalta :)))

Jakab.gipsz 2017.04.08. 23:57:46

A CEU megtanítja a hallgatóit őszintén-hazudni, más baj nincs vele, mert csak egy kamu egyetem.

lippsi e vagy? 2017.04.09. 00:02:49

@Arcade Macho:
Ez se semmi:
"Queer-alakító transz vagy transz-alakító queer? Judith Butler értékeléséről a szex és gender és a transzgender alapvetésében"

Baszki, ha erre nam adnak Nobel díjat, az csak a hímsovinizmus miatt lehet

Pop40 2017.04.09. 03:05:20

@kopasz barmok mindenhol:

Részint ez kéne, részint meg az, hogy ne mindig csak az a 10 ezer ember menjen ki tüntetni, akit épp akkor tönkretesz a fideszmaffia.

Pop40 2017.04.09. 03:13:49

@na4: @Jakab.gipsz:

@Jakab.gipsz:

Az bizony, kamu, gagyi egyetem. Ennyire kamu:

m.portfolio.hu/gazdasag/a_vilag_legjobb_fiatal_egyetemei_kozott_a_ceu.5.246979.html

Ez van olyankor, mikor ilyen magatokfajta ostoba, fogyatékos kocsmatöltelékek pofáznak bele oktatási kérdésekbe, akik az általános iskola második osztályig jutottak.

Pipas 2017.04.09. 07:17:53

@Pop40: Ja, ja, tudjuk. A világ legjobb egyetemei közt van, 10 hónap alatt adnak MSc képzést, két diplomát adnak fele annyi idő alatt, mint más magyar egyetem egyet, phd hallgatókat hívnak meg professzori állásba, az usa-ban kamu címre vannak bejegyezve, és az interneten fellelhető mindenféle listákra hivatkoznak, hogy ők mennyivel jobbak mint az összes magyar egyetem.

A másoddiplomás gender szakjuk egyszerűen jobb, színvonalasabb mint az orvosi, jogi, tudományos és mérnöki alapkézést adó más egyetemek.

Csak annyit tudunk erre mondani, mint Kovács Pali, a híres somogyi krampácsoló, amikor japán vendégszereplése során kamikázepilótának akarták beszervezni: mondjátok csak, ti teljesen hülyének néztek engem?!

n3spr3ss0 2017.04.09. 07:20:36

@Pop40: Ez így igaz,leírtad a véleményemet.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.09. 07:59:04

@Arcade Macho:

Orbán reálpolitikus, ennek része, hogy taktikázni kell.

Visceroid 2017.04.09. 09:05:47

"Hiszen nem vagyok én se diák, se ápoló, se tanár, de még rendőr se. "

Ééés ebből következik az egymillió forintos kérdés: ha Orbán minden szakma képviselőjével összeakasztja a bajszot, és ez mégsem érdekel senkit az országban, akkor mégis miből élnek?????

Jakab.gipsz 2017.04.09. 09:20:09

@Pop40:
És az érved? A statisztikád mit bizonyít ?

Semmit sem bizonyít, mert ezeket a statisztikákat is kamu-diplomás barmok készítik.

Majd ha hülye leszek, akkor hiszek egy pszicho-szociopata Sorosnak!

Ne csak azt nézd mit mond az aki hozzátok beszél, hanem azt van-e mögötte ember, milyen ember szédít benneteket?

Pop40 2017.04.09. 09:40:24

@Pipas:

Valahogy mégis az a helyzet, hogy a söpredék bolsevik hordátokon kívül a CEU képzése az égvilágon mindenkinek tetszik, és elismert. A full világ tudományos elitje, a fél Nobel-díjas lista, az összes létező egyetem, kb mindenki elismeri. Egy CEU-n végzett kb azonnal talál állást a világon akárhol.

No de persze ez mind nem számít, ha a 2 általánost végzett, egyetemet sosem látott fideszes söpredék azt mondja, szántsuk be, akkkor be kell szántani.

Sikeres országok nyilván attól lesznek sikeresek, hogy beszántják az egyetemeiket.
Mondjuk a fideszes söpredék megértem, hogy féltékeny rá, egy egyetem, ami nemzetközi karriert kínál, miközben az ő perspektívájuk annyi, hogy analfabétaként nyalják a tolvaj Vitya valagát, há' nehogymá.

Pop40 2017.04.09. 09:42:27

@Visceroid:

Biztos bérkommentelnek, mint ti.

