Szeretetdoboz

Y-gen

Szigorúan szubjektíven.

Címkék

#korrupciókormánya (1) áder (1) akkor amikor (1) aktivizmus (1) alaptörvény (1) aligátor (1) államadósság (1) államosítás (1) anilogue (1) arc (2) arrogáns (1) atom (4) augusztus20 (1) AVM (1) a hét arca (1) a hét hátraarca (2) A város mindenkié (1) bajnai (2) baloghjózsef (1) baszódjál meg kdnp (1) bayer (1) bayerzsolt-hatás (1) bce (1) békemenet (1) belügyminisztérium (1) belváros (1) berkecz balázs (1) bevándorlás (1) bevándorlók (7) bódvalenke (1) Böröcz László (1) bősz anett (1) bróker botrány (1) budapest (1) Budapest Park (1) budapest pride (1) bukás (1) buli (1) bulika (2) bullshit (1) bürokrácia (1) büszke (1) cba (1) CEU (1) cipősdoboz (1) civil (1) civilek (1) cókmók (1) corvinus (2) coub (1) csatlakozz (1) czeizel barbara (1) Dánia (1) debrecen (1) dekkoltás (2) demokrácia (12) diktatúra (1) doboz (1) ecsetféreg (1) egészségügy (2) egyenlőség (1) egyetem (2) egyetemjárás (1) egyezség (1) egyház (1) egyutt (1) együtt (12) elfogadás (1) ellenkultúra (1) ellenzék (1) előadás (1) előítéletek (1) Elvándorlás (1) elvándorlás (2) energiapolitika (1) eörsi mátyás (1) eötvös (1) ep (2) epic (1) erkölcsihulla (1) erőszak (1) értéknyolatkozat (1) eu (6) euratom (1) európa (2) évleértékelő (1) fail (1) fekélypásztor (1) felelősség (1) feljelentés (2) félrebeszél (1) feminizmus (4) fiatal (2) Fidelitas (2) fidelitas (1) fidesz (42) film (1) flash (15) florida (1) fodor (2) fodor gábor (1) forradalom (1) fót (1) fuckyou (1) fütyülés (1) garancia (1) gáz (3) gazdaság (1) gazdpol (1) gfg (1) gif (1) gofuckyourself (1) gólya generáció (1) gömöri zsolt (1) Gulyás Márton (1) gyakornok (1) gyermek (1) gyíkemberek (1) gyűlöletkeltés (2) Gyurcsány (1) habony (1) hajléktalan (3) hajléktalanság (1) hallofshame (6) hatodik alkotmánymódosítás (1) hátraarc (5) haza (1) hilter (1) hipok (1) híradó (1) horthy (1) hovahaza (4) humor (1) identitás (1) idióták (1) igazságvadász (1) iksz (1) illiberális demokrácia (1) intézet (1) irán (1) iskola (1) itthon (1) jegybank (1) jobbik (7) juhász péter (1) kampánycsend (1) kamupárt (1) Kanada (1) kapitalizmus (1) kaposvár (1) karnis mihály (1) kennedy (1) kerdoiv (1) kérdőív (1) kerényi (1) kereszténység (1) kisebbségek (1) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kivándorlás (1) klik (1) kokárda (1) kóklerkormány (2) kóma (1) komcsi (1) komondor (2) kontraszelekció (1) könyvégetés (1) konzervatív (1) kopaszok (1) korrupció (7) korszakváltás (1) kövér (1) közgép (1) kozmosz (1) közösség (1) kriza (1) kudarc (1) külföld (3) külpolitika (1) kultúra (2) külügy (2) lánczi andrás (1) lászló (2) lázár (1) lemondás (1) leszaggatjuk (1) liberálisok (3) Louis de Funes (1) lovagkereszt (1) m1 (1) magyarország (1) magyarugar (1) magyarvagyok (1) magyar krónika (1) magyar paralimpiai bizottság (1) majdan (1) mandiner (1) március 15 (2) matolcsy (3) megemlékezés (1) megsértett (1) melegek (1) menedzsment (1) menekültek (1) miertmaradjak (2) miertmaradjakitthon (1) migráció (1) migránsok (1) minimál (1) miskolc (1) mlp (1) mnb (1) mob (12) mozi (1) mszp (3) műhely (1) munka (1) munkáspárt (1) muskatnuss (1) mutyi (1) náci (1) nácik (1) nav (4) negyed6negyed7 (1) németország (1) nemzet (2) nemzeti (1) nemzetiségek (1) nemzeti egyezség (1) nemzetkép (1) nemzetpolitika (1) nemzettudat (1) népszavazás (3) neverwalkalone (1) nézettség (1) ngm (1) nők (2) nvi (1) nyelviskola (1) oktatás (8) önkormányzat (1) önmarcang (1) orbán (12) orbánisztán (2) orbanlegend (1) orbán viktor (4) oroszok (1) oroszország (1) ostoba (1) paks (9) panama (1) Pápa (1) parlament (2) pártok (1) pécs (1) pintér sándor (2) pisa (1) plakátrongálás (4) polgári engedetlenség (2) policy (1) politics (1) politikai kultúra (2) pride (1) Pride (1) pride2016 (1) primitív (1) program (1) provokátor (1) putyin (4) quaestor (2) questor (1) raoul (1) rasszista (1) reklámadó (1) rendőrség (3) rétvári bence (1) rezsicsökkentés (1) rip (1) riszpekt (1) rita (1) rogán (1) rtl (1) sántha hanga (1) schiffer (1) schmitt pál (1) Simándi Szelim (1) simplicity (1) soft power (1) soros (1) sport (1) start-up (1) svédek (1) svédország (1) szabadság (1) szabad magyarország (1) szabad oktatás (1) szakmai gyakorlat (1) századvég (2) szdsz (1) szélesgábor (1) szervilizmus (1) szigetvári viktor (1) szigor (1) szíjjártó (1) szijjártó péter (2) színház (1) szolidaritás (1) szovjet (1) tanya (1) társadalom (1) tarsoly (1) tarsoly csaba (1) tavares (1) terrorizmus (3) terrorvészhelyzet (1) tgm (1) tiltakozás (1) tolerancia (1) tóthjózsef (1) trafikmutyi (1) tréfarépa (1) trianon (2) tüntetés (6) Tüntetés (1) über (1) uber (1) újbaloldal (1) ukrajna (3) unió (3) unortodox közgazdaságtan (1) uszítás (1) uszka (1) ütköző (34) vajna (1) választás (4) vállalkozz (1) Vállalkozz Itthon Fiatal (1) váradi andrás alapítvány (1) vasárnap (1) vég (1) vélemény (1) velünkteljes (1) vereség (1) verseny (1) Vita (1) vita (2) vitaest (1) vona (1) wtfállamtitkár (1) y (20) y-gen (16) y-generáció (1) y-genneedsyou (1) yolo (3) zászló (1) zene (1) zsolt (1) Címkefelhő

