Szeretetdoboz

Y-gen

Szigorúan szubjektíven.

Címkék

#korrupciókormánya (1) áder (1) akkor amikor (1) aktivizmus (1) alaptörvény (1) aligátor (1) államadósság (1) államosítás (1) anilogue (1) arc (2) arrogáns (1) atom (4) augusztus20 (1) AVM (1) a hét arca (1) a hét hátraarca (2) A város mindenkié (1) bajnai (2) baloghjózsef (1) baszódjál meg kdnp (1) bayer (1) bayerzsolt-hatás (1) bce (1) békemenet (1) belügyminisztérium (1) belváros (1) berkecz balázs (1) bevándorlás (1) bevándorlók (7) bódvalenke (1) Böröcz László (1) bősz anett (1) bróker botrány (1) budapest (1) Budapest Park (1) budapest pride (1) bukás (1) buli (1) bulika (2) bullshit (1) bürokrácia (1) büszke (1) cba (1) CEU (1) cipősdoboz (1) civil (1) civilek (1) cókmók (1) corvinus (2) coub (1) csatlakozz (1) czeizel barbara (1) Dánia (1) debrecen (1) dekkoltás (2) demokrácia (12) diktatúra (1) doboz (1) ecsetféreg (1) egészségügy (2) egyenlőség (1) egyetem (2) egyetemjárás (1) egyezség (1) egyház (1) együtt (12) egyutt (1) elfogadás (1) ellenkultúra (1) ellenzék (1) előadás (1) előítéletek (1) elvándorlás (2) Elvándorlás (1) energiapolitika (1) eörsi mátyás (1) eötvös (1) ep (2) epic (1) erkölcsihulla (1) erőszak (1) értéknyolatkozat (1) eu (6) euratom (1) európa (2) évleértékelő (1) fail (1) fekélypásztor (1) felelősség (1) feljelentés (2) félrebeszél (1) feminizmus (4) fiatal (2) fidelitas (1) Fidelitas (2) fidesz (42) film (1) flash (15) florida (1) fodor (2) fodor gábor (1) forradalom (1) fót (1) fuckyou (1) fütyülés (1) garancia (1) gáz (3) gazdaság (1) gazdpol (1) gfg (1) gif (1) gofuckyourself (1) gólya generáció (1) gömöri zsolt (1) Gulyás Márton (1) gyakornok (1) gyermek (1) gyíkemberek (1) gyűlöletkeltés (2) Gyurcsány (1) habony (1) hajléktalan (3) hajléktalanság (1) hallofshame (6) hatodik alkotmánymódosítás (1) hátraarc (5) haza (1) hilter (1) hipok (1) híradó (1) horthy (1) hovahaza (4) humor (1) identitás (1) idióták (1) igazságvadász (1) iksz (1) illiberális demokrácia (1) intézet (1) irán (1) iskola (1) itthon (1) jegybank (1) jobbik (7) juhász péter (1) kampánycsend (1) kamupárt (1) Kanada (1) kapitalizmus (1) kaposvár (1) karnis mihály (1) kennedy (1) kerdoiv (1) kérdőív (1) kerényi (1) kereszténység (1) kisebbségek (1) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kivándorlás (1) klik (1) kokárda (1) kóklerkormány (2) kóma (1) komcsi (1) komondor (2) kontraszelekció (1) könyvégetés (1) konzervatív (1) kopaszok (1) korrupció (7) korszakváltás (1) kövér (1) közgép (1) kozmosz (1) közösség (1) kriza (1) kudarc (1) külföld (3) külpolitika (1) kultúra (2) külügy (2) lánczi andrás (1) lászló (2) lázár (1) lemondás (1) leszaggatjuk (1) liberálisok (3) Louis de Funes (1) lovagkereszt (1) m1 (1) magyarország (1) magyarugar (1) magyarvagyok (1) magyar krónika (1) magyar paralimpiai bizottság (1) majdan (1) mandiner (1) március 15 (2) matolcsy (3) megemlékezés (1) megsértett (1) melegek (1) menedzsment (1) menekültek (1) miertmaradjak (2) miertmaradjakitthon (1) migráció (1) migránsok (1) minimál (1) miskolc (1) mlp (1) mnb (1) mob (12) mozi (1) mszp (3) műhely (1) munka (1) munkáspárt (1) muskatnuss (1) mutyi (1) náci (1) nácik (1) nav (4) negyed6negyed7 (1) németország (1) nemzet (2) nemzeti (1) nemzetiségek (1) nemzeti egyezség (1) nemzetkép (1) nemzetpolitika (1) nemzettudat (1) népszavazás (3) neverwalkalone (1) nézettség (1) ngm (1) nők (2) nvi (1) nyelviskola (1) oktatás (8) önkormányzat (1) önmarcang (1) orbán (12) orbánisztán (2) orbanlegend (1) orbán viktor (4) oroszok (1) oroszország (1) ostoba (1) paks (9) panama (1) Pápa (1) parlament (2) pártok (1) pécs (1) pintér sándor (2) pisa (1) plakátrongálás (4) polgári engedetlenség (2) policy (1) politics (1) politikai kultúra (2) pride (1) Pride (1) pride2016 (1) primitív (1) program (1) provokátor (1) putyin (4) quaestor (2) questor (1) raoul (1) rasszista (1) reklámadó (1) rendőrség (3) rétvári bence (1) rezsicsökkentés (1) rip (1) riszpekt (1) rita (1) rogán (1) rtl (1) sántha hanga (1) schiffer (1) schmitt pál (1) Simándi Szelim (1) simplicity (1) soft power (1) soros (1) sport (1) start-up (1) svédek (1) svédország (1) szabadság (1) szabad magyarország (1) szabad oktatás (1) szakmai gyakorlat (1) századvég (2) szdsz (1) szélesgábor (1) szervilizmus (1) szigetvári viktor (1) szigor (1) szíjjártó (1) szijjártó péter (2) színház (1) szolidaritás (1) szovjet (1) tanya (1) társadalom (1) tarsoly (1) tarsoly csaba (1) tavares (1) terrorizmus (3) terrorvészhelyzet (1) tgm (1) tiltakozás (1) tolerancia (1) tóthjózsef (1) trafikmutyi (1) tréfarépa (1) trianon (2) Tüntetés (1) tüntetés (6) uber (1) über (1) újbaloldal (1) ukrajna (3) unió (3) unortodox közgazdaságtan (1) uszítás (1) uszka (1) ütköző (34) vajna (1) választás (4) vállalkozz (1) Vállalkozz Itthon Fiatal (1) váradi andrás alapítvány (1) vasárnap (1) vég (1) vélemény (1) velünkteljes (1) vereség (1) verseny (1) Vita (1) vita (2) vitaest (1) vona (1) wtfállamtitkár (1) y (20) y-gen (16) y-generáció (1) y-genneedsyou (1) yolo (3) zászló (1) zene (1) zsolt (1) Címkefelhő

Most akkor ki hazudik?! Csak nem a Belügyminisztérium?!