Vagy Vitya valagát nyalják 0-24-ben, az Mo-n kifizetődőbb, mint egy egyetem.

Pop40 2017.04.09. 09:46:02

@Jakab.gipsz:

Azt bizonyítja, bolsevik hülyegyerek, amit rajtatok kívül mindenki tudott eddig is: hogy a CEU a világ egyik legelismertebb egyeteme kb mindenki által, az oklevelének értéke van, és kb bárhol el lehet vele helyezkedni.

Így már egyből érthető, hogy a magatokfajta magyarellenes, hazaáruló söpredék gyűlöli.
Ha ti megrekedtetek azon a szinten, hogy a neveteket se tudjátok leírni, nehogy már más többre vigye.

Pop40 2017.04.09. 09:48:06

@n3spr3ss0:

Röhej, hogy ezt bizonygatni kell.
Tiszta 50-es évek, akkor is analfabéta tahók írták elő, mit és hogyan is kéne csinálni az oktatásban, sikeres is volt az ország.

Pipas 2017.04.09. 12:21:42

@Pop40: "Valahogy mégis az a helyzet, hogy a söpredék bolsevik hordátokon kívül a CEU képzése az égvilágon mindenkinek tetszi"

napersze, hogyefenébene! mindenkinek tetszik, mindenki tudja, hogymiaz. te se tudtad két hete, de most már neked is tetszik.

"k, és elismert. A full világ tudományos elitje, a fél Nobel-díjas lista, az összes létező egyetem, kb mindenki elismeri. Egy CEU-n végzett kb azonnal talál állást a világon akárhol."

Persze, hát igen. Különösen a gender studies végzettek nagyon sikeresek. Nagy tudomány ám az. Megafilozófusok b+, azok is. Nagy-nagy hiány van európában filozófusokra, egyből felveszik őket. A kereskedelemben, az iparban, a mezőgazdaságban gender és filozófia, nagy szükség van rá.

"No de persze ez mind nem számít, ha a 2 általánost végzett, egyetemet sosem látott fideszes söpredék azt mondja, szántsuk be, akkkor be kell szántani."

Nem igazán mondja senki sem, hogy szántsuk be. A mondás az, hogy legyen rájuk is érvényes minden, ami a többiekre, hogy tisztázzuk a jogi helyzetét, hogy ne nevezük már egyetemnek azt, amelyiknek csak egy hamis usa címe van valamelyik soros alapítvány irodaházába bejelentve.

Igazából ha enyém lenne az egyetem és jobboldali ideológia alapján szervezném meg, akkor már kinn hörögnél az utcán, hogy azonnal tiltsanak be minket.

"Sikeres országok nyilván attól lesznek sikeresek, hogy beszántják az egyetemeiket."

Ez, ahogyan azt a rektor is elmagyarázta nem a mi egyetemünk. És nem akarjuk beszántani, csak azt akarjuk, hogy betartsa a játékszabályokat.

"Mondjuk a fideszes söpredék megértem, hogy féltékeny rá, egy egyetem, ami nemzetközi karriert kínál, miközben az ő perspektívájuk annyi, hogy analfabétaként nyalják a tolvaj Vitya valagát, há' nehogymá."

A fidesz választói körében magasabb az átlagos iskolai végzettség mint a bal oldalon. Nekem pl. mi a végzettséget?

Pipas 2017.04.09. 12:26:12

@Pop40: "hogy a CEU a világ egyik legelismertebb egyeteme kb mindenki által, az oklevelének értéke van, és kb bárhol el lehet vele helyezkedni."

Hogy te mekkora hülye vagy, te tényleg ELHISZED, hogy a CEU, ez a hangyafasznyi kamu oktatási intézmény egyáltalán összemérhető a nagy egyetemekkel? Hú, öregem, te nagyon el vagy tévedve b+. :D

Kezdem megérteni, hogy miért olyan a világ amilyen. Vannak emberek mint te is, a lehető legbizarrabb, legőrültebb baromságba képesek hinni, abszolút lehetetlen dolgokat hadoválnak és képtelenség lebeszélni őket ezekről a dolgokról.