A Majdan üzenete

2014.02.19. 04:16 Y-GEN

Bár február eleji a videó, de a Majdan tegnapi ostroma után tán aktuálisabb, mint valaha. A legkevesebb amit tehetsz, hogy megosztod a lány üzenetét, hogy ahogy ő fogalmaz, segíts a demokrácia kiépítésében Ukrajnában. Ugyan a felvétel szereplője arra is megkér, hogy tájékoztasd a kormányod a kialakult helyzetről, és tőlük is kérj segítséget, de ezt ismerve a külügy hozzá nem értését és keleti elkötelezettségét, csak az idealistáknak erős idegzetűeknek ajánljuk.  

 

 A hosszú ékezetes magánhangzók megjelenítése problematikusnak bizonyult a feliratozás folyamán, a nyilvánvaló helyesírási hibák okozta bosszúságokért elnézéseteket kérjük

UPDATE: ma este fél hétkor szerveznek civilek szolidaritási akciót a Bazilikánál. Ha van rá lehetőséged, állj ki az erőszak és a diktatúra ellen! 

 

 

Címkék: ukrajna majdan ütköző

A bejegyzés trackback címe:

https://y-gen.blog.hu/api/trackback/id/tr185821847

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ukrajna: egy negyvennyolcmilliós Paks 2014.02.19. 20:02:18

Ez a poszt Paks II.-ről és a nemzeti oligarcharendszerről szól. Ukrajnában polgárháborús helyzet alakult ki. Adott egy olyan posztszovjet állam, amelyik a gazdasági és társadalmi átalakulásból felemás eredményt tudott kihozni. Emellett erős függé...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gigacherry 2014.02.19. 09:22:14

Vajon mi lett azóta a lánnyal? Épségben van?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2014.02.19. 10:39:46

Ki tudja? Lehet őt is megverték.

www.youtube.com/watch?v=aJyTP1Rnw98

A helyi Sz. Ferencek. Mennek át a rendőrkordonon, hogy a tüntetőket verhessék, öljék. Fizetett kormánypárti banditák.

ephart 2014.02.19. 16:32:57

Valószinüleg Sorosék készítették a videót

2014.02.19. 16:37:08

Ha az EU nagyon bekavar Ukrajnában, Putyin simán elzárja a gázt. Nem olyan egyszerű dolog a politika, mint azt néhány világmegváltó képzeli. A megosztással a seggüket is kitörölhetik egyébként.

Muzsikok közt 2014.02.19. 16:42:48

Ez a csaj sose volt ukrán, angolul beszél lengyel akcentussal, nem ukránul. Meg szerintem amúgy se demokrácia amit az Y gen. támogat.

sántán sándor 2014.02.19. 16:45:18

még nem jöttek rá zsidajaink hogy a tüntetők nagy részére ők hazánkban az alábbi jelzőket szokták használni: fasiszta/náci/szélsőjobboldali/focihuligán.

kissiú 2014.02.19. 16:45:45

Vigyázó szemetek Esztergomra és Kijevre vessétek...

Kim Jong Un 2014.02.19. 16:46:33

Kurva libsik, jon putyin is vegez veletek rohadekok! Fostok ti rohadt allatok mi?

szelíd galamb 2014.02.19. 16:49:02

Az oroszok megint itt vannak a kapuban, köszönhető ez a jó kis focista diktátorunknak.

szelíd galamb 2014.02.19. 16:51:13

@Kim Jong Un:

Látom Kém Jong Un a kinai piacról figygel minket.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.02.19. 16:53:18

Dobálódzás, gyújtogatás, felszólítások ellenére utcán maradás. Nácik ezek, meg foci huligánok. :)

Szúnyog 2014.02.19. 17:05:02

"A magyar és a nyugati sajtó - számomra meglepő módon - még mindig úgy néz arra, ami Kijevben és más ukrán nagyvárosokban történik, mintha européer demokraták küzdenének putyinista gazemberekkel a szabadságért. Ez egyszerűen nem igaz."