2015.06.09. 17:34 András Zentai

Egyetlen rendőr sem figyelt és nem figyel meg operatívan egyetlen plakátot sem - olvasható a Belügyminisztérium mai közleményében. Ez azonban ellentmond az előállításunkkor számunkra átadott rendőri jelentésnek, melyet följebb láthattok. Ebben az intézkedő rendőrök elismerik, hogy figyelték a plakátot, rendőri mivoltukat rejtve.

Most akkor a Pintér Sándor vezette tárca a saját személyi állományát vádolja azzal, hogy hazudik a hivatalos jelentésében? Vagy mi van? Én nem pontosan értem. Szerintem Pintérék hazugságspirálba kerültek, és politikai célokra használják a rendőrséget. Ezt pedig demokráciában nem szokás.

Ahogy vallomásunkban is elmondtuk: a szabálysértést elismerjük, azt azonban politikai véleményünk kifejezése végett követtük el, ez a cselekményünk polgári engedetlenségnek minősül. A plakátok tartalmát ugyanis uszítónak, gyűlöletkeltőnek, éppen ezért elfogadhatatlannak tartjuk, hogy a közterületeinket szennyezzék.

Ha tetszett a bejegyzés:

1. Gyere el valamelyik következő eseményünkre!

2. csatlakozz a csapatunkhoz! Klikk ide!

3. Szeress minket Facebookon!

Címkék: bevándorlók polgári engedetlenség pintér sándor plakátrongálás

A bejegyzés trackback címe:

https://y-gen.blog.hu/api/trackback/id/tr477529638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trackers 2015.06.10. 08:52:39

Hali !

Alig várom hogy az összegyűlt pénzből kitett ballib plakátokat tépkedhessem, firkálhassam, büntetlenül, mint ahogyan ti tetttétek.

Most hogy megmutattátok a helyes politikia vitakultúra irányát, többnek érzem magam.

Köszönöm.

Írnátok egy listát hol teszitek ki ezeket, és mikor ?
Csakhogy ne kelljen annyit keresgélnem.

Köszi !

Trackers 2015.06.10. 08:55:41

"Én nem pontosan értem. Szerintem Pintérék hazugságspirálba kerültek, és politikai célokra használják a rendőrséget. Ezt pedig demokráciában nem szokás."

2006.okt.23-án több tízezer ellenzékit veretett kedvenc baloldali politikai formációd, beazonosíthatatlan rendőrökkel, tömegoszlatásra alkalmatlan fegyverekkel.

Valóban ez szót se érdemel.
Bezzeg a plakátok megfigyelése.

Muad\\\'Dib 2015.06.10. 09:05:04

Hát a magyar rendőrség még mindig a cucializmusban él. A politikai vezetés vérebei.

Viszont azt komolyan mondja már el nekem valaki, hogy ezekben a konkrét plakátokban mi az uszító, meg gyűlöletkeltő (nem az egész bevándorlásmizériában, csak a plakáton)? Mert én, ha hárommilliószor olvasom el akkor sem érzem uszítónak. Sőt mi több, ha én megyek külföldre nekem valahogy alap, hogy tiszteletben tartom a vendéglátó ország kultúráját. De biztos velem van a baj...

Muad\\\'Dib 2015.06.10. 09:06:31

@Muad\\\'Dib:
Pontosítanám a kijelntésemet. A három szövegből kettővel nincs baj, a harmadik meg hülyeség.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.10. 09:18:13

@Trackers: no igen. Igazi, mélymagyar, gerinctelen féreghez méltó ez a büfid is.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.10. 09:22:07

@Muad\\\'Dib: akkor a kognitív képességeiddel komoly gondok vannak.
Azt sugallja, hogy bevándorló (!) = terrorista. Az a félhülye fideszes arab meg még védi is.
Csendőrpertu. Ha ismered a kifejezést...
Voltaképp a magyar csőcseléknek szól, nem a "bevándorlóknak". Üzenet a náci söpredéknek, hogy a fideSS kormány egyetért velük.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.10. 09:23:04

@Trackers: ne hazudj! A csőcseléketek nem kezelhető emberként.

KUHULIN 2015.06.10. 09:31:23

Az "ellen-plakátozás"-ban az a szép, hogy az ellenzék és a "civilek" pont olyan hülyék ebben a kérdésben (is), mint a kormány!
Csak annyit kéne csinálni, hogy összegyűjtöttük x milliót az ellen-palkátokra, akkor köszi, ezt a pénzt most fogjuk és megoldjuk 1 vagy 2 mély-szegény falu gyerekeinek a nyári étkeztetését... Utána meg orrba-szájba nyomjuk a közösségi és ellenzéki médiákban, hogy milyen jó fejek vagyunk.

Muad\\\'Dib 2015.06.10. 09:38:37

@pythonozok:
Semmi sértőt nem érzek a háromból két feliratban. Baromság - lévén semmi értelme magyarul kiírni - de sértő? Neked sértő, ha megkérnek rá, hogy tartsd tiszteletben valakinek a kultúráját és törvényeit? Az, hogy előtte mit műveltek az egész kérdéskör kapcsán, más dolog, tényleg gáz, és túl van pörögve...
Az a legalja tapló idióta nácizásod pedig qrva unalmas. Nem lehetne kivételesen értelmesen kommunikálnod, úgy, hogy nem minden második szavad a náci, meg ss, meg söpredék? Ennyire nem kell bizonyítanod, hogy eme balkáni putriországból származol. Sokan vagyunk így ezzel, nem emeljük ki minden megnyilvánulásunk során.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.10. 09:39:37

@KUHULIN: a kúrmányod ezt csinálta a nyugdíjpénzekkel. Nem lehet mindenki tolvaj. Ha plakátra gyűjtötték, akkor arra kell fordítani. Itt max. az a hülye, aki pénzt adott rá.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.10. 09:41:10

@Muad\\\'Dib: amíg a fideSS söpredék van hatalmon és a nácik seggét nyalja? Lássuk csak... Nem!
Zavar az igazság?

KUHULIN 2015.06.10. 09:43:54

@pythonozok: Neked is ez a kormányod. Vagy már elköltöztél? :)
Amúgy, ahogy gyűjtötték (közösségileg, ugye), ugyanúgy meg is lehetne szavaztatni, hogy a vártnál több lóvé gyűlt össze, ne csináljunk valami értelmeset? Nem?

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.10. 09:44:18

@Muad\\\'Dib: putriország? Mondd kis fideSSes faszfej? Apád pakisztáni? Anyád honnan jött ide? Gondolom, Izraelből.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.10. 09:46:45

@KUHULIN: aham. Amikor gyurcsányék voltak, még a fideSS politikusai közt is volt olyan, amelyik kijelentette, hogy neki nem...
Úgyhogy most nekem sem. Csak egy mocskos gazemberekből álló maffia, ami a kétharmadával visszaélve elcsalta a választást.