Pop40 2017.04.09. 13:01:34

@Pipas:

No, nézzük. Itt van a teljes tudományos világ, a fél Nobel-lista, a világ összes CEU mellett kiálló nívós egyeteme Harvardtól Cambridge-en át Princeton-ig.
Mindemellett ott van a tény, hogy ha egy Ceu-n végzett megkapja a diplomáját, azonnal 120 munkaadó kap utána, a világon kb bárhol.
Ja, meg ilyen listák is ott vannak:

m.portfolio.hu/gazdasag/a_vilag_legjobb_fiatal_egyetemei_kozott_a_ceu.5.246979.html

No, de ez nyilván mind hülyeség, hisz néhány 2 általánost végzett fideszes majom a kocsmából azt mondja, hogy ez nem igaz. :-)
Olyan nemzetközileg elismert szaktekintélyekkel megtámogatva, mint Kósa, meg Rezsiszilárd. Muhahahahaha :D

Pop40 2017.04.09. 13:24:26

@Pipas:

"te se tudtad két hete, de most már neked is tetszik."
Így van. Azóta én -veled ellentétben- megnéztem a hozzáértők véleményét, ami meggyőzött, hogy a CEU egy jó egyetem.
(Bár ha rossz egyetem lenne, az se lenne rá ok, hogy a hazaáruló magyarellenes hordád fel akarja számolni.)

"Persze, hát igen. Különösen a gender studies végzettek nagyon sikeresek."

Nos, a tudományos világ és a munkaerőpiac azt mondja, sikeres.
Te azt mondod, nem az.
Szerinted kinek a véleménye relevánsabb? :D

Esetleg meséld már el a CEUn végzetteknek, akik 2 nap alatt szuper állást kaptak, hogy ők mennyire kamu képzésen vettek részt, jó? :-))))

"A mondás az, hogy legyen rájuk is érvényes minden, ami a többiekre, hogy tisztázzuk a jogi helyzetét"

Tudom, ezt hazudozta Viktorkád is, mikor lecsalózta az egyetemet azzal, hogy nem tart be egy olyan jogszabályt, ami akkor meg se született. (Ez persze nem gátolta meg abban, hogy a saját lábon álló lánya egy tökugyanilyen szisztémával működő egyetemen tanuljon, pont, mint Áder lánya. Hülye Svájc, hülye Anglia, ők is támogatják a csalókat? :D
Mellesleg az amcsi diploma megszerzésének feltételei sokkal szigorúbbak, mint a magyaré.

"Igazából ha enyém lenne az egyetem és jobboldali ideológia alapján szervezném meg, akkor már kinn hörögnél az utcán, hogy azonnal tiltsanak be minket"

Szokásos fideszes hazugság. Ti, neobolsi csürhe vagytok az egyetlenek Mo-n, akik egyetemeket akarnak betiltatni.
Amúgy van ilyen egyetem, Vityáék gründoltak 1-2 ilyet, a nevüket most meg nem mondom, mivel kb sehol nem jegyzik őket, a CEUval ellentétben.
Ja, és a CEU ideológiamentes. SENKIRE NEM ERŐLTET SEMMILYEN IDEOLÓGIÁT. Tudom, ez fura lehet nektek, akik a vezér útmutatása nélkül a seggeteket se tudjátok kitörölni.
De ettől még tény, ha szervezel egy "jobboldali egyetemet", azzal nem ellenpólusozod a ceut.

"A fidesz választói körében magasabb az átlagos iskolai végzettség mint a bal oldalon."

Ez max ha pár éve volt így. Pl a megosztott Nobel-díjas CEU-s kutatónő valszeg nagyot dobott az átlagon, de asszem ő nem mostanában fog újra a tolvajbandádra szavazni. :DD

"Nekem pl. mi a végzettséget?"

Mi van? :D
A CEU angolul oktat, aztán te fikázod, aki magyarul se tudsz?:D

Pipas 2017.04.09. 13:54:16

@Pop40:
"Mi van? :D
A CEU angolul oktat, aztán te fikázod, aki magyarul se tudsz?:D "

Elgépeltem, fáradt vagyok. Szóval: neked mi a végzettséged, hogy ilyen nagy ívben osztod az észt?

Pop40 2017.04.09. 14:24:05

@Pipas:

Megértem, fárasztó munka lehet a 120 nicken való bérkommentelés.:-)
Gazdasági egyetemet végeztem (szóval igen, úgy láttam belülről egyetemet, hogy nem takarítani voltam ott, mint azok, akik most fröcsögnek. :-)

Pipas 2017.04.09. 14:30:14

@Pop40: "Gazdasági egyetemet végeztem (szóval igen, úgy láttam belülről egyetemet"

Hát igen, tudtam, hogy a közgázok sz.rt sem érnek és ezen a te mocskolódásod sem változtatott.

