Szeretetdoboz

Y-gen

Szigorúan szubjektíven.

Címkék

#korrupciókormánya (1) áder (1) akkor amikor (1) aktivizmus (1) alaptörvény (1) aligátor (1) államadósság (1) államosítás (1) anilogue (1) arc (2) arrogáns (1) atom (4) augusztus20 (1) AVM (1) a hét arca (1) a hét hátraarca (2) A város mindenkié (1) bajnai (2) baloghjózsef (1) baszódjál meg kdnp (1) bayer (1) bayerzsolt-hatás (1) bce (1) békemenet (1) belügyminisztérium (1) belváros (1) berkecz balázs (1) bevándorlás (1) bevándorlók (7) bódvalenke (1) Böröcz László (1) bősz anett (1) bróker botrány (1) budapest (1) Budapest Park (1) budapest pride (1) bukás (1) buli (1) bulika (2) bullshit (1) bürokrácia (1) büszke (1) cba (1) CEU (1) cipősdoboz (1) civil (1) civilek (1) cókmók (1) corvinus (2) coub (1) csatlakozz (1) czeizel barbara (1) Dánia (1) debrecen (1) dekkoltás (2) demokrácia (12) diktatúra (1) doboz (1) ecsetféreg (1) egészségügy (2) egyenlőség (1) egyetem (2) egyetemjárás (1) egyezség (1) egyház (1) egyutt (1) együtt (12) elfogadás (1) ellenkultúra (1) ellenzék (1) előadás (1) előítéletek (1) elvándorlás (2) Elvándorlás (1) energiapolitika (1) eörsi mátyás (1) eötvös (1) ep (2) epic (1) erkölcsihulla (1) erőszak (1) értéknyolatkozat (1) eu (6) euratom (1) európa (2) évleértékelő (1) fail (1) fekélypásztor (1) felelősség (1) feljelentés (2) félrebeszél (1) feminizmus (4) fiatal (2) Fidelitas (2) fidelitas (1) fidesz (42) film (1) flash (15) florida (1) fodor (2) fodor gábor (1) forradalom (1) fót (1) fuckyou (1) fütyülés (1) garancia (1) gáz (3) gazdaság (1) gazdpol (1) gfg (1) gif (1) gofuckyourself (1) gólya generáció (1) gömöri zsolt (1) Gulyás Márton (1) gyakornok (1) gyermek (1) gyíkemberek (1) gyűlöletkeltés (2) Gyurcsány (1) habony (1) hajléktalan (3) hajléktalanság (1) hallofshame (6) hatodik alkotmánymódosítás (1) hátraarc (5) haza (1) hilter (1) hipok (1) híradó (1) horthy (1) hovahaza (4) humor (1) identitás (1) idióták (1) igazságvadász (1) iksz (1) illiberális demokrácia (1) intézet (1) irán (1) iskola (1) itthon (1) jegybank (1) jobbik (7) juhász péter (1) kampánycsend (1) kamupárt (1) Kanada (1) kapitalizmus (1) kaposvár (1) karnis mihály (1) kennedy (1) kérdőív (1) kerdoiv (1) kerényi (1) kereszténység (1) kisebbségek (1) kiss lászló (1) kitüntetés (1) kivándorlás (1) klik (1) kokárda (1) kóklerkormány (2) kóma (1) komcsi (1) komondor (2) kontraszelekció (1) könyvégetés (1) konzervatív (1) kopaszok (1) korrupció (7) korszakváltás (1) kövér (1) közgép (1) kozmosz (1) közösség (1) kriza (1) kudarc (1) külföld (3) külpolitika (1) kultúra (2) külügy (2) lánczi andrás (1) lászló (2) lázár (1) lemondás (1) leszaggatjuk (1) liberálisok (3) Louis de Funes (1) lovagkereszt (1) m1 (1) magyarország (1) magyarugar (1) magyarvagyok (1) magyar krónika (1) magyar paralimpiai bizottság (1) majdan (1) mandiner (1) március 15 (2) matolcsy (3) megemlékezés (1) megsértett (1) melegek (1) menedzsment (1) menekültek (1) miertmaradjak (2) miertmaradjakitthon (1) migráció (1) migránsok (1) minimál (1) miskolc (1) mlp (1) mnb (1) mob (12) mozi (1) mszp (3) műhely (1) munka (1) munkáspárt (1) muskatnuss (1) mutyi (1) náci (1) nácik (1) nav (4) negyed6negyed7 (1) németország (1) nemzet (2) nemzeti (1) nemzetiségek (1) nemzeti egyezség (1) nemzetkép (1) nemzetpolitika (1) nemzettudat (1) népszavazás (3) neverwalkalone (1) nézettség (1) ngm (1) nők (2) nvi (1) nyelviskola (1) oktatás (8) önkormányzat (1) önmarcang (1) orbán (12) orbánisztán (2) orbanlegend (1) orbán viktor (4) oroszok (1) oroszország (1) ostoba (1) paks (9) panama (1) Pápa (1) parlament (2) pártok (1) pécs (1) pintér sándor (2) pisa (1) plakátrongálás (4) polgári engedetlenség (2) policy (1) politics (1) politikai kultúra (2) pride (1) Pride (1) pride2016 (1) primitív (1) program (1) provokátor (1) putyin (4) quaestor (2) questor (1) raoul (1) rasszista (1) reklámadó (1) rendőrség (3) rétvári bence (1) rezsicsökkentés (1) rip (1) riszpekt (1) rita (1) rogán (1) rtl (1) sántha hanga (1) schiffer (1) schmitt pál (1) Simándi Szelim (1) simplicity (1) soft power (1) soros (1) sport (1) start-up (1) svédek (1) svédország (1) szabadság (1) szabad magyarország (1) szabad oktatás (1) szakmai gyakorlat (1) századvég (2) szdsz (1) szélesgábor (1) szervilizmus (1) szigetvári viktor (1) szigor (1) szíjjártó (1) szijjártó péter (2) színház (1) szolidaritás (1) szovjet (1) tanya (1) társadalom (1) tarsoly (1) tarsoly csaba (1) tavares (1) terrorizmus (3) terrorvészhelyzet (1) tgm (1) tiltakozás (1) tolerancia (1) tóthjózsef (1) trafikmutyi (1) tréfarépa (1) trianon (2) tüntetés (6) Tüntetés (1) über (1) uber (1) újbaloldal (1) ukrajna (3) unió (3) unortodox közgazdaságtan (1) uszítás (1) uszka (1) ütköző (34) vajna (1) választás (4) vállalkozz (1) Vállalkozz Itthon Fiatal (1) váradi andrás alapítvány (1) vasárnap (1) vég (1) vélemény (1) velünkteljes (1) vereség (1) verseny (1) Vita (1) vita (2) vitaest (1) vona (1) wtfállamtitkár (1) y (20) y-gen (16) y-generáció (1) y-genneedsyou (1) yolo (3) zászló (1) zene (1) zsolt (1) Címkefelhő

Quaestor: fideszes bűnbanda

2015.03.28. 12:35 András Zentai

Kár ezt szépíteni. Tarsoly Csabáék ellopták az emberek pénzét, ebben pedig a fideszesek segítettek nekik. Hogy kik és milyen szerepet töltöttek be ebben? Alább megtudhatod.