KUHULIN 2015.06.10. 09:48:46

@pythonozok: Persze, tudjuk, hogy igazából mindenki a "demokratikus" ellenzékre szavazott... :)

Trackers 2015.06.10. 10:00:36

@pythonozok:

Tünet:
Heveny magyar gyűlölet.

Kezelés:
"mélymagyar, gerinctelen féreg"
"A csőcseléketek nem kezelhető emberként"
"putriország"
Kifejezések visszafogott használata.
Embertársaid, szomszédaid iránti nagyobb tisztelet tanusítása,
TÖbb mosoly
Család alapítás,
Ettől jobb munka keresése

Szívesen.

KUHULIN 2015.06.10. 10:02:23

@Trackers: + gyógyszerek rendszeres szedése (igen a depresszió elleni szerek, amit a kormány jóvoltából még kedvezményesen vásárolhat meg)...

vadi3 2015.06.10. 10:03:05

@Muad\\\'Dib: Írnék egy apró történetet, mely még régre nyúlik vissza, egészen pontosan 1988-ig. Akkor már ki lehetett ugrani Ausztriába, a szabad nyugatra venni Gorenjét és hasonlókat. Családommal meg is tettük ezt a kis kirándulást (Győrből nincs is olyan messze Eisenstadt). A vásárlások között megettük ebédünket egy csendes utca végén, nem volt több mint néhány szendvics. A szemetünket ki is dobtuk, mint azt illik a kukába. Induláskor vettük észre, hogy a családi ház tulaja, ahová a kuka tartozott, kiment és megnézte, hogy mit is dobtunk a kukájába. Hogy miért is írtam le? Kifejezetten rosszul esett, hogy kultúremberként a szemetet nem szórom szét, ami keletkezik azt a kukába dobom, de a tulaj még a csóró magyarok szemetét is leellenőrzi. Tán még örülhettem is neki, hogy nem zavart el az utcájából, csak azért mert magyar vagyok? Pedig nem mondta, hogy viselkedjek rendesen, csak jelezte.
Úgy látom, hogy kúrmányunk jelzi is alaposan, hogy viselkedj rendesen, mert ha nem mégy haza....
Most is elfog ugyanaz a rossz érzés, hogy örülhetek, hogy megtűrnek.

Muad\\\'Dib 2015.06.10. 10:06:04

@pythonozok:
Sosem voltam fideszes (mint ez már számtalanszor kiderült, de neked láthatóan olvasási nehézségeid vannak), de jó kör volt...

vadi3 2015.06.10. 10:06:09

@Trackers: "2006.okt.23-án több tízezer ellenzékit veretett kedvenc baloldali politikai formációd, beazonosíthatatlan rendőrökkel, tömegoszlatásra alkalmatlan fegyverekkel."
Időnkét el kéne gondolkodni, hogy as kocsmai verekedés miért kezdődik úgy, hogy a másik visszaüt!
Nem lehetséges, hogy volt ottan egy kis TV székház foglalás, gyújtogatással, fosztogatással? Esetleg nem volt ott egy T34-es is amit brahiból elindítottak?
Rendőrként nem nagyon gondolkodtam volna, ha egy T34-es jön velem szembe, bár lehet hogy ezt Neked is ki kéne próbálnod.

Muad\\\'Dib 2015.06.10. 10:09:59

@vadi3:
Ízlések és pofonok. Engem csöppet sem zavart volna. Végül is nem közterület kukájába hajigálom a dolgokat, hanem valakijébe, aki fizet a szemét elszállításáért. Valószínűleg elnézést is kértem volna tőle, hogy oda dobtam, és nem cigöltem magammal amíg nem találok egy közterületre kirakott szemetest.

dr. gernika 2015.06.10. 10:10:37

@Trackers: "kedvenc baloldali politikai formációd" Zentai András cseppet sem csípi a szocikat, próbálj meg kilépni a kétbites gondolkodásból. Ha sikerül.

dr. gernika 2015.06.10. 10:13:22

@pythonozok: Nem csak tolvaj, ez konkrétan a kisstílű csalók módszere. :)

KUHULIN 2015.06.10. 10:14:43

@dr. gernika: Miért, melyik András csípi a szocikat, amióta lepattintották az szdsz-t??? :D

eßemfaßom meg áll 2015.06.10. 10:15:08

@pythonozok: Szerintem lassan felkereshetnél egy szakembert, kezd elhatalmasodni rajtad.

Trackers 2015.06.10. 10:16:51

@dr. gernika:
Boccs, ez az én hibám..

Egy pillanatig azt hittem, hogy az Együtt, a DK meg a PM és az MSZP, és valami MLP egy nagy összefogásként indultak a választáson.

eßemfaßom meg áll 2015.06.10. 10:17:18

@dr. gernika: "Zentai András cseppet sem csípi a szocikat,"

Az eléggé szar érzés lehet neki annak a szervezetnek a tagja/támogatója lenni akik a szocikkal szövettségben szoknak indulni a választásokon.

Trackers 2015.06.10. 10:18:47

@vadi3:
Az Astóriai ünneplők megtámadását kevered a Kossuth téri tüntetőkkel, akiket rájuk tereltek cirka 10-12 óra alatt sikeresen, miután minden más utat lezártak elöttük.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.06.10. 10:19:12

@Trackers:

Ne tépkedd a plakátokat, mert bűncselekmény. Most alakult meg a Plakátőrség, bevisznek és lecsuknak.

Namir 2015.06.10. 10:19:26

A magyar liberális szereti a bevándorlókat.
Lám, még pénzt is gyűjt. Na persze nem a bevándorlók megsegítésére, hanem ellenkampányra.

A magyar liberális nem tájékozott.
Nem tudja, hogy az általa imádott Nyugat is az illegális bevándorlás ellen küzd minden módon. A KANADAI KORMÁNY fél évvel ezelőtt MAGYARORSZÁGON (Miskolcon) plakátozott a bevándorlás ellen, az OSZTRÁK kormány újsághirdetést jelentetett meg a bevándorlás ellen, az ANGOL arról plakátozott hogy letartóztatják az illegális bevándorlókat, a DÁN, hogy dolgozniuk kell stb.

spiler.blog.hu/2015/06/09/top-bevandorlasellenes-kampany

A magyar liberálist az ilyen "apróságok" nem zavarják. Nem tiltakozik ellenük. Sőt támogatja, megérti...

A magyar liberálisnak csak az a fontos, hogy szidhassa saját országát, fajtáját, és fröcsöghessen a nyála a gyűlölettől...bármi is történik itt.

A magyar liberálisnak fáj magyarnak lenni.

eßemfaßom meg áll 2015.06.10. 10:21:01

@vadi3:
"Nem lehetséges, hogy volt ottan egy kis TV székház foglalás, gyújtogatással, fosztogatással? "

A fidesz nagygyűlés résztvevői gyujtogattak TV székházatt? I/N

"Esetleg nem volt ott egy T34-es is amit brahiból elindítottak?"

