Szeretetdoboz

Y-gen

Szigorúan szubjektíven.

Címkék

#korrupciókormánya (1) áder (1) akkor amikor (1) aktivizmus (1) alaptörvény (1) aligátor (1) államadósság (1) államosítás (1) anilogue (1) arc (2) arrogáns (1) atom (4) augusztus20 (1) AVM (1) a hét arca (1) a hét hátraarca (2) A város mindenkié (1) bajnai (2) baloghjózsef (1) baszódjál meg kdnp (1) bayer (1) bayerzsolt-hatás (1) bce (1) békemenet (1) belügyminisztérium (1) belváros (1) berkecz balázs (1) bevándorlás (1) bevándorlók (7) bódvalenke (1) Böröcz László (1) bősz anett (1) bróker botrány (1) budapest (1) Budapest Park (1) budapest pride (1) bukás (1) buli (1) bulika (2) bullshit (1) bürokrácia (1) büszke (1) cba (1) CEU (1) cipősdoboz (1) civil (1) civilek (1) cókmók (1) corvinus (2) coub (1) csatlakozz (1) czeizel barbara (1) Dánia (1) debrecen (1) dekkoltás (2) demokrácia (12) diktatúra (1) doboz (1) ecsetféreg (1) egészségügy (2) egyenlőség (1) egyetem (2) egyetemjárás (1) egyezség (1) egyház (1) egyutt (1) együtt (12) elfogadás (1) ellenkultúra (1) ellenzék (1) előadás (1) előítéletek (1) Elvándorlás (1) elvándorlás (2) energiapolitika (1) eörsi mátyás (1) eötvös (1) ep (2) epic (1) erkölcsihulla (1) erőszak (1) értéknyolatkozat (1) eu (6) euratom (1) európa (2) évleértékelő (1) fail (1) fekélypásztor (1) felelősség (1) feljelentés (2) félrebeszél (1) feminizmus (4) fiatal (2) fidelitas (1) Fidelitas (2) fidesz (42) film (1) flash (15) florida (1) fodor (2) fodor gábor (1) forradalom (1) fót (1) fuckyou (1) fütyülés (1) garancia (1) gáz (3) gazdaság (1) gazdpol (1) gfg (1) gif (1) gofuckyourself (1) gólya generáció (1) gömöri zsolt (1) Gulyás Márton (1) gyakornok (1) gyermek (1) gyíkemberek (1) gyűlöletkeltés (2) Gyurcsány (1) habony (1) hajléktalan (3) hajléktalanság (1) hallofshame (6) hatodik alkotmánymódosítás (1) hátraarc (5) haza (1) hilter (1) hipok (1) híradó (1) horthy (1) hovahaza (4) humor (1) identitás (1) idióták (1) igazságvadász (1) iksz (1) illiberális demokrácia (1) intézet (1) irán (1) iskola (1) itthon (1) jegybank (1) jobbik (7) juhász péter (1) kampánycsend (1) kamupárt (1) Kanada (1) kapitalizmus (1) kaposvár (1) karnis mihály (1) kennedy (1) kerdoiv (1) kérdőív (1) kerényi (1) kereszténység (1) kisebbségek (1) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kivándorlás (1) klik (1) kokárda (1) kóklerkormány (2) kóma (1) komcsi (1) komondor (2) kontraszelekció (1) könyvégetés (1) konzervatív (1) kopaszok (1) korrupció (7) korszakváltás (1) kövér (1) közgép (1) kozmosz (1) közösség (1) kriza (1) kudarc (1) külföld (3) külpolitika (1) kultúra (2) külügy (2) lánczi andrás (1) lászló (2) lázár (1) lemondás (1) leszaggatjuk (1) liberálisok (3) Louis de Funes (1) lovagkereszt (1) m1 (1) magyarország (1) magyarugar (1) magyarvagyok (1) magyar krónika (1) magyar paralimpiai bizottság (1) majdan (1) mandiner (1) március 15 (2) matolcsy (3) megemlékezés (1) megsértett (1) melegek (1) menedzsment (1) menekültek (1) miertmaradjak (2) miertmaradjakitthon (1) migráció (1) migránsok (1) minimál (1) miskolc (1) mlp (1) mnb (1) mob (12) mozi (1) mszp (3) műhely (1) munka (1) munkáspárt (1) muskatnuss (1) mutyi (1) náci (1) nácik (1) nav (4) negyed6negyed7 (1) németország (1) nemzet (2) nemzeti (1) nemzetiségek (1) nemzeti egyezség (1) nemzetkép (1) nemzetpolitika (1) nemzettudat (1) népszavazás (3) neverwalkalone (1) nézettség (1) ngm (1) nők (2) nvi (1) nyelviskola (1) oktatás (8) önkormányzat (1) önmarcang (1) orbán (12) orbánisztán (2) orbanlegend (1) orbán viktor (4) oroszok (1) oroszország (1) ostoba (1) paks (9) panama (1) Pápa (1) parlament (2) pártok (1) pécs (1) pintér sándor (2) pisa (1) plakátrongálás (4) polgári engedetlenség (2) policy (1) politics (1) politikai kultúra (2) pride (1) Pride (1) pride2016 (1) primitív (1) program (1) provokátor (1) putyin (4) quaestor (2) questor (1) raoul (1) rasszista (1) reklámadó (1) rendőrség (3) rétvári bence (1) rezsicsökkentés (1) rip (1) riszpekt (1) rita (1) rogán (1) rtl (1) sántha hanga (1) schiffer (1) schmitt pál (1) Simándi Szelim (1) simplicity (1) soft power (1) soros (1) sport (1) start-up (1) svédek (1) svédország (1) szabadság (1) szabad magyarország (1) szabad oktatás (1) szakmai gyakorlat (1) századvég (2) szdsz (1) szélesgábor (1) szervilizmus (1) szigetvári viktor (1) szigor (1) szíjjártó (1) szijjártó péter (2) színház (1) szolidaritás (1) szovjet (1) tanya (1) társadalom (1) tarsoly (1) tarsoly csaba (1) tavares (1) terrorizmus (3) terrorvészhelyzet (1) tgm (1) tiltakozás (1) tolerancia (1) tóthjózsef (1) trafikmutyi (1) tréfarépa (1) trianon (2) tüntetés (6) Tüntetés (1) über (1) uber (1) újbaloldal (1) ukrajna (3) unió (3) unortodox közgazdaságtan (1) uszítás (1) uszka (1) ütköző (34) vajna (1) választás (4) vállalkozz (1) Vállalkozz Itthon Fiatal (1) váradi andrás alapítvány (1) vasárnap (1) vég (1) vélemény (1) velünkteljes (1) vereség (1) verseny (1) Vita (1) vita (2) vitaest (1) vona (1) wtfállamtitkár (1) y (20) y-gen (16) y-generáció (1) y-genneedsyou (1) yolo (3) zászló (1) zene (1) zsolt (1) Címkefelhő

