Szeretetdoboz

Y-gen

Szigorúan szubjektíven.

Címkék

#korrupciókormánya (1) áder (1) akkor amikor (1) aktivizmus (1) alaptörvény (1) aligátor (1) államadósság (1) államosítás (1) anilogue (1) arc (2) arrogáns (1) atom (4) augusztus20 (1) AVM (1) a hét arca (1) a hét hátraarca (2) A város mindenkié (1) bajnai (2) baloghjózsef (1) baszódjál meg kdnp (1) bayer (1) bayerzsolt-hatás (1) bce (1) békemenet (1) belügyminisztérium (1) belváros (1) berkecz balázs (1) bevándorlás (1) bevándorlók (7) bódvalenke (1) Böröcz László (1) bősz anett (1) bróker botrány (1) budapest (1) Budapest Park (1) budapest pride (1) bukás (1) buli (1) bulika (2) bullshit (1) bürokrácia (1) büszke (1) cba (1) CEU (1) cipősdoboz (1) civil (1) civilek (1) cókmók (1) corvinus (2) coub (1) csatlakozz (1) czeizel barbara (1) Dánia (1) debrecen (1) dekkoltás (2) demokrácia (12) diktatúra (1) doboz (1) ecsetféreg (1) egészségügy (2) egyenlőség (1) egyetem (2) egyetemjárás (1) egyezség (1) egyház (1) együtt (12) egyutt (1) elfogadás (1) ellenkultúra (1) ellenzék (1) előadás (1) előítéletek (1) Elvándorlás (1) elvándorlás (2) energiapolitika (1) eörsi mátyás (1) eötvös (1) ep (2) epic (1) erkölcsihulla (1) erőszak (1) értéknyolatkozat (1) eu (6) euratom (1) európa (2) évleértékelő (1) fail (1) fekélypásztor (1) felelősség (1) feljelentés (2) félrebeszél (1) feminizmus (4) fiatal (2) Fidelitas (2) fidelitas (1) fidesz (42) film (1) flash (15) florida (1) fodor (2) fodor gábor (1) forradalom (1) fót (1) fuckyou (1) fütyülés (1) garancia (1) gáz (3) gazdaság (1) gazdpol (1) gfg (1) gif (1) gofuckyourself (1) gólya generáció (1) gömöri zsolt (1) Gulyás Márton (1) gyakornok (1) gyermek (1) gyíkemberek (1) gyűlöletkeltés (2) Gyurcsány (1) habony (1) hajléktalan (3) hajléktalanság (1) hallofshame (6) hatodik alkotmánymódosítás (1) hátraarc (5) haza (1) hilter (1) hipok (1) híradó (1) horthy (1) hovahaza (4) humor (1) identitás (1) idióták (1) igazságvadász (1) iksz (1) illiberális demokrácia (1) intézet (1) irán (1) iskola (1) itthon (1) jegybank (1) jobbik (7) juhász péter (1) kampánycsend (1) kamupárt (1) Kanada (1) kapitalizmus (1) kaposvár (1) karnis mihály (1) kennedy (1) kérdőív (1) kerdoiv (1) kerényi (1) kereszténység (1) kisebbségek (1) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kivándorlás (1) klik (1) kokárda (1) kóklerkormány (2) kóma (1) komcsi (1) komondor (2) kontraszelekció (1) könyvégetés (1) konzervatív (1) kopaszok (1) korrupció (7) korszakváltás (1) kövér (1) közgép (1) kozmosz (1) közösség (1) kriza (1) kudarc (1) külföld (3) külpolitika (1) kultúra (2) külügy (2) lánczi andrás (1) lászló (2) lázár (1) lemondás (1) leszaggatjuk (1) liberálisok (3) Louis de Funes (1) lovagkereszt (1) m1 (1) magyarország (1) magyarugar (1) magyarvagyok (1) magyar krónika (1) magyar paralimpiai bizottság (1) majdan (1) mandiner (1) március 15 (2) matolcsy (3) megemlékezés (1) megsértett (1) melegek (1) menedzsment (1) menekültek (1) miertmaradjak (2) miertmaradjakitthon (1) migráció (1) migránsok (1) minimál (1) miskolc (1) mlp (1) mnb (1) mob (12) mozi (1) mszp (3) műhely (1) munka (1) munkáspárt (1) muskatnuss (1) mutyi (1) náci (1) nácik (1) nav (4) negyed6negyed7 (1) németország (1) nemzet (2) nemzeti (1) nemzetiségek (1) nemzeti egyezség (1) nemzetkép (1) nemzetpolitika (1) nemzettudat (1) népszavazás (3) neverwalkalone (1) nézettség (1) ngm (1) nők (2) nvi (1) nyelviskola (1) oktatás (8) önkormányzat (1) önmarcang (1) orbán (12) orbánisztán (2) orbanlegend (1) orbán viktor (4) oroszok (1) oroszország (1) ostoba (1) paks (9) panama (1) Pápa (1) parlament (2) pártok (1) pécs (1) pintér sándor (2) pisa (1) plakátrongálás (4) polgári engedetlenség (2) policy (1) politics (1) politikai kultúra (2) Pride (1) pride (1) pride2016 (1) primitív (1) program (1) provokátor (1) putyin (4) quaestor (2) questor (1) raoul (1) rasszista (1) reklámadó (1) rendőrség (3) rétvári bence (1) rezsicsökkentés (1) rip (1) riszpekt (1) rita (1) rogán (1) rtl (1) sántha hanga (1) schiffer (1) schmitt pál (1) Simándi Szelim (1) simplicity (1) soft power (1) soros (1) sport (1) start-up (1) svédek (1) svédország (1) szabadság (1) szabad magyarország (1) szabad oktatás (1) szakmai gyakorlat (1) századvég (2) szdsz (1) szélesgábor (1) szervilizmus (1) szigetvári viktor (1) szigor (1) szíjjártó (1) szijjártó péter (2) színház (1) szolidaritás (1) szovjet (1) tanya (1) társadalom (1) tarsoly (1) tarsoly csaba (1) tavares (1) terrorizmus (3) terrorvészhelyzet (1) tgm (1) tiltakozás (1) tolerancia (1) tóthjózsef (1) trafikmutyi (1) tréfarépa (1) trianon (2) Tüntetés (1) tüntetés (6) über (1) uber (1) újbaloldal (1) ukrajna (3) unió (3) unortodox közgazdaságtan (1) uszítás (1) uszka (1) ütköző (34) vajna (1) választás (4) vállalkozz (1) Vállalkozz Itthon Fiatal (1) váradi andrás alapítvány (1) vasárnap (1) vég (1) vélemény (1) velünkteljes (1) vereség (1) verseny (1) Vita (1) vita (2) vitaest (1) vona (1) wtfállamtitkár (1) y (20) y-gen (16) y-generáció (1) y-genneedsyou (1) yolo (3) zászló (1) zene (1) zsolt (1) Címkefelhő

Uszító plakátot rongáltunk, a zuglói fogdán éjszakáztunk

2015.06.07. 11:18 András Zentai

Az Y-GEN hat aktivistája éjszakázott a Zuglói Rendőrkapitányság fogdáján, mert megrongálták a Szépművészeti Múzeum oldalára kirakott uszító, gyűlöletkeltő, idegenellenes kormányzati óriásplakátot. Bizony. Nyolc órát voltunk a kóterban, mert leszakítottuk ezt a szennyet. És tudjátok, hogyan kaptak el?

TETTEN ÉRTEK = FIGYELTÉK A PLAKÁTOT!

Azért erre akár azt is mondhanánk, hogy LOL. Már ha nem a hazánkról lenne szó.

További részletek itt és itt.

Címkék: fidesz bevándorlók uszítás gyűlöletkeltés plakátrongálás

A bejegyzés trackback címe:

https://y-gen.blog.hu/api/trackback/id/tr217523768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.06.07. 11:38:55

Előre kihirdettétek a plakátrongálást és csodálkoztok, hogy valaki figyelte? Nem kellene annyira bulizni, hogy ne vegyétek észre a rendőrt az utcán...

jbcrime 2015.06.07. 12:01:13

Mibe is van ez nekünk? És mibe is lesz? Már azon el kellene gondolkodni, hogy a Kormány szórja a pénzt arra, hogy egymás ellen fordítson embereket! Csuda egy Kormányunk van, ha nem itt élnék ebben az országban , el sem hinném!

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.07. 12:39:32

Én mondtam, hogy rongálni nem kellene...

lavór 2015.06.07. 13:50:24

Ideje lenne ismét kiszabadítani Táncsicsot a börtönből, nem?

midnight coder 2015.06.07. 13:59:01

Ezeket el kellene küldeni pár évre olyan országba ahol nagyobb számban élnek békésen a védenceik. Pl. irakba. Aztán ha hazajöttek, megbeszélhetjük ezt a fogadjuk be az eltérő kultúrából érkezetteket dolgot...

Boka1 2015.06.07. 14:01:47

Azért magyarul írták, hogy romániaiak megértsék!

roxxtar 2015.06.07. 14:02:09

Te sem lehetsz valami túl okos, igaz?

hidroponi 2015.06.07. 14:04:22

@Online Távmunkás: hogy veszed eszre a civilben figyelo sunoket?

Otrokócsy Rozália 2015.06.07. 14:21:20

Büszkék lehettek magatokra, igaza hősök vagytok!

Csak vicc volt. Szánalmas balfaszok vagytok.

röf 2015.06.07. 14:26:28

Az a probléma, hogy kiengedték ezeket a majmokat.

aleb19 2015.06.07. 14:30:54

igazi hosok vagytok... megrongaltatok nehany vadul ellenallo plakatot, ilyen forradalmar minden varosban kell, csak elore tovabb a lenini uton

Nzoltan 2015.06.07. 14:32:05

Szánalmasak azok a birkák, akik pártutasításra ugranak.

Pampalini13 2015.06.07. 14:35:15

Igazándiból nem tudom, hogy miért is írok most, mert lassan több mint egy évtizedes netes tapasztalattal a hátam mögött tudom, hogy a web a parttalan vita helye, de azért most mégis kifejteném néhány szóban a véleményem. Egyrészt szívetek joga plakátokat rongálni, ez is a vélemény kifejezésének egy módja, már a gyurcsány kormány alatt is örültem ha a propaganda gépezetét a civil erők pusztították, részemről álszent dolog lenne ekézni a másik oldalt ugyanezért. Ugyanakkor bennem felmerül a kérdés, hogy felelős fiatal, magyar emberek, hogy követelhetik azt a kormánytól, hogy vegyen a nyakába egy olyan összetett, nehéz és megosztó társadalmi problémát amivel a fejlett nyugati országok sem tudnak megbirkózni. Az csak hab a tortán, hogy a bevándorlást szorgalmazó, a bal oldal holdudvarához tartozó értelmiségiek, anno ekézték a kettős állampolgárságot, és 23 millió románnal fenyegettek. Szóval nem állapot, hogy naponta sok százan fulladnak bele a földközi tengerbe, de az sem állapot, hogy ezen emberek problémáinak megoldását mindenki európától várja. Az meg különösen nem szülne jó vért, ha egy ilyen bonyolult társadalmi problémát a most ébredező magyar társadalom nyakába lőcsölnének.

Boka1 2015.06.07. 14:35:33

Ha lenne ellenzéke a kormánynak, csak olyan plakátokat kellene nyomni, hogy " köszönjük Finkelstein! " :-)

apro_marosan_petergabor 2015.06.07. 14:41:21

Agymosottak,

ez nem gyűlöletkeltés. Gyűlöletről csak ti beszéltek, mert a lebro stílus azzal kezd, hogy a fogalmakat/nyelvet eltorzítja, saját céljai szerint. Gazdáitok szeretnék a zavarosban halászni, erre alkalmas egy, a bevándorlás által szétzilált, fellazított, felesleges, elkerülhető problémákkal destruált társadalom.

Ez nem gyűlöletkeletés, ezt úgy hívják szimpla védekezés.
Saját identitásunk, hazánk, integritásunk, kúltúránk, értékrendünk védelme.
Majd lassan rájöttök ti is, reméljük (azon leszünk) nem lesz késő.

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2015.06.07. 14:41:30

@Boka1: Olyan kiszámíthatóan ostobán működik a hazai baloldal, hogy Orbán szinte bármire fel tudja őket használni a saját érdekében. Ez történik most is. A haza baloldal nem is tehetne nagyobb szívességet Orbánnak, mint hogy kiáll az írástudatlan iszlám kecskepásztorok bevándorlása mellett.

E.Katolnai 2015.06.07. 14:59:20

ez minden? egy éjszaka a fogdában? a gyurcsány kéne vissza, majd az kilövetné a szemeteket és akkor nem rongálnátok egy darabig semmit ...

Nicktolvaj 2015.06.07. 14:59:33

@Online Távmunkás:

"Előre kihirdettétek a plakátrongálást és csodálkoztok, hogy valaki figyelte? "

Ennyi eszük van :DDD

monddazigazatmar 2015.06.07. 15:04:00

" uszító, gyűlöletkeltő, idegenellenes "
MI? Mi azon az uszító, hogy nem veheti el a munkát?
Vagy azon mi a gyűlöletkeltő, hogy be kell tartani a törvényeket?
Balfasz liberók

funfun 2015.06.07. 15:10:31

A legnagyobb öröm az, hogy a rend éber őrei azonnal lecsapnak mindenkire, akik a Keményen Dolgozó Kisemberek Pártját támadják. Más munkájuk úgy sincs, hiszen az országban rend van, ahogy Pintér miniszter elvtárs már jelentette is Fénylő Csillagunknak, Pártunk és Kormányunk Szeretett Vezetőjének.

fay rodisz 2015.06.07. 15:14:21

Elvtársak: Nem pampogni kell, hanem pengetni a csúti nyelvcsattogtató reteknek, hogy a ti utcátokban is legyen ilyen plakát.
Mivel a tolvaj sem hülye, garantáltan nem fog ott betörni, ahol a Nemzeti Rendőrség őrzi a csúti gané propagandaplakátjait.
Ez a plakát az utóbbi évek legjobb védekezése a betörők ellen.

Ja, azzal meg ne foglalkozzatok, hogy a kiagyalója meg közben kirabol benneteket, azért tapsoljatok, ennyi agyatok van.

Nicktolvaj 2015.06.07. 15:16:25

A háromféle plakáton - szabadon idézve - ezek az üzenetek olvashatók:

1. A bevándorlók nem szoríthatják ki a magyar munkavállalókat a munakerőpiacról

2. A bevándorlók nem szeghetik meg a magyar törvényeket

3. A bevándorlóknak tiszteletben kell tartaniuk a magyar szokásokat

-

Melyikkel nem ért egyet a három közül a kedves plakátrongáló?

Nicktolvaj 2015.06.07. 15:19:26

@Online Távmunkás:

"Előre kihirdettétek a plakátrongálást és csodálkoztok, hogy valaki figyelte?"