Tarsoly Csaba, a tolvaj. Százmilliárdos nagyságrendben lopta el a "keményen dolgozó kisemberek" pénzét. Közben egy offshore cég volt a Quaestor tulajdonosa. A lóvé valószínűleg soha nem kerül elő, mert azt különböző offshore számlákra menekítették. Eközben a Fidesz főemberekkel, a banda többi tagjával működött együtt, hogy ezt a lopást valóra váltsa. Letartóztatására egyébként csak a kamuöncsőd után 17 nappal került sor.

Matolcsy György kókler. Miután nagy nehezen végre megszerezte a pénzügyi felügyeletet magának, kiderült, hogy persze nem ért hozzá. Mindenkit kibaszott (SIC!), aki értett hozzá. Így fordulhatott elő, hogy lényegében alig ellenőrizték a brókercégeket. A Quaestor 2013 nyarán, másfél éve esett át részletes átvilágításon. Mindent rendben találtak. Tavaly novemberben, alig pár hónapja a jegybank engedélyezte a Quaestor kötvényprogram folytatását és a kibocsátott összeg felemelését 50-ről 70 milliárd forintra. A jegybank mondta idén januárban a svájci frank erősödése után, hogy minden rendben a brókercégekkel. Talán még a bandatagok is azt hitték, hogy okés a dolog, hiszen közpénzek milliárdjait tartották a Quaestornál. Persze most nem vállalja a felelősséget.

Polt Péter, a bűnsegéd ügyész. Miután borult a bili, gyorsan megvédte a bandát. A ma is hatályos jogszabályok alapján az ál-öncsőd bejelentésének napján elrendelhette volna az egész Quaestor-csoport zár alá vételét, de nem tette meg. Helyette inkább nem vette észre, hogy nincs is csődeljárás bejelentve és egy 10 napos ablakot biztosított a banda tagjainak. Milért? Hát azért, hogy Tarsoly Csaba gyorsan át akarta adni a cég vezetését másoknak, és a korábbi offshore tulajdonos helyett a kötvénykibocsátó Quaestor cég lett a tulajdonos. Ahol 10 millió forint az alaptőke. Amelyik cég tartozik az embereknek. Így majd ha jön a cégcsoport végelszámolása a keményen dolgozó kisemberek pénzét csak a legvégén kell kifizetni. Minden más tartozás előbbre való. Polt Péter nem a köz javát szolgálta az ügyben, hanem a banda tagjainak az érdekeit. Amúgy az külön vicces, hogy Tarsoly titkára Polt lányának az élettársa.

Szijjártó Péter, a hazug, a Quaestor-miniszter. Szijjártó Péter a kudarcos keleti nyitás egyik főszereplőjévé tette földijét és cimboráját, Tarsoly Csabát. Ő kapta a privilégiumokat, hogy kereskedőházat nyisson a kudarcos keleti nyitás ikonikus helyszínein, az illiberális demokráciák fellegvárában: Moszkvában és Isztambulban. Neki adták azt a különleges jogot is, hogy a haverok gazdagítására indított letelepedési kötvény businesst intézze. Az általa vezettet minisztérium cégei naná hogy a Quaestornál tartották a pénzüket. Hogy aztán a csőd napján gyorsan, még az utolsó pillanatban kimenekítsék onnan. A keményen dolgozó kisemberek elől. Hogy nekik ne jusson belőle. Azonnal le kell mondania és távoznia a közéletből.

Orbán Viktor, a bandavezér. Orbán Viktor önként ismerte be, hogy a banda vezetője. Elismerte, hogy tudott arról, hogy bajban vannak a brókercégek és gyorsan döntött. Kivették a pénzeket. A keményen dolgozó emberek elől, hogy nekik ne jusson. De azt is elismerte, hogy az emberek pénzét brókercégeknél tartották. Ahelyett, hogy az erre létrehozott államkincstár vezette volna számláikat. Ezen is a banda tagja zsírosodott. Orbán Viktor tudott mindenről, ő a banda feje.

(A kép az Y-GEN és az Együtt közös akcióján készült 2015. március 26-án. Forrása itt.)

A bejegyzés trackback címe:

https://y-gen.blog.hu/api/trackback/id/tr547312216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blogger Géza 2015.03.28. 19:41:30

Hogy is mondjam csak, mintha ebben az írásban a befőtt tenné el a nagymamát. Valójában Matolcsy MNB-je ismerte fel a csalást, Polt ügyészsége rendelte az őrizetbe vételt, Pintér rendőrsége foglalta le a vagyont, és Orbán és Szíjjártó (és az ő embereik) mentették meg a közpénzt az ügyben. Na most elég ritka, hogy egy bűnbanda saját maga ellen nyomoz, saját magát tartóztatja le, saját vagyonát zárolja. :)

Persze mindig vannak demagóg populista politikusok, aki saját pillanatnyi pártpolitikai érdekük miatt próbálkoznak a tények elferdítésével...

laji 2015.03.28. 19:43:45

A cikk görcsös erőlködés, hogy Mo. legMSZPsebb cégét, a Questor-t átnyomja a másik oldalra. A hazai viszonyokat jól jellemzi, hogy a Fidesz sem tudta távol tartani magát a cégtől, de azért azt jelzi, hogy a baloldal újbóli hatalomra kerülése tulajdonképpen nem más, mint "come back Questor"...

Traktoros lány 2015.03.28. 20:06:52

" Tarsoly Csabáék ellopták az emberek pénzét, ebben pedig a fideszesek segítettek nekik. Hogy kik és milyen szerepet töltöttek be ebben? Alább megtudhatod."
Most örülhet a 4 millió szegény! Nekik nem volt ott a pénzük! :D

manager2008 2015.03.28. 20:10:00

@laji: Tévedsz . Az ilyen típusú cégnek tök mindegy ki van hatalmon. Meg veszi őket kilóra és kész, mert előnyös megoldásokat tud biztosítani a pénz gyártásához. Valaki úgyis megcsinálná, de így le van papírozva minden.

Netuddki. 2015.03.28. 20:24:29

@laji: Hát kisfácán, akik itt majd összeszarják magukat az erőlködéstől azok pont a tetves tolvaj fidesz trolljai, hogy kimosakodjanak ebből a mutyiból IS...

Blogger Géza 2015.03.28. 20:37:05

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: És akkor mi van? Ha még az is kiderül, hogy az MNB portása meg ismeri Polt testvérét, akkor orgazmusod lesz?

Tudományos libsizmus 2015.03.28. 20:44:47

Jellegzetes szoci prodzsekt a Quaestor.

sanyix 2015.03.28. 21:13:51

@Tudományos libsizmus: az, épp ezért szállt be melléjük a fidesz is, csak a régi mszmp-s idők felelevenítése miatt, na meg azért, mert a nagy mutyikban mindig összefognak az "elvtársak".

1ghost 2015.03.28. 21:17:36

Baromi jó az írás! Ilyen szenny kormánya még nem volt az országnak. Velejéig tolvaj, echte bűnszövetkezet az egész narancsbagázs.

Tudományos Iibsizmus 2015.03.28. 21:28:44

@sanyix: Majd csak nézd április 12.-én este a tévét elvtárs! Mekkorát fogtok taknyolni libsik Tapolcán!

tüntetést szervező CIA ügynök 2015.03.28. 21:30:44

@Blogger Géza: Rendesen megdolgozol a pénzedért Gizda! Csak a sor elejét kifelejtetted! Ki is engedélyezte a kötvények kibocsátását?