Egy nap a Fidesszel

2014.06.03. 00:20 Y-GEN

Lássuk mi történt tegnap Magyarországon.

- A nap első örömhíre: nagyot ment a Simicska-birodalom: 22 milliárd forintot hoztak tavaly

- Tovább folytatta a kormány a Norvég Alap által támogatott civilek elleni barbár küzdelmét. A Kehi ellenőrzésekbe kezdett több támogatott alapítvány irodájában.

- Nyilvánosságra került, hogy a Fidesz eltörölné a választási visszaélések feltárásának utolsó lehetőségét

Kiderült, hogy 38 ezer tankönyv nem érkezett meg a tavalyi tanévkezdés után egy hónappal az iskolákba. 

- A Fidesz benyújtotta a reklámadóról szóló törvényt, melynek nagy vesztese az RTL Klub, mivel ők az egyetlen 20 milliárd feletti árbevételű médiacég Magyarországon. A Fidesz vonzáskörzetébe került Tv2-nek 20 milliárd alatt van a bevétele, így ők [kevesebbel] megússzák.

- Váratlanul kirúgták az Origo főszerkesztőjét, a felmondás mögött régóta tartó politikai nyomás állhat a kormányzatot érintő cikkek miatt.

Gyerekek, egy kicsit lassítani kéne, ha ezt ilyen tempóban folytatjátok, már a ciklus közepére sem lesz értelme folytatni ezt az egész demokráciának csúfolt bohózatot. 

because-fuck-you-thats-why_o_501793.jpg

 

Címkék: fidesz y gofuckyourself

A bejegyzés trackback címe:

https://y-gen.blog.hu/api/trackback/id/tr346261622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.03. 09:35:35

Egyre jobban bírom a fideszt! Fellép az ordasok ellen, erre választottam.

Az EB is a legújabb ajánlásban megküldte az 5 éves tervet, vagyis az mszp-szdsz pártprogramot, majd ők is vissza lesznek küldve az anyjukba!

mehe

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2014.06.03. 10:00:03

@Tiszteltetem Brüsszelet: igen, tökéletsen egyetértek azokkal akik úgy gondolják, hogy az ilyen megnyilvánulás a legbiztosabb jele az agyhalálnak.

MikePistol 2014.06.03. 10:00:13

@Tiszteltetem Brüsszelet: Hivatásos troll, vagy született hülye? Nehéz eldönteni.

Dr. bögöbö 2014.06.03. 10:21:18

"nagyot ment a Simicska-birodalom: 22 milliárd forintot hoztak tavaly"

Néha nem ártana hangsúlyozni (főleg az ilyeneknek, mint Tiszteltetem Brüsszelet kolléga), hogy ez 22 ezer millió forint. Úgy vettem észre, a jobboldalon sokan nincsenek tisztában a nullákkal.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.03. 10:26:37

@Dr. bögöbö: Jaja, nagy számokat én is tudok írni.

30 ezer milliárd forint. Na? NNa?

Kérdés ki nem fossa le ívesen mit hazudik a ballib média?

Kelta6725 2014.06.03. 10:26:40

@Tiszteltetem Brüsszelet: Tehát ezek szerint mszp-szdsz (szdsz??wtf??) irányítja brüsszelt..meg az egész világot? nem??? csak itthon képtelenek nyerni..ezt a béna csapatot..te gyökér :)hozzád képest egy döglött hintaló, Einstein :)

Kelta6725 2014.06.03. 10:28:26

@Tiszteltetem Brüsszelet: ballib média?? (mi az hogy ballib? magyarázd már el te egyagysejtü) te szerencsétlen..ez hivatalosadóhivatali számok..ide mér a legbutább trollt küldték??? :)

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.03. 10:33:05

@Kelta67: 'Tehát ezek szerint mszp-szdsz (szdsz??wtf??) irányítja brüsszelt..meg az egész világot? nem???'