Orbánék helyében a NAV-ot is rájuk küldeném, hogy befizették-e az adót-járulékot a 2000 forint után, amennyit fizettek egy-egy plakát összefestéséért :D

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.07. 15:21:39

Szép ahogy a naci csőcselék védi a fideSS maffiát. :D

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2015.06.07. 15:32:23

Külföldről fizetett pártkatonák rongálnak, persze a hárommilió román bevándorlós kampányra tapsokoltak, csüngtek gyurcsány faszák. Csürhe.

Ne küldj levelet 2015.06.07. 15:33:56

@Nicktolvaj:
>>
>>"Előre kihirdettétek a plakátrongálást és
>>csodálkoztok, hogy valaki figyelte? "
>>
>>Ennyi eszük van :DDD
>>

Akkor most szólok, hogy lopják azt autókat. Remélem elkezd figyelni a rendőrség, mert az a 3% alatti felderítési arány nevetséges.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2015.06.07. 15:34:10

@funfun: bezzeg a gyurcsány, még a szemüket is kilőtte! Az volt a jó világ!

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.07. 15:37:53

@enpera: na, Gyurcsány személyesen? A tiédet? De kár... hogy nem láttam. :D

_Wasp_ 2015.06.07. 15:38:21

Én azzal nem értek egyet, hogy a plakát súlyos általánosításként azt sugallja az ÉN pénzem felhasználásával:

1. A bevándorlók kiszorítják a magyar munkavállalókat. (tényleg?! még mindig az írástudatlan kecskepásztorokról beszélünk? tegye fel a kezét, akit ki tudnának szorítani, és szégyellje magát)

2. A bevándorlók megszegik a magyar törvényeket a bevándorlás módján túlmenően. (a magyar nem bevándorlók is megszegik alkalmanként, mégse szeretném, ha rám általánosítanának emiatt)

3. a bevándorlók nem tartják tiszteletben a magyar szokásokat. (dettó mint a kettes pont)

Nyilván megvan ezeknek a plakátoknak a célközönsége, én valahova a szűklátókörű/birka/szégyellnivaló jelzők valamilyen kombinációjával jellemezném őket ha csak tizedannyira lennék "nem toleráns" mint ők.

Így viszont csak szánalmasnak gondolom azt, aki ezt a közpénzen finanszírozott mocskot a védelmébe veszi.

eßemfaßom meg áll 2015.06.07. 15:40:12

Akkor se rongálunk, ha nem tetszik valami. Nem olyan bonyolult ezt megérteni.

csak egy néző 2015.06.07. 15:42:12

@röf:
Igazad van disznókám. Ott a helyszinen agynlőni őket, faszt cicózni velük.

Ms Diane Choksondik 2015.06.07. 15:43:50

elmondom mi volt: röhögve odamentetek plakátot tépkedni, majd kihívtátok magatokra a rendőröket, mikor láttátok, h senki nem foglalkozik veletek. most meg játsszátok a mártírt. mehettek a kasszához, de adózzatok is a 2000-ből rendesen, ne csak az anarchia meg a rongálás legyen a fontos!

csak egy néző 2015.06.07. 15:46:11

@Nzoltan:
"Szánalmasak azok a birkák, akik pártutasításra ugranak."

Milyen igazad van, kiskancsó.

mandiner.hu/attachment/0074/73452_bekemenet.jpg

eßemfaßom meg áll 2015.06.07. 15:46:50

Ti lelkes demokraták, a kanadai uszító idegenellenes plakátokat is rongáltátok Miskolcon?

hvg.hu/itthon/20130116_Kanada_roma_plakat_Miskolc

monddazigazatmar 2015.06.07. 15:50:08

@_Wasp_: 1.
Ha nem veszik el a munkát, akkor szerinted ki fogja a menekültet eltartani?
2.
Kapásból ott kezdődik, hogy illegálisan jött ide, tehát már törvényt szegett.
3.
Kell neked csadorban járni? Meg mecsetek?

csak egy néző 2015.06.07. 15:50:55

@Nicktolvaj:
Te is befizetted anno az adót, amikor szétfütyűltétek, kerepeltétek a szocik bulijait
az alkalmankénti 5000 után?

2015.06.07. 15:53:20

Én azt a szituációt képzelem el, amikor a népha... izé az a pár aktivista letépi az ominózus plakátot, és ott van alatta Viktor, "Magyarország jobban teljesít" :)

csak egy néző 2015.06.07. 15:53:53

@enpera:
"Külföldről fizetett pártkatonák rongálnak"
Sőt egyenesen Izraelből hozatták őket, azonosító szám nélkűl, te barom.

Ms Diane Choksondik 2015.06.07. 15:55:50

@csak egy néző: 2015.06.07. 15:50:55
százmilliárd jóféle kuvaiti dínárt adtak nekik, nem ötezret. azért az elég cinkes, h idáig csak a ballibsikról bizonyosodott be a bérkommentelés, fizetett plakátrongáló aktivisták (meg a legtöbb más aljasság is)

csak egy néző 2015.06.07. 16:00:11

@Ms Diane Choksondik:
Waoooh, mondja ezt a tiszta lelkiismeretű fidióta troll.
Kicsit többet kellene olvasnod és nem csak a fidesz.hu-t.

2015.06.07. 16:01:56

Állítólag pár aktivista tévedésből megsorozta monitorokkal a Szépművészetit, majd pedig megpróbáltak bejutni a múzeumba.

eßemfaßom meg áll 2015.06.07. 16:02:39

@csak egy néző: Az, hogy fizetettek az ugyebár nem igazán kérdés:

index.hu/belfold/2015/06/06/ketezer_forintot_kap_aki_megrongalja_a_bevandorlasellenes_plakatokat/

és a jelen blog az EGYÜTT ifjusági szervezetének blogja így nehéz nem fizetett pártkatonánk tartani őket bármennyire nem öröm ezt neked olvasni

_Wasp_ 2015.06.07. 16:05:28

@monddazigazatmar:
1. a magyarok is elveszik a magyarok elől a munkát, mindenesetre nemzetgazdasági szinten sem hiszem hogy fájna pár általatok említett nyelvtudás nélküli kecskepásztor által elvett kecskepásztori munkahely, legalábbis tudomásom szerint a munkaerőpiaci sorbaállás során nincs ezek iránt nagy tipródás.

2. mint írtam a bevándorlás módjával általában megszegik a magyar törvényeket (kivéve például azok, akik érvényes útlevéllel érkeznek és folyamodnak menekült státuszért) a probléma az, hogy további törvénysértéseket sugalmaz illetve általánosít az általad említett plakát. (bár lehet,hogy te ezt nem érzékeled problémának, gondolom elfogadható volt számodra az is, amikor a magyarokat európa söpredékének bélyegezték)

3. A csadorban járást nem értem. Nekem eddig sem kellett, ezután sem kell majd, illetve ha nem akartam mecsetet látogatni, nem tettem. Sem itthon sem máshol. Ez most komoly kérdés volt, vagy csak írtál valamit, hogy teljen meg a kommentbox?

kellys 2015.06.07. 16:05:35

@Nicktolvaj: ha magyarorszagra jossz nem eroszakolhatsz noket.
ha... nem olhetsz embereket.
.. nem lophatsz.
... nem kinozhatsz allatokat.
stb.

ezekkel is mindenki egyetert, megse szep ilyet uzenni. tetszik erteni?

eßemfaßom meg áll 2015.06.07. 16:07:59

@poszt

"És tudjátok, hogyan kaptak el?

TETTEN ÉRTEK = FIGYELTÉK A PLAKÁTOT!"

ma is tanultok valamit. Budapest közepe nem a Hortobágy végtelenje, ítt rendőrők sétálgatnak az utcán, térfigyelő kamerák müködnek mindenfele szóval nem kell hozzá se plakátba épített tépés és leköpésszenzor, se egyéb világösszeesküvés, hogy épp rongálást elkövetők kisebb csoportját észrevegyék

Nicktolvaj 2015.06.07. 16:08:22

@eßemfaßom meg áll:

"Akkor se rongálunk, ha nem tetszik valami. Nem olyan bonyolult ezt megérteni."

Nem azért csinálták, mert nem tetszik nekik, hanem azért, mert fizettek érte a szélsőbal oldalról :DDD

2000 forintot plakátonként.

Mióta a Gyuri bácsi nem utalja az apanázst, tisztes, kétkezi munkával próbálják feltölteni a pártkasszát :DDD

midnight coder 2015.06.07. 16:08:30

@_Wasp_: Menj már el te is egy ilyen kurva országba legalább turistaként, nézz szét egy picit, és utána gondolkozz el azon, hogy szeretnél-e pár millió ilyet idehaza.

Igen, az itt élők is követnek el törvénysértést. De egyikünk sem hisz abban, hogy a Paradicsomba jut attól hogy felrobbantja magát egy zsidókkal teli buszon. És abban sem, hogy addig kell harcolni a hitetlenek ellen, amíg a Saria szerint nem kormányoznak az egész világon.

Ez az "apróbb" különbség.

Amúgy a munkát elvevős plakát valóban ostobaság votl orbánék részéről. A gond nem az, hogy elveszik a munkát, inkább az hogy el kell tartani őket családostól. Mint egy bizonyos másik kisebbséget akiket szintén nem igazán sikerült rávenni beilleszkedésre pár száz év alatt, pedig ők jóval kevésbé ellenségesen viselkednek és éreznek az őket befogadó civilizációval szemben.

Ms Diane Choksondik 2015.06.07. 16:09:01

@eßemfaßom meg áll: 2015.06.07. 16:02:39

ne zavard össze tényekkel, ez már neki nagyon nehéz összefüggés

eßemfaßom meg áll 2015.06.07. 16:14:39

@Ms Diane Choksondik: Á esélyem sincs összezavarni, számára azok a tények amelyek nem az ő álláspontját támasztják alá, egyszerűen nem léteznek így nem is rendíthetik meg az állásponját.

Nicktolvaj 2015.06.07. 16:17:24

@eßemfaßom meg áll:

Volt ám pár különbség a Kanadába utazó cigányok, és az ideözönlő harmadik világbeliek között.

1. A cigányok útlevéllel, legális úton mentek, míg az ideözönlők "határsértőként" az zöld határon bujkálva szöknek be.

2. A cigányok többnyire tudnak olvasni, míg az ideözönlők többnyire nem. Így a SAJÁT nyelvükön se lennének képesek semmiféle üzenetet elolvasni.

3. A cigányok megalázása a saját hazájukban EGYEZTETVE volt a "tudjukkikkel", az Orbán-féle bevándorlásellenes kampányt meg - amivel nem a bevándorlókhoz, hanem a saját szimpatizánsi táborához szólt - nem hagyta jóvá senki se a "tudjukkik" közül. Sőt épp ellenkezőleg.

_Wasp_ 2015.06.07. 16:19:10

@midnight coder: valószínűleg munkám révén többet utaztam mint te, illetve megkockáztatom, talán többet, mint az itt kommentelők 95%-a.

Ha például én egy hozzád hasonlót nem szeretnék az otthonomban/hazámban látni, ettől még nem érzem azt, hogy ki kéne plakátolnom e véleményemet (közpénzből ráadásul és nagy példányszámban), mert esetleg a magadfajtákban alaptalan félelmet keltene. Talán így érthetőbb az ellenérzésem a gyülölet keltésére alkalmas, azt sugalmazó reklámhordozókkal szemben.

Másrészt:

Az iszlám követőinek nagytöbbsége sem hisz abban, hogy maga és mások felrobbantásával a paradicsomba jut (ez általában komoly agymosás "eredménye"). Továbbá nem az összes bevándorló elvakult iszlamista. Ezen dolgok egybemosása például egy olyan folyamat, ami arra, hogy szándékosan torzítani kívánják a tényeket.

csak egy néző 2015.06.07. 16:20:40

@eßemfaßom meg áll:
"Az, hogy fizettetek az ugyebár nem lehet kérdés"

gepnarancs.hu/2012/01/3000-forintot-fizettek-egyes-tuntetoknek/

A birkamenetre buszokkal és lengyelből vonatoztatott tüntetőkról már szó se essék.

mandiner.blog.hu/2012/01/23/milyen_egymillio_tuntetesmatek_ii

Csak, hogy neked se legyen olyan nagy az örömöd

csak egy néző 2015.06.07. 16:28:41

"Németh Szilárd bejelentette, feljelentést tesz a Fidesz a plakátok megrongálása miatt"
„Oly módon, hogy rendőri mivoltunk rejtve maradjon” – elképesztő olvasmány a plakátrongálásról szóló rendőrségi jegyzőkönyv"
"Tombol a vörös terror! Ma még csak plakátokat rongálnak, holnap kuláklistáznak"

Szegény Bacsó ha élne, napi sorozatban mehetne a "Barátok közt" után a Tanu című sorozat is.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.06.07. 16:30:36

Pontosan Orbán kottájából játszotok ballib gyökerek. Csináljátok a cirkuszt a plakátok körül, így a Fidesz könnyebben ellopja a show-t a Jobbik elől. Csupán statiszták vagytok ebben a játékban, idióták..

DR. Smit Pal 2015.06.07. 16:30:52

Le kellett volna loni az ilyen mocskos hazaarulokat.

Ms Diane Choksondik 2015.06.07. 16:32:29

@csak egy néző: 2015.06.07. 16:20:40

nem olvastad el a gepnarancsos szart?? első mondat: "A videó forrása Kopaszakutya csatornája a YouTube-on, azt persze nem tudjuk ellenőrizni, mennyire hiteles"

legközelebb jelöld meg forrásként a móricka vagy a kretén magazint

eßemfaßom meg áll 2015.06.07. 16:32:54

@csak egy néző: Komolyan képes vagy égetni magad azzal a videós cikkel ahol két láb beszélget? :) Mindezt az mszp bajai videós önszopatása után? :))))

chepunk 2015.06.07. 16:37:15

Én úgy látom, hogy a Fidesznél többet nem lehet ártani ennek a nemzetnek! AZt gondoltam az amúgy is ön és egymás gyűlöletet nem lehet ezen népben tovább fokozni, de a Fidesznek sikerült!

chepunk 2015.06.07. 16:38:45

@DR. Smit Pal:

Mármint a Fideszeseket, meg KDNP-seket? AKik offshore cégekben árulgatják a letelepedési államkötvényt? Akik kettős állampolgárságokat hamisítgatnak?

KUHULIN 2015.06.07. 16:40:07

@chepunk: "AKik offshore cégekben árulgatják a letelepedési államkötvényt?"
Igen, azokat is!

Nicktolvaj 2015.06.07. 16:40:23

@_Wasp_:

"Ha például én egy hozzád hasonlót nem szeretnék az otthonomban/hazámban látni, ettől még nem érzem azt, hogy ki kéne plakátolnom e véleményemet "

Azt a kampányt láttad, amikor a brit alattvalók örömére azt plakátolták ki, hogy a Brit Királyság túl hideg a ROMÁN bevándorlóknak, ráadásul az utcaköveket se aranyból öntik?

Na és tiltakoztál ellene?