Tudományos Iibsizmus 2015.03.28. 21:33:06

@tüntetést szervező CIA ügynök: Te rohadt libsi! Ti privatizáltátok a bankrendszert! Bezzeg nem volt semmi gond, amikor a takarék bélyegeket gyűjtöttük! Azt egyből, gond nélkül beváltották! Kádár alatt nem volt ilyen pénzügyi zsonglőrködés!

Rohadt libsik!!! Mindennek ti vagytok az okai!!! És Orbán még nem is bukott meg ezen a héten!!!!

vasgyuszi 2015.03.28. 21:35:14

Akasztófára való banda. Ezért nem borogatnak kukákat és gyújtanak fel autókat a békés magyarok?

Arcade Macho 2015.03.28. 21:36:21

@Blogger Géza: figyelj nagyon te idiota!!!

BENNFENTES KERESKEDES az BTK

erted?
Orban le van tartoztatva? miert is nem? hiszen feljelentette sajat magat eloben a TVben...

persze az MNB feltarta a susmust...
elmeletileg a Vetyusod is a pesti flaszter pletykak alapjan tudta hogy be fog dolni masszivan, most akkor legyszives dontsd el hogy Orbankad imbecillis vagy bunozo!!!

Blogger Géza 2015.03.28. 21:38:23

@tüntetést szervező CIA ügynök: AZ MNB. De miért is ne engedélyezte volna? Akkor még nem tártak fel semmiféle visszaélést. Előtte is évtizedeken át bocsátottak ki kötvényeket.

csak egy néző 2015.03.28. 21:40:44

Fidióta trollképzés gyakornokai, pedig, nyelvzsibbadásig próbálják védeni a vátesz "Isten királyukat", aki megérezte a veszélyt.

a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/1826/7321/original.jpg

Blogger Géza 2015.03.28. 21:43:09

@Arcade Macho: Csak éppen nem volt semmiféle bennfentes kereskedés. Aminek az a definíciója, hogy bennfentes információ alapján új ügyletet kötsz. Csak éppen itt nem volt bennfentes információ, és nem volt új ügyletkötés sem. Még azelőtt döntött a kormány, hogy bármiféle érdemi plusz információja lett volna a Quaestorról és nem is történt új ügylet kötése.

"Az M1 péntek déli Híradója szerint azonban a Buda-Cash-ügy kirobbanásának másnapján, a február 25-én tartott kormányülésen utasította Orbán Viktor a minisztereket, hogy vizsgálják meg, van-e pénz kockázatos helyeken, és ha igen, azokat vegyék ki. Mindez a kormányülés emlékeztetőjére hivatkozva hangzott el a csatorna péntek déli híradójában.

Az M1 híradójában hozzátették: a miniszterelnöki utasítás tehát két héttel a Quaestor-ügy kirobbanása előtt történt. "

www.origo.hu/itthon/20150327-quaestor-ugy-korabban-dontott-orban-mint-eddig-allitottak.html

tüntetést szervező CIA ügynök 2015.03.28. 21:55:02

@Blogger Géza: Géza, Géza! Szóval az MNB mindenféle ellenőrzés nélkül engedélyez több milliárdos kötvény kibocsátást. Értem.

Aha. Az nem bennfentes információ amit egy miniszterelnök szerez állami szervektől és az nem nyilvános, mire utasítást ad a ügyletek megszüntetésére. Értem.

Tényleg, rendesen megdolgozol a pénzedért.

csak egy néző 2015.03.28. 22:03:38

@Blogger Géza:
"AZ MNB. De miért is ne engedélyezte volna? Akkor még nem tártak fel semmiféle visszaélést."

Mondjuk ezért te idióta.

"2014 novemberében, a Quaestor bedőlése előtt pár hónappal az MNB alelnöke 70 milliárdos kötvénykibocsájtást engedélyezett a Quaestornak. Ugyanez az alelnök, Windisch László vizsgálja ki most a brókerbotrány okait és felelőseit."

"A 2013-as mérleg és eredménykimutatásból, ebből pedig világosan látszik, hogy a kötvénykibocsátó normális esetben már tavaly sem bocsáthatott volna ki ilyen nagy volumenben kötvényeket:
- A cégcsoport árbevétele 2013-ban 10,4 milliárd forint volt, miközben az adózott eredmény 64 millió forint!
- Az eszközök 102 milliárd forintot tettek ki, ennek majdnem fele azonban nem likvid ingatlanvagyon volt.
- A cég 94 milliárd forintnyi kötelezettséggel rendelkezett, saját tőkéje pedig 6,5 milliárd forint volt."

Blogger Géza 2015.03.28. 22:05:54

@tüntetést szervező CIA ügynök: Ki mondta, hogy "minden ellenőrzés" nélkül? A beszámolók, jelentések alapján a Quaestornak semmi baja nem volt. Csak éppen azokat a jelek szerint meghamisította a Questor mendzsmentje, és azt jóváhagyta könyvvizsgáló is. Na ez a baj.

Mi lenne az a "bennfentes információ", amit a miniszterelnök szerinted tudott a Quaestorról a Buda-Cash-ügy kirobbanásának másnapján? (Bizonyítékkal persze.) És mi az, hogy "ügylet megszüntetése"??? Egy ügyletet megkötni lehet, "megszüntetni" nem.

Blogger Géza 2015.03.28. 22:10:30

@csak egy néző: Ezek közül semmi nem indokolja azt, hogy ne lehessen kötvényt kibocsátani. A kötvényvásárlók mindezen információk alapján vettek a kötvényekből. Amelyek nyilván kockázatosabbak egy állampapírnál - csak éppen magasabb hozamot is kínáltak. Az igazi baj az alapkonstrukció volt, ajánlom figyelmedbe egy szakértő írását erről:

zsiday.hu/blog/quaestor-ez-nem-br%C3%B3kercs%C5%91d

draft22 2015.03.28. 22:12:44

@Tudományos Iibsizmus: Gyurcsány mennyit fizet neked, hogy a bolsevista, ÁVÓ-s Fidesz trollokat is alúlmúlva járasd le a Fidesz-t?

draft22 2015.03.28. 22:15:28

@Blogger Géza: Tudod napi jelentés van, KELER van + törvény van. Aki a piaci hozam háromszorosát ígéri egy vállalati kötvényért, azt naponta ellenőrizni kell a napi jelentéseken kívül.

Blogger Géza 2015.03.28. 22:20:08

@draft22: Biztos, hogy alaposan át kell vizsgálni, hogyan történhetett mindez, és valószínűleg szigorítani kell a szabályokon. (Emiatt egyesek már előre sírnak persze.) De nehogy azt higgyük, hogy van tökéletes védelem, az USÁ-ban lényegében ilyesmi volt a Madoff botrány.

Tudományos Iibsizmus 2015.03.28. 22:25:02

@draft22: Sokat. Profi munka, nem? Azért ezeket alulmúlni nem semmi!

Blogger Géza 2015.03.28. 22:29:25

@Kéményen drogozó kisember: Hát ebben az ügyben a Fideszt támadni kb olyan, mintha a rendőrség elkapna egy bűnözőt, majd utána számonkérjük a rendőrt, hogy hát ő a felelős, és mondjon le. :) A demagógiának is vannak azért határai...

draft22 2015.03.28. 22:30:38

@Blogger Géza: A baj az,hogy a jelenlegi szabályozás megfelelő használata is elég lett volna. Amikor a PSZÁF-ot beolvasztották a szakmai hozzáértés odalett. Ami itt történhetett az nagyon primitív csalás.