- Nem, csak az MSZP SZDSZ Brüsszel érdekeit képviseli Magyarországon. Ők a helytartó demokraták.

Mehehe

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.03. 10:34:30

@Kelta67: 'te szerencsétlen..ez hivatalosadóhivatali számok..'

- helyett a ballib média hazugságai. Miért nem nézed meg a poszt linkjét?

Egéridomár 2014.06.03. 10:38:46

@Tiszteltetem Brüsszelet: úgy megnéznélek ki, és milyen vagy. Van is elképzelésem, csak igazolást szeretnék.

Aneninen · https://ebonyriddle.com/ 2014.06.03. 11:06:19

@Tiszteltetem Brüsszelet: ezért neked fizetnek, ugye?

Ha nem, nézz utána, hányan hagyták el az országot az 1956-os tisztogatás után és hányan hagyták el azt az elmúlt négy évben.

Sokan vagyunk, akik elégedetlenek voltak az "elmúltnyócévvel" is (amelynek, csak mondanám, több mint négy éve vége, és hát azóta se látjuk azt a hatalmas jobbanteljesítést), és akadnak, akik 2002-10 között távoztak, de az, hogy a 2010 óta tartó kivándorlás már meghaladja az 1956 utáni mennyiséget, szerintem sokat elmond arról, vajon melyik rendszer áll közelebb a kommunizmushoz, a "ballib", vagy a jelenlegi.
(További segítség: melyik időszakban milyen mértékű volt az államosítás és a központosítás?)

gmihaly 2014.06.03. 11:07:06

@Kelta67: Szárszó, Farkasházy, a 70 és 80 év közötti spiritusz rektorok, akik - Czeizel doktorral szólva - most látják romba dőlni "életművüket" - sajnos az eredmények láttán úgy tűnik, hogy nagyon hülye tanácsokat adtak. De lehet, hogy nem is kellettek a tanácsok, mert Mesterházy, Horváth Csaba zsúrfiúk és a többiek enélkül is hülyék? Vagy elfeledkeztek arról, hogy "Nem elé a várakozás, hogy/Győz a józan ész"? Egyáltalán mis is az, hogy józan ész? Bajnai Gordonka közgizda zsargonja is elég gyengus. A "romba dőlt életművek" kapcsán az érintetteknek már az elején sejteniük kellett volna, hogy milyen törékenyek azok az intézmények, ahová ők "elszegődtek". Aki hallgatott közigtan és közigtud. előadásokat, az tudja, hogy mennyire sportot űznek az "igazgatások", adminisztrációk variálgatásából az "illetékesek", a "hatáskörösök".

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.03. 11:12:57

@Aneninen: 'nézz utána, hányan hagyták el az országot az 1956-os tisztogatás után és hányan hagyták el azt az elmúlt négy évben.'

- ez jó hír, ezért léptünk az EU-ba bele.

'melyik időszakban milyen mértékű volt az államosítás és a központosítás?'

- nem az én bizonyítványom hogy fogalmad sincs az államosítás meg az állami vásárlás közötti különbségről

Szelid sunmalac 2014.06.03. 11:41:54

@Tiszteltetem Brüsszelet: Jo hir, persze. Az otthon maradtaknak kevesbe. Ugyanis barmilyen meglepo, legtobben a versenyszferabol mentek el. Tudod, azok akik eltartjak azt a romhalmazt.
Technikai kulonbseg van van az allamositas illetve az allami vasarlasok kozt. De tudod mit? Az adofizetok az allami vasarlassal meg sokkal rosszabbul jarnak. Ugyanis nem eleg, hogy az allam - ami koztudottan rossz gazda - mindent bevonz, amit lehet, de meg jo sokat is fizet erte adopenzbol.

randomuser1 2014.06.03. 11:45:51

erre szavaztunk ecceer, mondhatnánk, véletlen volt, nem tudtuk, bocs..
kéccer, direct, jáccásiból, nyugi van, mi ezt így szeressük, akinek nem tecc, mehet európába hanyatlani...
elnöki köztársaságot, éljen orbán!

béla a görög (törölt) 2014.06.03. 11:52:30

EZek maffiózók. Nem tudnak mit kezdeni a demokráciával.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.03. 11:59:20

@Szelid sunmalac: 'Ugyanis barmilyen meglepo, legtobben a versenyszferabol mentek el. Tudod, azok akik eltartjak azt a romhalmazt.'

Biztos ezért fenyeget államcsőd, pedig korábban hasítottunk...:D

'Technikai kulonbseg van van az allamositas illetve az allami vasarlasok kozt.'

Jja. Technikai különbség van aközött hogy a nyugati multitól veszi meg pénzért a kormány vagy a magyar kulákgazdától veszi el ingyen.

És ezt a proli szavazórétegnek el is lehet adni, csak nem vótak elegen..:DD

'Ugyanis nem eleg, hogy az allam - ami koztudottan rossz gazda'

A szoclib vezetésü állam rossz gazda, ezért is szoktak ők mindent inkább eladni....:D

♔batyu♔ 2014.06.03. 12:12:42

@Kelta67: Ez jó. "MI az a ballib"?

Mi lenne, pld. te. Balliberális. Ja, hogy már szégyenled. Megértelek.

♔batyu♔ 2014.06.03. 12:14:12

@gmihaly: Bajnai tavaly "külföldi szervezetektől" majdnem félmilliárdot kapott az eredményét meg lehet nézni.