Bővebben: cink.hu/ki-kicsoda-kijevben-es-mi-lesz-ennek-a-vege-1525806056/all

persze ettől a blogtól nem is vártam mást, mint a fősodratúnak gondolt hülyeséget.
Akinek fingja nincs valamiről, miért ír arról mégis?

nahogyverjemaszádba 2014.02.19. 17:05:26

úgy-úgy, tessék menni szolidaritási tüntire, amikor hasonló módon bántak az emberekkel 2006-ban, akkor meg csőcselékeztek, meg náciztak...

Szerencsére az ukránoknál csak könyvtár-tesi szakos bölcsészek dobálnak meg lövöldöznek..ja! nekik szabad mer' demokraták meg ojropéjer mind..meg a kis faszomat..

benoke77 2014.02.19. 17:08:48

Vicces amikor a hazai liberálisok az ottani Jobbiknak szurkolnak:-)
Aki ma kimegy a Bazilikához remélem azt is tudja, hogy az utcán randalírozók egyik programpontja, hogy Ukrajnában csak ukránul. Tehát amikor majd bepisálsz a gyönyörtől hogy kiállsz a demokráciáért, a kárpátaljai magyarok jogait (azt a keveset) elvenni akaróknak szurkolsz.

lanyi 2014.02.19. 17:11:27

Nem olyan egyszerű ez. A kárpátaljai magyarságra nézve például veszélyes is lehet az ellenzék. Ugyanis ennek az ellenzéki ellenállásnak van egy erőteljesen nacionalista része is.

grani 2014.02.19. 17:11:36

Dögöljenek meg a rohadt galiciai nacionalisták. A ballibcsik már megint bebizonyították, hogy a magyarok ellenségei. Vagy lehet, hogy csak simán nagyon hülyék?

sanyix 2014.02.19. 17:17:35

@benoke77: a "demokratáknak" soha sem számítottak a magyarok jogai. Csak 1-2 bizonyos kisebbségé.

Khonsu 2014.02.19. 17:19:48

Sajnálom a tüntetőket, mert kimondatlanul is Ukrajnát orosz érdekszférának tekintik nyugaton is. Ezért ugyanúgy szarban hagyják majd őket, mint minket 56-ban.

ephart 2014.02.19. 17:26:15

@Khonsu: "Sajnálom a tüntetőket, mert kimondatlanul is Ukrajnát orosz érdekszférának tekintik nyugaton is"

na ez az.ám a cionista zsidó körök mégis bepróbálkoznak.nem hinném hogy az oroszok engednének nekik.így meg csak egy csomó balfasz áldozza fel az életét értelmetlenűl

tavolirokon2 2014.02.19. 17:26:18

Es mi lesz meg ott, ha vege lesz az olimpianak?

Ami Gorbacsov kezebol kicsuszott, azt most Putyin visszaszerzi.

Az uj vilagrendben nem az oroszok vannak a spajzban, hanem mi vagyunk a zsebukben.

Mindfield 2014.02.19. 17:27:29

"Fejezd ki szolidaritásod a tüntetőkkel!"

Fejezi a halál! Ő dolguk, oldják meg egymás között, csak mi maradjunk ki belőle (és ez alatt a kárpátaljai magyarokat is értem).

2014.02.19. 17:32:57

Milyen érdekes bolsikáim, hogy 2006-ban "csőcselék" volt, most meg "tüntetők"...

csorsza 2014.02.19. 17:35:56

ostoba bölcsész csaj, mindenféle hulye lózunggal.

ob.szerver 2014.02.19. 17:37:46

@benoke77:

"Vicces amikor a hazai liberálisok az ottani Jobbiknak szurkolnak:-)"

Az meg egyenesen röhejes, amikor az oroszul beszélő szláv ukránok egy része Európa irányába orientálódva szabadulna az alól orosz befolyás alól, ahova a hazaáruló orbánrezsim éppen be akarja terelni az országot (lásd még: keleti nyitás), a hordabarmok meg még béemenetet is szerveznének hozzá.

♔batyu♔ 2014.02.19. 17:40:26

fasza. Az Eu és az USA belesodorta az ukránokat egy polgárháborúba. Ehhez nem kellett mást tenniük, mint támogatni egy-két oligarchát.

xva4000 2014.02.19. 17:40:43

Vajh Kuncze Geci bácsi nekik is elsüti majd "minek ment oda" örökzöldjét?

sivatagi n. 2014.02.19. 17:41:16

Tökéletesen jellemző a judeolibsi majmokra, hogy olyanokkal szolidaritanak, akik gyűlölik a magyarokat és legszívesebben kitelepítenék őket Kárpátaljáról.

ephart 2014.02.19. 17:42:11

az események markánsan ki fognak hatni a magyarországi választásra.a népek a stabilitást óhajtják.tehát a fidesz fog profitálni

az utolsó bögreharcos 2014.02.19. 17:51:35

@♔batyu♔:

Az EU-párti Nyugat-Ukrajnának semmilye sincs, és csak reménykednek benne, hogy az EU majd szór nekik alamizsnát. A jóval gazdagabb Kelet-Ukrajna pedig orosz párti, szóval nem fogadnék a cionista felforgatók győzelmére.

♔batyu♔ 2014.02.19. 17:56:45

@imperial: Igen, itt elég az a ballibsiknek, hogy az ukrán vezetés nem EU párti.

Ami ráadásul nem is igaz.