Vagy az EU-n belül csak a magyarok kénytelenek elviselni, hogy bárki bármikor idevonszolhassa a szaros seggét, AKÁR a zöld határon át, papírok nélkül is?

csak egy néző 2015.06.07. 16:49:37

@Ms Diane Choksondik: @eßemfaßom meg áll:
Wazze, nektek kár bármit is linkelni, ti úgyis azt mondjátok, amit belétek tápláltak, ha a felcsuti suttyótok beleszarik a befőttes üvegbe, hogy az nutella, azt is kétpofára zabálnátok.
Érdekes, hogy a bírkamenetre ideutaztatott fizetett tüntetőkről mélyen kussoltok.

Indriq 2015.06.07. 16:51:03

Remelem megvan az a pillanat, amikor egy kertitorpe elbontotta a kordont a parlamentnel. Ezek utan alszent dolog lenne, ha a masikra uvolt, hogy tartsa be a torvenyeket.
Masreszt a nagy kereszteny monokulturalis Magyarorszagnak tenyleg forintban kene mernie az emberek megsegiteset? Remelem joerzessel fordul az agyban egyik oldalarol a masikra, azzal a tudattal, hogy (mondjuk) 100k szavazo visszaszerzesevel 100-200 embert kuld vissza tudatosan a halalba.
Tetszik, hogy a fideszt vedok teljes atgondoltsag nelkul (sajat) penzre valtva gondolkodnak. Remelem egyszer egyeni szamlan fogjak vezetni a TB-t, EB-t es amikor valamelyik elfogy, az allamtol kap egy levelet, hogy a keret lemerult, dogoljon meg ahogy jol esik.

El kene gondolkozni, hogy tarsadalomban elunk, kozossegben, nem kene sajnalni az embertarsadtol a segito kezet.

Orbannak a legnagyobb bune, hogy szavazatokert az ember legaljasabb osztoneit huzza elo.

_Wasp_ 2015.06.07. 16:55:54

@Nicktolvaj: Láttam olyant is (szerencsére nem élőben), hogy embereket tárgyalás nélkül tarkón lőnek vagy lámpavasra akasztanak, de mivel nem ott és nem akkor volt, amire ráhatásom lehetett volna, ezért nem is tiltakoztam ellene.

Ez akkor és ott van, ahol én vagyok, és engedtessék meg nekem, hogy mindenféle emberi normának szembemenőnek tartsam ezt a plakátkampányt.

Az engem nem érdekel, hogy ki nyer a következő választáson, fidesz vagy mszp vagy jobbik, de az igenis érdekel, hogy senki ne akarjon más emberek nyomorán élősködni, azon nyerészkedni, másokban félelmet keltve, másokat erőszakkal elnyomva hatalomra jutni/hatalmát konzerválni.

élhetetlen 2015.06.07. 16:57:42

@Nicktolvaj: Nem érted, Mi? A három plakát.
1.Azt sugallja/feltételezi, hogy, ha ezt nem írják ki, akkor el fogja venni a magyarok munkáját.
2.Azt sugallja/feltételezi, hogy meg fogja szegni a magyar törvényeket.
3.Azt sugallja/feltételezi, hogy nem fogják tiszteletben tartani a magyar szokásokat.
Nos, jöjjön a „magyar, ne lopj” Bécsben. Ezzel sincs semmi baj, ugye, teljesen normális elvárás. De azért sok magyarnak rosszul esett, még akkor is, ha voltak magyarok, akik lopni jártak Bécsbe. Ráadásul ez a három plakát magyarul van, tehát az érintett nem érti. Egyetlen funkciója az, hogy te feltételezd, amit sugall.

Ms Diane Choksondik 2015.06.07. 17:05:35

@csak egy néző: 2015.06.07. 16:49:37

te, ha rakok be valami fost a chemtrailről, azt is ugyanilyen átszellemülten védnéd?

bkkzol 2015.06.07. 17:08:44

nem fogdába kellene vinni az ilyen hősöket hanem összezárni 5 nigériai és 5 afgán barátjával vagy 3 hétre.

Ms Diane Choksondik 2015.06.07. 17:08:54

@csak egy néző: 2015.06.07. 16:49:37

miről kussolok? épp röhögöm ki a pamkutyás "bizonyítékodat". mindegy, lépnem kell, de köszi, komolyan megnevettettél

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.06.07. 17:12:46

@Nicktolvaj: Én a NAV-ot a nagyhalakra küldeném rá: politikusok, vezető köztisztviselők, nagyértékű ingatlant vagy járművet vásárlók, magánpraxist folytató orvosok, pszichológusok, természetgyógyászok, alternatív kamugyógyítók és dietetikusok. Aztán a taxisok és uberesek, fodrászok, masszőrök és a többi adócsaló jöhet...

csak egy néző 2015.06.07. 17:20:09

@Ms Diane Choksondik:
A birkamenetet nem sikerült cáfolnod, kiskancsó, de nem baj, nem is vártam mást.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.06.07. 17:23:17

@Ms Diane Choksondik: A Fidesz is fizette az "önkénteseket" az utóbbi két választáson, de nem központilag, hanem a jelöltek zsebből, így bizonyíthatatlan. Jogászok, értenek hozzá. Nem az újságokban megjelent diákcsapatról van szó, ők semmi húzós dologban nem vettek részt, hiszen a párttagok gyerekeit és rokonait meg kellett kímélni...

jjoey 2015.06.07. 17:24:06

bízom benne, a sok plakáthívőt sem zavarta a "magyar ne lopj" osztrák bolti felírat pár éve, nyilván, akkor sem járt magyarisztánon kivül, így "az a tuti, amit a faludizsiben mondanak a haverok" (meg a templomban).
ha meg mégsem, akkor pont ezért zavar sokakat, ráadást a mi pénzünkből.
de sebaj, a Collosseumot is sokmindenre használták, nálunk is épülnek már a stadionok, és végül is Néro, Kaligula is vesztébe rohant :)

csak egy néző 2015.06.07. 17:28:43

@Ms Diane Choksondik:
Ezekről az agymosott idióta társaidról beszélsz?

youtu.be/2CWc4oUnhKg

szelíd galamb 2015.06.07. 17:31:33

@bölcsészmérnök:
Te tényleg bölcsészmérnök vagy?
Már ennyire szar lett az oktatás az országban?

eßemfaßom meg áll 2015.06.07. 17:35:43

@csak egy néző: bármitis tényleg felesleges, megpróbálhatnál valami bizonyított állítással előállni, nem "két lábbeszélget valamiról .. állítólag"

csak egy néző 2015.06.07. 17:50:37

@eßemfaßom meg áll:
Kűzdjön veled a f@szom. Nyalogasd csak a finom nutellát, amit a felcsuti suttyó ad nektek.

a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/1284/5759/original.jpg?w=600&h

eßemfaßom meg áll 2015.06.07. 17:52:38

Gyenge menekülés de ennél többre senki se számított

midnight coder 2015.06.07. 18:02:08

@_Wasp_: Annyira nem nagy baj, ha félelmet kelt bennük. Ha elmennek az tiszta haszon. Ha ide sem jönnek, az még inkább az. Persze ehhez Európának össze kell fognia. Szépen maradjon mindenki a saját kontinensén. Oldják meg a problémáikat a saját kultúrkörükön belül. Van egy rakás békés, biztonságos iszlamista ország, Pl. Szaúd-Arábia, Irán, Törökország, de még Egyiptom is ilyennek tekinthető. Oldják meg szépen a problémát ők ahogy tudják.

Nicktolvaj 2015.06.07. 18:11:26

@bkkzol:

"nem fogdába kellene vinni az ilyen hősöket hanem összezárni 5 nigériai és 5 afgán barátjával vagy 3 hétre"

Vagy 3 hét közmunka abban a debreceni táborban, ahol a kis kedvencei fegyveres őrökre támadtak.

csak egy néző 2015.06.07. 18:15:34

@eßemfaßom meg áll:
Gyenge válasz a kérdésemre, de többre senki sem számított. Te mennyit kaptál a birkameneten való sétáért?

Nicktolvaj 2015.06.07. 18:16:08

@jjoey:

"bízom benne, a sok plakáthívőt sem zavarta a "magyar ne lopj" osztrák bolti felírat pár éve"

Engem nem a tábla zavart, hanem az, hogy a sok szájtáti nyugatmajmoló konzumidióta nem csak magát alázta meg, de az egész magyar népet lejáratta azokkal a nagybevásárlásokkal.

Remélem, azóta az összes hülye valahol Londonban mosogat, szabad idejében meg buzifesztiválokra jár.

chepunk 2015.06.07. 18:20:40

@Nicktolvaj:

Ó te igenhülye!

"az EU-n belül csak a magyarok kénytelenek elviselni, hogy bárki bármikor idevonszolhassa a szaros seggét, AKÁR a zöld határon át, papírok nélkül is?"

Nem kötelességünk lenne védeni a schengeni határokat! Csak don pintérnek, a főnöke politikai okból ezzel ellentétes utasítást adott, hogy az idióta kijelentéseiből az belföldön profitálhasson az elveszett népszerűség visszaszerzése okán! A magyar kormány szervezte meg provokatív módon az ország elárasztását koszovóiakkal, ha nem jöttél volna rá! És még moszkvai gazdáiknál is jó pontokat szereztek az EU ellenesség felkorbácsolásával ez ügyben!

dual824 2015.06.07. 18:24:19

Addig úgy sem nyugszunk, míg az összes mocskos plakátot partvonalra nem tesszük!

Nicktolvaj 2015.06.07. 18:26:08

Na, ezt a Zentai bloggert épp most mutatták a TV2 Híradóban.

De nem írok inkább semmit a judeo-liberális oldalról.

31/48 2015.06.07. 18:26:32

@jjoey: engem nem zavart. Sőt a magam részéről az sem zavarna, ha bármelyik nyugati ország kitiltaná a magyarokat, vagy a tolvaj magyarokat és "magyarokat" korbáccsal veretné végig ki a városból valamemlyik szép sugárúton.

Minden nemzetnek a saját országában joga van ahhoz, hogy megválogassa, kit lát szívesen és kit nem. Ennyit erről. A kormány megint szórja a pénzt és uszít, de ami engem igazán elszomorít, hogy az ellenzékünk is ilyen agyatlan söpredékből áll, aki előre bejelentett módon ilyen ótvar "munkát" végez a plakátok eltávolításával. Ha valami szellemes ellenpropagandával lemázolták volna, vagy tényleges érdemi vita lenne arról, hogy kit, milyen körülmények között mennyi időre érdemes elszállásolni; kit tud, kit érdemes asszimilálni egy amúgy szegény és munkanélküliséggel (mind diplomás, mind képzetlen) valamint elvándorlással küszködő országba, akkor még meghallgattam volna, de megint csak ez megy. Valami euroszocialista szemét maszlag amit a balos csürhe benyalt és most őrjöng.

Hát köszönöm szépen nem. Köszönöm a Rendőrség munkáját és támogatom, hogy ha alkalom adódik vágják be a kóterba az egész szánalmas bagázst úgy ahogy van.

Nicktolvaj 2015.06.07. 18:30:41

@chepunk:

Figyelj, te nagyonhülye!

Az EU abba kényszerítette bele Magyarországot, az összes olyan országgal együtt, ahol belépnek az Unió területére ezek a mocskok, hogy NEM mérlegelhet, ki a menekült, ki a bevándorló - MINDEN szarházit alapból MENEKÜLTKÉNT kell kezelnie az érintett tagállamnak.

Akkor is, ha a 99%-uk nem menekül sehonnan.

Azt hiszed, te nagyonhülye, hogy az olaszok jókedvükben baszakszanak a sok szarházi kihalászásával?

31/48 2015.06.07. 18:31:17

@pythonozok: de legalábbis nem ilyen módon. A politikai aktivizmus meg ellenállás rendben van, de miért nem tudták legalább valami szellemes vagy szép módon megoldani. Ez így eléggé szánalmas. Mondjuk pártkutyáktól nem is vártam mást.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2015.06.07. 18:37:44

@csak egy néző: cáfolj majom, nem tudsz. Ezt a gittegyletet külföldről pénzelik.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2015.06.07. 18:38:52

@dual824: meg mindenkinek a szeme is legyen kilőve!
Rend legyen az országban, aki nem libsi, puszuljon!

Négy!!

dual824 2015.06.07. 18:45:38

@enpera: tegnap illetve mai nap folyamán hány embernek is lőtték ki a szemét?

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.07. 18:47:51

@enpera: aha. Tehát az enpera, az idióta és a barom mind a te nickjeid.
Köszi a bemutatkozást, kis fotelnáci!

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.07. 18:49:35

@31/48: rongálni semmilyen formában nem kellene. Ellenben időszerű lenne sittre vágni a jelenlegi kormányt.

Quadrille Lobster · http://oriblog.blog.hu/ 2015.06.07. 18:54:18

Igazatok van. Az összeset meg kéne hekkelni.

Ha már megakadályozni nem lehet, hogy kitegyék.

Quadrille Lobster · http://oriblog.blog.hu/ 2015.06.07. 18:55:16

Mitől félük majd legközelebb? A marslakóktól?

Épp ezzel a baromsággal most miről vonják el a figyelmet? Mondjuk van miről, egyik mutyinak sincs még vége.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.07. 18:57:44

@Quadrille Lobster: ezt mondom én is.
internetadó, halálbüntetés, most ez... valamit nagyon el akarnak hallgatni, nem véletlen ez a sok gumicsont.

monddazigazatmar 2015.06.07. 18:58:28

@_Wasp_: " a magyarok is elveszik a magyarok elől a munkát, "
Idióta. Akkor erre kell még egy kis plusz probléma, ugye?
Mondom megint. Ha a kecskepásztor nem kap munkát, mert semmire sem alkalmas, akkor szerinted mégis ki fogja eltartani?
Egyébként már most van 3000. Eddig negyvenezren jöttek idén. Véleményed szerint hány fő lesz amit már megérez a nemzetgazdaság?

2. Egy valaki, akinek nincs munkája, pénze, szakértelme semmilye, az szerinted olyan távol fog állni attól, hogy bűnözzön?
3. Eddig nem kellett csadorban járnod. Remek. Akkor engedjünk be ide néhány ezer afgánt, hadd telepedjenek le, és kezdjenek el 10 év múlva megverni nőket akik szerintük erkölcstelenek.
Mert ilyen példát már ugye láttunk franciában.

Nincs túl sok eszed ugye?

bandiras2 2015.06.07. 18:59:19

Köszönöm istenem hogy a szövetségesek győztek! El tudsz képzelni egy olyan világot ahol ezek a gonosz nácik győztek?
www.youtube.com/watch?v=xBXoXB3QvyI

Eközben Londonban:
www.youtube.com/watch?v=eziF1aujpLQ

Kéreb abloggazdákat, hogy érdemben is reagáljana a két videóban felvetett problémákra, ne csak töröljenek mert csak.
(nem tetszik a véleménye, szóval a szólásszabadság és a demokrácia nevében cenzúra!)

bandiras2 2015.06.07. 19:11:58

Andrew Clavan kedvenc zsidó származású megmondóemberem magyarázza a multikulturalizmust:
www.youtube.com/watch?v=9POkP2oCFhA

♔batyu♔ 2015.06.07. 19:22:05

Lehetett sejteni, hogy ti vagytok az index által hazudott, "felháborodott tömeg".