És ezek szidják Orbánékat.

Peterpapo 2014.06.03. 12:16:05

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Azt hiszed a prolik balra szavaztak, amikor a fidesz a kommunisták hiteles utódja? :D :D :D

♔batyu♔ 2014.06.03. 12:16:13

@Aneninen: Érdekes. A "fejlett" Szlovákiából még többen léptek le, pedig fele annyian vannak.

Másrészt, nem kell ahhoz nagy ész, hogyha a gazdaság tönkretétele 2010-re teljesedik ki, akkor a zöm nyilván 2008-2013 között fog lelépni.

Peterpapo 2014.06.03. 12:23:18

@♔batyu♔:

"Bajnai tavaly "külföldi szervezetektől" majdnem félmilliárdot kapott"

Ez csak a jobber média hazugsága.

Csak hogy tanult TB társunk szavait idézzem.

Macropus Rufus 2014.06.03. 12:24:55

@Tiszteltetem Brüsszelet: pl. Te.
Ui. ha lefonsád akkor nem lennél itt. Ez indirekt módon bizonyítja, hogy érdekel téged a baloldali média.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.03. 12:25:21

@Peterpapo: 'Azt hiszed a prolik balra szavaztak, amikor a fidesz a kommunisták hiteles utódja?'

Ezzel az üzenettel nagy sikert arattatok a választáson is.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.06.03. 12:27:11

és ilyen vagy ehhez hasonló napokból van még 4 évnyi.

Peterpapo 2014.06.03. 12:28:54

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Ja, mert emiatt oda is szavaztak. ;) Nyert a fidesz? Nyert. Hát akkor?

Macropus Rufus 2014.06.03. 12:31:48

@Tiszteltetem Brüsszelet:
"- nem az én bizonyítványom hogy fogalmad sincs az államosítás meg az állami vásárlás közötti különbségről"

"650 milliárdért államosított eddig a Fidesz"
index.hu/gazdasag/2014/03/04/650_milliardert_allamositott_a_fidesz/

esetleg a MOL államosítása illetve állami kézbe vétele emlékeidben van?
Na figyuka: "A Molon már több mint kétszázmiliárdot sikerült bukni"

Macropus Rufus 2014.06.03. 12:34:10

@Macropus Rufus:
Az E.ON gázcégeit is megveszi az állam
Az MVM-é a Főgáz 41 milliárdért
A Takarékbank államosítása
Az MNB megveszi a GIRO Zrt.-t
A Citadella államosítása
650 milliárdért államosított eddig a Fidesz egy miniszteri válasz szerint

amúgy itt a teljes lista (2010-2013)
m.cdn.blog.hu/te/tenytar/image/2012.0/allamos%C3%ADtas%2055.png

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.03. 12:34:21

@Macropus Rufus: Nem mindenki hülye.

A fidesz államosít-győzelem.

Az mszmp államosít-forradalom.

Nem a nép a hülye, de amíg így vagytok vele, addig nincs feltámadás, úgyhogy nem kell elsietni.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.03. 12:38:34

@Macropus Rufus: Jaja, hát most pont azt veszi meg az állam, amit az mszmp eladott húgyért szarért külföldre, miután rekvirálta a magyar parasztoktól.

Aztán csodálkoztok hogy népszerüek vagytok..:)

vénkujon 2014.06.03. 12:40:37

a zistenit neki. még mindig jóleső borzongással veszem tudomásul, hogy ballib vagyok, és nem egy tökkelütött fideszes, akivel itt pörögtök:)

Peterpapo 2014.06.03. 12:54:21

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Ha kiderül, hogy hülyeségeket beszélsz, mert ezt hallod attól a kis gyökér taplótól, akkor a szar kifogások és magyarázatok helyett el is ismerhetnéd, hogy butaságot mondtál, mert az a kis gyökér tapló megvezetett téged. ;)

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.03. 12:58:59

@Peterpapo: Ja hát a választáson kiderült hogy a fidesz kommunistázását majdnem minden kommunista elhitte.

A fideszesek meg a semlegesek meg nem. Azt ebből lett a 10%.

Nyehehe

Peterpapo 2014.06.03. 13:03:09

@Macropus Rufus:

A fideszes érvelés a következő:

Ez a tehén fekete. - jelentette ki Orbán Viktor.

Fidesz trollok:

- Ez a tehén fekete.

- De ember, látszik, hogy tarka!

- De Viktor úgy gondolta és ez tény is egyben, hogy ha becsukják egy sötét, ablaktalan szobába, ahol még villany sincs, akkor fekete.

Narancskommunista (törölt) 2014.06.03. 13:04:31

@Peterpapo:
Balra szavaztak. Szélsőbalra, vagyis a Fideszre.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.03. 13:12:56

@Peterpapo: Ettől lesz ősszel forradalom? Hogy hülyék (lettek) a zemberek? Vagy nem is akartok mán nyerni?

Hehe

Peterpapo 2014.06.03. 13:13:22

@Peterpapo:

Brüsszelből jelezték, hogy kellene egy ablak arra a szobára, hogy legyen friss levegője a tehénnek, meg enni is kellene adni, mert így nem ad tejet sem.

Fidesz trollok:

- Brüsszel csak ne üzengessen! Majd Mi, illetve Viktor tudja, hogy mi kell annak a tehénnek!

- De a legelő helyén egy stadion épült!