Y-GEN 2014.02.19. 17:57:35

@ephart: Legközelebb még egyszer gondold át a mondandódat, mielőtt klaviatúrát ragadsz :)

♔batyu♔ 2014.02.19. 17:59:41

2018-ban a balliberális pártok 40 millió ukrán vendégmunkással fognak riogatni a kampányban.

Az összes ballibsi itt fog sipákolni, hogy jönnek az ukránok. Az összes EU-s ország bezárja munkaerőpiacait az ukránok elől.

zobod 2014.02.19. 18:00:35

Nézegettem néhány nagyobb ukrán városban webkamerákat, Ogyessza, Harkov stb. Nem úgy tűnik, hogy ez a felfordulás ezekre a városokra is átterjedt volna. Kijevben is inkább csak a belváros egy része tűnik érintettnek.

Sajnálom őket, persze, mások sakkjátszmájában feláldozható parasztok ezt mi magyarok is megtapasztaltuk már... viszont a majdanosok mögött nem látni az elemi erejű népszimpátiát. Nagyon messze vannak egy forradalomtól, '56 vagy a cseheknél '68, Romániában '89 ennél hamarabb eszkalálódott, mert akkor tényleg csak a szikra kellett.

Ez itt most tényleg inkább tűnik valami játszmának.

♔batyu♔ 2014.02.19. 18:01:09

@Khonsu: Az ukránok demokratikus szavazáson dönthettek arról, milyen kormányt akarnak.

Szóval azért más ez mint 56.

♔batyu♔ 2014.02.19. 18:03:59

@zobod: Oligarchiák közötti harc, amelyet az Eu és az USA robbantott ki válaszul Putyin milliárdjaira. A nyugati média persze ezt afféle szabadságharcnak tünteti fel. Cél Ukrajna destabilizálása, EU-USA barát kormányok kikényszerítése.

sanyix 2014.02.19. 18:32:31

@♔batyu♔: az ilyen dolgok inkább az USA-ra vallanak, a cia nagy szakértő a destabilizálásban és a puccsolásban, hiszen már 70 éve ezt csinálja.
De a putyinféregék sem jobbak...

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.02.19. 18:56:43

Én antifasiszta vagyok, így Janukovics kormányával szeretném kifejezni szolidaritásomat. Remélem, a demokratikusan megválasztott törvényes ukrán vezetés gyorsan leveri a fasiszta huligánok hőzöngését.

VT Man 2014.02.19. 19:05:54

A tüntetőkről azt írják, hogy ukrán nácik és fasiszták.

De a náci az rossz. A fasiszta is.

Akkor most mit kell tennem?

Mi lesz, ha a tüntetők győznek és A NÁCIK HATALOMRA KERÜLNEK?!?!?!?!?

Khonsu 2014.02.19. 19:17:48

@♔batyu♔: Demokratikusan választották két rossz közül. Ebben hasonlít a helyzet az ittenire. A tüntetőknek a rendszerből lett elege, nem csak Janukovicsból, az ellenzék csak azt hiszi, hogy velük vannak (úgy mint itt az összefogás). A helyzetet kihasználva ráadásul most mindenki rájuk akaszkodik akinek érdeke a káosz (szélsőjobb).
Tehát annyiban hasonlít 56-ra, hogy az egész rendszerből lett elegük és hogy a kelet-nyugat játszma elszenvedői, az meg majd a következő napokban derül ki mennyire kiterjedt ez az elégedetlenség.

_most_ 2014.02.19. 19:20:24

úristen, a magyar jobboldalnál tényleg nincs leljebb, itt sipákolnak már évek óta, mert 2006-ban rendőrök kilőtték egy darab szemet, most meg ünneplik, ahogy a rendőrök tüntetőket ölnek meg, a fajtájukat az eu iránti gyűlölet annyira elvakította, hogy már abszolút megszűntek emberek lenni.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.19. 19:30:59

@_most_:

Én speciel a tüntetőknek szurkolok.

A mocskos ÁVH-s komcsi ügynökök vannak most ott hatalmon, mint ahogyan itt volt 2006-ban.

Ahová ez a tetű Gyurcsány-Mesterházy-Kovács-Horn-Medgyessy féle besúgó pufajkás spicli társaság beteszi a lábát, ott semmi jó nem várható.

ob.szerver 2014.02.19. 19:35:14

A Majdannak több üzenete is van. Az egyik azzal kapcsolatos, ami a Kárpátaljáról származó és az ukrán viszonyokat jól ismerő Gazda Albert írt:

"Orbán Viktornak és a Fidesznek nincsenek eszméi, semmit sem gondolnak a világról, nem nácik, nem demokraták, nem kommunisták, nem liberálisok, sőt még csak nem is igazán oroszbarátok. Méghozzá azért nem, mert csak a pénzről gondolnak valamit."

Helyreigazítás: Az idézetben tévesen szerepelt Viktor vezetékneve és pártjának elnevezése. Az idézet tehát Gazda Albertől helyesen:

Viktor Janukovicsnak és a Régiók Pártjának nincsenek eszméi, semmit sem gondolnak a világról, nem nácik, nem demokraták, nem kommunisták, nem liberálisok, sőt még csak nem is igazán oroszbarátok. Méghozzá azért nem, mert csak a pénzről gondolnak valamit.

A hibáért elnézést.