Remélem a gatyátok is rámegy erre.

♔batyu♔ 2015.06.07. 19:25:45

@bölcsészmérnök: Épp erre gondoltam reggel. Orbán már megint jól megszívatta ezeket a lúzereket és jót röhög rajtuk.

Reggel a TV híradóban mutogatják, hogy az osztrákok, németek vissza küldenek vagy 15.000 bevándorlót, szerencsétlen ballibsi, pedig a riport után magyarázza, hogy olyan szar itt élni, hogy itt nem is marad a bevándorló, megy tovább.

♔batyu♔ 2015.06.07. 19:28:12

@dual824: Persze, aztán szépen ki is fizeted és kettőt tesznek ki helyette. Tömegbázisod eleve nincs, szóval három haveroddal nem sokra jutsz.

_Wasp_ 2015.06.07. 19:36:00

@monddazigazatmar: (a személyeskedésed elsősorban nem az én értelmi képességeim kritikájaként értelmeződik.)

Jogod van engem hülyének tartani azért, mert mást gondolok amit te, ugyanúgy, nekem ad abszurdum például lehetne jogom ahhoz, hogy a magadfajtákat lámpavasra való semmirekellőknek tartsam, de nem lehet ahhoz jogom, hogy e véleményemnek (közpénzen finanszírozott) plakátokon, félelemkeltésre alkalmas módon hangot adjak.

ennél egyszerűbben tényleg nem tudom számodra elmagyarázni, ha akarod belemehetünk a nemzetközi szerződésekben vállalt kötelezettségeink teljesítésébe, az Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozatának értelmezésébe, de félek, hogy süket fülekre találna, úgyhogy maradjunk az egyszerű példáknál.

Mr. Mackey szavaival élve:
"Másokat bűnözőnek beállítani, általánosítóan degradálni, megfélemlíteni az ROSSZ. Értem?!"

Kalmár 2015.06.07. 19:44:50

Politikai celebek vagytok!

Ott van a helyetek a sitten.
Piti zsebhuszárok!

Tudományos libsizmus 2015.06.07. 19:45:36

Örömmel látom, hogy libsi barátaink keményen küzdenek, hogy 2018-ban megint ne szavazzon rájuk senki.

Tudományos libsizmus 2015.06.07. 19:52:02

Mindazonáltal nem nagyon értem, ha a cigányokat úgy utálják a libsik, mint a pestist, vajon miért áll fel nekik az afgán meg a paki tevehajcsároktól.

Kalmár 2015.06.07. 19:56:24

@_Wasp_: A kormány álláspontját közpénzen közölni teljesen normális!
Nem úgy mint ti.
A szólás szabadság lovagjaiként meg akarjátok akadályozni, hogy ők ne mondhassák el a véleményüket.......

Liberális tolerancia = letépni, elhallgattatni, tönkretenni

Szép világ!

Ezért mentek a kukába!

bandiras2 2015.06.07. 20:03:28

@Kalmár:
-Egyes számú legfőbb és felülbírálhatatlan szabály: A zsidónak MINDIG igaza van
-Kettes számú egfőbb és felülbírálhatatlan szabály: Ha a zsidónak mégsincs igaza, az egyes számú szabály azonnal működésbe lép.
-Alapeljárás arra az esetre amennyiben "A tények makacs dolgok": vagy személyeskedéssel, irreleváns téma bedobásával kell terelni a figyelmet, vagy pedig agyonhallgatni a témát amennyiben lehetséges. "amiről nem tudsz az nem is létezik"

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.07. 20:05:11

Igy legalább az együtt finanszírozza majd a plakátkampányt a büntetésekből.

Tépkedjetek nyugodtan.

aztakurvahovaszulettem 2015.06.07. 20:05:13

@apro_marosan_petergabor: itthon laksz te öreg ? én az ilyen posványban lakókkal(mint te) integrálódom minden nap, ezt nem megvédeni kell hanem helyrehozni megjavítani jobbá tenni stb... leginkább fejlődni és nem vissza barmok mint ahogy az ostoba szűklátókürű neandervölgyi fajtátok teszi :-)

bandiras2 2015.06.07. 20:05:35

@bandiras2: Szerencsétleneknek már a terelés se megy. Jól ráirányították mindenki figyelmét, ezzel végleg kényszerpályára lökve orbánt. Ha azt a 250 000 bevándorlót beengedi ide, akkor azzal megnyerte a választást a jobbiknak. És persze ne feledjük az MSZmP "HÁROMMILLIÓ ROMÁN VENDÉGMUNKÁS" szlogenjét se...

dual824 2015.06.07. 20:06:42

@♔batyu♔: "Tömegbázisod eleve nincs, szóval három haveroddal nem sokra jutsz."

Tényleg? Ahhoz képest, hogy nincs úgymond tömegbázisunk elég szépen amortizálódnak a célpontjaink. Lásd térkép. (keress rá).

♔batyu♔ 2015.06.07. 20:14:10

@dual824: És gondolod, ha nem látják akkor nincs? Tipikus komancs-libsi dolog ez, letépem, hogy ne lássák. Ezzel aztán megoldottad.

Egyébként nincs tömegbázisotok, azokat a plakátokat lb. talán harminc olyan rongálja meg mint te, elhiheted.

Kerek négyszög 2015.06.07. 20:17:48

Hajrá demokraták!

Ne hagyjátok magatokat!

monddazigazatmar 2015.06.07. 20:17:56

@_Wasp_: Értem, tehát a magamfajtát azt lámpavasra, de a menekültet nehogy bűnözőnek nézze valaki.

Mesélj, te nagyon hülye, hogy a "ne vedd el a munkát", "viselkedj rendesen" hogyan és milyen módon kelt benned félelmet?
"A wc után moss kezet!" tábla is rettegésre ad okot számodra? esetleg a "Nagyfesz, ne nyúlj hozzá" kiírás is?

Egyébként, a "ha ide jössz, akkor a mi törvényeinket kell betartani" egyébként nem azt mondja, hogy bűnöző aki idejön. A mi törvényeink. Tudod, mondjuk nem lehet halálra kövezni valakit, vagy nem lehet 4 feleséged. 10 évesen nem mehetsz férjhez, meg ilyenek.

monddazigazatmar 2015.06.07. 20:21:11

@dual824: Kemény vagy baszod. Le tudtok tépkedni plakátokat :D
Szánalom

dual824 2015.06.07. 20:21:12

"talán harminc olyan rongálja meg mint te, elhiheted."
Pont elég a célra.

zobod 2015.06.07. 20:22:19

Éretlen, naív gyerekek vagytok, akiket kihasználnak.

monddazigazatmar 2015.06.07. 20:23:51

@dual824: Ja, a nagy liberális világnézetedbe az hogy fér össze a szólásszabadsággal meg véleménynyilvánítással, hogy letéped ami neked nem tetszik?
Te, kis utolsó csíra milyen jogon döntöd el, hogy mire mehet a közpénz? Mi van akkor, ha engem speciel érdekel, hogy a kormány mit akar mondani? Meg még mondjuk X százezer embert?

dual824 2015.06.07. 20:26:10

"Kemény vagy baszod. Le tudtok tépkedni plakátokat"
Kemény vagy baszod. Uszító plakátokat tudtok kiragasztani mi?

kun andras 2015.06.07. 20:26:56

A szart is ki kéne belőletek verni.

csak egy néző 2015.06.07. 20:27:45

@enpera:
" cáfolj majom, nem tudsz. Ezt a gittegyletet külföldről pénzelik"
Bizonyíts barom, ha tudod.

Fekete Pestis 2015.06.07. 20:28:12

@_Wasp_:

jó, az igaz, hogy a fidesz súlyosan demagóg (csakúgy mint a kommerek 2004-ben, a 23m románozással), de

1. tanulatlan, más kulturájú emberek befogadása kockázatos. vagyis az ebböl származó kár > az ebböl származó haszon.

Gondoljunk Theo Van Gogh-ra, a Jylland Postenre, a 2005-ös londoni metrórobbantásra, meg a 2005-ös párizsi zavargásokra, stb.

2. Azért is káros a más kulturájú, tanulatlan emberek befogadása, mert ezek nem tudnak azokkal a lehetöségekkel élni, amit a modern nyugati, szekuláris társadalom nekik kínál. Nem asszertívak, a tanulás nem éerték számukra, nem alkalmazkodnak a többséghez. Így aztán nem érnek el sikert, amiért csalódottak lesznek, és az iszlámhoz csatlakoznak. És szíriába mennek dzsihádosdit játszani, meg keresztrefeszítösdit játszani, és amikor visszajönnek Ny-Eu-ba, akkor kiképzett talibánok lesznek.

3. Abba is gondoljunk bele, hogy mi a mai nyugati társadalom legföbb erénye. A szólásszabadság, az állam && 1ház szétválasztása, nöi egyenjogúság. Az iszlám mindegyiket tagadja. Akkor meg mi a fenéenek fogadjuk be öket?!

4. És igen: a dolognak van anyagi vonzata is. sok pénzbe kerül + hála helyett bombákat kapunk a metróra meg a vonatülés alá. Mit nyerünk ezzel az egésszel? Semmit. Akkor meg mi a fenének csináljuk, miért fogadjunk be a mi szokásainkkal szemben ellenséges, tanulatlan idegeneket?!

Megjegyzem: a kínai meg az egyéb ssárga befogadása kifejezetten hasznos, mert tölük lehet tanulni p.l. kitartást, munkaszeretetet, stb. De mi itt most a muszlimokról (meg kisebb részben a négerekröl) beszélünk. És akkor is más a helyzet, ha ezek tanultak, és kurrens tapasztalattal rendelkeznek. De nem ez a helyzet, feltéve, hogy a dzsihádizmust meg a robbantgatást nem tekintjük szakmai tapasztalatnak ;)

dual824 2015.06.07. 20:31:08

@monddazigazatmar: "Te, kis utolsó csíra milyen jogon döntöd el, hogy mire mehet a közpénz?"
Ahá! Közpénzből gyűlölet hadjárat! Az jó aztatat szeressük! Ha közpénz, akkor van beleszólásom. Mennyi válaísz is ment vissza a konzultáciÓCSKAból a teljes népesség körében?

monddazigazatmar 2015.06.07. 20:31:20

@dual824: Mi az uszítás abban, hogy viselkedj jól, és játssz a mi szabályaink szerint?

monddazigazatmar 2015.06.07. 20:33:15

@dual824:
1. Válaszolj bazmeg, mi ezen a gyűlöletkampány?
2. NEKEM nincs beleszólásom? Te valami felkent akárki vagy, aki majd eldöntheti, hogy mit írhat ki a kormány? Te vagy a főcenzor, vagy mégis kinek képzeled magad?

dual824 2015.06.07. 20:34:51

@monddazigazatmar Ha csak ennyi lenne, akkor semmi. De nem ez a baj.

monddazigazatmar 2015.06.07. 20:35:15

@Fekete Pestis: A kínaiaktól meg lehet tanulni azt is, hogy hogyan lehet adót csalni, meg csempészni.

Fekete Pestis 2015.06.07. 20:35:37

Ja igen: meg szoktak keresni fejvadászok dubai-i meg szaud arábiai munkákkal. Visszautásítom öket, mert semmi kedvem a csadorosdihoz, müezzinesdihez meg vallási rendörségesdihez.

Namármost: milyen szívás lenne, ha a müezzin meg a muszlim vallási rendörség jönne házhoz ide nekem?

BTW: ajáanlom mindenkinek a figyelmébe, hogy guglizza ki mi is a a Schilderswijk és mi köze van a sariá-hoz?

(Hága egy városrészében a mohamedánok bevezették saját szakállra [hehe] a sariát, és inzultálják az azt be nem tartókat)

www.telegraaf.nl/binnenland/22818618/__Pro-ISIS_demonstratie_Schilderswijk__.html

nos.nl/artikel/508118-in-deel-schilderswijk-is-sharia-wet.html

Fekete Pestis 2015.06.07. 20:36:08

@monddazigazatmar: adócsalásban meg csempészetben a magyarok viszik a prímet.

dual824 2015.06.07. 20:37:38

@monddazigazatmar: "Te vagy a főcenzor, vagy mégis kinek képzeled magad?" Ellenzékinek. Demokratának. Humanistának.

monddazigazatmar 2015.06.07. 20:40:21

@dual824: Válaszolj te demokrata humanista.
Milyen jogon tépkeded le a neked nem tetsző feliratokat? Ki kért meg rá? Ki engedte? Milyen jogon korlátozol meg másokat abban, hogy elolvassa amit a regnáló kormány közölni akar vele?

monddazigazatmar 2015.06.07. 20:41:02

@Fekete Pestis: Azt csak hiszed. Nézz utána nyugodtan

Tudományos libsizmus 2015.06.07. 20:43:29

@Fekete Pestis:
Már megint összekevered a magyarokat a cigányokkal és a zsidókkal.

_Wasp_ 2015.06.07. 20:45:00

@Fekete Pestis: Hasznosság oldaláról: a fogyó népességünknek hasznos is lehet, ha kapunk egy kis vérfrissítést.

Gyakorlati oldalról: vallás alapján akarod szortírozni, kit küldesz haza és kit nem? vagy bőrszín alapján? Még akkor is, ha ezt akarnád, ez ma és itt kivitelezhetetlen.

Ha belegondolsz, nem a társadalmi rendszerüket akarjuk átvenni (ilyet szerintem sem az ellenzékiek nem állítottak, sem a kormánypártiak nem adtak az ellenzék szájába), hanem személy szerint azokat az embereket nem szeretném megfélemlíteni felesleges keménykedéssel, akik abból a rendszerből menekülnek.

Azt egyébként megértem, miért nem mennél oda dolgozni, pedig amúgy ott a jól képzett mérnököket tisztességesen megfizetik.

dual824 2015.06.07. 20:47:03

"Milyen jogon tépkeded le a neked nem tetsző feliratokat" A nép jogán.
"Milyen jogon korlátozol meg másokat abban, hogy elolvassa amit a regnáló kormány közölni akar vele?"
Nevelői szándékkal. Mivel, ha még az ideig-óráig regnáló kormány bűnt követ el, akkor nekünk kell korrigálni. Ezzel csak jót teszünk a kormánynak!

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.07. 20:48:54

@dual824: Remélem a kormány civilek zöldre rugdosnak.

monddazigazatmar 2015.06.07. 20:49:01

@_Wasp_: Azért nem fáj néha a saját idiotizmusod?
"ogyó népességünknek hasznos is lehet, ha kapunk egy kis vérfrissítést."
Esetleg arra nem gondolsz, hogy akkor majd hívunk ide valakiket? Esetleg úgy mint Ausztrália, hogy amiből hiány van, olyat enged be? Pont pakisztáni tevehajcsárokkal akarsz vértfrissíteni?

dual824 2015.06.07. 20:50:36

"Remélem a kormány civilek zöldre rugdosnak."
Na most akkor mit is csinálnak a zöld civilek?