- Örüljön neki az a tehén! Egyébként ezért is került be a szobába. Így tető van a feje felett. Hülye brüsszeliek! Egyébként sem értjük, hogy mi a fene nem teszik nekik azon, hogy mi a széltől is óvjuk a tehenet?

Peterpapo 2014.06.03. 13:14:57

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Ha valaki itt forradalomról beszél az Viktor. Aztán persze letagadja, de már megszoktuk, hogy állandóan, mindenben hazudozik. Na meg harcolni is csak ő szokott.

Hannibal ante portas 2014.06.03. 13:43:50

Csak azt nem értem, ha itt ennyire szar minden, ahogy néhányotok szerint, akkor mégis mitől van ez a - kedves nyugati barátaink által is elismert, és most már az ország felminősítéséhez is vezető kiugróan magas növekedés?
Vagy egyszerűen csak megemészthetetlenül savanya a szőlő?

sanyix 2014.06.03. 13:55:27

@vénkujon: te tökkelütött ballib vagy. Na és? Ugyan olyanok vagytok :)

Narancskommunista (törölt) 2014.06.03. 14:00:44

Á, már leesett, az államadósság növekedéséről van szó...

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.03. 14:16:00

@Narancskommunista: Azért az valahol vicces, hogy az EB elküldi ide az ajánlását, ami ugyanaz, mint 2011-12ben az IMF ajánlása. És mint az MSZP-SZDSZ program.

- bankadó ki, adómentes minimálbér, segély vissza, különadók ki, devizahiteles mentés kuka, rezsicsökkentés kuka.

Az se zavarja őket hogy az EUban nőtt az elmúlt4évben az államadósság aránya és a növekedés sem indult be úgy, mint nálunk.

ex-dr. vuk 2014.06.03. 14:16:57

@Tiszteltetem Brüsszelet: akkor ujra.. mit jelent az, hogy "ballib"? Illetve az is erdekel, hogy te mit ertesz alatta?

A szamok, amiket kifigurazol egyebkent hivatalosak. Bar neked gondolom minden hazugsag, ami imadott vezetodet vagy buzibaratait serti.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.03. 14:25:20

@ex-dr. vuk: 'A szamok, amiket kifigurazol egyebkent hivatalosak.'

- nem, a szokásos ballib hazugságok. Legalább megkukkanthatnád a linket a posztban.

vénkujon 2014.06.03. 14:41:56

@sanyix: tanuly má meg hejessen irni tte győkér:D

Macropus Rufus 2014.06.03. 14:45:20

@Tiszteltetem Brüsszelet: "nőtt az elmúlt4évben az államadósság aránya és a növekedés sem indult be úgy, mint nálunk."
nem az adóssággal van az alapvető baj (ui. a Fidesz annyit sikeresen elért, hogy az összes megszorítás és kivonás ellenére az adósséágunk ott van ahhol 2010-ben volt...) A baj az, hogy ha a hitelező országok azt látják, hogy fingja sincs az országnak, hogy hogyan is akarja vissza fizetni. Ha megnézed az adósság listákat, akkor nem mi vagyunk az élen, de rólunk biztosan tudják, hogy fingunk sincs mit csinálnunk a gazdaság terén. Tehát annak ellenére, hogy a mutatóink jók, senki nem hisz nekik ui. a hosszútávú megoldások nem léteznek a kormány részéről. (már azt a 600milliárdos lukat is évente, röktönzött módszerekkel tömték be, most is ez lesz. Imprivizátció)
Ami keg a fejlődést illeti: EU-ban van 100db fa. Ha egy fát ültetnek akkor 1%-al nőt a fák száma. Nálunk van 40fa. 1 fát űltetek. Hány százalékkal nőz a fák száma?
Na ez amit mindíg megszívnak az emberek. Persze van 2-3%-os növekedés, de az EU 0.5%-os növekedése az olyan mindha mi 10%-al növekednénk. És ez itt bibi. Egy csóró ország - mint pl. mi - sokkal kisebb erőfeszítéssel tud akár 3-4%-os növekedést elérni. Nyugaton mindenkinek van autója. Nálunk 1db eladnak és ezzel 1-re nő az autók száma, akkor nálunk 100%-os a gépjármű park növekedése. Holott az egész országban csak 1db autó van. De ezt már nem tessszük a hír mellé, és így már is ugy néz ki, hogy: a Viktor állatl beindított gazdasági folyamatoknak köszönhetően, az elmúlt egy évben a magyar autópiac 100%-al nőt, ellentében a hanyatló nyugattal, ahhol már ez is stagnál. (csak éppen 1-2 dolgot elhagytam a hírből. Csúsztatás?)

ex-dr. vuk 2014.06.03. 14:50:28

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Meseld el vegre, mit jelent az, hogy "ballib"

Semmi gond, ha nem hiszed el a szamokat. Rajtad mukodott a propagandagepezet. Doublethink. Nem akarlak meggyozni, ertelme se lenne.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.03. 14:53:41

@Macropus Rufus: 'A baj az, hogy ha a hitelező országok azt látják, hogy fingja sincs az országnak, hogy hogyan is akarja vissza fizetni.'

- faszság, épphogy megszünt a deficiteljárás és minden makroadat javulóban van.

'Na ez amit mindíg megszívnak az emberek. Persze van 2-3%-os növekedés, de az EU 0.5%-os növekedése az olyan mindha mi 10%-al növekednénk.'