Blogger Géza 2015.03.28. 22:33:13

@draft22: Igen? Akkor a PSZÁF miért nem fedezte ezt fel kb 13 éven át? (Ha tényleg 15 éve tart a dolog...) Érdekes módon az MNB-nek sikerült...

Tudományos Iibsizmus 2015.03.28. 22:34:42

@Blogger Géza: Hát nem is tudom. Ha valakit tovább enged a rendőr, amikor holt részegen vezet, majd megbünteti mert balesetet okozott, akkor nem dicsérem a rendőrt.

Punxsutawney Mormota 2015.03.28. 22:35:10

@Blogger Géza: Nekem meg úgy tűnik, hogy a Te vagy a kukac az eperben, amelyik megmondja a nagymamának, hogy is kell eltenni azt a nyomorult lekvárt.

Funkcionális analfabétának tetszik-e lenni vagy csak szimplán teljesen hülyének? Oh, igen... Mindenki megtette a magáét, csak éppen két hét laufot adva a questoros srácoknak, némi ellentételezésként azért, mert annyi mindent kaptak az elmúlt években.

Matolcsy meg azt sem venné észre, ha unortodox módon leszáradna a farka.

Punxsutawney Mormota 2015.03.28. 22:35:54

@laji: Háháhháhhááááááááááá!

Tudományos Iibsizmus 2015.03.28. 22:36:14

@Blogger Géza: És a PSZÁF és az MNB mit csinált az elmúlt öt évben? Ja, az MNB gazdasági kurzust indított, azt.

Arcade Macho 2015.03.28. 22:36:34

@Blogger Géza: "És mi az, hogy "ügylet megszüntetése"??? Egy ügyletet megkötni lehet, "megszüntetni" nem. "

ez most komoly vagy csak trollkodsz?
az ugylet megszuntetese pl. kiszallas egy bukoban levo reszvenybol, hat hogyne lenne fontos
ugyanez van most is...
kiszalltak idejeben mert Orban megkapta a levelet es leszolt, erre megvan a penzuk, mig ha nem szalltak volna ki akkor soha a budos eletbe nem kaptak volna meg

Blogger Géza 2015.03.28. 22:37:30

@Tudományos Iibsizmus: Csak éppen most márciusig senki nem tudta, hogy részeg a sofőr. De most igazoltatták és lebukott. Ennyi.

Blogger Géza 2015.03.28. 22:38:55

@Arcade Macho: Bocsi, de amiről te beszélsz, az ez egy részvény eladása, és az egy ügylet. De itt semmi ilyesmi nem történt. Te kevered a pozíció meg az ügylet fogalmát.

Punxsutawney Mormota 2015.03.28. 22:39:34

@Blogger Géza: Baszki! Alapíts egy tízmillás káeftét oszt sétálj be az emenbéhez és jelentsd be, hogy szeretnél - nem, nem 50 milliárd, hanem csak egy ötmilliárd forintos kötvénykibocsájtást végrehajtani.
Ha csak a röhögve és páros lábbal rúgnak ki, akkor már jó napod van.

Arcade Macho 2015.03.28. 22:39:39

@tüntetést szervező CIA ügynök: @csak egy néző: szerintem ez a Geza most teszteli az orbani nyilatkozatok konzisztenciajat, hogy osszeall-e a kep vagy nem hogyha csak es kziarolag a fityiszke nyiladozasait fogadja el igazsagnak

Blogger Géza 2015.03.28. 22:41:32

@Punxsutawney Mormota: Az elején csak annyi volt, hogy a Queastor bejelentette, hogy nem tud fizetni, és csődvédelmet kért, akkor még nem tudtuk mindazt, amit mára tudunk. Az, hogy egy cég csődvédelmet kér, vagy épp nem tud fizetni, az még nem ok bármiféle letartóztatásra, ez elég gyakori esemény. A jogállam az ilyen macerás dolog.

Tudományos Iibsizmus 2015.03.28. 22:41:40

@Blogger Géza: Tényleg? Valaki kiesik a kocsijából a zöld lámpánál a piától és a rendőr visszasegíti a kocsijába? Tényleg?

Arcade Macho 2015.03.28. 22:42:14

@Blogger Géza: a kulugy a quaestor kotvenyt ido elott felbontotta es visszakerte, mi ez ha nem egy tranzakcio, vagy tokom tudja minek akarod nevezni?
ha 3 nappal kesobb veszik ki akkor nem kapnak semmit, azt ugye nem tagadod?

Tudományos Iibsizmus 2015.03.28. 22:44:03

@Blogger Géza: Géza, Géza! A magyarázatodon már mindenki csak röhög. Nagyon erőlködés szagú.
A pénzemet kivonni egy befektető cégből, az egy pozicíó feladása, az egy ügylet.

Blogger Géza 2015.03.28. 22:45:33

@Punxsutawney Mormota: Csak éppen ez nem egy frissen alapított Kft. volt, hanem két évtizedes nagy múltú brókercég és cégcsoport. Sokadik kötvénykibocsátással, és eddig mindig pontosan fizettek mint a katonatiszt. Persze meg kell vizsgálni, hogy a kockázatokat feltárták-e és megfelelően tájékoztaták-e a vásárlókat. Lehet, hogy itt is szigorításra lesz szükség.

Blogger Géza 2015.03.28. 22:46:24

@Tudományos Iibsizmus: Teljesen rossz a hasonlat. Korábban soha nem esett ki kocsiból, példásan vezetett.

Tudományos Iibsizmus 2015.03.28. 22:48:12

@Blogger Géza: Ja értem! Az MSZP kormány alatt példásan. Hehehe.. a freudi elszólás... :-))

Tudományos Iibsizmus 2015.03.28. 22:49:44

@Blogger Géza: "Sokadik kötvénykibocsátással, és eddig mindig pontosan fizettek mint a katonatiszt."
- Jaja, a piramis játékokra pont ez a jellemző az elején.
Bár ahogy mondtad, eddig példásan viselkedtek, így lehet az MSZP alatt tényleg kitermelték a kamatokat.

Blogger Géza 2015.03.28. 22:50:08

@Arcade Macho: Semmiféle Quaestro kötvényről nem volt szó. Állampapírokat tartottak ott.

"A kereskedőháznak egyetlen értékpapírszámlája volt, a szerződés szerint azon csak állampapír lehetett,"

vs.hu/gazdasag/osszes/allampapirt-menekitett-ki-a-kulugy-a-quaestortol-0324

Blogger Géza 2015.03.28. 22:50:57

@Tudományos Iibsizmus: Minden kormány alatt. Te amúgy egyre szánalmasabb vagy...

Tudományos Iibsizmus 2015.03.28. 22:52:23

@Blogger Géza: Ez világos. Nos akkor meg azt mondd meg kedves Géza, hogy mi értelme volt a külügynek olyan helyre tenni a pénzét, ahol csak állampapír lehetett? Minek kellett ebbe egy költségvetési intézménynek belevonni egy bróker céget?

Tudományos Iibsizmus 2015.03.28. 22:53:11

@Blogger Géza: Minden kormány alatt? Akkor most miért is buktak?

Arcade Macho 2015.03.28. 22:53:58

azert elegge kezd ez elmenni a fidesz a bunos dumaba, pedig a svajci jegybank miatt bukott par 10 milliardot par brokerceg...
igazan kisegithetnek szegeny brokercegeket allami penzen, ha mar a devizahiteleseket kisegitettek

conchita 2015.03.28. 22:54:36

@Blogger Géza: Hajaj! Blogger elvtársnak fogynak az érvei? Akkor kezdesz mindig személyeskedni.