Bernik 2015.06.07. 20:50:46

1. Azok mozgatják a hazai eseményeket, akik észrevették, vagy feladatul kapták, hogy az a "hasznos", a bolsevik érdekeket akkor képviselik a leghatékonyabban, ha a "nemzeti" és "jobboldali" álarcot viselő, alapjában kommunista (tehát csak az elvi azonosság miatt fasiszta) Orbán Viktort támogatják.
2. A plakátügy és a legújabban felbukkanó, nyugatellenes fideszpropaganda nem csupán a kádári diktatúra, hanem az ötvenes évek kommunista diktatúrájának stílusa.
3. A sztálinista "magyar" szélsőbal 13 éve ébredt rá, hogy Orbán a hatalomért mindenben hajlandó kiszolgálni. Ezért vették fel és adták ki az őszödi beszédet, ugrasztották a népnek 2006. őszén ávós módszerekkel a rendőrséget és vezetgették rabláncon Gyurcsány embereit a 2010-es válsztások előtt. Mert természetesen az MSZP nekik nem volt eléggé kommunista.
4. Orbán persze megszolgálja a hatalomba segítését a 2010. óta egyre brutálisabban bevezetett kommunista diktatúrával és KGB-barátsággal, de az EU ezer-milliárdjairól nyilván nem akar lemondani.
5. A népet hülyíteni kell a hazug propagandával, a lezüllesztett oktatással és nyugatellenességgel, de a valódi jobboldaldaliakat is tovább kell etetni a "nemzeti" álarccal.
6. Az orbáni érdekeket szolgáló plakátrongálókat is ilyen hatékonyan kapta el a "rendőrség" pár éve? Ha nem, miért nem?
7. A 2006. őszi, Károly körúti tankvezető sofőr miért úszta meg egy semmivel a tankrablást és közveszély okozást? Csak nem előre megszervezett, bolsevik provokáció volt az egész, Orbán hatalomba segítésére?
A két kérdés a végén estig folytatható lenne újabbakkal.
Csak azt nem értem, mi mond ellent mindennek?!
Hogyan gondolják a kiutat azok, akik e kérdések megválaszolása nélkül akarnak újra demokráciát Magyaroszágon?!

Kalmár 2015.06.07. 20:51:56

@kun andras: Durva és erőszakos vagy!
De tetszik az ötlet :)

2015.06.07. 20:52:06

@dual824:
> "Milyen jogon tépkeded le a neked nem tetsző feliratokat" A nép jogán.

Ti lennétek a nép? És a nép egyöntetűen kimondta, hogy plakátot akar tépkedni?

A jobboldalon ez áll:
"Az Y-GEN Egyesület, az EGYÜTT társult ifjúsági szervezetének blogja."

A népnek mekkora része is szavazott az EGYÜTT-re? Majd ha lesz igazi többségetek! No nem olyan, mint Orbánnak, hanem olyan, amiről mindig beszéltek: a 10 millió ember 50%-a, azaz minimum 5 millió listás szavazat. Addig jobb lenne a saját nevetekben beszélni!

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.07. 20:52:07

@_Wasp_: Az a fasza, hogy a baloldal olyan kiszámíthatóan buta, hogy minden bedobott gumicsontra pont azt csinálja, amit Orbán akar.

1. keleti nyitás - nem üzletelünk keleti diktátorokkal
2. gazd. bevándorlási stop - jó üzlet nekünk a keleti diktatúrák söpredéke
3. rezsicsöki - növeljük a rezsit

priceless

monddazigazatmar 2015.06.07. 20:52:12

@dual824: A kurva édesanyádat te csíra. A nép jogán? TE vagy a nép? ÉN nem?

Te buzi liberó ne nevelgessél senkit. Majd ha megválaszt az ország, akkor majd nevelhetsz. Jelenleg meggátolsz abban, hogy elolvassam, hogy mit akar velem közölni a kormány.

Le kéne menni egy-két ilyen plakáthoz, aztán néhány bölcsész liberót jól megrugdalni.

Tudományos libsizmus 2015.06.07. 20:53:48

@Bernik:
Ja. Nem ti szoktatok összeesküvés elméleteket gyártani. Ááá, nem.

_Wasp_ 2015.06.07. 20:53:50

@monddazigazatmar: "Értem, tehát a magamfajtát azt lámpavasra, de a menekültet nehogy bűnözőnek nézze valaki."
Nem ezt írtam egy szóval sem. Az értő olvasásra szerintem szándd rá az időt, látszólag nem megy annyira.

Azt írtam, hogy minden bizonnyal nem tetszene neked, ha valaki téged meg akarna félemlíteni, veled kapcsolatban általánosítana, azonban ezt te minden gátlás nélkül kéjes örömmel követed el. Ez egyébként nagyon csúnya dolog, szégyellem magam helyetted is.

"Mesélj, te nagyon hülye, hogy a "ne vedd el a munkát", "viselkedj rendesen" hogyan és milyen módon kelt benned félelmet?"

A "nagyon hülye" részre nem különösebben reagálnék, nagyjából természetes, hogy te például nem tudod felmérni az erőviszonyokat pár kommentből.

Véleményem - és nagyjából a közvélekedés szerint - félelemkeltésre alkalmas mindaz az általánosító, gyűlöletkeltő, uszító magatartás, ami arra irányul, hogy a társadalmi csoporthoz tartozókat korábbi magatartásuktól függetlenül hátránnyal sújtsa. Ha nem érted például, hogy miért sért engem magyarságomban a "MAGYAR NE LOPJ" tábla, és ha ezt közpénzből finanszírozták volna annak idején, miért lett volna jogos nemzetközi botrány belőle. Ha ezt tényleg nem érted, akkor neked valószínűleg felesleges tovább magyaráznom, elfogadom, hogy az arcbőr vastagsága egyénenként különböző, és te efféle atrocitásokat irányodba természetesnek veszel.

Én személy szerint nem vagyok ilyenhez hozzászokva, lehet, hogy más körökben mozgunk.

_Wasp_ 2015.06.07. 20:57:21

@_Wasp_: egyébként korábban fidesz szavazó voltam, mielőtt belemennél további általánosításban, most pedig "nem szavazó" vagyok, mert mindegynek gondolom, ki nyer, csak azt nem gondolom mindegynek, hogy az aktuálisan kormányzó erők merre kívánják alakítani a társadalmi rendet, korábban kapott felhatalmazásuk tartalmától függetlenül.

_Wasp_ 2015.06.07. 20:59:27

@monddazigazatmar: ja igen. és én a plakát letépését sem tartom helyesnek (talán esetleg leköpését igen), de azt nagyon szívesen megnézném, hogy a sogoraid, komáid, hittársaid segítsége nélkül megpróbálsz mondjuk engem "megrugdalni"

Alick 2015.06.07. 21:01:49

@_Wasp_: Annak idején jóval erősebb üzenetű "magyar ne lopj" táblákkal találkoztam Bécsben... de nem gondoltam, hogy ezeket döntögetnem kellett volna, inkább fanyar belső mosollyal reagáltam a helyzetre, hogy vannak honfitársaim, akiknek szükségeük van erre a felszólításra... de hát "kinek nem inge...".

Ha már táblaállítás, inkább angolul és arabul kellett volna felírni, hogy "Mi tiszteljük a menekülti jogaidat, te is tartsd tiszteletben a kultúránkat és a törvényeinket!"

2015.06.07. 21:01:54

- Nekem azért mégiscsak lelkiismeret furdalásom van
- Ugyan miért?
- Hát hogy becsaptuk az embereket.
- Kit csaptunk volna be? Hisz mi tudjuk miről van szó! Az embereket? Azok szarnak nagy ívben a fidesz plakátjaira, ők bevándorló-ügyet szeretnék megoldani... Na de a fideszeseket! Azoknak alaposan befűtöttünk! Nem szeretnék most a bőrükben lenni. Kiadtuk a jelszót, hogy letépjük a plakátokat, és letéptük a plakátokat! Nem ígérgetünk mi a levegőbe!

dual824 2015.06.07. 21:01:59

"A kurva édesanyádat te csíra"
Nem is tudtam, hogy ismered anyámat? Honnan vetted? Beszéltem vele, pedig ő nem ismer téged. Lehet, hogy azért mert, egy senki vagy? Egy szerencsétlen szemetesből kimászott abortátum? Amit nem tudtak emiatt állati takarmánynak feldolgozni? Szegény disznók miről maradtak le!

dual824 2015.06.07. 21:03:33

"Te buzi liberó" Mi van visszautasított egy liberó?

_Wasp_ 2015.06.07. 21:05:17

@Alick: én speciel rosszul éreztem magam az említett tábláktól, úgy éreztem, egy közösségbe sorolnak a tolvajokkal bűnözőkkel, és nem szolgáltam rá.

Viszont megjegyzem, hogy azért amit írtál, sokkal finomabb, és teljesen más üzenettel bír. Ezzel én is tudnék azonosulni és békében lennék.

Aki hozzánk jön, tartsa be a törvényeinket, ha nem teszi, sújtson le rá az teljes szigorával. (mint ahogyan sújtson le, jobb és baloldaliakra, szavazókra és politikusokra is egységes szigorral egy ideális világban)

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.07. 21:05:52

@Alick: A politikai menekült jogait tisztelni kell. Ilyen mmagyarországra nem érkezhet(legfeljebb repülővel), mert minden szomszédunkban béke van.

monddazigazatmar 2015.06.07. 21:10:47

@_Wasp_: Továbbra is mondom.
Az, hogy ITT a MI törvényeinket kell betartani az nem félelemkeltő.
Nem gyűlölködő, és nem uszító. ITT nem lehet az azeri hegyi törvények alapján lenni.
Ha a bevándorlónak szánja, akkor információ. Ha nekem, akkor megnyugtatás, hogy holnaptól nem a saria alapján fognak elítélni, ha nem veszem fel a burkát.

A kultúrára is érvényes. Ne lepődjön meg a muszlim, ha picsagatyás lánykákat lát az utcán. Tartsa tiszteletben, és ne öntse le savval.
Hol gyűlöletkeltő ez?

monddazigazatmar 2015.06.07. 21:12:11

@_Wasp_: Értem. Világutazó és karatemester is vagy.

_Wasp_ 2015.06.07. 21:13:57

@monddazigazatmar:
Az, hogy "itt a mi törvényeinket kell betartani", szerintem sem félelemkeltő.

A bevándorlónak, aki a nyelvet sem ismeri nem információ. Ha a nyelvet ismeri, és beilleszkedett, akkor szimplán sértő.

Az állampolgároknak is sértő, hogy olyan retardáltnak gondolják őket, hogy ha nincs plakát, holnaptól vallásrendőrség van, az iszlám elvei alapján.

Szerintem vagy terelsz, vagy tényleg nem érted mi a probléma, utóbbi esetben kérlek olvass vissza csak pár hozzászólást.

monddazigazatmar 2015.06.07. 21:14:35

@dual824: A kérdésekre válaszolj kis libsi. Ki és milyen jogokat adott a te libsi kezedbe, hogy letépkedj plakátokat, és megakadályozz engem abban, hogy eljusson hozzám a kormány üzenete.

dual824 2015.06.07. 21:18:03

@monddazigazatmar: Nem tudsz olvasni.

De azért segítek. Látom nem megy! 20 47 03

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.06.07. 21:18:53

@monddazigazatmar:

FIDESZNÁCI! Takarodj a plakátaiddal vissza a 3. birodalomba!

_Wasp_ 2015.06.07. 21:19:47

@monddazigazatmar: nem, egyik sem, viszont - ne vedd már ezt rossz néven - tapasztalatom szerint a magadfajta kommentelőkhöz mért fizikai közelség és a verbálisan/tettlegesen kimutatott bátorságuk között fordított arányosság áll fenn.

Gondolj arra, hogy egyszer majd a gyermekeid is olvashatják, miket kommenteltél ide, és szégyenkezni fognak miattad.

monddazigazatmar 2015.06.07. 21:22:51

@_Wasp_: Világutazásaid közben ha átmentél a határon, akkor ott ki van téve, a megengedett sebességek.
Osztrákban az is, hogy fel kell kapcsolni a fényszórót.

Ez nem azt jelenti, hogy aki odamegy az notórius gyorshajtó, hanem informálják a sofőröket, hogy arra mik a szabályok.
1. A bevándorlónak hányféle nyelven kellene felírni? Te ne döntsd már el más helyett, hogy neki mi a sértő. Attól mert el tud olvasni, vagy le tud fordíttatni egy mondatot még nem lesz belőle jogász.
Ha nekem speciel azt mondják, hogy be kell tartani a törvényt, akkor megvonom a vállam, vagy azt mondom, hogy eddig is betartottam.

2. Az állampolgárnak megnyugtatás, hogy nem liberó elvek alapján van vezetve az ország.
De nyilván ahány állampolgár annyi érzést fog kelteni benne. Megnyugszik vagy megsértődik, egyéni dolog.
Amit nem csinál az az uszítás, meg a gyűlöletkeltés. Ugye félelemkeltő meg uszító kampányt láttunk már amikor 23 millió románnal ijesztegettek.
Az pedig gáz, hogy néhány önjelölt paprikajancsi eldönti, hogy mi lehet kiírva, meg mi nem.

Punxsutawney Mormota 2015.06.07. 21:23:46

@bkkzol: Téged meg a kosár rühes majommal kellene összezárni. Ismersz egyetlen afgánt, nigériait? Vagy egyszer voltál tunéziai all inclusiveban, ültél tevén és ezért ítéled meg ilyen nagy magabiztossággal a világ népeit?

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.06.07. 21:23:53

@monddazigazatmar: "Ne lepődjön meg a muszlim, ha picsagatyás lánykákat lát az utcán. Tartsa tiszteletben, és ne öntse le savval."

te lepusztult agyú orbán birka, pont a fiudeszes öreg faszi akarta sósavval leönteni a fideszmaffia székházánál tüntetőket.

De lehet, hogy te voltál az a hírhedt Sósav bácsi, te is vagy olyan primitív kádári proli.

monddazigazatmar 2015.06.07. 21:24:52

@dual824: Ja, hogy te vagy a nép, és épp nevelsz. Ezt már én is kiröhögtem, meg más is.
Egy önjelölt kis náci vagy, aki a szólásszabadság égisze alatt épp megpróbálja megakadályozni a neki nem szimpatikus kommunikációt.

monddazigazatmar 2015.06.07. 21:27:07

@_Wasp_: Vagy miattad fognak szégyenkezni a gyerekeid. Esetleg nem fogják olvasni, mert 30 év múlva a budapesti ajatollah kitalálja, hogy az internet rossz, és betiltja.

_Wasp_ 2015.06.07. 21:28:36

@monddazigazatmar: megint terelsz. Nem azzal van baj, ha informálják a külföldi állampolgárokat a helyileg érvényes rendeletekről, hanem ha ez olyan formában van megtéve, hogy nyilvánvalóan sértő egy közösségre nézvést.

És igen, én eldönthetem, hogy nekem mi az ami belefér, mint írtam, ahogyan különböző kettőnk arcán a bőr vastagsága, úgy különböző az igényünk a mások emberi méltóságának tiszteletben tartására is.