- másik faszság. Az én fizum 2-3%kal emelkedik de a másiknak jó mert neki 0.5%-kal.

'Egy csóró ország - mint pl. mi - sokkal kisebb erőfeszítéssel tud akár 3-4%-os növekedést elérni.'

- így van, feltéve, hogy jobboldali a kormány. Mert ha baloldali akkor negatív a gazdasági növekedés.

A nyugat nem alternatíva, az alternatíva Orbán vagy a kommunisták.

ex-dr. vuk 2014.06.03. 14:59:37

@Kón Bandit: "az alternatíva Orbán vagy a kommunisták."

Kar, hogy ez a ketto ugyanaz...

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.03. 15:04:34

@ex-dr. vuk: 'Kar, hogy ez a ketto ugyanaz...'

Akkor minek vonyít a bolsilibsi sajtó hogy diktatúra van?

Narancskommunista (törölt) 2014.06.03. 15:18:57

@ex-dr. vuk:
Nem fogja tudni elmesélni, annyira nem képzett, csak szitokszóként adták a szájába, mint a többi narancskomcsi prolinak.

Narancskommunista (törölt) 2014.06.03. 15:20:17

@Kón Bandit:
"- így van, feltéve, hogy jobboldali a kormány. Mert ha baloldali akkor negatív a gazdasági növekedés."

Mint pl. 2012-ben, amikor egyébként majdnem minden környékbeli országnak pozitív volt eközben?

ex-dr. vuk 2014.06.03. 15:38:21

@Kón Bandit: akkor mar teged is megkerdezlek: mit jelent az, hogy "bolsilibsi"?

Kommunista diktaturarol hallottal mar? Ha nem, akkor (nagy a baj) nem artana felfrissiteni a tortenelemtudasod :)

Macropus Rufus 2014.06.03. 15:42:18

@Kón Bandit:
"- faszság, épphogy megszünt a deficiteljárás és minden makroadat javulóban van."
aha. Na erről meséltem. Ezek csak egy része az wegésznek. Egy rendszert kell vizsgálni és nem 1-2 adatot. Jelneleg a magyar kormány hiteltelen a gazdaság terén, nincs hosszútávú elképzelése. Ua. az is tény, hogy roham munkával foltozott dolgok azok hozznak eredményt, de csak rövidtávon! Nem lennék meglepve ha év végén ismét deficit eljárás alá kerűlnénk.

"- másik faszság. Az én fizum 2-3%kal emelkedik de a másiknak jó mert neki 0.5%-kal."
pontosan. A másik ui. eleve nagyobb összeggel rendelkezik. A fáknál maradva: neked van 100fád és 2%-al növeled a mennyiségüket az 2db új fát jelent. Neki van 1000 fája 0.5%-al többet ültet akkor ő kb. 10 fát fog űltetni. Ezt átrakhatod fizuba, akkor is ilyesmi lesz az arány, ami logius is.

"- így van, feltéve, hogy jobboldali a kormány. Mert ha baloldali akkor negatív a gazdasági növekedés."
nem jött át... mi vagyunk a rohadt csórók. 1db fánk van. Űltettünk még 1-et ezzel 100%-al növeltük a fáink számát. EU-nak van 1000fája, neki 1000fát kell űltetni ahhoz, hogy ő is 100%-al növekedjen. Ha ő ugyan annyit űltet mint mi akkor csak pár tized %-al nőt a fáinak a száma.
Nekünk meg 100%-al, De amint telítődnek az erdős részek nekünk is majd millió számra kell űltetni, hogy meg legyen a 100%-k. És akkor jöttök majd pl. Romániával ahhol akkor lesz az egy fából 2 és ez 100%-os növekedés, nekünk meg kb. 1000-t kellene ültetni, hogy ott legyünk ahhol ők. De ti csak azt fogjátok látni, hogy ők 100% mi meg 0.00001%.

'"A nyugat nem alternatíva, az alternatíva Orbán vagy a kommunisták."
értem. Kár, hogy ez ugyan azt jelenti.
Már Hofi is megmondta (89 elött), hogy "a mocskos nyugat haldoklik! Ez úgy tetszett nekik. Naszóval a mocskos nyugat haldoklik (olló innen ment), de ha meg hal, még mindíg jobban fog élni ott lent mit mi itt fent. És éjfélkor amikor van a kísértet járás, nem ő jönn fel kísérteni... mi megyünk le enni." Hofélia a 80-as évekből

tehát ez halott nyugat, bezzek a mi vezetőnk eg yigazo posztkommunista baromság. Elsösszőr is idézek neked valakit:
"A Fidesznek igenis van elvi kiindulópontja… a modern XX. század végi liberalizmus." - monda Orbán Viktor. Nos láthatod, hogy most hol van a pártja. Te meg csápolsz annak aki libárlis volt és most kommunista nézeteket val.

meg van itt még egy csomó hasonló kis szösszenet a soha nem hazudótól:
kanadaihirlap.com/2014/02/11/egy-igazmondo-ember-orban-viktor-igaz-mondasai-1989-tol-napjainkig/

Macropus Rufus 2014.06.03. 15:44:16

jajj ez de szép volt a Viktor szájából:

"A populizmus élő klasszikusai szájában a “liberális” szó káromkodás, szitok. A liberálisok ugyanis szabadságot követelnek a népnek, hogy vállalkozhasson és választhasson. A populisták ellenben fel akarják emelni a népet… Ezért vonzódtak a populisták mindig az állam gyámkodó hatalmához." - Orbán Viktor

gy.k. most saját magát köpi pofán minden egyes alkalommal amikor populista vakert lök.