Khonsu 2014.02.19. 19:37:15

@VT Man: Na szóval...
A tüntetők 90%-ának valószínűleg semmi köze a szélsőjobbhoz. (párhuzam: békés tüntetők és fidesz gyűlésről hazaindulók 2006-ban) A szélsőjobbosok közéjük keveredtek, mert szeretnek balhézni. (párhuzam: 2006-ban ők gyújtogattak)
Ha eldurvul a helyzet (kitör a polgárháború), akkor ezek a szélsőségesek jól jöhetnek a tüntetőknek, mert ők nem félnek harcolni. (párhuzam: a békésen demonstrálóktól soha sem szarik be Gyurcsány, a gyújtogató, tankot elkötő rétegtől annál inkább)
Azonban, ha nem tör ki polgárháború és viszonylag békésen rendeződik a helyzet, akkor a békés tüntetőknek mát terhet jelentenek, a rájuk akaszkodó szélsőségesek, mert velük azonosítják őket is. (párhuzam: "csőcselék")
Így már érthető?

jogalany 2014.02.19. 19:37:30

@zobod:
Kiábrándítalak. 56 sem forradalom volt, szervezték.
Olvass Gosztonyit.
68 egy kisérlet volt, de nem a cseheké.
89 simán puccs volt, amit az oroszok rendeltek el.

Kijevbe a két ellenzéki - látható vezető az egyik Kricskov, pont a mostani eszkalálódás előtt tért vissza, miután Merkel asszonnyal és ki tudja még kikkel találkoztak.
A Tv -ben meg az megy, hogy a mostani események miatt a nagyhatalmaknak kell beavatkoznia.
Mit akarnak ezek? háborút?
Tudni kell: Ukrajna légterét az orosz légi erő védi! Ukrajna területi sérthetetlenségét az orosz hadsereg garantálja!

LallR 2014.02.19. 19:38:11

@ephart: úgy érzem, hogy itt két világhatalmi érő (ami voltaképp egy:) ütközik össze, de a tüntetők csak eszközök ebben a játékban és lassan felőrlik őket! Az, hogy korrupt vagy diktatórikus a rendszer az egy dolog, az hogy nem kapnak kenyeret, az már indok arra, hogy kimenjenek és elszántan ilyeneket csináljanak, és Ukrajnában már régóta megy ez a játék.

LallR 2014.02.19. 19:39:35

@dr. Kóser Malac (a legnagyobb demokrata)!: sztereotipizálsz, ezek az emberek csak éheznek, és elegük van..persze nem mondom azt, hogy jelentős hányaduk nem szélsőséges huligán..

dex.ion 2014.02.19. 19:45:12

@Muzsikok közt: nem tudom mennyire vagy képben (ezek szerint nem nagyon), de ukrajnának van egy igen jelentős lengyel kisebbsége, úgyhogy simán lehet lengyel-ukrán.

jogalany 2014.02.19. 19:45:31

A videó ellenében azt is ki kell mondani, hogy a tüntetők csoportjai a rendörök családjait zaklatják, némelyikeket meg is verik és halállal fenyegetik, ha meglátják még egyszer a férjet a téren.
Jézus Mária, ez már maga a terrorizmus népiesítése.
A rendőröket felgyújtják, a halottak fele rendőr.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.19. 19:46:02

@ob.szerver:
MI a szarról beszélsz ?

Az oroszokkal üzletet kötni az messze nem ugyanaz, minthogy a kommunista tetű MSZP-s tetvek, ellenzékieket verettek magyar és izraeli beazonosíthatatlan karhatalmistákkal.

_most_ 2014.02.19. 19:57:58

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: fura, hogy nem veszed észre milyen sok a hasonlóság az ukrán és a fideszes rezsim között, ügye itt is volt narancsos fülkeforradalom, itt is az oligarchák kezébe került az ország, itt is antidemokratikus intézkedéseket vezetett be a fidesz, és most már az orosz barát vonal is egyértelmű.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.19. 20:08:20

@_most_:

Segítek neked szívesen...

Ukrajnában jelenleg azok vannak hatalmon, akik a KGB parancsára embereket figyeltek meg, és az ügynök hálózatot átmentették, a kiválás után is.

Ahogyan nálunk ezek a komcsi tetvek 2002-2010 között voltak hatalmon.
Eddig 1 miniszterelnök jelöltje se volt az MSZP-nek aki nem volt se pufajkás, se ügynök, se mocskos spicli !

Szöges ellentétben Orbánnal és feleségével, akit a GYurcsány féle spiclik megfigyeltek, és lehallgató berendezést telepítettek a lakásukba.

SOHA TÖBBET MSZP DIKTATÚRÁT !

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.02.19. 20:10:34

A kishölgynek ajánlom, hogy esetleg próbálják meg törvényes választásokon leváltani a gonosz politikusaikat. Sokkal egyszerűbb módszer, mint molotovkoktélokat dobálni. Ugyanezt a módszert javaslom az igen tisztelt MSZP ifjúsági tagozatának itt, nektek pl április hatodikán máris remek lehetőségetek lesz erre.

sanyix 2014.02.19. 20:13:54

@Kuruc ezredes: szerintem ott egyik választhatóból sem kérnek már, ahogy itt sem az ország nagy része...

Mindfield 2014.02.19. 20:22:58

"Sokkal egyszerűbb módszer, mint molotovkoktélokat dobálni."

Ezt mondjuk a TV székház ostrománál meg Okt 23-án is megfogadhadtátok volna és akkor nem lett volna sírás.