Blogger Géza 2015.03.28. 22:55:18

@Tudományos Iibsizmus: Nyilván, az MSZP alatt nyilván minden tökéletes volt, a 2009-es 7%os recesszió és a magyar ingatlanpiac akkori összeomlása biztos nem érintette a Queastort és annak ingatlanportfólióját sem. :)

ózdi cigány 2015.03.28. 22:55:33

@Blogger Géza: Kezdenek téged beszorítani. :-))

Blogger Géza 2015.03.28. 22:55:51

@Tudományos Iibsizmus: Mert az MNB alaposabban körmükre nézett, mint korábban bárki.

Tudományos Iibsizmus 2015.03.28. 22:57:11

@Blogger Géza: Arra valahogy nem tértél ki, hogy a külügynek a pénzét állampapírba miért kellett náluk parkoltatni.

Blogger Géza 2015.03.28. 22:57:27

@conchita: Hm, szerintem itt csak nekem vannak valós érveim. A többiek próbálkoznak, de sajnos elég gyengék... :(

Arcade Macho 2015.03.28. 22:57:39

@Blogger Géza: ez nem igaz es ezt te is tudod
amikor szolt Orban hogy kell vissza a penz(allitolagos allampapir), akkor penzt utaltak vissza!!! raadasul a sortartast megkerulve!!! hiszen Orban oda is le tudott szolni erted ugye? a Quaestornal is le tudott szolni hogy azonnal utaljanak

nem mellesleg meseljel legyszives... ha allampapir lett volna akkor miert kellett volna idegeskedni? hiszen a brokercegnel vezetett allampapirra nem hatott volna a csod!!!
ergo Orban arrol is tudot, hogy nem allampapir hanem hogy penz volt bent a kvesztorkanal a kulugynek

mind megannyi kinzo kerdes...

Punxsutawney Mormota 2015.03.28. 22:58:46

@Blogger Géza: Géjza! A Hruria 2007-es alapítású. a 10-es számrendszerben számolva 7-8 éves. Tehát a 2 évtizedes múlt az túlzás.

conchita 2015.03.28. 22:59:39

@Blogger Géza: Akkor válaszold meg a nicktolvaj kérdését, miért volt a külügy pénze állampapírba a brókereknél és miért kaptak hirtelen vissza pénzt, soron kívül.

Blogger Géza 2015.03.28. 23:00:11

@Tudományos Iibsizmus: Miért, ha te állampapírt vásárolnál, hol tartanád? Nyilván egy értékpapírszámlán, amit egy brókercég vezet neked. Ez a természetes. De szerintem itt is lesz majd szigorítás, és sajna vétlen brókerek is szívni fognak emiatt. Ilyen az élet.

Tudományos Iibsizmus 2015.03.28. 23:00:50

@Blogger Géza: Miért volt a külügy pénze állampapírban egy brókernél?

Punxsutawney Mormota 2015.03.28. 23:02:28

@Blogger Géza: A jogállam az igen! De ha 2015-ben Magyarországon én tettem volna ilyet, másnap reggel már 3 TEK-es térdepelt volna a mellkasomon és az anyám szent nevét emlegetve szólítottak volna fel, hogy meg ne moccanjak.

Tudományos Iibsizmus 2015.03.28. 23:02:37

@Blogger Géza: Miért vásárol állampapírt egy költségvetési intézmény? Állam fizet az államnak kamatot a bróker meg kapja az ügyletért a részesedését?
Aztán meg veri a bróker mellét mennyi tőke van nála?

Arcade Macho 2015.03.28. 23:02:39

@Tudományos Iibsizmus: nem erted?
teszem azt az allampapir kamatyozik 5% -ot, a kvesztorka meg 8% -ot, na most az okosak akik ezt a kulugynel lezsiroztak, megkapjak a harmadat a novekmenynek, ami 4 Mrd-nal evi 40 milka, esetleg szomszednak utalva

akik maffia jelzot aggatnak a kurmanyra az mond ezt a szenariot tartjak a legvaloszinubbnek

Punxsutawney Mormota 2015.03.28. 23:03:03

@Blogger Géza: Én már fentebb is a kötvénykibocsájtásról írtam.

Blogger Géza 2015.03.28. 23:03:52

@Arcade Macho: Azért kellett idegeskedni, mert bármit el lehet lopni, egy állampapírt is. És a jelek arra mutatnak, hogy a végén már nem is vették meg azokat az állampapírokat, amelyekre megbízást kaptak, csak lyuktömködésre akarták használni a pénzeket. Ezért is pénzt utaltak vissza, és nem állampapírt.

Blogger Géza 2015.03.28. 23:04:31

@Punxsutawney Mormota: Én meg már fentebb is a csoportról.

Arcade Macho 2015.03.28. 23:04:34

na bemasolom...
"Egy ismertebb ex-devizakereskedő, most a pénzügyi világban otthonosan mozgó privátbanki tanácsadó, Karagich István becslése szerint alsó hangon is

30-40 milliárd forint úszott el múlt csütörtökön nagyjából 15-20 perc alatt. "

conchita 2015.03.28. 23:04:41

@Blogger Géza: Az fel sem merül bennünk Géza, hogy az MNB azért engedélyezte a kötvény kibocsátást, hogy a külügy oda tehesse a pénzét.

Blogger Géza 2015.03.28. 23:05:24

@Tudományos Iibsizmus: Mert van ideiglenesen szabad pénzeszköze, amiért hozamot akar.

Blogger Géza 2015.03.28. 23:07:33

@conchita: Hát ez a hülyeség tényleg nem, hiszen a Questor kötvényeknek semmi közük az állampapírokhoz. Te még egy gyengébb összeesküvés-elmélet kitalálásához is kevés vagy, hagyd abba most, mielőtt tovább égsz. :)

Tudományos Iibsizmus 2015.03.28. 23:07:45

@Blogger Géza: Tényleg? A külügy tőzsdézhet a pénzünkkel? Rohadt logikus, hogy az állam vesz az államtól állampapírt egy bróker cégen keresztül a bróker meg gazdagszik az ügyleten.

Blogger Géza 2015.03.28. 23:08:54

@Punxsutawney Mormota: Nyugodjál meg, mind a 3 vétkes brókercég menedzsmentje őrizetbe van már véve, vagyonuk zár alatt.

conchita 2015.03.28. 23:09:12

@Blogger Géza: Az előbb viszont te idézted ezt.

"A kereskedőháznak egyetlen értékpapírszámlája volt, a szerződés szerint azon csak állampapír lehetett,"

Ki is a hülye itt, Géza?

1ghost 2015.03.28. 23:10:07

@Blogger Géza:

"Hm, szerintem itt csak nekem vannak valós érveim. A többiek próbálkoznak, de sajnos elég gyengék..."

Hahaha! Te szánalmas ócska, narancskomcsi! Hiszen úgy hazudsz, mint a vízfolyás!

Ime: "Még azelőtt döntött a kormány, hogy bármiféle érdemi plusz információja lett volna a Quaestorról"

Ha nem tudná az ember milyen gerinctelen csapat vagytok, azt mondaná: ennél mélyebbre nem lehet süllyedni.

Tudományos Iibsizmus 2015.03.28. 23:10:12

@Blogger Géza: Attól még nem értjük hogy az állam miért vesz magától papírokat úgy hogy azon egy bróker gazdagodik.