A politikai szempontok engem itt nem érdekelnek. Tőlem vezethetnék az országot a szocialisták, vezetheti a fideszesek, de lehetne akár királyság is, ami számomra kizárólagos jelentőséggel bír, hogy tartsuk tiszteletben a többi embert, ahogyan magammal kapcsolatban is elvárom, hogy engem is tiszteletben tartsanak.

Más igényszint más elvárások, értem én, de kell azért egy minimumszintet megütni ahhoz, hogy az ember európainak mondhassa ma magát.

monddazigazatmar 2015.06.07. 21:29:27

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül:
balfasz
www.erdekesvilag.hu/szornyu-es-szomoru-sorsok-az-iszlam-vilag-noi-aldozatai-akiket-egy-eletre-elcsufitottak/

A világ vicce, hogy mennyire a lelketekre vettétek, hogy egy öreg faszi, egymaga odaszólt egy ilyet a ballib harcosoknak.

Fekete Pestis 2015.06.07. 21:30:11

@_Wasp_: '

nézd, ha beereszted öket, akkor elöbb utóbb jogokat követelnek.
1. lépés: mecset épitése
2. lépés: a mecsetbe uszító prédikátorok jönnek szaud-arábiából
3. lépés: a villamosra is csak biztonsági kapun át száll6sz ;)

és ha egy bizonyos számarányt elérnek, akkor a képv. demokrácia miatt egyre jobban bele fognak a törvénykezésbe szólni.
P.l. Hollandiában Balkenende úgy akarta az Alkotmányt megváltoztatni, hogy az kizárja hogy késöbb muszlim jellegüre szabják át az Alkotmányt [tehát a nyugati szabadságjogokat és vívmányokat kigyomlálják belöle].

_Wasp_ 2015.06.07. 21:30:51

@monddazigazatmar: az iszlám törvények bevezetésének európai unión belül a következő néhányszáz éven belül valószínűségre érzésem szerint valahol akörül van, minthogy az észérvek és a tények előtt meghajolva megváltoztatod a nyilvánvalóan tarthatatlan álláspontodat és verbálisan hamut szórsz a fejedre.

2015.06.07. 21:32:16

@monddazigazatmar: Az ő gyerekei majd egy megsárgult, hajdanán kék papírt találnak meg a pincében, amin valami olyasmi szöveg van, hogy "HA MAGYA...". És apa meg elmeséli, hogy ez még a régi szép időkből származik, amikor még ők sk. tépkedték a bevándorlós plakátokat, és nem a sok, innen onnan betódult jött-ment fele pénzért :)

Fekete Pestis 2015.06.07. 21:33:35

@_Wasp_: "de kell azért egy minimumszintet megütni ahhoz, hogy az ember európainak mondhassa ma magát."

bocs, de ez egyre nagyobb luxus lesz. (L. Schilderswijki saria-rendörség).

Az más kérdés, hogy a muszlim terrorveszélyre hivatkozással a MI szabadságjogainkat fogja veszély érni.
Ehhez ugye, kell a muszlim veszély (mint hiv. alap). Ahhoz meg kellenek a muszlimok.
Ha nincsenek muszlimok, igen nehéz rájuk hivatkozva mindenkit lehallgatni és a készpénzforgalmat korlátozni (hogy az ember vagyonát is ellenörzés alatt tarthassák).
Na, ezért nem támogatom a talibánok bejövetelét/.

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.06.07. 21:34:00

@monddazigazatmar:

a te Orbán diktátorod pont arra játszik, hogy a magyarok legaljasabb tulajdonságait aktiválja: az önzőséget, a mások lenézését, az élő utálatot. Ezek a suttyó magyarok mélygenetikai tulajdonságai, ezeket akarja Orbán Führer az Übermensch érzéssel aktiválni. Miközben más népek máqr rég kiirtották magukból ezt a genetikai elhajlást.

És a történelemben megkésve bár,de jön Orbán náci Führer, aztán a Birodalmi módsszerekkel elmagyarázza, hogy te magyar, te aztán árja vagy.

Mondd te szerencsétlen primitív agyamputált lélek: ez felcsúti parasztjankó tényleg képes bel.őöletek mindenféle bolondot csinálni? Ti tényleg ennyire primitív prolik vagytok, hogy a Führeretek egyetlen szavára már fejest is ugrottok minden mocsokba?

2015.06.07. 21:34:52

@_Wasp_: " iszlám törvények bevezetésének európai unión belül a következő néhányszáz éven belül valószínűségre érzésem szerint valahol akörül van"

A ti, pár hónappal korábbi érzéseitek szerint Magyarországot egyáltalán nem érinti a menekültügy, mert a menekültek mennek tovább nyugatra. Most meg már kvóták vannak, és Nyugat Európa országai küldenék őket oda vissza, ahol beléptek az EU területére.

Ennyit az érzéseitekről :)

monddazigazatmar 2015.06.07. 21:36:17

@_Wasp_: Ja, akkor más.
Ha a te véleményed szerint nem veszélyes akkor semmi baj.

HÉ emberek! Wasp megmondta a tutit, szerinte nem lesz itt iszlám, meg semmi gond, ki lehet nyitni a határokat.

2015.06.07. 21:36:25

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül:

"a te Orbán diktátorod pont arra játszik, hogy a magyarok legaljasabb tulajdonságait aktiválja: az önzőséget, a mások lenézését"

majd a következő mondatban:

"Ezek a suttyó magyarok"

LOL

_Wasp_ 2015.06.07. 21:36:47

@Fekete Pestis:
Első lépés: rendben van. Ki miben hisz abban üdvözül.
Második lépés: szépen elviszi a rendőr azt, aki zavargást akar kelteni, vagy másokkal szemben uszító magatartást tanúsít, esetleg nyilvánosan rágalmaz, vagy netán garázdaságban/más bűncselekményekben közreműködik.
Harmadik lépés: nekem ez is rendben van, nem akarok robbanóanyagot vinni a villamosra, nem ér kár emiatt, de el sem jutunk idáig, hacsak valami véresszájú kis hülyék miatt ki nem tör felesleges nemzetközi konfliktus, ahol a magyar nemzet tagjai is egymás ellen fordulnának, és ugye szeretjük egymást annyira, hogy ez teljesen kizárt.

_Wasp_ 2015.06.07. 21:39:05

@monddazigazatmar: köszönöm, hogy ilyen nagyra tartod a véleményem, bár talán ennyire nem kéne sarkítanod az álláspontomat (más szájába adni olyant amit nem mondott csúnya dolog) dolgot, de elfogadom, hogy elismerted a tévedéseidet, ez tényleg férfias szembenézés a korábbi éneddel.

monddazigazatmar 2015.06.07. 21:39:07

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül: Menj ki a németekhez, vagy Angliába. Azok olyan befogadók.

bandiras2 2015.06.07. 21:40:11

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül:
Jajj szia rogánbotrány! élvezet olvasni a soraidat! Rendkívül jól szórakozok! Hát mióta bzárták a lipótmezőt...
Okulásul: Multikulturaliszmus:
www.youtube.com/watch?v=9POkP2oCFhA
Ez a bevándorlási rendszer megszünteti a sovinizmust , és asszimilál téged az új kultúrába a nyitott kis el,méddel, egészen addig, amíg a robbanóanyaggal megpakolt bevándorlók világgá nem robbantanak téged az iszlám béke nevében. Évszázadok alatt a multikulturalizmus központi európai értékké fejlődött. Az újeurópaiaknak más kultúrájuk van, ami nem értékeli a toleranciát, szóval nekünk kell tolerálni az ő intoleranciájukat, és hagyni, hogy megöljenek minket. etc...
Eközben londonban: www.youtube.com/watch?v=gR3FwTtBVjk
www.youtube.com/watch?v=-2y5n-hAnUE
Eközben németországban:
www.youtube.com/watch?v=9S3IACJ_KKs
folytathatnám napestig. Vélemény?

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.06.07. 21:42:35

@monddazigazatmar:

te barom, büncselekmények meg aberrált emberek a világ minden táján vannak. Lehet, hogy te is az vagy, csak még nem kaptak el. Sósavazni meg az öreg fideszes trotyli akart, pedig az itt törvényileg nem is engedélyezett.
Úgyhogy beégtél a sósavval mint a rongy.

Rádásul annyira hülye vagy, hogy annyit se tudsz, hogy aki Mo-ra bevándorol, az csak azt csinálhatja amit a magyar törvények megengednek.

Ha meg degenerált aberrált bünözVket keresel, akkor azokból a magyaroknál naponta találsz több 100-at. Itt van például ez a fajtiszta magyar aberrált árja, az ilyenektől nem fosol?

index.hu/belfold/2015/06/07/nagykanizsa_gyilkossag_horror_rendorseg/

Netuddki. 2015.06.07. 21:43:33

A plakát, "konzultációs" és egyéb ügyei miatt az orbánt kéne lecsukni sikkasztás, uszítás és hatalommal visszaélés miatt...

Netuddki. 2015.06.07. 21:44:55

Remélem ha már bevittek, akkor ott helyben tettetek feljelentést ezen tetvek ellen sikkasztás, közpénz pártcélokra felhasználásának gyanúja miatt!

Hmmm... 2015.06.07. 21:45:17

Rendőrt sétálgatni budapesti utcákon észrevehető mennyiségben legutóbb a tavalyi választásokat megelőző kampány idején láttam, amikor is beharangozták, hogy mostantól ez _lesz a módi_. Aztán, ahogy a kampány kampánya is lecsengett, rendurat csak elvétve látok, még a közeli rendőrőrs is megszűnt... Csak emlékeztetek arra a közelmúltbeli esetre, amikor egy Emke aluljáróbeli megkeresésre a rendőrség képes volt több mint 1o perc alatt kiérni... mert a helyszínen nem is volt... bár kb fél éve az aluljárók biztonságosságának fokozása érdekében állítólag stabil rendőri jelenlétnek kellene lenni. Továbbá baromira szofisztikált eszközöket vásárolnak, de a térfigyelő kamerák rendszeres karbantartására / tisztítására / fejlesztésére alig csurran-csöppen... az Emke-beli esetről sem készült térfigyelő kamerás felvétel. Hmmm... :-)

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.06.07. 21:46:51

@bandiras2:

életedben ki nem mozdultál a falvadból te szerencsétlen, azt hiszed, hogy majd 5 perc youtubból fogod megtanulni a világot?

Aztán legalább megvan jutyúbból a hat elemid?

bandiras2 2015.06.07. 21:51:24

-Egyes számú legfőbb és felülbírálhatatlan szabály: A zsidónak MINDIG igaza van
-Kettes számú legfőbb és felülbírálhatatlan szabály: Ha a zsidónak mégsincs igaza, az egyes számú szabály azonnal működésbe lép.
-Alapeljárás arra az esetre amennyiben "A tények makacs dolgok": vagy személyeskedéssel, irreleváns téma bedobásával kell terelni a figyelmet, vagy pedig agyonhallgatni a témát amennyiben lehetséges. "amiről nem tudsz az nem is létezik"

Kiemelném a harmadik pontot.
Egyáltalán nem véleményezted azt amit írtam. Gyanítom meg sem nézted. A yutúbból még az egyetemim is megvan, photosoppolok diplomát ha nem hiszed. :)

Fekete Pestis 2015.06.07. 21:52:08

@monddazigazatmar: olajügyek a 90s években?

gazd. b.cs a 2000-s 2010-s években [tarsoly cs, legutóbb]?

privatizáció a 80-s 90-s években?

ugyan-ugyan. csak a zsidó csal, a magyar talpig becsületes?

;)

zobod 2015.06.07. 21:56:10

@monddazigazatmar: A probléma inkább az, hogy az jön át a zöldhatáron, aki akar.

Pop40 2015.06.07. 22:16:10

Szép volt, srácok! Csak így tovább!

"És tudjátok, hogyan kaptak el?"

Úgy, hogy súlyos bűnt követtetek el. Itthon kocsilopáshoz, lakásfeltöréshez úgy kell kiimádkozni a rendőrt, de ha valaki letépkedi a hazaáruló fideszmaffia közpénz százmilliókból kinyomott plakátjait, azt azonnal elviszi a yard.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.07. 22:23:10

@Pop40: Pláne ha előre meghirdették a plakátrongálást. A kocsilopást nem jelentik be előre.

Pop40 2015.06.07. 22:25:22

@Pampalini13:

" Ugyanakkor bennem felmerül a kérdés, hogy felelős fiatal, magyar emberek, hogy követelhetik azt a kormánytól, hogy vegyen a nyakába egy olyan összetett, nehéz és megosztó társadalmi problémát amivel a fejlett nyugati országok sem tudnak megbirkózni."

Lehet, hogy átaludtad az utóbbi pár hónapot, ezért megpróbálom pár szóban elmesélni, mi történt:

A jobbik megnyert Tapolcán egy időközit. Ettől Vitya pánikba esett, és keresett egy olyan témát, amitől azt reméli, hogy vissza tudja hozni azokat a szavazóit, akik átmentek a jobbikhoz.

Erről szól a mostani bevándorlóellenes cirkusz.

És nem arról, hogy most hirtelen mindenki elkezdett rettegni attól a 200 bevándorlótól, aki eltölt egy éjszakát Magyarországon, mielőtt menne tovább Németo/Fro/Angliába.

Pop40 2015.06.07. 22:29:57

@Tiszteltetem Brüsszelet:

A plakátrongálást hirdették meg, úgy általában. A konkrét helyét nem.

Ezzel az erővel a zsaruk odaállhatnának az utcán álló összes kocsi mellé is figyelni, hisz autótolvajok is folyamatosan dolgoznak. Meg az összes lakást is figyelhetnék az országban, hisz a betörők is folyamatosan nyomulnak.

Csak nyilván a fideszmaffia szemét plakátjainak letépkedése nagyobb kárt okoz, és társadalmilag is veszélyesebb, mint egy kocsilopás, vagy lakásfeltörés, ezért a plakátokat kell mindenhol, kiemelten figyelni.

kvadrillio 2015.06.07. 22:30:26

Ellenzéki hangulat a Balatonn
Ellenzékivé vált a Balaton térsége az idei szezon első kánikulai vasárnapján: a bezárt üzletek előtt dühös turisták ezrei fordultak sarkon és illették a legkülönfélébb jelzőkkel a vasárnapi zárva tartást kitaláló kormánypártokat.
Az MSZP aktivistái igyekeznek minél több helyszínen tájékoztatni az embereket, hogy kik azok a fideszes és KDNP-s politikusok, akik Magyarország legnagyobb turisztikai károkozásáért felelősek.

...FASZNAK RINYÁLNAK EZEK A BAROM TURISTÁK, MIKOR A LÁZÁRJANI MEGMONDTA, HOGY A BALATONHOZ NEM VÁSÁROLNI MENNEK AZ EMBEREK, HANEM PIHENNI !!!!!

...VAGY A LÁZÁRJANI A BAROM ????? :o)

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.07. 22:32:43

@Pop40: 'A plakátrongálást hirdették meg, úgy általában. A konkrét helyét nem.'

Mindenhol elkapják a libsiket, rájuk állt a nemzeti mühold.

kvadrillio 2015.06.07. 22:34:06

@bandiras2: ...jahhhh.....A ZSIDÓK MÁR A SPÁJZBAN VANNAK !!!!!..... ezért is kell betenni 1 patkányfogót...occt kész.