_most_ 2014.02.19. 20:24:39

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: veled képtelen kommunikálni, mert súlyos mszp fóbiád van, de abban egyetértek, hogy soha többé diktatúrát.

J.László 2014.02.19. 20:29:22

Propaganda videó. Sorosék most nagyon kiszabtak Ukrajnával. De mindegy, Putyin majd rendet csinál, ha vége az olimpiának. Az EU csak rinyálni tud.

_most_ 2014.02.19. 20:32:55

@J.László: gondolom 56-ban is örültél, hogy rendet tettek az oroszok.

J.László 2014.02.19. 20:35:48

@_most_:
Annak te örülték kisfiam.

Ukrajna egészen más tészta. Szemmel láthatóan nem tud mit kezdeni a függetlenségével. Az EU csak a szart kavarja, bármi másra totál impotens. Oroszország fog ott rendet tenni és az ukránok többsége véleményem szerint ezzel egyet fog érteni.

J.László 2014.02.19. 20:38:54

@dex.ion:
Erre mások is utaltak már.

_most_ 2014.02.19. 20:41:36

@J.László: totál ugyanaz, mint 56, csak a náci fajtátok egyszerűen túl ostoba, hogy ezt észrevegye, mi lesz a következő lépés, behívjátok az oroszokat, hogy Magyarországon is rendet tegyenek?

sanyix 2014.02.19. 20:44:39

hogy megfordultak a dolgok. Ugye a ballibek szerint a tüntetők náci csőcselékek szoktak lenni. Most "szabadságharcosok", ellenben az orbánisták náci csőcselékeznek most :DD
beszarás, olyanok vagyok mint a vezéreitek, akár napok alatt megfordul az álláspont :))

J.László 2014.02.19. 20:47:06

@_most_:
Megdöbbentően ostoba lehetsz, ha a mai ukrán helyzet totál ugyanaz, mint az '56-os magyar.

Különben csípem a búrátokat, amikor fasiszta futballhuligánozzátok az izraeli és azonosítatlan "magyar" rendőrök által laposra vert tüntetőket, most meg forradalmár hősök a távcsöves puskákkal és automata fegyverekkel balhézó te sem tudod, kik. Hülyék vagytok barátom, mint az setét éjszaka,

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.02.19. 20:47:52

@_most_:

Ahoz a 10-20 tüntetőhöz, aki gazsulál itt a blogban is pl az MSZP kampánynak, azoknak bőven elég egy szülői pofon, mitöbb már az is sok.

Ha a rendőr bácsi ezektől a ballib tetű provokátoroktól igazolványt merészel kérni, már akkor is visongva mártírkodnak egy hétig.

Szóval az országban rend van, a néhány idióta MSZP-s bohóc majomkodásán túl, nincs is semmi látni való.

NIncs szemkilövés, ellenzék veretés beazonosíthatatlan karhatalmistákkal, mint az MSZP diktatúra idején.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2014.02.19. 20:52:40

@sanyix:
Ezt áprilisban meglátjuk. A Fidesznek simán kinéz ismét 2-2.5 millió közt. Persze megértem, ha ez nektek nem tetszik. :)

@Mindfield:
Én biztos nem dobáltam, kedves balliberális embertársam!

_most_ 2014.02.19. 20:57:40

@J.László: haha, izraeli rendőrök, ezeken a jobboldali mítoszokon mindig jót nevetek :D Csak azt nem értem, ha az ukrán tüntetők mind nácik, akkor ti fajtátok miért nem szimpatizál velük? :D

J.László 2014.02.19. 21:00:36

@_most_:
Súgok Neked valamit. Ukrajnában most egy igazi zsidó felforgatást láthatsz, ahogy az 1789 óta a nagykönyvben le van írva.

Drukkolok a kormányuknak, hogy rúgják szét alaposan a seggüket.

_most_ 2014.02.19. 21:09:30

@J.László: ebben egy percig se kételkedtem, hogy a fajtátok ezért is a zsidókat okolja, igazából szerintem azonosító nélküli izraeli tüntetők harcolnak azonosító nélküli izraeli rendőrökkel.

J.László 2014.02.19. 21:10:22

@_most_:
Látod, ma is tanultál valamit.

Horváth Balázs 2014.02.19. 21:22:55

Pár napon belül el fog dőlni, hogy polgárháborúvá, esetleg etnikai alapú felbomlási háborúvá, vagy katonai diktatúrává szélesedik a november óta tartó lázongás. A helyzet rendkívül képlékeny, valójában nincsenek stabil súlypontok. Az viszont érezhető, hogy ez a helyzet az egész térségünket elbizonytalanítja. Boszniában szintén erőszakos tüntetések, lázongások vannak, Bulgáriában is kritikus a helyzet és Szerbia sem stabil. Hazánk helyzete szintén nagyon ingatag, erős a politikai megosztottság és a választás miatt ez ki is éleződik. Az atlantisták által támogatott ellenzék vesztésre áll. Ezért nagyon furcsa volt az a tárgyalássorozat, melyet az ellenzék két vezetője most folytatott külföldön. Amikor itthon kellett volna irányítaniuk a kiélezett küzdelmet, nyugatra mentek tárgyalni több napra.