ózdi cigány 2015.03.28. 23:11:38

@Blogger Géza: Géza! Téged itt most éppen nagyon megaláznak. :-))

Blogger Géza 2015.03.28. 23:12:00

@Tudományos Iibsizmus: Egy állampapírba fektetés nem "tőzsdézés".

És mondom, valószínűleg az egész szektorra nehéz idők jönnek, mert a jövőben ilyen szolgáltatásokat nem nyújthatnak majd a közszférának. Persze ilyenkor jön majd a szokásos "visszatért a kommunizmus, az állam hadat üzent a pénzügyi szektornak" és a többi ballib baromság.

Tudományos Iibsizmus 2015.03.28. 23:13:41

@Blogger Géza: De én még mindig nem értem, mi abban az üzlet, hogy az állam az állammal üzletel egy brókeren keresztül. Ki nyer ezen?

conchita 2015.03.28. 23:15:14

@Blogger Géza: Egyáltalán miért van az hogy egy költségvetési intézmény állampapírokat vehet?
Ráadásul egy magáncég közbeiktatásával.

Boka1 2015.03.28. 23:15:36

Nehéz most Fidesz szavazónak lenni. Olyan helyzet, mint amikor a kurvának fáj a feje...

Blogger Géza 2015.03.28. 23:16:45

@conchita: Miért, lottószelvényeket kéne vennie?

conchita 2015.03.28. 23:17:24

@Boka1: Mi ebben a nehéz? Gyurcsány a hibás meg az elmúlt nyolc év. Aki ennél szofisztikáltabb képet akar, annak majd elmagyarázza a Blogger Géza.

Blogger Géza 2015.03.28. 23:17:58

@Tudományos Iibsizmus: Hát lehet, hogy ezek után lesz állami brókercég is. De az sem fog tetszeni nektek. :) Ami persze nem baj, sőt.

Arcade Macho 2015.03.28. 23:18:28

@Blogger Géza: szoval egy HIVATALOS szervezet visszakapott 4 Mrd keszpenzt allapapir helyett marcius 9en, ez meg is jelent a sajtoban es akkor az MNB/poltpetike/titkosszolgalat/felugyeleti szerv meg meg a tobbi here a nemzet testen eltartott majd 3 hetig (mai nap sincsen meg letartoztatvam Tarsoly!!!) hogy lefoglaljak a teljes vagyont/elkapjak a fo gengsztert? amikor elmeletileg Viktor mar leadta az ukazt joval hamarabb hogy itt gebasz van domino lesz es fizeteskeptelenseg?
es ez szerinted rendben van?

kvadrillio 2015.03.28. 23:18:31

NEM KELL CSODÁLKOZNI AZON, HOGY ORBÁNNAK VANNAK MEGÉRZÉSEI. MOST IS MEGÉREZTE, HOGY DŐLNI FOG A DOMINÓ ÉS GYORSAN KI KELL VENNI !!!!!...MINDENHONNAN !!! ŐS 1 ILYEN NOSTRADAMUS---I FASZOM...:)

conchita 2015.03.28. 23:18:35

@Blogger Géza: Esetleg az MNB számláján tartania. Matolcsy nagyon tud vigyázni a pénzre. Vagy nem bízik benne Szijjártó?

conchita 2015.03.28. 23:19:33

@Blogger Géza: Állami brókercég nem lehet, mert a bróker eltőzsdézi a pénzt, mint a manyupot.

draft22 2015.03.28. 23:19:39

@Blogger Géza: 1. nem, az MNB fedezte fel. 2. kötvény-csalás? 2013 után történt.
A DRBn hogyan kaphatott bank-engedélyt? Nonszensz, a szabályozás rendkívül szigorú a vizsgálat a tulajdonosokra is kiterjed. Legyen elég annyi, hogy front és back tevékenységeknek még konkrét fizikai (hely) elkülönítését is ellenőrzik.

draft22 2015.03.28. 23:20:41

@conchita: Az államkincstárnál kell tartani erre törvény van.

adrfst 2015.03.28. 23:21:33

Én mindig tudtam, hogy a fideszes szobatársaknak jó érzékük van az üzlethez. Hihetetlen, hogy ráéreztek, mikor kell kiszállni. És milyen ügyesen, még fialtatják is az adóforintjainkat. Nem engedik, csak úgy tengődni a pénzt a kincstári számlán, inkább megforgatják.
Meglátjátok, lesz itt még 10%-os gazdasági növekedés is.

Tudományos Iibsizmus 2015.03.28. 23:21:41

@Blogger Géza: Ez egyre jobb. Az állam fog az államtól állampapírt venni és azt állami bróker cégen keresztül állami állampapír számlán fogja tartani. Állami... izé állati.

Blogger Géza 2015.03.28. 23:22:40

@Arcade Macho: Őrizetbe van már véve, a letartóztatásról meg ugye nem ő dönt, ilyen a jogállam. Az, hogy valaki állampapír helyett készpénzt ad vissza, önmagában még mindig nem bűncselekmény, lehet csak adminisztrációs hiba is, hogy nem hajtották végre az adásvételt. De a vizsgálatok elindultak. Csak ahhoz is idő kell, hogy ezek valami eredményt hozzanak. Tudod, a jogállam...

conchita 2015.03.28. 23:23:09

@draft22: Akkor minek kellett ehhez a tarsoly féle cég? Ja ez az amit Bloggerke nem tud megmagyarázni! :-))

Blogger Géza 2015.03.28. 23:24:24

@Tudományos Iibsizmus: Nézd, ezt vagy egy állami vagy egy privát szervezet csinálja, harmadik út nincs. Tudom, hogy te és a hasonszőrűek mindegyik megoldásba beleköttök, ezért nem is túl érdekes, hogy mit írtok. :)

kvadrillio 2015.03.28. 23:24:40

@kvadrillio: csak arra kell vigyázni, hogy AMÍG ÁLL A DOMINÓ ADDIG NEM SZABAD KIVENNI, MERT ADDIG NAGYON JÓL TEJELNEK ! :)...még focira is fussa belőle...

Blogger Géza 2015.03.28. 23:26:13

@conchita: Mert az értélpapírszámlákat jellemzően brókercégek kezelik. Tudod ez olyan, hogy miért a boltban veszi a külügy az almát, végül is mehetne az állami földre is almát szedni. :)

Punxsutawney Mormota 2015.03.28. 23:26:21

@Blogger Géza: Én meg már fentebb is a csoportról?

Ezt nem tudom értelmezni.

Blogger Géza 2015.03.28. 23:26:54

@draft22: Nem az MNB fedezte fel? Akkor mégis ki?

Tudományos Iibsizmus 2015.03.28. 23:27:16

@Blogger Géza: Az sem túl érdekes Gizda, te mit írsz, mert bármire képes vagy bármennyit összehazudozni, meg az ellenkezőjére is. Csak élvezzük ahogy vergődsz. :-))

Tudományos Iibsizmus 2015.03.28. 23:28:08

@Blogger Géza: Nem az MNB engedélyezte a kötvény kibocsátást?

Blogger Géza 2015.03.28. 23:28:22

@Punxsutawney Mormota: Nem baj. Az sem baj, ha nem vagy tisztában a Quaestor csoport múltjával, csak akkor maradj csöndben, ennyi.

Blogger Géza 2015.03.28. 23:30:19

@Tudományos Iibsizmus: Dehogynem. Csak éppen ezek a jelek szerint nem az engedélynek megfelelően jártak el, hanem többet bocsátottak ki. És persze hamis jelentek alapján kapták meg az engedélyt is.