A fidesz nagygyűlés résztvevői indítgattak T34-et (ami pusztán véletlenül volt beindítható állapotban kirakva őrizetlenül a jónép közé)? I/N

A fidesz nagygyűlés résztvevőit verték lőtték kardlapozták? I/N

hazudni akartál-e vagy nem működik a memóriád? I/N

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.10. 10:40:44

Remelem minden plakátot figyelnek.

dr. gernika 2015.06.10. 10:41:06

@KUHULIN: Sajnos nem értem a humorodat, fejtsd ki kérlek.

@Trackers: Sajnos.
@eßemfaßom meg áll: Igen az. Kényszer volt az összefosás, nem szerelem.

vadi3 2015.06.10. 10:46:43

@eßemfaßom meg áll: A Fidesz ebben az esetben is megmutatta, hogy ki a jani. Bár lehetősége lett volna lemondani a nagygyűlést nem tette. Lehetősége lett volna lezárni az Astoria környékét, hogy oda csak a gyűlésre érkezők jussanak be, nem tette. Lehetősége lett volna még sok egyéb másra, de nem tette, mert érdekében állt, hogy tüntetők összekeveredjenek és a balhés csőcselék elverésén túl kialakuljon a békés tüntetők szemkilövetése.
Azonban azt is megkérdezném Tőled, hogy mi is volt a nagygyűlés után? Volt-e mondjuk barikádépítés és egyéb rendbontás? Volt ugye, de csak azért mert a másik visszaütött.

Azt is megkérdezném, hogy láttál-e már balliberálist az utcán kocsit gyújtogatni esetleg barikádot építeni?

vadi3 2015.06.10. 10:53:18

@eßemfaßom meg áll: Azt is megkérdezném, ha látod, hogy a kocsmában verekedés van, bemégy-e egy sörre?
Felháborodsz-e azon, hogy a sörödet nem tudod meginni, mert fejbe vernek széklábbal? Elgondolkodsz-e azon, hogy jobb lett volna a sört elhalasztani egy nappal, amíg vége lesz a bunyónak?

Nem!!! Te nem ilyen vagy! A sör Neked jár, ezt tudod, mert a HANGOK is megmondták, a bunyózók meg tartsanak tiszteletben, Neked jogod van ott és akkor sört inni, ahol éppen csak akarod, belátással senkire sem kell lenned.

eßemfaßom meg áll 2015.06.10. 10:57:41

@vadi3: Jól el tudsz rizsázgatni kinek mire lett volna lehetősége, de ez a tényeken nem változtat, a rendőrők a békés tömegbe belevezették a rendbontókat az elválasztás helyett majd válogatás nélkül szétvertek akit láttak.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.06.10. 10:58:05

ez a plakáthiszti az utóbbi 25év legmélyebb bugyra, pedig volt már néhány mélyrepülés.

iszonyat szánalmas a plakát is maga, de az ellenzéki hiszti még nevetségesebb....

eßemfaßom meg áll 2015.06.10. 10:59:48

@vadi3: Pont a rongálást dicsőitő poszt alatt elég gyenge ez a duma :)

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.10. 11:03:18

Olyan édik a kis nácik, ahogy kikérik maguknak a náci jelzőt. És ha megkérdezem, hogy miért, miben különböznek a gerinc hiányától eltekintve, akkor mély kussolás a válasz.
Igaz, kedves eSSem faSSom? (gyk: ß=SS)

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.10. 11:04:10

@FILTOL: hát igen, amikor a fideSS nektek náciknak nyal be, akkor muszáj védeni. :D

vadi3 2015.06.10. 11:07:22

@eßemfaßom meg áll: Számomra pedig azok a tények, hogy Baló autóját felgyújtotta a "békés tömeg", a TV székházat lezabrálták, szintén a "békés tömeg". A székház előtt álló rendőröket megverték, ki más mint a "békés tömeg". A következő napon nagygyűlést megtartani, úgy, hogy várható a "békés tömeg" megjelenése (várhatóm hiszen el is várták tőlük) mutatja, hogy a Fijjug rendesen rájátszottak. Hogy lesz néhány ártatlan áldozat? Bele volt tervezve.
Hidd el, hogy ha a házat lopják szét én sem fogok gondolkodni, ki a tolvaj és ki az ártatlan nézelődő.
Talán kellett volna gondolkodni a Fityisznek, hogy hol van az a határ amit nem kéne átlépni a néhány ártatlan érdeklében. Mert így csak azt látom, hogy tudták hol a határ, de szándékosan lépték át, hogy nagyobb legyen a visszhang...

konrada 2015.06.10. 11:11:20

@vadi3:
Na ja. Így nem is kell azzal foglalkozni, hogy a székláb sísapkában a kocsmába később bejövő csoport kezében volt, hiszen elvégre ők is csak sörözni indultak, csak fázott a fejük, és azért vittek széklábat magukkal, mert azt gondolták, nincs elég szék, majd ők összeütnek maguknak egyet...

igazi Ténytár 2015.06.10. 11:15:24

@Trackers: "2006.okt.23-án több tízezer ellenzékit veretett kedvenc baloldali politikai formációd, beazonosíthatatlan rendőrökkel, tömegoszlatásra alkalmatlan fegyverekkel"

Az PINTÉR ÜZLETTÁRSA VOLT, miért sunnyogsz róla?

www.vg.hu/vallalatok/pinter-es-gergenyi-kozos-cegben-173472

igazi Ténytár 2015.06.10. 11:19:49

@ zentai.

Vajon ki hazudik? Eleg megnezni a kepuket... Azert hogy a rendorseg hamisitson photoshoppal kepeket? ;-)

img.444.hu/pinter2.png

vadi3 2015.06.10. 11:23:30

@konrada: Valóban. Bár személyes véleményem, hogy aki nem akar balhét, az nem megy be a kocsmában verekedés közben. Aki pedig testápolót is visz magával az ne csodálkozzon azon, ha púp nő a fejére

konrada 2015.06.10. 11:25:24

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Jaja.

...persze kérdéses, hogy azokat minek lehet nevezni, akik a nyugatitól a kiszorítást a Deák felé kezdték meg oly módon, hogy minden keresztutcát zsákká tettek, miközben meg sem próbálták közben lezárni az Astoria irányából a tömeg útját.

...ostobának, hiszen pont az ellenkezője lett volna az észszerű - illetve áll a tankönyvekben (tömegoszlatás esetén kerülendő, hogy több csoport egyesülni tudjon) - vagy ....