"Megértem, fárasztó munka lehet a 120 nicken való bérkommentelés.:-)"

Hú, öregem, hogy te milyen rohadt jópofa vagy. És eredeti is, ezt a bérkommentelős dumát még nem hallottam. Szülinapi zsúrokat is vállalsz?

Pop40 2017.04.09. 16:32:27

@Pipas:

Így van, öreg. A közgázok se érnek szart se, épp, mint a ceu :-)

Csak a te 50-60-as évek proletár házmestereitől itt ragadt munkásmozgalmi szöveged, csak az ér valamit :DD
Le az imperializmussal, forradalmi népünk győzni fog. :DDD

Még jó, hogy kicsit se vagytok komcsik. ;-)

paragrafus 2017.04.10. 03:24:02

Nem is tudom, mégis hogy képzelte azt a fideszt, hogy az Amerikai Egyesült Államokat ezzel a törvénnyel alkotmánymódosításra tudja kényszeríteni. Ugyanis az USA Alkotmánya nem teszi lehetővé, bármilyen furcsa is, hogy az amerikai elnök nemzetközi szerződést, vagy egyezményt írjon alá. Megjegyzem, Amerikában egy alkotmánymódosítási folyamat több évig tart. Van, hogy egy ciklus nem elég rá. Az Amerikai alkotmányt 270 év alatt eddig összesen 27-szer módosították.
2004-ben a magyar kormány a CEU magyarországi működéséről megállapodást kötött az erre jogosult New York szövetségi állammal, amit amerikai részről George Pataki, New York állam akkori kormányzója írt alá. Tehát van érvényes megállapodás.
Ami pedig az egyetem amerikai kurzusát illeti: az, hogy Amerikában - az amerikai jog szerint - bejegyzett egyetemnek van-e a saját hazájában kurzusa, a magyar kormánynak ehhez az égadta világon semmi köze. Ha az amerikai jog lehetővé teszi, hogy az egyetemnek nem kell Amerikában kurzussal rendelkeznie (márpedig ezt az amerikai jog engedi), akkor a magyar törvényhozás nem kényszerítheti sem az Amerikai Egyesült Államokat, sem New York államot arra, hogy törvényt módosítson. Ráadásul ez az amerikai belügyekbe való beavatkozást jelenti.

paragrafus 2017.04.10. 03:26:51

És még valami állításom alátámasztására: azt követően, hogy Pataki kormányzó aláírta a magyar kormánnyal a CEU budapesti működéséről a megállapodást, New York állam nevében, a magyar Országgyűlés ezt törvényben ratifikálta.Íme:

2004. évi LXI. törvény a Közép-európai Egyetem állami elismeréséről
Az Országgyűlés a Magyar Köztársaság miniszterelnöke, valamint New York állam kormányzója által 2004. április hó 5. napján kiadott közös nyilatkozatban foglalt célok megvalósítása érdekében, a New York államban (Amerikai Egyesült Államok) elismert Közép-európai Egyetem (Central European University) magyar, nem állami egyetemként történő elismerése érdekében, a hazai felsőoktatás nemzetközi jellegének erősítése, a külföldi tapasztalatok meghonosítása, valamint az idegen nyelven megszerezhető felsőfokú szaktudás bővítésének céljából - figyelemmel a felsőoktatásról szóló 1993. évi LXXX. törvény (a továbbiakban: Ftv.) 4. §-ának (3) bekezdésére, valamint 6. §-ának (1) bekezdésére - a következő törvényt alkotja.
1. § (1) A Közép-európai Egyetem (a továbbiakban: Egyetem) felsőoktatási intézmény, amelyet a New York-i székhelyű Central European University nonprofit társaság és a Budapesti Közép-európai Egyetem Alapítvány együttesen működtet és tart fenn.
(2) Az Egyetem alapképzést nem folytat, egyebekben a nem állami egyetemekre vonatkozó jogszabályi rendelkezések szerint működik.
2. § Az Egyetem jogosult használni az egyetem elnevezést, valamint ennek idegen nyelvű megfelelőit, amennyiben legalább egy tudományterületen, több szakon képes és alkalmas szakirányú továbbképzésre.
stb...

A fidesz-kormány ezt a törvényt a 2010-es hatalomra jutásuk után szinte azonnal hatályon kívül helyezte.
süti beállítások módosítása