Punxsutawney Mormota 2015.03.28. 23:32:12

@Blogger Géza: Géjza! Nagyra értékelem, hogy ennyire elvtelen véded a védhetetlen és ha volna hozzá gyomrom, akkor felvennék magam alá valakit, aki hozzád hasonlóan nyalja a seggemet.
Azzal, hogy baszottul magas lóról beszélsz gyakorlatilag mindenkivel és ex cathedra nyilatkoztatsz ki dolgokat gyakorlatilag csak azt bizonyítod, hogy képtelen vagy önálló gondolkodásmódra, mert a szervilizmusodtól csak azt hajtogatod, amit a szádba adtak.

Tisztában vagyok a Questor működésével, ohh barátom, sokkal jobban is, mint gondolnád. :))))

draft22 2015.03.28. 23:33:20

@Blogger Géza: Tisztázzunk valamit. A Quaestor egy holding, a bróker-cég csak egy része. A feltételezhető csalás ott volt, hogy a holding alapvetően ingatlan befektetéssel foglalkozó része kötvényeken keresztül finanszírozta magát, és többet adott el mint amire engedélye volt. Az ingatlan cégnek rossz befektetései voltak, ezért szimplán nem tudja visszafizetni a kötvények ellenértékét. A dolog másik vetülete az, hogy feltételezhetően megpróbált a bróker cégén keresztül pénzt szerezni. Az állami pénzek itt kerülnek a képbe, ugyanis ha ő elfogad egy megbízást pl. állampapír vásárlásra, de azt nem teljesíti akkor pénzhez jut addig amíg a megbízó nem kéri a pénzt vagy a papírt.

draft22 2015.03.28. 23:38:39

@Blogger Géza: Csőd, nem tudott fizetni. A Quaestor jelezte, hogy nem tud fizetni (ez volt a kvázi öncsőd) Érdekes, hogy a az MNB honlapjára 9-i keltezéssel 10-én került fel a felfüggesztő határozat, amely elvileg a kézbesítés pillanatában lett hatályos, azonban így több órája volt, hogy bizonyos ügyfeleknek mégis fizessen, ez történt a Nemzeti Kereskedőház... esetében is. A kézbesítés ilyenkor max fél óra és nem tízen valahány óra elvileg

draft22 2015.03.28. 23:42:20

tehát öncsőd, majd felfüggesztő határozat amely azonban csak egy nappal később lesz nyílvános

1ghost 2015.03.28. 23:45:52

@Blogger Géza:

"Mert az értélpapírszámlákat jellemzően brókercégek kezelik. "

Ezt a hazugságot legfeljebb a CÖF-ös nyugdíjasoknak adhatod el.

Értékpapírszámlát bármelyik kereskedelmi banknál vezethetünk. sőt: internetbankok keresztül szabadon adhatjuk el a részvényeinket, kötvényeinket, online kereskedhetünk, méghozzá real-time árfolyamokat látva. Példának okéért én is csinálom ezt.

Szóval a mocskos a fideszes hazugságaiddal elhúzhatsz a sunyiba.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.03.28. 23:55:59

@Blogger Géza: Teljesen irreálisan látod a dolgokat. Narancsködön keresztül. A FIDESZ EBBEN AZ ÜGYBEN BŰZLIK, mint annyi másban is. A fidesz prominenseni úgy tűnik, hogy milliárdokat szivattyúznak át a magánvagyonukba, és ha nem lennének a zsebükben a hatóságok, már sitten lennének. Ez is nyilvánvaló, egyszerűen nem lehet legálisan olyan vagyonuk, amivel rendelkeznek. És mégis vannak, még mindig vannak "Bloggergézák, akik védik őket. Szerinted egy ilyen Questor ügy után mi lenne Görögországban? Talán még te is lógnál, mint szervilis agitprop munkatárs, nem csak a tolvajok.

kvadrillio 2015.03.29. 00:02:17

JAJJMÁÁÁÁÁÁ....AHOL EZEK A FIATALOK ÍGY ÖSSZE TUNNAK FONÓÓÓÓÓDNI !!! :)
Anyaország, Politikusbűnözés :: 2015. március 27. 19:39 :: 62 hozzászólás Elszámoltatás: a Quaestor-vezér személyi titkárának a legfőbb ügyész az apósjelöltje Reklám Nemcsak kitűnő politikai kapcsolatokkal büszkélkedhet Tarsoly Csaba Quaestor-vezér, de az ügyészségen is lehetnek ismerősei. Tarsoly személyi titkárának, Mikuska Zoltánnak ugyanis Polt Péter legfőbb ügyész az „apósjelöltje”. Polt Péter legfőbb ügyészként utasíthatja a rendőrséget a nyomozás alatt Mikuska a Miniszterelnökségről igazolt át a Quaestorhoz valamivel több mint három évvel ezelőtt. A Hivatalos Értesítő szerint 2012 januárjában közös megegyezéssel távozott a kormányzati csúcsszervtől, ahol osztályvezetői beosztásban dolgozott több mint egy évig. Azóta Tarsoly jobbkezének számít a cégcsoportnál, még a Quaestor cégcsoport fociklubjánál, a Győri ETO-nál is tanácsadóként szerepelt, többször is képviselte a klubot. Elszámoltatás folyamatban Mikuska élettársa pedig Polt Péter nagyobbik lánya, amire egy névtelenséget kérő bennfentes hívta fel a Blikk figyelmét. A kapcsolatot Mikuska Zoltán Facebook-oldala is megerősíti, közös nyaralásos képek szerepelnek rajta, másfél évvel ezelőtt például együtt voltak a török tengerparton.
Forrás: kuruc.info/r/2/141219/

Tiborpapa 2015.03.29. 00:08:46

A fideszről mindig egy pöcegödör jut eszembe. Belevaló gyerekek. Oda is kerülnek mind. Ürülékek.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.03.29. 08:42:29

A ballibák igyekeznek mindebből politikai tőkét kovácsolni. De ez nem fog menni, mert az egész az ő saruk valójában.

2015.03.29. 08:51:19

Orbán ezt soha nem fogja lemosni magáról, de a manyup pénzek önkényes elvétele óta tudom, hogy azt se szabad elhinni neki amit kérdez.
Aki mégis hisz neki magára vessen. Nyilván szereti ha homokot szórnak a szemébe, mert Orbán máshoz nem ért.

Tudományos libsizmus 2015.03.29. 10:51:38

"Quaestor: fideszes bűnbanda"

Innen lehet tudni, hogy MSZP-s banda.

Tudományos libsizmus 2015.03.29. 11:12:58

@midnight coder:
Jellegzetes szoci projekt mindkettő.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.29. 11:23:05

Kíváncsi lennék arra, hányan vannak e mögött a blog mögött az Y-GEN Egyesület, az EGYÜTT társult ifjúsági szervezetének tagjai és szimpatizánsai, ha az Együtt a teljes lakosságon belül is, és a biztos pártválasztók között is mindössze EGY százalékos támogatottsággal bír.

Vagyis egy parlamenti választáson LEGFELJEBB 80.000 szavazatot kapna, HA MINDEN szimpatizánsuk elmenne szavazni.

arizmendi 2015.03.29. 11:23:52

Tarsoly csak annyiban földije Szijjasnak, hogy mindketten magyarok. Petya tényleg győri, de Csabi bácsi a pestiek szennyese.

arizmendi 2015.03.29. 11:26:02

@beszélő majom: mi a véleményed arról, hogy Viktorka kivette az állami zsozsót kp-ban, míg a kis-nagyemberek megszívták?
mi a megtisztelő véleményed arról, hogy Viktorka és Szijjas állami pénzeket tárolt egy ezek szerint mszp-s bűnözőnél?