Arról lehetett szó, hogy az elveszített választás után csalásokra való hivatkozással a megrendezendő utcai tüntetéseket hogyan vitelezzék ki, és milyen támogatásra számíthatnak. Az ukrajnai és a boszniai események tükrében ez komoly nemzetbiztonsági kérdés lehetne, ha valaki egyáltalán törődne ilyesmikkel. Ha a megfelelő pénzügyi támogatást az ellenzék megkapja, jól fel kell itthon is kötni a gatyát, mert az eurómajdan könnyen beköltözhet a Kossuth-térre, vagy a budai Várba. Napi 5-10 ezer forintért könnyen össze lehet csődíteni tízezer tüntetőt. Egy-két hétig ezt fenntartani nem nagy összeg ott, ahol milliárdokkal játszanak hazárdjátékokat. Ha ehhez hozzáadjuk a fagyoskodókat, az éhezőket, a devizakölcsönök otthontalanjait és a veszteseket, akkor nem valami fényes tavasz előtt állunk.

GERI87 2014.02.19. 21:26:34

Hát igen...csöccsel mindent el lehet adni!

"átlagos, bölcsészkarra járó, potenciálisan munkanélküli naív ukrán hülyepicsa vagyok"

Csak épp attól még ezek unatkozó, öncélúan romboló, gyújtogató senkiházi szemetek....

"Föl, föl ti barmai a népnek
Agyatlan hülye proletár!
Tudatlanság évei jönnek
szarni bele mindenbe hát!
A jövőt végképp eltörölni
az ork had indul velünk!
A föld fog magából kivetni
senkik vagyunk, s azok leszünk!"

Horváth Balázs 2014.02.19. 21:28:44

A tüntetők egyik félrevezető videója, nyugati szponzorálás. Szép színész lány, "akcentus", profi vágás, profi smink, profi nyugati munka. Majdnem mi is meghatódtunk.

A Nyugat-bérenc söpredék elfoglalta a posta, a rádió és a televízió épületét is Kijevben. Közel harminc halálos áldozatról szólnak a hírek, valamint több száz sebesültről. Tíz rendőr halt meg az összecsapásokban. A pusztítás lángjai újra felcsaptak a fővárosban, de szinte az egész országban aggasztó a helyzet. Ezekben a percekben is gyülekeznek a tüntetők a Függetlenség téren, ahol már több ezren skandálják az EU-párti rigmusokat. Sajnos a hangulat polgárháborús és nem tudni minek kell bekövetkeznie, hogy helyre álljon a rend. Ukrajnában ezeket az állapotokat a cionista háttérhatalomnak köszönhetik, azoknak akiket egy cseppet sem érdekel az ottani emberek sorsa, de ágyútölteléknek felhasználják őket a saját céljaikra. Mindenesetre elkönyvelhetjük, hogy a világhódító fenevad nem adta fel sátáni tervét. Attól tartunk, hogy a szörnyűséges állapotok tovább extremizálódnak, esetleg magyarok lakta területek is be lesznek vonva az erőszakba.

Gest anyó férje 2014.02.19. 21:34:14

"Csak 30-40-en mentek el a szolidaritási tüntetésre"

Úgy látszik munkaszünet volt a Dohány utcában

_most_ 2014.02.19. 21:35:34

@Horváth Balázs: nem kell aggódni, orosz barátaink majd megvédenek minket a cionista összeesküvéstől :D

Ad Dio 2014.02.19. 21:35:42

Mélyen együtt érzek azokkal akik elszenvedői a jelenlegi ukrán helyzetnek. Remélem az áldozatok száma nem emelkedik tovább.

De őszintén szólva nem tudom kinek kellene "drukkolnom". Engem az ukrán helyzetben 0. helyen a kárpátaljai magyarok érdekelnek. Jelenleg az utcán a hangadók a nemzeti radikálisok. Ugyan egyelőre a dühük az oroszok ellen irányul, de ha átveszik a hatalmat, nem hiszem hogy az a magyaroknak jó lesz hosszú távon.

Gest anyó férje 2014.02.19. 21:43:54

@Horváth Balázs:
Kétlem hogy itt fegyvert ragadna a nép hogy harcoljon a buzik szabad házasodásáért

Ukrajnában pár száz hrivnyáért bárkit leszopnak, mindegy hogy fiú vagy lány. Azt hiszik szegény hülyék, hogy az EU-tól majd jön a pénz, csak szopni kell hozzá

liebend 2014.02.19. 22:22:59

indexen egyik hírben az volt, hogy Putyin ugyanazt szeretné velünk, mint amit Ukrajnával tesz. Baromság. Minden olyan baromság ebben a témában, amely párhuzamot vonna Ukrajna és Magyarország között. 1. az orosz geostratégia első számú céljai között van Ukrajna (keleti felének) orosz kézben tartása. ez számukra olyan, mint USA-nak Kuba volt (1898-as háború), vagy a Panamai csatorna. De Magyarország ebben az akciógrádiuszban nincs benne, márcsak az eltérő kulturális kontextus okán sem vagyunk jelenleg érdekszféra. Az, hogy Orbán üzletelt az oroszokkal - szerintem helyes, ha üzletelünk velük, a rendszerváltás utáni lélektanilag érthető hiba volt, hogy nem tettük - lényegében egy fikarcnyit sem változtat az Európai orientációnkon és hozzáteszem - sajnos - az atlanti (USA)stratégiai irányultságon sem. És a nyilatkozatokból is látszik, ebben a Fidesz kormányzat sem kíván alapvetően változtatni. Szurkolok az ukránoknak a függetlenségükért - amellett, hogy jó, ha tudjuk az EU-s irányvonalú elitjük is ugyanolyan korrupt-korhadt, mint az oroszbarát. De 1. megérdemlik a függetlenséget, önálló entitásként, nyugat-Ukrajnában járva elég nagy oroszellenességet tapasztaltam 2. azért jobb egy pufferállam köztünk és a medve között.