Reszelő Aladár 2015.06.10. 11:25:33

Pedig nem bonyolult:
A törvény betartására uszít.
Az uszítás maga az, hogy egy maxlibrális államban jogod van nem csak betartani, hanem megszegni a törvényt, hiszen ez az alapvető döntési szabadságod.
Szerintem '89-ben a "ne lopj magyar" tábla a Lajtán túl ennek egy kevésbé PC megfogalamazása volt. Persze akkor ezzel semmi gond nem volt.
Amúgy a rendőrsség meg csak ne őrizze a rendet, és azonnal húzzon vissza az asztal mögé fánkot zabálni és nyomozás lezárási határozatokat írni. Különben is, így jobban kopik az rendőrautó, az egyenruha, és a fegyver viselése a tokban néhány emberben riadalmat kelthet, esetleg kellemetlen történelmi emlékeket idézhet fel.

konrada 2015.06.10. 11:28:57

@vadi3:

Nem véletlen írtam a később érkező símaszkosokról...

...de igazad van, normális ember nem megy olyan kocsmába, ahol már be volt igérve, hogy az erős fiuk szétverik, mert nem tetszik a közönsége nekik...

vadi3 2015.06.10. 11:29:06

@Reszelő Aladár: "így jobban kopik az rendőrautó, az egyenruha, és a fegyver viselése a tokban néhány emberben riadalmat kelthet, esetleg kellemetlen történelmi emlékeket idézhet fel. "

Elkerülte a figyelmed, hogy fedett nyomozók voltak, civilben és fegyver nélkül. Ebben az esetben nem kell számolni az egyenruha kopásával a mivel nem viseltek fegyvert az riadalmat sem kelthetett. És csupán az irónia beszél belőlem, semmi más

eßemfaßom meg áll 2015.06.10. 11:48:34

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Ha a rendőrség nem tudja megoldani a feladatatát ,menjen el portásnak. Az a dolguk, hogy elválasszákegymástól a csoportokat, nem az, hogy egykupacba tereljék. Érdekes módon mióta kitört a diktatúra és a nácifaszisták vannak hatalmon azóta meg tudják ezt oldani a rendőrök.

Reszelő Aladár 2015.06.10. 11:56:05

Azt el tudná valaki magyarázni, hogy mi az a polgári engedetlenség? Mert úgy tűnik ez a TASZ és egyéb jogvédők találmánya, amivel ostoba embereket lehet bűncselekményekre rávenni (volt aki ezt csinálta, láttuk mi lett a vége). Ez valami ellenzéki aduász, vagy mintha a kő-papír-ollóban a zuhanyzót mutatsz? Egy plakátot letépni, az a szólásszaadság (az a kormánynak is van ugye?) súlyos megsértése, valamint nettó garázdaság.

eßemfaßom meg áll 2015.06.10. 11:56:27

@vadi3: Tehát ha szeptember 18-án ezren ott vannak a tvszékház előtt, akkor teljesen egyértelmű, hogy október 23-án a nemzeti ünnepel szarrá kell verni azt a pártizezer embert aki részt vesz a legnagyobb ellenzéki párt békés naggyülésén, hiszen szeptember 18-án valaki még Baló autóját is felgyújtotta.

Köszi, nem kell többet válaszolnod, értelek.

vadi3 2015.06.10. 11:58:28

@eßemfaßom meg áll: Mióta kitört a diktatúra, talán csak egyszer volt tömegjelenet (úgy emlékszem a netadó kapcsán), de ott sem volt rendbontás, nem kellettek a rendőrök, a többi pedig nem volt tömegjelenet. De ne legyenek illúzióid. Hasonló esetben hasonlóképp cselekednének, függetlenül attól, hogy épp melyik diktatúra van hatalmon.

eßemfaßom meg áll 2015.06.10. 12:00:07

Egyébként valahol rohadtul vicces, hogy egy elöre bejelentett rongálásra odaküldenek két rendőrt akik el is kapják a rongálókat akkor az maga a rendőrállam a nagyonlegdemokratábbak szerint.

eßemfaßom meg áll 2015.06.10. 12:01:39

@vadi3: Mondtam, hogy nem kell válaszolnod, szelektív memóriával megtámogatott fantáziavilágod emlékeivel a francnak sincs kedve vitázni, úgyis azt képzeled el ami neked tetszik, a valóság morzsáival nem szennyezed össze.

vadi3 2015.06.10. 12:06:15

@eßemfaßom meg áll: Összemosás, terelés, a hírek érdek szerinti összeválogatása...

Okt 23-án nem az Astoriánál kezdték a tömeg oszlatását, ott fejezték be... Oszlatni pedig nem a békés tüntetőket kezdték...
Az hogy az oszlatás éppen azokon kezdték el, akik a TV székháznál is ott voltak pedig merő véletlen.
Azt is elismerem, hogy nem lett volna szabad hagyni a népek összekeveredését, de azzal sem kellett volna hencegni, hogy még ilyenkor is utcára tudunk hívni tízezreket.

Kicsit off
Azóta is várom, hogy legyen egy tökös ember a fityiszben aki elmondja az "öszödi " beszédüket, miszerint összezárni elvtársak, befejezni az élősködést, mutyizást, urizálást, különben elzavar minket az a csűrhe aki megválasztott.
Ja bocs, elzavarni nem fog, mert átírtuk a választási törvényt. Most már akkor is hatalmon maradunk, ha csak egy ember ránk szavaz, úgyhogy elvtársak mindenki küldje szavazni a pulyákat, különben ugrik a kivételezetti életmód

vadi3 2015.06.10. 12:08:46

@eßemfaßom meg áll: Mint a strucc. homokba dugja a fejét, tehát nincs is oroszlán. Nem hallgatod meg a másik véleményét, tehát nincs is ellenvélemény, csak a tied. Ha nincs ellenvélemény, akkor igazunk van, tehetünk bármit, mert igazunk van. Csak nehogy a sötétből kinyúló kéz adjon a pofont.

eßemfaßom meg áll 2015.06.10. 12:10:19

@vadi3: "Mondtam, hogy nem kell válaszolnod, szelektív memóriával megtámogatott fantáziavilágod emlékeivel a francnak sincs kedve vitázni, úgyis azt képzeled el ami neked tetszik, a valóság morzsáival nem szennyezed össze."

Trackers 2015.06.10. 12:12:56

@vadi3:
"Azóta is várom, hogy legyen egy tökös ember a fityiszben aki elmondja az "öszödi " beszédüket,"

Nem kéne Gyurcsányból hőst faragni, mert nem az.

Először is ezt nem a nyilvánosságnak mondotta volt, hanem egy szűk körnek, nevezetesen az MSZP-s elitnek, azért hogy zsarolhassa őket, hogy nagyobb mozgásteret kapjon.

Másodszor meg azért nem, mert utána is pont ugyanúgy elkúrta 2006-2010 között mint elötte. Ugyanúgy az EU legszarabb gazdasági teljesítményét produkálták, és ugyanúgy elkúrták, és hazudtak.

És arról már ő se beszélt. Szűk körben sem.

A választási törvényről meg annyit, hogy most is az alakít kormányt aki több szavazatot kap.
Csak könnyebben, mert több mandátumot kap a győztes.
Az összefogás a harmadik jelenleg, így a választási rendszerre kenni a vereségüket, cseppet merész.

vadi3 2015.06.10. 12:15:33

@eßemfaßom meg áll: A mostani rendszert akartad ugye. Meg azt is akarod, hogy ne vegyék el a magyar elől a munkát...