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.29. 11:30:46

@arizmendi:

"mi a véleményed arról, hogy Viktorka kivette az állami zsozsót kp-ban"

Az, hogy aki elhiszi, hogy az "állami zsozsót" ki lehet "készpénzben" venni egy brókercégtől, az egy címeres ökör.

Aki meg ezt terjeszti, azt a Dunába kéne lőni, mert szándékosan manipulálja azokat a hiszékeny birkákat, akik még hírből se hallottak semmiféle pénzkezelési szabályzatokról és a vonatkozó jogszabályokról.

Tudományos libsizmus 2015.03.29. 11:37:32

@beszélő majom:
Van sapka a fején, nincs sapka a fején. Ha nem veszik ki, akkor most nyilván az lenne a baj.

sanyix 2015.03.29. 11:49:58

@beszélő majom: egyébként mitől függ mikor melyik nicknevet használjátok? :)

Netuddki. 2015.03.29. 11:49:59

@Tudományos libsizmus: Balfasz fidesztroll! Csak magadat ismételgeted és nem a kérdésre válaszolsz?

Rajtakapott tolvaj a fidesz, és egyik bíróság sem fogadja el (még a magyar sem) azt a védekezést, hogy a másik is lop. Balfasz fideszesek, fideszes balfaszok!
Mellesleg hány maszopost csuktatok le balfaszkáim? Akkor meg mi a faszról dumáltok???

Netuddki. 2015.03.29. 11:52:45

@Tudományos libsizmus: "Mellesleg hány maszopost csuktatok le balfaszkáim? Akkor meg mi a faszról dumáltok???"

Bazmeg még a hagyót is kiengedtétek! Ennél nagyobb balfaszságot nem hordott hátán a magyar föld!

Igen! Az fideszes orbán rezsim kiengedte a lopáson rajtakapott hagyót bazmeg. Ennél már csak az lesz nagyobb balfaszság ha még kártérítést is kell neki fizetni az államnak.

Tudományos libsizmus 2015.03.29. 12:03:17

@nicktolvajmentesítő_kovi1970:
Nem a fideszes Orbán rezsim engedte ki Hagyót, hanem a bolsevik bíró engedte ki Hagyót. Igen, kártérítést fog neki egy másik bolsevik bíró megítélni.

A Fidesz ki akarta rúgni az alkalmatlan bírákat. A Brüsszeli bolsevikok megakadályozták.

Netuddki. 2015.03.29. 12:10:52

@Tudományos libsizmus: Ja, és most nem a fidesz a bolsevik, komcsi párt? De.

Netuddki. 2015.03.29. 12:12:12

"Quaestor: fideszes bűnbanda"

Ezt kérdezem én is?
www.portfolio.hu/vallalatok/kozpenzbol_spekulacios_penz_miert_volt_a_quaestornal_allami_penz.1.212032.html?utm_source=index_main&utm_medium=portfolio_box&utm_campaign=portfoliobox

+Kik a felelősök? Név szerint. Ki adott rá utasítást, ki hagyta jóvá? Név szerint.

arizmendi 2015.03.29. 12:24:48

@Tudományos libsizmus: nyilván a legnagyobb baj az, hogy az adófizetők pénzét egy mocskos mszp-s gengszternél tárolta Viktorkátok... pénzelt egy mocskos mszp-s gengsztert.

majomnak: a mocskos mszp-s gengsztert nem annyira érdekelték a pénzkezelési szabályzatok és a vonatkozó jogszabályok egyszerűen csak fedezet nélkül nyomatta a kötvényeket százmilliárd szám. a gazdáidat sem érdekelték a jogszabályok, ezért aztán az államkincstár helyett egy mocskos mszp-s gengszternél tárolták az adófizetők pénzét. amit aztán kp-ban visszakaptak.

Ma Baker 2015.03.29. 13:01:17

"Mindenkit kibaszott (SIC!), aki értett hozzá. Így fordulhatott elő, hogy lényegében alig ellenőrizték a brókercégeket"
Kamu, mert a Gyurcsány kormány alatt véghezvitt liberalizáció és dereguláció miatt nem volt rendes ellenőrzés.
Matolcsyt szidni meg már nem divat amióta GDP arányos adósságcsökkenés, alacsony infláció és jegybanki alapkamat mellett frankó növekedést és felminősítést sikerült összehozni. Vagy a cikkíró szerint még mindig 5-7%-os alapkamat kéne?

sanyix 2015.03.29. 14:38:59

@Ma Baker: nicket váltottál megint?

eltolcsit szídni még mindig divat, amióta a a gdp arányos adósságcsökkenés helyett csak az adósság stagnálását/enyhe növekedését sikerült elérni(mindezt egy rakás új adó bevezetésével és emelésével), meg amíg felminősítve is alacsonyabb minősítésben van az ország (bóvli), mint amikor elkezdte az ámokfutását :)

kuki123 2015.03.29. 14:46:27

tök jó ez a sok komment:

a fidesz a hibás mert nem vette észre, biztos enne vannak
az mszp a hibás mert a fidesz előtt 10 évig csinálták..

:D::D:D:D:D:D: XDXDXDXD

Arcom mikor már 2006-2007 tájékon mikor megalakult a Jobbik és azt hangoztatta mindkét párt(sőt az egész bagázs) benne van vastagon és karöltve hol az egyik hol a másik lop csal mikor kormányon van...kiröhögték..meg ú náci fasiszta...(mondta ezt a megvádolt mszp-szdsz fidesz)
aztán 2010 ugyan ez történt.
aztán jött 2014 ugyan ez.

A sok istenbarba bégető szavazók újra beszavazták a fideszt és a mszp blokkot.

Aztán most kidőlt a bili megint...és a

A sok istenbarba bégető szavazók meg még mindig azt hiszik hogy csak az egyik párt felelős érte

:D::D:D:D:D:D: XDXDXDXD

sanyix 2015.03.29. 14:52:45

@kuki123: így van. És épp ezért előbb utóbb újra visszatér a maszop, akárhogy is rettegnek tőle a fütyiszesek.
Majd utána újra visszajön a fütyisz akárhogy is rettegnek a maszoposok (vagy ha nem a fütyisz jön vissza, akkor átveszi a helyét a jobbik, ami nyilván fütyisz klón lesz már akkor).

A magyar népnek cócializmus kell, mszmpsekkel és kiszesekkel.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.04.03. 22:15:49

@Ma Baker: Hahaha.. a GDP arányos adósság ugyan csökkent az új kedvezőbb GDP számítás miatt, de a nettó adósság vadul nőtt.
Az infláció meg azért alacsony mert nincs vásárlóerő.

Bundesregierung unter alles in der Welt 2015.04.03. 23:32:30

"Az infláció meg azért alacsony mert nincs vásárlóerő."

Hát most kurva nagy marhaságot mondtam, de nem csoda. Azt sem tudom, ki vagyok. Stefánia kisasszony vagy teuton parasztlegény. Majd megkérdezem a civileket, az lesz a legjobb.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.04.04. 05:37:29

@Kurt úrfi [teuto nordikus parasztlegény]: Bazz... qrva jókat írtál! :-))
Ne hagyd abba! Nagyokat röhögtem!
süti beállítások módosítása