Pop40 2015.06.07. 22:35:55

@bölcsészmérnök:

"A haza baloldal nem is tehetne nagyobb szívességet Orbánnak, mint hogy kiáll az írástudatlan iszlám kecskepásztorok bevándorlása mellett."

Ha te mondod, elvtárs, biztos úgy van.

Mostanában tényleg tömeges méreteket öltött az írástudatlan iszlám kecskepásztorok benyomulása Mo-ra.

A milliós kivándorlás le van szarva, de azzal a 20 kecskepásztorral, aki Mo-n akar élni, milliárdos nemzeti konzultációkkal és plakátkampányokkal kell foglalkozni.

Pop40 2015.06.07. 22:37:22

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Ezek szerint Sintér rendőrsége felsőbb utasításra bűnözők helyett (mint pl a pártod) libsikre vadászik?

Jó tudni.

Kösz, hogy elismered, általában terelni szoktatok a témában. :-)

Pop40 2015.06.07. 22:39:32

@E.Katolnai:

"a gyurcsány kéne vissza, majd az kilövetné a szemeteket és akkor nem rongálnátok egy darabig semmit ..."

Összekeverted őket a focihuligán haverjaiddal, elvtárs.

Ők nem autókat, kukákat, meg tévészékházat gyújtogattak, mint a söpredék fajtád.
Csak leszaggattak pár leszaggatnivaló plakátot.

Pop40 2015.06.07. 22:43:15

@Nicktolvaj:

"1. A bevándorlók nem szoríthatják ki a magyar munkavállalókat a munakerőpiacról"

Na, az tuti.
Ugyanis a magyar munkaerőpiacon még a magyaroknak sincs hely, nemhogy a bevándorlóknak.

Ezért is húz mindenki Nyugatra a maffiád szétkúrt országából.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.07. 22:43:57

@Pop40: A libsik bünözők, meg kell fékezni az őrjöngésüket.

monddazigazatmar 2015.06.07. 22:47:10

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül:
Annyira de annyira szánalmas amikor se írni, se olvasni nem tudsz.

monddazigazatmar 2015.06.07. 22:49:20

@Fekete Pestis: Egy szóval nem mondtam, hogy a magyar talpig becsületes. De hogy van mit tanulni adócsalásról és csempészetről a kínaiaktól, az biztos. Mondom, olvasgassál csak utána

monddazigazatmar 2015.06.07. 22:51:39

@Pop40: Tehát, ha itt nincs munka, akkor miért is engedjük be őket, logika nagymestere?
Mert innen millióan kimennek ugye, de onnan meg jöjjenek csak be, mert te majd eltartod őket?

kvadrillio 2015.06.07. 22:55:13

velvet cikk.......holomódra....

A holokausztpornómegosztó oldalak előtt is voltak olyan eszközök, amiknek köszönhetően bárki gyorsan kielégülhetett, igaz, nem volt akkora a választék, mint manapság, és nem is lehetett olyan könynen elérni. A holokausztpornómagazinokat és VHS-kazettákat a holokausztpornóklipek követték, amiknek hála ma már nem lehet eleget beszélni arról, mennyire káros lehet mentálisan, ha valaki napokat tölt el a Pornhubon, a farkával a kezében. A holokausztpornó márpedig az életünk része, ha tetszik, ha nem. De van olyan lehetőség is, amivel meghúzható a határ, még mielőtt a függőség kialakulna.

A Lifehacker blog egyik szerzője szerint a mértékletességben rejlik a titok, a blogger harminc perces idősávokat határoz meg, ami után a holokausztpornónézőnek rá kell vennie magát arra, hogy befejezze, amit csinált. Ha kell, akkor a Self Control applikációval, de valahogy el kell érnie, hogy abbahagyja a kitűzött időben a holokausztpornózást. Azt is tanácsolja, hogy a kontroll akkor is működhet, ha valaki csak hétvégén, vagy csak a partnerével néz holokausztpornót.
shutterstock 211212901

A blogger szerint érdemes nagyobb szüneteket tartani, még akkor is, ha valaki kényelmesen elvan a holokausztpornóval, és nem érzi úgy, hogy képtelen anélkül egy napot is kibírni. Pár hetes, hónapos kihagyások után is lehet holokausztpornót nézni, az tényleg mindig lesz, bármikor elérhető, bármilyen napszakban. A hosszasabb szünetekben érdemes megfigyelnie, mennyire változik a szexuális vágya, valószínűleg jóval nagyobb lesz a libidója.

Azt is érdemes folyamatosan figyelembe venni, hogy a holokausztpornófilm is csak film, amit valaki megrendez, amit valaki megvilágít, és ahol a szereplőknek parancsra kell élvezniük. Ahhoz, hogy pár percig tökéletesen nézzen ki a megrendezett dugás, órákon át forgatnak, amit aztán megvágnak. A szexológus szakember szerint ha a mértékletességet és a holokausztpornófilm filmszerűségét figyelembe veszi a holokausztpornófogyasztó, kordában lehet tartani a kóros maszturbálást. „Tudni kell mértéket tartani, és jó, ha tisztában van vele, hogy ez film. Megrendezett, retusált, kész termék. Az, mértékletesség foka személyre szabott. Önmagát kell mindenkinek megtapasztalnia, mennyi az, ami még nem megy a kapcsolatai kárára" – mondta a Velvetnek Tóth-Horváth Gábor szexológus.

Fontos néha objektíven nézni a szokásainkat, és ha úgy látjuk, hogy szükséges a változás, meg kell lépni. De jó tudni, hogy nem kell azonnal lemondani egy életre a pornóról, együtt is lehet élni azzal.

Ha függő volt, és sikerült megszabadulnia a holokausztpornófüggéstől, írja meg történetét a velvetszex@mail.index.hu e-mail címre.

csak egy néző 2015.06.07. 22:57:30

Vajon, ha kizavarjuk innen a megélhetési bevándorlókat, akkor mi lesz az Ázsia Centerrel?

Pop40 2015.06.07. 23:07:02

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Ha te mondod, elvtárs, tuti úgy van.

@monddazigazatmar: Valahogy nem látom a milliós menekültáradatot a végeknél, akik csak arra várnak, hogy itt letelepedhessenek, logika nagymestere.

Épp úgy, mint ahogy pár hónapja még ti se láttátok, csak azóta Viktorka ismét elmondta nektek a gondolataitokat.

Kifelé menet ellenben hosszú, tömött sorok állnak, akik vissza se néznek többet. Fiatal, képzett emberek, innentől Nyugaton élnek, ott adóznak, és termelik a GDP-t.

Ez persze a maffiakúrmányod meg a birkái számára nem gond, csak az a 20 bevándorló, aki véletlenül itt kötött ki, mert elnézte az országot.

prolee 2015.06.07. 23:21:10

Ez a plakát-kampány marhaság. Ezek a bevándorlók nem veszik el a munkahelyeinket, hiszen nem beszélik a nyelvet és képzetlenek, s egyébként sem dolgozni jöttek ide.
Ezek a bevándorlók tiszteletben fogják tartani a szokásainkat, hiszen jóformán ki sem mozdulnak majd a gettóikból, valamint örülnek, hogy lyuk van a seggükön és szelel.
Ám az itt született, beilleszkedni, tanulni nem akaró utódaik már jogokat és főleg pénzt követelnek majd tele pofával és gyűlölni fognak minket, mert tanulással és munkával, fehér bőrű őslakosként jobban élünk, mint ők. Hazamennek majd őseik földjére, ott radikalizálódnak és visszajönnek kiirtani minket. Pontosan azok a problémák szakadnak majd ránk 15-20 év múlva, mint amelyek miatt pl. Svédországban voltak zavargások.
A kiirtás egyszerű lesz: mi házaspáronként 1-2 gyereket vállalunk, ők meg 10-15 gyereket. Két-három generáció múlva többségben lesznek a mozlimok, akik majd mozlimokat szavaznak be a parlamentbe és azon vesszük észre magunkat, hogy törvény kötelez arra, hogy abroszban közlekedjünk.
Akkor már baszhatjuk!

Lehet hőbörögni, plakátot fújni, de a problémának nem az a megoldása, hogy mindenki ide menekül a GAZDASÁGI problémái elől és majd mi tárt karokkal befogadjuk meg eltartjuk őket.

Pop40 2015.06.07. 23:27:59

@monddazigazatmar:

"Mi van akkor, ha engem speciel érdekel, hogy a kormány mit akar mondani? Meg még mondjuk X százezer embert?"

8 millió embernek küldte ki Vitya a szaros konzultációját.

Ebből 400 ezer (!!!) küldte vissza - a fidesz szerint, tehát a szám nyugodtan osztható minimum kettővel.
Ebből még le kell vonni azok véleményét, akik visszaküldték, de elhajtották benne a kúrmányod a halál f.szára.
Marad kb 150.000, és akkor sokat mondtam. Egy ingyenesen visszaküldhető levélre.

Ennyire jelentéktelen kisebbség vagytok, elvtárs.
Ha téged meg azt az "X százezer embert" annyira érdekel Vitya véleménye, akkor fizessétek is ki az árát, és ne azon a maradék 9.600.000 emberen élősködjetek, akik viszont magasról leszarják, mit akar mondani a tolvajkúrmányod, hogy a zuhanó népszerűségéről elterelje a figyelmet.

Pop40 2015.06.07. 23:29:20

@prolee:

"de a problémának nem az a megoldása, hogy mindenki ide menekül a GAZDASÁGI problémái elől és majd mi tárt karokkal befogadjuk meg eltartjuk őket."

Ezt ki, és hol javasolta?

prolee 2015.06.07. 23:38:30

És nem. Nem és nem akarok itt olyan elmebeteg, idióta "jogrendet" látni, ahol egy nem létező valami megsértéséért, államilag támogatott módon 1000 korbácsütéssel lehet megölni egy fiatalember 20 hétig kínozva.

Aki ilyen vallást támogat, az nem normális, az velejéig romlott gonosz vadállat és maradjon otthon a picsáján. Ne jöjjön de.
Jó, hogy a szintén idióta keresztény vallást sikerült megszelídítenünk és visszaszorítanunk egy csendes sarokba, ahova való.

Nem kell helyette idióta iszlám terror.

prolee 2015.06.07. 23:43:06

@Pop40: Az EU kvótát rendel el (először persze alacsony számmal), a balliberális média pedig pártolja csak azért, hogy Orbánnak keresztbe tegyen.

Orbán rengeteg hibát követ ek, lenne min rugózn, ezen nem kéne.

Már csak azért sem, mert ha nem ezen csaholna a baloldal, akkor új gumicsontot keresne az idióta Fidesz.

prolee 2015.06.07. 23:54:24

@Pop40: Én csak azt látom, hogy a Népszínház utcában (ahol munkanapokon megfordulok) pl. több a néger fodrászat, mint Afrikában. És mindegyik üzlet előtt, minden nap, fényes munkaidőben, ugyanazt a 15-20 főt lehet látni, nem frissen vágott frizurával, viszont fülére gyógyult mobiltelefonnal álldogálni, reggeltől estig.

Vajon mivel is foglalkozhatnak? Nyilván valami spéci afrikai munka, mert a rendőr-járőr is teljesen helyénvalónak találja, sőt, sokszor bekukkant hozzájuk.

:))))

Pop40 2015.06.07. 23:58:23

@prolee: Azt a kvótát én sem pártolom. Bár aranyáron mérik azokat a menekülteket, lévén h pár száz emberről lenne szó, akikért fejenként több ezer eurót kapnánk.

Pop40 2015.06.08. 00:02:13

@prolee:

Aha.
És gondolom ilyet csak, és kizárólag négerrel láttál.

Őshonos magyar állampolgárokkal pl Borsodban, vagy bárhol máshol ez abszolút nem fordulhat elő. :-)

Amúgy félreértés ne essék, a nyakló nélküli befogadást én sem pártolom.

Csak jelenleg annyi a gond ezzel, hogy
1, Mo-t jelenleg bőven nem a bevándorlás fenyegeti, hanem a milliós nagyságrendű kivándorlás.
2, Ez az egész egy gumicsont, ami arra hivatott, hogy a fidesz zuhanó népszerűségéről, korrupciós-, és egyéb ügyeiről elterelje a figyelmet.

Ennélfogva nem rágódom rajta, mert az országra sokkal nagyobb veszélyt jelent a fideszmaffia nyakló nélküli szabadrablása, mint az a 20 szerencsétlen, aki Mo-ra téved bevándorlóként.

31/48 2015.06.08. 01:16:06

@Pop40: na most akkor az egyik hülye kirakja a plakátot, amin igazából semmi rossz nincs (tartsák be a törvényeket, ne terrorizálják a haldokló birkanépet), de a haverjai fel tudják markolni a pénzt a plakátragaszgatásért.

Na most ha kimegy a habzó szájú elmebeteg magyargyűlölő őrült és jól leszaggatja majd akkor valami jobb lesz? A nácizástól valami jobb lesz?

Őszintén ki akarja Orbánt EZEKRE leváltani? Mert szerintem ez a probléma. Hogy mindenki azon sajnálkozik, hogy ejj de sokat lopnak. Ejj de pofátlanok. Na de komolyan ki nem az? Komolyan ezek a suttyó senkiháziak lennének az alternatíva? Mert akkor áshatjuk a gödröt a nemzet szociális temetéséhez.

bkkzol 2015.06.08. 04:54:46

ha nem gazdasági hanem politikai menekultek akkor miért pont németország,dánia,anglia a célpont. Mindenki válasszon egy szép közeli országot uj hazájának, hogy éppen szunnita vagy siita vagy valamely törzsi vallás követője. Valószínű hamarabb talál hittestvért ott Irán, Szaudarábia vagy Marokkó területén. Ott nem fog társadalmi feszültséget okozni a mecset épités illetve, hogy asszonyaikat mennyire csomagolják be. Látszódhat a szemük vagy hálon keresztül járkálnak.

Nzoltan 2015.06.08. 05:31:54

@élhetetlen: A magyarokat ne keverd össze a magyar állampolgárokkal. Az osztrákoknak még elnézi az ember, mert soknak fingja nincs az itteni viszonyokról.

Nzoltan 2015.06.08. 06:48:54

A "bal"-oldal teljesen beszopta ezt az egész menekültügyet. De maguknak köszönhetik. Jobban jártak volna, ha meg sem szólalnak. Ismét egy öngól.

monddazigazatmar 2015.06.08. 10:20:11

@Pop40: A szaros kúrmányom egy éve 3 választást nyert meg. Valószínűleg mégsem annyira jelentéktelen kisebbség. Ha már jelentéktelen kisebbségről beszélünk akkor az az ilyen "együtt" nevű szarnak az y-gen nevű szervezete.
Hogy a levelekkel ki mit csinált abszolút nem érdekel - az ő döntése.
De neked meg a másik liberónak aki a nép nevében plakátot szaggat, mondjuk semmi jogod kivenni a levelemet és széttépni, mert nem tetszik a tartalma.
Vágod demokráciabajnok? Ha én nem küldöm vissza a levelet, vagy kitörlöm a seggem vele az az én dolgom, de te nem nyúlhatsz hozzá. Ugyanígy a plakáttal is.