Az ősszel, tél elején volt egy kis pusztulás a pilisben. Tönkrement néhány száz hektár erdő.
Valahogy ki kéne termelni az elhalt fákat, de nem találni vállalkozót aki bemegy az embereivel és folyamatos balesetveszély közepette elvégzi a munkát. Nem baj, tudnunk hozni embereket akik elvégzik a "mocskos haszonleső vállalkozó" helyett a munkát! Sárospatakról közmunkásokat. Király. Nekik úgy sincs dolguk, a vállalkozó úgyis drága, ha bármi történik, mert a közmunkás nem képzett favágó, azt úgyis eltussoljuk. Működik a világ! Az erdőt szétbarmolják közmunkások, mert nem erdészek, a vállalkozó tönkremegy, mert nem lesz munkája, de jó így, mert kérem ez a NER. Soroljak további példákat a közoktatásból vagy eü-ből

eßemfaßom meg áll 2015.06.10. 12:19:54

@vadi3: Én pedig feltettem egy kis rizst főni.

vadi3 2015.06.10. 12:19:55

@Trackers: Gyurcsányból nem kívánok hőst csinálni, mert biztosan nem volt azt.
Azt azonban el kell ismerned, hogy a kormányzati elkúrást és visszaélést nem Gyurcsánnyal kell mérni, mint mértékegységgel, hanem a törvénykönyvvel, mint mértékegységgel. Ennek tekintetében akire rábizonyítható bármilyen visszaélés az ne az elmúltnyolcévvel takarózzon, meg Gyurcsánnyal, hanem vállalja a felelősséget, most például azért, hogy egy repjegy Brüsszelbe miért kerül 500eFt-nál többe.

vadi3 2015.06.10. 12:20:34

@eßemfaßom meg áll: Szusi vagy szecsuáni lesz ebédre

Zár Balta 2015.06.10. 12:25:00

Piréz gecik, végetek lesz !
Szétbasz a motró mindenkit!
Éljen az Anarchia !

bkkzol 2015.06.10. 12:25:11

nyomor a kobon az egesz. hosoknek beallitani az utcai zavargasok resztvevoit... a "pillanatnyi helyzet hatasa ala kerulve" molotov koktelokat dobalni... hibbant nyugdijas tankot kot el...
utanna meg azt figyelik, hogy ki milyen akatataskaval jon ki egy epuletbol es annak mennyi az ara...
a gyenge, ertelmetlen plakatok kiragaszasa es utanna figyelini, hogy figyelik e akiket figyelnek...
mind a ket oldal szep csapat!

Zár Balta 2015.06.10. 12:26:31

Ha Magyarországra jössz vidd a picsába a plakátokat, meg a Gecit meg a habonyt meg a többit faszt !
Éljen az Anarchia !

konrada 2015.06.10. 12:27:46

@vadi3:
Azért ez így - nem akarlak megsérteni - hülyeség.
A kormányzati teljesítményt nem lehet törvénykönyvvel mérni, mert az nem mértékegység.

Az legfeljebb a tisztesség mérésére szolgálhat, nem pedig a teljesítményre....

(Hogy értsd: te nem leszel attól jobb futó, mint Ben Johnson, vagy jobb kajakozó, mint Csipes, mert te nem doppingolsz, nem kokozol, legfeljebb tisztességesebb. de ettől még a teljesítményed nem lesz hozzájuk mérhető!,))

vadi3 2015.06.10. 12:33:41

@konrada: Pontosan!!!

Attól, hogy GYF elkúrta, nem kicsit, nagyon, attól OV még nem fog a mennybe menni. OV teljesítményét nem lehet GYF-el mérni, ezért el kéne felejteni az elmúltnyolcévet és foglalkozni az elmúltötévvel.

Ha pedig a kormányzati teljesítményt mérni kell valahogy, akkor dobd fel azt amiben a kormány jobb volt mint előde, de vigyázz, lehet, hogy vissza fogok kérdezni, hogy miért is

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2015.06.10. 12:56:26

Budapesten Kőbányán a készenlétiseknél és a tek központnál is 4-5 darab plakát, ki mennyi másodpercre tippel, ha feltűnne néhány plakát "karbantartó" ?

Csak néhány média kell és nehezen letagadható a szervek központi utasításos működése ;)

Bobby Newmark 2015.06.10. 13:04:05

@KUHULIN: Az sajnos büntetőjoggal ütközik, ha pénzt szedsz valamire, és másra költöd.

konrada 2015.06.10. 13:06:08

@vadi3:
Nos: mivel - teljesítményt csak teljesítménnyel lehet összahasonlítani - bár sokan csak számokban képesek gondolkodni (amiben aztán el is vesznek) - meg kell nézni az adott időszakokat a környezetükkel összehasonlítva, miben volt jobb, miben rosszabb.

GDP: Összességében bár többel növekedett a 8 év alatt, de lényegesen alatta maradt az új 10-ek teljesítményének, az 5 évben meg nagyjából hasonló mértékű volt.
Államadósság: 54%-ról 80% fölé nőtt, most 77% környékén van, ami nominálisan ugyan magasabb, de messze nem olyan arányú növekedés, mint 8 évben volt (és ha azt mondod, hogy a 3000 mrd..., akkor ne mondd azt, hogy az pont egyenlő GDP 26%-ával, és anélkül most 106 %-on lennénk.;) S a 10-ekhez képest ez lényegesen kisebb növekedés, míg akkor sokkal több volt.
Munkanélküliség: 400 ezerrel több munkavállaló van. (erre válasz a közmunka, de az akkor is volt, és most is 160 ezer ebből a 400-ból.)
Infláció: akkor nem sikerült lemenni 5% alá, most meg úgy kell lökdösni, hogy legyen;). (Válasz rá világgazdaság..., de ettől még tény, hogy a 10-eknél sokkal alacsonyabb volt átlagban, ezért is romlott a Ft átváltási viszonya azokhoz képest is.)
Álllamháztartási hiány: Arra meg már én se láttam magyarázatot, hogy miért volt jobb annak idején, mert erre már nem lehet azt válaszolni, mert akkor kevesebbet loptak és nem volt közmunka, világgazdasági válság, meg a ...és ide direkt nem írom le a manyupos részt, ami mindenre jó magyarázatnak gondolnak, de ide nem lenne jó, mert le kéne írni, a hiány többek közt azért volt nagyobb...;))

Paul Summers 2015.06.10. 13:41:10

@pythonozok: MEGHÁGTAM AZ ÚTSZÉLI ANYÁDAT.

Bobby Newmark 2015.06.10. 13:41:13

@konrada: Azt áruld már el, hogy ki a faszomat érdekel az, hogy milyen számok voltak a szocik alatt, ha közben a Fidesz ellopja az egész kibaszott országot, és csak úgy lehet érvényesülni, ha fényesre nyalod a kormánypárt seggét?