Macropus Rufus 2014.06.03. 15:45:15

na meg van. Ez a nagy kedvencem, mert a sohanemhazudó konkrétan valami hasonlóban tecceleg most (mármint, hogy ő minden tudás forrása)

"“Nem azért dolgozott-e az elmúlt nyolc évben a társadalom, hogy soha többé ne legyen olyan kormányfője Magyarországnak, aki nyugodtan kijelentheti: rajta kívül nincs más alternatíva. Aki ezt állítja, az nem kormányozni, hanem uralkodni akar.” (Magyar Nemzet, 1998. április 9.)"

Macropus Rufus 2014.06.03. 15:47:09

@Kón Bandit:
" az alternatíva Orbán vagy a kommunisták."
ez a kettő ugyan az. És azért vonyít mert az van.
tudod amikor a kormány a médiát kezdi basztatni ott már komoly gondok vannak a demokráciban

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.03. 15:48:23

@Macropus Rufus: 1. tehát rendszert kell nézni, én mondok egy dolgot:deficiteljárás, te meg 0-t - ezt nevezem, meggyőztél...:D

2. azzal senki nem tud mit kezdeni, hogy van 40 év előnyük kapitalizmusból. Ettől még mi növekedünk, ők meg nem, úgyhogy ne akarják már megmondani hogy kell scinálni, szvsz.

3.'értem. Kár, hogy ez ugyan azt jelenti. '

Érdekes, a választók meg mást mondtak. A negatív gazdasági növekedést meg az adósság emelkedést leszavazták.

4.'tehát ez halott nyugat, bezzek a mi vezetőnk eg yigazo posztkommunista baromság.'

Mégis Orbán maradt a helyén az EU vezetőséget meg hazaküldték.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.03. 15:49:35

@Macropus Rufus: Tehát az utódpárt médája azért vonyít mert kommunizmus van. Ezt be is vette valaki most áprilisban? Sikernek könyveltétek?...:DD

ex-dr. vuk 2014.06.03. 15:55:04

@Macropus Rufus: az a baj, hogy egy narancsagyunak papolhatsz, annyit fog latni, hogy "rezsicsokkentes!", es reszerol maganak erzi az erkolcsi folenyt. "Negy lab jo ket lab rossz", begettek a birkak.

♔batyu♔ 2014.06.03. 16:15:28

@Peterpapo: Na ja. Ezt az adatot konkrétan Bajnaiék adták meg, hogy kiktől kapták, azt pedig a j9övő héten. (Gondolom, ezt kissé meg kell szervezni).
Ugyanis kötelező.

Peterpapo 2014.06.03. 16:22:01

@Kón Bandit:

"Akkor minek vonyít a bolsilibsi sajtó hogy diktatúra van?"

Mert volt és mai is van olyan, hogy kommunista diktatúra. Tudod? Erre mondta azt Viktor, hogy neki nem a diktatúrával volt baja, hanem azokkal, akik csinálták. Most hogy Ő csinálja, már azzal sincs gondja. Ez olyan, mint a korrupció az, amiből kihagynak. Az mszp alatt korrupció hegyek voltak a fidesz szerint, most meg nincsenek, mert nem maradnak ki belőle. Csak halkan jegyzem meg, hogy eddig egyik korrupció sem bizonyosodott be, amit mszp-sek csináltak.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.03. 16:24:02

@Peterpapo: 'Csak halkan jegyzem meg, hogy eddig egyik korrupció sem bizonyosodott be, amit mszp-sek csináltak.'

Jaja államcsőd se volt meg eladósodás se. Ezek a nagy dolgok a csúszópénzek a kis dolgok.

De mondom kivel lehet megetetni hogy a fidesz a kommunista? Az MSZP törzsbázissal, de ez látható mire elég.

♔batyu♔ 2014.06.03. 16:25:39

Ne kínlódjatok már. Gyurcsányék nem véletlenül buktak meg, nézzétek már a hitelállományra, államháztartási hiányra 2002-ben és 2010-ben. Egyértelműen rossz gazdálkodás.

És akkor azzal jönnek hogy Orbán a hibás miért nem CSÖKKENTETTE az államadósságot. Még az sem érdekli a kritikusokat, hogy az IMF hitelből kijött volna Paks totális felújítása.

Nem kellene ezek mellett elmenni és akkor nem gondolnátok olyan baromságokra, hogy a nép azért szavazott Orbánékra mert fél, vagy mert Orbánék elcsalták a választást.

Ezek ostobázzák az Orbán szavazókat, miközben újból Gyurcsány lesz a ballibsik sztárja.

ex-dr. vuk 2014.06.03. 16:40:23

@♔batyu♔: mar irtam ugyan, de tovabbra sem veszed eszre a(z elso) fidesz kormany altal utott lyukak hosszu tavu hatasat a kotlsegvetesekre, igaz?
En nem mondom, hogy csak ez jatszott kozre, de a kamattamogatas, amit 2001 vegen vezettek be az pont olyan, hogy a kovetkezo 10 evben vegig erezteti a hatasat.

Kanázsvára 2014.06.03. 16:55:07

@ex-dr. vuk: !
Végre találkoztam olyan hozzászólóval is, aki nem szenved az amnéziától, mert az manapság igen elterjedt kórság mifelénk...