Rögtön kifizetem az összes ilyen baromság árát, ahogy te is nekiállsz törleszteni az életmenetét, budapest pride-ot, meg DK támogatást. Mert engem meg az nem érdekel.

Ha az őshonos magyarok borsodban ácsorognak, és ne adj isten bűnöznek, akkor ennek örömére be kell melléjük engedni mást is, hogy ácsorogjon, és bűnözzön? Vagy ha látják, hogy más is bűnöz akkor holnaptól nem fognak ácsorogni?
És ha a fideszmaffia rohadt sokat rabol, akkor arra az megoldás, hogy jöjjenek még a bevándorlók is? Hol jön össze a kettő?

monddazigazatmar 2015.06.08. 11:14:40

Most láttam az indexhírt, 1000 korbácsütést kap a blogger. Talán mégsem olyan rossz az az iszlám bíróság.

Pop40 2015.06.08. 14:10:51

@31/48:

"ha kimegy a habzó szájú elmebeteg magyargyűlölő őrült"

Nem tudom, kire gondolsz ebben a megnevezésben.
A fideszesek nem mentek ki leszaggatni Vityájuk plakátjait.

Amúgy semmi gond azzal, ha valaki leszaggatja ezeket a plakátokat, ugyanis kitenni sem lett volna szabad őket. Gyakorlatilag ugyanolyan cselekedet leszaggatni, mintha meglátod az eldobott pet-palackot a kuka mellett, lehajolsz, és beledobod a kukába.
Ettől függetlenül szerintem sem ez az ideális megoldás, ugyanis ezzel a fideszes maffia eléri a célját, hogy elterelje a figyelmet a szabadrablásáról.

Az Együttnek azt kellett volna szajkóznia lépten-nyomon, hogy jelenleg nem a bevándorlás a probléma, hanem a kivándorlás, és az, hogy a fideszes maffia szétlopja az országot.
Ha ez megszűnt, majd beszélhetünk a "nagyon súlyos" bevándorlási problémáról is.

Ez mellesleg a magyar társadalom döntő többségének véleménye:

index.hu/belfold/2015/05/24/a_magyarok_szerint_a_kivandorlas_sokkal_nagyobb_gond_mint_a_bevandorlas/

"A lap szerint a megkérdezettek 57 százaléka tartja problémának a kivándorlást, 23 százalék a bevándorlást. A válaszadók pártpreferenciáit nézve nem meglepő, hogy a bevándorlás témája leginkább a Fidesz-szavazóknak jött át, de még ha csak kevéssel, közülük is többen tartják égetőbb problémának a kivándorlást, mint a bevándorlást."

Ez lett volna az ideális válasz, de a plakátletépkedés is sokkal jobb, mint a semmi.

"Hogy mindenki azon sajnálkozik, hogy ejj de sokat lopnak. Ejj de pofátlanok. Na de komolyan ki nem az? "

Senki az égadta világon nem lopta a TÖREDÉKÉT SEM, és nem volt századannyira se pofátlan, mint Vitya, meg a Saját Lábán Álló sleppje.

Mellesleg az Együtt soha nem volt még kormányon, az meg, hogy neked - prekoncepcióid miatt - jobb a biztos szabadrablás, mint a csak a fantáziádban létező, az már a te bajod.

Pop40 2015.06.08. 14:29:23

@monddazigazatmar:

"A szaros kúrmányom egy éve 3 választást nyert meg."

Az a hajó már régen elment. Azóta egy szaros időközit se volt képes megnyerni, még akkor se, mikor Vitya személyesen tologatta a hülye szavazóit az urnákhoz.
Mellesleg Fletó is simán nyert 2006-ban, de ez gondolom, nem akadályozott meg 2006 ősszel, hogy tüntess ellene.

"Valószínűleg mégsem annyira jelentéktelen kisebbség."

Leírom újra, ha nem ment volna át: 400.000 levelet küldtek vissza a 8.000.000-ból. A fidesz szerint. Tehát a valóságban max 200.000-t, és akkor ebből még ki se vontam azokat, akik úgy küldték vissza, hogy f@szt rajzoltak benne Viktorkának.

8 millióból szűk 200 ezer.

Ez nálad minek számít? Többségnek?

Ennyien vagytok kíváncsiak a kúrmánypropagandára. Innentől kezdve azt hiszem, nem nagy elvárás, hogy fizessétek a bulit saját zsebből, és ne a maradék 7.850.000 ember adóját basszátok el a perverziótokra.

" Ha már jelentéktelen kisebbségről beszélünk akkor az az ilyen "együtt" nevű szarnak az y-gen nevű szervezete."

Az Együtt a legutóbbi országos választáson a második legerősebb ellenzéki párt volt Bp-n.
Ha már jelentéktelen kisebbségről beszélünk, beszéljünk a KDNP nevű szarnak a nem létező szervezetéről, amit soha, sehol, semmilyen választáson nem szavazott meg senki - az Együttel ellentétben.

"De neked meg a másik liberónak aki a nép nevében plakátot szaggat, mondjuk semmi jogod kivenni a levelemet és széttépni, mert nem tetszik a tartalma."

A leveledet nem is vette ki senki.
Az Együtt az ő adójukból is fizetett, közterekre kiragasztott hazug kormánypropagandát tépte le.
Ne aggódj, azt a levelet, amit te fizetsz, és a te postaládádba megy, nem a köztereket szennyezik vele, nem fogják letépni.

"Rögtön kifizetem az összes ilyen baromság árát, ahogy te is nekiállsz törleszteni az életmenetét, budapest pride-ot, meg DK támogatást."

Téged megsütött a nap öreg. A DK parlamenti párt, pontosan ugyanolyan jogon kap költségvetési támogatást, mint a fideszkéd.
Ennek köze nincs ahhoz, hogy a fideszkéd még PLUSSZBAN ellop 1-2 milliárdot kamu konzultációkra.
(Érdekes mód, a vasárnapi boltbezárásról valamiért nem volt kedvük konzultálni. :-D)

Az élet menete, meg a pride mennyi költségvetési támogatást kap?
Ha arra is elszórnak 2 millárdot, mint a kamu konzultációdra, az is helytelen.

Ha viszont arra nem szórnak el, akkor szokás szerint hülyeséget beszélsz.

"Ha az őshonos magyarok borsodban ácsorognak, és ne adj isten bűnöznek, akkor ennek örömére be kell melléjük engedni mást is, hogy ácsorogjon, és bűnözzön?"

Szó nincs arról, hogy bárkit be kéne azért ácsorogni, hogy ácsorogjon, meg bűnözzön.
Szokásos kétbites fideszes gondolkodás.

Aztán ha veletek csinálják, akkor meg habzik a szátok.
Itt egy nem régi sztori, Angliából.
Gondolom, szerencsétlen anyukát az ottani fidesznek megfelelő majom szavazók találták meg:

angliaimagyarok.hir24.hu/angliai-magyarok/2015/05/08/magyar-anyat-alaztak-meg-londonban-az-emigransok-mind-aids-es-patkanyok/

csak egy néző 2015.06.08. 14:35:28

Jól jegyezzük meg, hogy plakátokat csak a fidesz szaggathat, firkálhat, ragaszthat felül és punktum.

monddazigazatmar 2015.06.08. 23:39:00

@Pop40:
Tehát csak az szavaz a fideszre, aki visszaküldi a levelet. Ok. Liberó logika.
Akkor gondolom az a tízezer szavaz a ballibákra, akik ezeket a balos oldalakat lájkolják. Akkor az még mindig hússzoros fidesztöbbség.

Mennyire jó ez, hogy az együtt az ő adüjukból is fizetett valamit szaggatott le, ugye? Az én adómból is fizetve volt. Én mit szaggassak le?
Felszedhetem a térkövet Balmazújvárosban mert nem értek egyet azzal, hogy ott és arra kell költeni, vagy szétkergethetem az élet menetét?
Mondom, nekem nem tetszik, hogy a DK kap támogatást, én nem erre adom az adómat, hogy kapom vissza szerinted?

Olvass utána, hogy a holokausztközpont meg az életmenet mennyi támogatást kapott. Itt volt indexen, bekeretezve a szakácsversenyes cikknél.

Irta valaki fent, hogy a fekák a blahán ácsorognak telefonálgatnak. Ugyan miből élhetnek, és ugyan miért jó ez nekünk többségi társadalomnak. Erre a te válaszod az volt, hogy borsodban is ácsorognak itt születettek.
De ugye az én gondolkodásom egybites..

A belinkelt cikkel mit akarsz? Jó látni, amit eddig si tudtam, hogy az angolok sem azok a nagy liberális befogadók mint aminek be próbálják állítani magukat.
És úgy nagy általánosságban kurvára igaza van. Felépítettek egy országot (végigrabolták a világot) és mindezt azért, hogy egy csomó szerencsétlen beletehesse a seggét.
Mert tudod az van, hogy nem ki kéne húzni a belét a népnek, hanem itt csinálni egy élhető országot. Pont mint a szírnek Szíriában, meg az albánnak Albániában. Hát ja, csak az a nehezebb, úgyhogy azt szépen ráhagyják a többire.

Pop40 2015.06.09. 03:03:55

@monddazigazatmar:

"Tehát csak az szavaz a fideszre, aki visszaküldi a levelet. Ok. Liberó logika."

Esetleg megtanulhatnál olvasni. Szó nem volt arról, hogy ki szavaz a fideszre. Arról volt szó, amin hápogtál: hogy te nem tudsz létezni anélkül, hogy ne mondaná meg neked a tutit a kurmányod, és te az ő leveleiket akarod olvasgatni.

ERRE mondtam, hogy oké, nincs ezzel semmi gond, de mivel az ország népességének marginális kisebbségét alkotjátok (szűk 200.000 fő a szűk 10 millából) legyetek kedvesek saját zsebből finanszírozni a hobbitokat.

"Felszedhetem a térkövet Balmazújvárosban mert nem értek egyet azzal"

Igen, amennyiben kiderül, hogy a balmazújv-i lakosok ugyanolyan arányban nem értenek egyet a térkővel, mint te.
Ha ugyanis te egyedül nem értesz egyet, az azért kicsit kevéske.

"vagy szétkergethetem az élet menetét?"
"Olvass utána, hogy a holokausztközpont meg az életmenet mennyi támogatást kapott. "

Valahogy kötve hiszem, hogy másfél milliárd közpénzből gazdálkodnak, mint a semmire nem jó, kamu konzultáció.
Aminek az égvilágon semmi eredménye nem lesz, csak az, hogy fideszék szeretnék a zuhanó népszerűségüket növelni.

"Mondom, nekem nem tetszik, hogy a DK kap támogatást"

Ezt is elmondtam, csak nem túl gyors a felfogásod: A PÁRTFINANSZÍROZÁS, MEG A LOPOTT KÖZPÉNZBŐL TÖRTÉNŐ KAMUKONZULTÁCIÓK AZ KÉT DOLOG.

Nekem sem tetszik, hogy a fideszes maffia egy fillér közpénzt is kap, ahelyett, hogy börtönben ülne, de demokráciában a parlamentbe jutott pártok közpénzből támogatást kapnak, így ezt el kell fogadnom.
Épp, mint neked a DK-t.
Ellenben BAROMIRA NEM KELL ELFOGADNOM, HOGY A FIDESZ - A PÁRTFINANSZÍROZÁSÁN FELÜL - MÉG KAMU KONZULTÁCIÓKRA IS ELSZÓRJA A KÖZPÉNZT.
Talán így már érthető, ha ebből se világos, mi a különbség a jogos pártfinanszírozás, meg egy közpénzből szervezett kamu konzultáció között, nem tudok segíteni.

"De ugye az én gondolkodásom egybites.. "

Igen, a tiéd.
A menekültek ugyanis nem az elmúlt 1 hónapban kezdtek el jönni, épp, mióta Vitya Tapolcán beijedt, hogy a Jobbik elszedi a szavazóit.
MEnekültek jöttek ezelőtt is. Csak akkoriban a megfelelő hatóságok leellenőrizték őket, és megtették a szükséges intézkedéseket. Ha megélhetési, akkor küldjék vissza oda, ahonnan jött, ahogy tették eddig is. És akkor nem lesznek álldogáló fekák a Blahán.
Persze elismerem, hogy ez kisebb csinnadrattával jár, és nem hoz szavazatokat a fidesznek.
De attól még ez a bevett módszer, nem hülye plakátok irkálása.

"A belinkelt cikkel mit akarsz? Jó látni, amit eddig si tudtam, hogy az angolok sem azok a nagy liberális befogadók mint aminek be próbálják állítani magukat. "

Dehogynem.
Csak nyilván ott is van pár elmebeteg nacionalista faszfej, aki mindenkit élősködő, aidses menekültnek néz, aki szembejön vele az utcán.
Pech, hogy ott a szóban forgó "gazdasági menekültek" épp a magyarok.

"Mert tudod az van, hogy nem ki kéne húzni a belét a népnek, hanem itt csinálni egy élhető országot."

Zseniális ötlet, hogy ez nekik miért nem jutott eszükbe...
Mondjuk azoknak az ápolóknak, akik itthon 90k-ból vegetálnak...
Vagy azoknak a vállalkozóknak, akik tönkremennek a bürokrácián, a korrupción, meg azon, hogy adott esetben egy tollvonással lenyúlja az iparágukat a fideszes maffia...
De azoknak a diákoknak is eszébe juthatna, akiknek esélyük nincs melóhoz jutni az országban, ahol közmunkásokkal foltozgatják a munkaügyi statisztikákat....
Igazad van, hazajöhetnének. És az élhető ország létrehozásához hozzá is foghatnának azzal, hogy az első fára felhúzzák Vityát, Mészárost, meg a többi tolvajt, akik első számú gátjai az élhető országnak.

(Mellesleg csak azzal, hogy hazautalják a fizujuk egy részét, sokkal többet tesznek az élhető országért, mint egy itthon élő birkamenetes, akinek egyetlen tevékenysége, hogy bárhova elmenetel, hogy megcsókolhassa Vitya seggét.)

Naki vagyok kerdojel 2015.06.09. 10:00:35

A büdösparaszt fidesz jól megszórta a várost, hogy dögölnének meg. A rohadt életbe, én meg kifizettem (bár nem teljesen önként...).

Amúgy mikor jelenti már fel valaki minimum rogánt a letelepedési kötvények címszó alatt ellopott 50 milliárt forint miatt?

Pop40 2015.06.09. 16:53:58

@Naki vagyok kerdojel:

"Amúgy mikor jelenti már fel valaki minimum rogánt a letelepedési kötvények címszó alatt ellopott 50 milliárt forint miatt?"

Majd ha megbuktak, és Polt szintén a vádlottak padján ül, valszeg lesznek egy páran.

Amíg meg Polt a legfőbb ügyész, addig felesleges az időt tölteni vele.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2015.07.08. 06:55:44

@csak egy néző: szemeket meg csak a gyúrcsány lőhet ki, punktum!
süti beállítások módosítása