Mert persze, javultak a számok, mert a... hogy úgy mondjam Fidesz-közeli vállalkozóknak állami hátszele van, mindenki más meg lóval van szopatva.
Meg hogy nagyjából nincs már lassan olyan társadalmi csoport, akinek a Fidesz ne lépett volna a tökére csak hogy még többet síbolhasson magának.

Pont leszarom, hogy Fidesz seggnyalóknak jól megy(és ez akár a GDPn is meglátszik), mert ember vagyok, gerinces, nem pedig egy csúszómászó. Nem fogok tenyérbemászóan sunyi és hazug, takonygerincű fideszes szintre süllyedni, hogy nekem is jól mehessen, nekem az az ár túl magas.

Látom, vannak akiknek nem. De úgy néz ki egyre kevesebben.

Trackers 2015.06.10. 13:51:38

@Bobby Newmark:

Persze persze..
A gazdasági mutatók csak azért jók, mert a Fidesz klientúrának jól megy ..

Ha ezen múlna, akkor kurva jól ment volna a gazdaság a Gyurcsányék alatt is.
Völgyhiodak, PPP programok, 4-es metró felének elköltése egy centi metró építése nélkül, ....

Ez azért látszik hülyeségnek így leírva, mert az is.
Ennek az ellenkezője igaz. A gazdasági mutatók akkor javulnak, ha minnél több pénz jut a politikai klientúrán kívüli körnek.

Bobby Newmark 2015.06.10. 14:03:06

@Trackers: Magyarázd kérlek meg, persze, hogy akinek elvették a földjét, trafikját, rokkantnyugdíját, korkedvezményét, nyugdíj megtakarítását, questor betétjét, és még hosszan sorolhatnám... hogy annak aztán milyen kurvajól megy.

Szal nyilván, ha hazudsz, akkor persze, minden szép és jó.
Ezt fejtettem ki az előző kommentemben, nagyjából rád gondoltam, hogy kösz, de azon az áron, hogy hozzád hasonló hazug köcsöggé kelljen válnom, azon az áron nem kell, hogy ne szopasson az állam.

konrada 2015.06.10. 14:03:15

@Bobby Newmark:
Azt, akiben nem csak az indulat van, hanem az is érdekli, hogy mi hogyan működik.

...mert lehet, hogy a fidesz szétlopja az országot, de ha ezek mellett jobbak a mutatók, akkor két eset lehetséges: vagy még jobban szétlopták az országot azok, vagy anyira tehetségtelenek, hogy még országot irányítani sem tudtak...
...s ha ez utóbbi, inkább legyen olyan intéző, aki többet lop, és mégis több marad, mint aki nem is ért hozzá...

...aztán mit érdekel engem, melyik érdekcsoport jár jól? Ha egyszer én egyikhez sem tartozom, akkor - ha már az érdekcsoportok már csak olyanok, hogy lopnak, maguknak lobbiznak, és érvényesülniük csak úgy lehet, ha valakinek benyalnak - inkább azok legyenek, akik után több marad meg....

...s ráadásul az se zavar igazán, ha nincsenek kiemelt társadalmi csoprtok, mert minél kevesebb hiszi magát a kormány kegyeltjének, annál valószínűbb, hogy valahol mégis egyformán veszi le (vagy támogatja azokat) nem pedig egyes csoprotok érdeke szerint teszi azt...

...de az is igaz, hogy nem kéne, hogy ezek előfordulhassanak, de mint írtam, én nem tartozom egyik érdekkörhöz sem, viszont sejtem, hogyan működnek a dolgok.

Nem vagy egyedül, aki vesztes oldalon van, és emiatt az addig nyalt fenéktől nem számíthat arra amihez eddig hozzájutott.
Az mindenképpen szép tőled, hogy kitartasz az eddigi oldalad mellett, de ettől még azoknak, akiknek mindegy ki mit nyal, mégis csak az a jobb, ha a számok jobban rendben vannak, akkor is, ha ettől bukott oldalon levőknek rosszabb lesz...

...de az is igaz, látszik: tényleg egyre kevesebben maradnak azk, akik kitartanak ott.

De hogy a kérdésedre válaszoljak: Vadi3 volt az, akit érdekelt (ezért válaszoltam neki - nem neked, aki nem kérdezted), azt meg vele beszéld meg, minek tartod őt.;))

eßemfaßom meg áll 2015.06.10. 14:10:40

@Bobby Newmark: Igazad van, kiafaszomat érdeklik a gazdasági mutatók mikor orbánozni is lehet

Bobby Newmark 2015.06.10. 14:13:23

@eßemfaßom meg áll: Igen, az orbánozás valóban, hogy felsoroltam mik voltak azok a konkrét intézkedések, amik miatt először a faszomba, aztán leginkább akár börtönbe is mehetnek.

2015.06.10. 14:26:01

@igazi Ténytár:

Ez nem photoshop!
Ez egy festmény te idióta! :)

eßemfaßom meg áll 2015.06.10. 14:26:27

@Bobby Newmark: Tehát a gazdaság le van szarva mert neked nem tetszik hogy az orbán belenyult a mézescsuprodba.

vadi3 2015.06.10. 14:29:50

@konrada: Köszönöm kimerítő válaszod, ennyiből is látszik, hogy kicsiny hazánknak mennyivel jobb most mint az elmúlt... A fenti számokkal csak az a baj, hogy statisztika és abba minden belefér.
Az átlagember szintjére gondoltam, hogy azt próbáld meg bemutatni. Értem ez alatt az adócsökkentést, hogy mennyivel jobb lett az egykulcsos adóval, főleg azoknak akik a minimálbér környékén keresnek. Esetleg az ÁFA emelés, hogy az is milyen jól jött. A vasárnapi bezárásról csak érintőlegesen, mert nekem is épp jól jött, hogy a szombat az egyetlen nap amikor a gyerek lábára cipőt tudok venni.
A többi elbaszott ötletről ne is beszéljünk, mint pl netadó, nemzeti konzultációk, esetleg pisiminta-botrány, stb

"mert lehet, hogy a fidesz szétlopja az országot, de ha ezek mellett jobbak a mutatók, akkor két eset lehetséges: vagy még jobban szétlopták az országot azok, vagy anyira tehetségtelenek, hogy még országot irányítani sem tudtak.."

Esetleg megoldható lenne, hogy a Fidesz se lopja szét az országot, dehamár megteszi, akkor ne mutogasson az elődjére, mert az valahogy rosszul adja ki magát, hogy egyik tolvaj a másikat sározza be, hogy magát mentse.

2015.06.10. 14:39:25

@konrada:

"...mert lehet, hogy a fidesz szétlopja az országot, de ha ezek mellett jobbak a mutatók, akkor két eset lehetséges: vagy még jobban szétlopták az országot azok, vagy anyira tehetségtelenek, hogy még országot irányítani sem tudtak..."