Macropus Rufus 2014.06.03. 17:06:29

@Kón Bandit:
" tehát rendszert kell nézni, én mondok egy dolgot:deficiteljárás, te meg 0-t - ezt nevezem, meggyőztél...:D"
figyuka: a rendszer hibás működését deffiniálja pl., hogy az adósséágunk a megszorítások ellenére is nőt pontosan ugyan ott van ahhol volt 2010-ben.
Ez alapvető rendszerhiba. Ebben benne van minden hibás döntése a Fidesznek.(természetesen a deficit is ami pozitív, de nyílvánvaló, hogy a rendszerben sokkal több hiba van mint nem, mert akkor nem itt állnánk) Felejtsd el a deficitet. USA adóssága - sztem - a világ élvonalában van. De rendszer szinten jól működik a gazdasága. (legalább is jobban mint a miénk). Ua. logikádat felvéve: az USA gazdasága nagyon szar mert a GDP 200%-a az adóssága (csak mondtam valamit)

"2. azzal senki nem tud mit kezdeni, hogy van 40 év előnyük kapitalizmusból"
Ez igaz. De mi ezt a negyven évet még 24-el megtoldottuk, tehát már 64 évvel vagyunk lemaradva... Ebből mondjuk mindegyik párt kivette a részét...

" Ettől még mi növekedünk, ők meg nem, úgyhogy ne akarják már megmondani hogy kell scinálni, szvsz."
látom nem érted a növekedést... persze növekedtünk. 3%-al is nő a GDP... Remek. Akkor számszerűsítsük a dolgot okés?
Magyarország GDP-je: 1256610millióUSD
Némeo GDP-je: 3429519millióUSD

a miénk 3%-al nő az övék meg 0.5-el... De mivel a fás példámat sem értetted ezért hót mindegy. Igeeen, mi vagyunk az isten az eu-ban.

" A negatív gazdasági növekedést meg az adósság emelkedést leszavazták."
meg a 300Ft-os vizitt díjjat is... ÉS akkor most mi van? Csak annyi, hogy a nagy részüknek fingja sincs pl. a %-os eltérésekről. Te vagy az élő példa rá. Ez inkább szégyen az országra nézve mint pozitívum.

"Mégis Orbán maradt a helyén az EU vezetőséget meg hazaküldték."
melyik vezetés ment el? Orbán max ezen a szmeétdombon kapirgálhat amit itt van. EU-ba senkit sem érdekel.

Macropus Rufus 2014.06.03. 17:07:34

@Kón Bandit: miért? Szented az micsoda amikor felülről vezrélik az államosított országot?
Ja igen: nem éltél 1989 elött. Akkor meg miről is alkotsz véleményt?

ex-dr. vuk 2014.06.03. 17:14:24

@Kanázsvára: az a baj, hogy a sok egysejtu annyi lat, hogy 2002-2008 kozott nott, elotte meg csokkent... Ja csokkent az adossag 98-2002 kozott, mert a Bokros csomag levagta a kiadasokat, es befoltozott egy csomo lyukat a kotlsegvetesen. Ebben furdtott a fidesz kormany 4 evig, a vege fele utott akkora lyukat a kamattamogatassal, ami fel ev alatt duplajara nyomta fel az ingatlanarakat, es 10+ evre kotelezte el a magyar allamot a kamatkulonbozet kifizetesere a(z emelt aron) megvasarolt ingatlanok hitelei utan. (Aztan ez a devizahitelezessel alabbhagyott valamelyest persze.)
Es erdekes, hogy erre senki nem emlekszik...

gmihaly 2014.06.03. 17:23:24

@♔batyu♔: Az ortodox doktriner komprádor közgazdák ifjabb nemzedéke továbbra sem száll le a döglött lóról.

s 2014.06.03. 17:36:32

@MikePistol: Miért ne lehetne mindkettő?

s 2014.06.03. 17:37:29

@Dr. bögöbö: Mert ott sok nulla van. Már nem nagyon számolják.

s 2014.06.03. 17:43:15

@♔batyu♔: "És ezek szidják Orbánékat."

Aki 3000 milliárdot lopott. Igaz, össze sem lehet hasonlítani.

s 2014.06.03. 17:45:23

@doggfather: Faszt. Előbb összedől ez nagy recsegések közepette. Pont akkor, amikor elfogy a pénz.

s 2014.06.03. 17:46:41

@Macropus Rufus: töröcskei elvtársad ki ne hagyjad már. Mr. one euro market.

s 2014.06.03. 17:49:50

@Peterpapo: Fekete tehénnek a teje is fekete. Régi dakota közmondás.

MAXELL birkaman buzizó \\http.birkafing.org 2014.06.03. 17:56:05

@Szelid sunmalac:

„Ugyanis barmilyen meglepo, legtobben a versenyszferabol mentek el.”

Tévedés!
2015. óta az állami szférából 2 345 678-an távoztak külföldre, míg a versenyszférából csak 3 245 787-en telepedtek le tartósan valamelyik külföldi országban.
A legtöbben a virágzó Délkelet-Európa felé vették az irányt, a hanyatló Nyugat felé a fentiek mindössze tizede, 45 121 fő vette az irányt.
Ezt a szófiai Җдбаклчц központ adatai is alátámasztják.

Keress csak rá nyugodtan!
süti beállítások módosítása