WhyCantITouchIt? 2014.02.19. 23:07:23

Érdekes, az állítólag független nyugati média és a nyugati hatalmak összehangolt munkája.

Emlékezhetünk, kb. fél éve naponta tolták a cikkeket tucatszámra Szíriáról, borzalmasabbnál borzalmasabb képeket mutattak, vegyi támadások, , gonosz csúnya Aszad, szabadságszerető felkelők, halott kis gyerekek stb.
Ez mind egy nagyon ügyes módszere volt annak, hogy a közvéleményt a katonai intervenció mellé állítsák.
Aztán valamiért az egész folyamat leállt, a Nobel béke díjjak a helyükre kerültek, és már sehol sincs a nyugati intervenció gondolata, és érdekes módon egy kurva cikk sincs Szíráról, pedig mind a mai napig halomra ölik egymást.

Ennyit a független sajtóról, kurva propaganda gépezet az egész.

Khonsu 2014.02.19. 23:12:56

@Horváth Balázs: Ettől ne félj, tavasszal (még) nem lesz nálunk ilyen. Később valószínűleg igen (1-2 év), de nem egészen úgy mint az ukránoknál.
A mi ellenzékünk mellett meg tényleg csak az tüntetne hónapokig akinek fizetnek érte :)
Ha itt kiborul a bili, az összes el lesz zavarva (vagy hogy elkerüljék, kénytelenek lesznek belemenni egy társadalmi alkuba és leszállni a magas lóról).

Bafana 2014.02.19. 23:13:25

Izraeli tiszt a tüntetők élén, zsidó iparmágnás és a Moszad a háttérben. Jelenti az:
International Business Times nagy-britanniai kiadása.

WhyCantITouchIt? 2014.02.19. 23:16:29

Ennek az egész forradalomnak a legnagyobb elszenvedői az ukránok lesznek, valaki tuti jól jár a végén, vagy Moszkva, vagy a Washington-Brüsszel tengely, mert mint földrajzi egységet, Ukrajnát megtartják, megszerzik.
De hogy az ukránokkal mi lesz, hogy hogyan fogják konszolidálni az ezzel a balhéval kialakult valószínű évekig elhúzódó társadalmi válságot, polgárháborús helyzetet, azt nem tudom.
Klicskoék helyében nem nagyon rendezkednék be a parlamentbe, mert amint ez a felhergelt tömeg rájön hogy nincs kolbászból a kerítés, pillanatokon belül megint lángba borulhat Kiev.

Khonsu 2014.02.19. 23:17:51

@WhyCantITouchIt?: Mert addig tökölt a nyugat (meg mindenki más is) a beavatkozással, hogy szépen elárasztották az országot a terroristák. Őket meg azért mégsem akarják segíteni, annyi eszük azért van.

Khonsu 2014.02.19. 23:25:31

@WhyCantITouchIt?: Ezzel akarják elterelni a "nyugatiak" figyelmét a saját bajaikról. Mert igazából a válság utóhatásainak köszönhetően az EU nagy részén minden feltétel adott egy hasonló felkeléshez, be is fog egyszer következni, nem is áll majd meg Európán belül. Nevezzük mondjuk Népek tavasza 2.0-nak. Na majd abba bukik Vitya is, nem az összefosás kavarásába.

Khonsu 2014.02.19. 23:37:00

@WhyCantITouchIt?: Az ukránokra kb. az a sors vár mint bizonyos latin-amerikai országokra sokáig. Puccsok, forradalmak megállás nélkül és állandósult zűrzavar. Aztán aki tud elhúz onnan messzire, aki nem meg így járt. Az oroszok, EU kikerülik őket az energiaszállítással, és szépen magukra hagyva süllyednek vissza a középkorba.

wheeldave 2014.02.20. 00:18:30

Bocs, hogy beleszólok, de elég sokan gondolkodtok furcsán. Azokra gondolok, akik kikérik maguknak, hogy az itthoni 2006-os tünetést miért nem kezeli mindenki a mostani ukrán tüntetéssel egyenlően. A két jelengséget eléggé buta dolog párhuzamba vonni. Egy "picit" el van túlozva az a 2006-os eset néhányak agyában, azt hiszem.
Aki nem érti miről beszélek: 2006.-ban hányan haltak meg a rendőri intézkedések miatt? Hány napig tartott a tüntetés? Lássuk be, hogy a két esemény teljesen más szinten mozgott, elég nagy butaság őket egyenlőségjelet emlegetve összehasonlítani.

Bocs, ha offtopic volt, csak elég rossz látni a butaságot a hozzászólásokban és ez volt a legkirívóbb.

Khonsu 2014.02.20. 08:29:55

@wheeldave: Ugyan mond már el, hogyan magyaráznád el jobban azoknak akik nem értik, de égig magasztalják 2006-ot, hogy a többség az ukránoknál sem nácikok. Mert jelenleg az a réteg ezt a hülyeséget terjeszti.

sanyix 2014.02.20. 12:46:52

@Kuruc ezredes: 10 millióan élünk magyarországon, tehát úgy 1/3- lesz a narancskomcsiknak, a többi meg egyik szar komcsi bandát sem szeretné...

sanyix 2014.02.20. 12:47:58

@sanyix: sőt, negyedük lesz csak max.
süti beállítások módosítása