Ezt azért nem nehéz megcáfolni.
Csak három egyszerű tényező, ami mintha nem is létezne szerinted, pedig létezik.

1. Külső tényezők hatása
2. Hosszútávú hatások. Értsd: mibe kerül az, hogy most jobbak a mutatók hosszútávon és fenntarthatóak-e?
3. Valóban jobbak a mutatók? Ha mögéjük nézünk és komplex vizsgálatot tartunk, akkor jobb vajon az összkép?

Bobby Newmark 2015.06.10. 14:42:58

@eßemfaßom meg áll: Egyébként meg az alapján alakítom ki a politikai véleményem, ami alapján úri kedvem tartja. Ha elég annyi, hogy nem tetszik a pofája, akkor elég annyi.

Ez már csak ilyen.

Netuddki. 2015.06.10. 14:45:01

Mekkora kamu ez már!

"felirattal fémjelzett"

Hm, lehet, hogy mégse kamu.

Netuddki. 2015.06.10. 14:47:20

@konrada: "Azt, akiben nem csak az indulat van, hanem az is érdekli, hogy mi hogyan működik.

...mert lehet, hogy a fidesz szétlopja az országot, de ha ezek mellett jobbak a mutatók, akkor két eset lehetséges: vagy még jobban szétlopták az országot azok, vagy anyira tehetségtelenek, hogy még országot irányítani sem tudtak...
...s ha ez utóbbi, inkább legyen olyan intéző, aki többet lop, és mégis több marad, mint aki nem is ért hozzá..."

Bazmeg mester! Taníts! MÉG! MÉG! MÉG!

Aki lop az bűnöző bazmeg! Balfasz fideszesek, fideszes tolvaj, bűnöző balfaszok!

eßemfaßom meg áll 2015.06.10. 15:02:43

@Bobby Newmark: Nincs ezzel semmi gond, egy alapos orbánozás akár stresszoldónak is jó

campobaszo 2015.06.10. 15:11:46

@Muad\\\'Dib: Sértő-e az szerinted,hogy "Magyar,ne lopj!" ?

konrada 2015.06.10. 15:18:42

@bértrollbosszantó_kovi1970:
...vagy politikus...

...hiszen csak a halottak száma határozza meg azt is, ki simán gyilkos, ki tömeggyilkos és ki a hadvezér...

...persze lehetünk naívak, de nem véletlen hogy a világot sosem a tisztességes poltikusok irányították...
...igaz, olyan nincs is. (Vagy biztos van, csak senki nem ismeri, esetleg csak mint mártírt, vagy mint a falusi önkormányzat választott tagjaként...)

...szóval: hihetünk a mesében, abban, hogy létezik tisztességes politikus, de ha reálisak akarunk maradni, úgy nem a megváltót várjuk, hanem azokból választunk, akik jutottak, akik bevállalták...
...és ha már nincs más választásunk, akkor lehetőleg azt, aki után több marad...

eßemfaßom meg áll 2015.06.10. 15:24:57

@campobaszo: Sértő-e az szerinted, hogy "Si fueris Romae, Romano vivite more!"

konrada 2015.06.10. 15:28:40

@MikeBoy:
Erre írtam az előzményt.
Hiszen külső tényezők a többiekre is hatnak, ahogyan a hosszú távú hatások is, mint például a mai napig a bovliban tartás egyik első indokaként mindig a túl magas adósságot írják, de azt meglátjuk, a mostaniaknak mi lesz.

Az IMF-kölcsönös, IMF-diktátumos útnak hosszú távú hatását már nem tudjuk meg, mert leléptünk róla, de a görög példa nem feltétlen mutatja, hogy az volt a helyes...

...egyébkéntm eg szerintem jobb az összkép, de ha leírod, szerinted miben rosszabb, azon elpolémiázhatunk, abban benne vagyok.

...de hítbéli kérdést nem akarok csinálni belőle, mint egyesek, akik szerint csak az számít, ő mit gondol a dologról, és ezért nem érdeklik a tények...

2015.06.10. 15:32:03

@konrada:

"Hiszen külső tényezők a többiekre is hatnak"

Eltérő külső tényezők eltérően hatnak.

Nincs itt szó hitről.
Írd le te, hogy miért jobb szerinted az összkép és majd megcáfolom én, ha tudom.

2015.06.10. 16:24:57

Hogy ki hazudik ? Hát Pintér ! Mikor mondott igazat ? Soha !!
Két hét alatt rend lesz. Rend lett ? Nem , sőt szarabb a közbiztonság mint volt. Akkor minek is ugat ?

De a Pintér műveket ismerve, a figyelőket is figyelik a figyelők és őket is figyeli egy harmadik figyelő csapat.

Hogy közben mi történik az utakon, tereken utcán, hány házba törnek be kit ölnek meg, az nem számit ! Csak a plakát legyen jó helyen és ne tépje le senki !

Patkány egy banda az egész fideszes geci társaság !

Nicktolvaj 2015.06.10. 17:23:30

Az Együtt nevű párt a Medián ma publikált felmérése szerint KÉT százalékon áll a teljes lakosság körében.

Még pár hónap ilyen vergődés, és mentek a kukába, gyerekek :)))

Nicktolvaj 2015.06.10. 17:25:56

@KUHULIN:

"Csak annyit kéne csinálni, hogy összegyűjtöttük x milliót az ellen-palkátokra, akkor köszi, ezt a pénzt most fogjuk és megoldjuk 1 vagy 2 mély-szegény falu gyerekeinek a nyári étkeztetését... Utána meg orrba-szájba nyomjuk a közösségi és ellenzéki médiákban, hogy milyen jó fejek vagyunk."

Talán a blogjukon olvastam, hogy FELMERÜLT ez a lehetőség is, de elvetették azzal, hogy ha plakátra gyűjtöttek, akkor plakátolás lesz :)

Ezek ennyire hülyék :D

martineden 2015.06.10. 17:32:43

@Muad\\\'Dib:ezek szerint az sem zavart,hogy minden ut melletti boltban kitablaztak,MAGYAR NE LOPJ.

Nicktolvaj 2015.06.10. 18:18:13

@Namir:

"A magyar liberálisnak fáj magyarnak lenni."

Senki nem állította, hogy a magyar liberális a magyar etnikumhoz tartozik.

Nicktolvaj 2015.06.10. 18:21:10

@martineden:

"ezek szerint az sem zavart,hogy minden ut melletti boltban kitablaztak,MAGYAR NE LOPJ."

A saját üzletében mindenki azt tábláz ki, amit akar.

Legfeljebb, ha sokan nem értenek vele egyet, akkor elmaradnak a vásárlók.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.06.11. 00:36:08

@eßemfaßom meg áll:

Gergényit megvádolták szolgálati alkalmatlansággal, mert a rendőrség nem tartotta fenn a közrendet.

Most akkor volt rajta sapka?
süti beállítások módosítása